Anak Tak Henti Nangis Mama Lihat Kelibat Hitam Ayda Check Out Hotel 2 Pagi


“Dari mula masuk bilik Ana Nayla menangis seolah-olah nampak sesuatu sehingga mata bengkak dan tidak mahu minum susu, ibu pula nampak kelibat hitam merangkak.”
Itu pengalaman menakutkan bagi selebriti popular Ayda Jebat yang sempat bermalam sekejap di sebuah hotel di ibu negara atas urusan kerja baru-baru ini.

Masuk bilik hotel, Ana Nayla nangis tanpa henti
Situasi mendebarkan itu menyebabkan dia dan suami, Nabil Mahir serta kedua-dua ibu bapanya terpaksa check out pukul 2.40 pagi.
“Saya dan Nabil mendaftar masuk di sebuah hotel di Kuala Lumpur atas tujuan kerja. Saya ambil dua bilik besar yang menghubungkan antara dua bilik.

“Satu bilik untuk saya dan satu untuk mama dan baba. Masuk sahaja bilik hotel Ana Nayla terus menangis dan jika awak dengar sendiri pun boleh tahu dia dalam ketakutan.
“Macam-macam dilakukan termasuk melaungkan Azan tetapi dia masih menangis tanpa henti sampai tersedu-sedu. Saya dan Nabil pun rasa ingin menangis,” luah Ayda di Insta Storynya.

Mama nampak kelibat lembaga merangkak
Menurut pelantun lagu Pencuri Hati itu, keadaan anaknya yang tidak mahu minum susu dan hanya menangis membuatkan dirinya tidak tenang saat menjalani latihan ta­rian di satu lokasi berdekatan hotel berkenaan.
“Setelah selesai sesi latihan kira-kira pukul 12.30 tengah malam, mama memaklumkan dia terlihat kelibat satu lembaga merangkak daripada bilik saya ke biliknya.

“Ketika itu, anak saya sudah tidur sebab kepenatan menangis. Mama tarik saya dan Nabil pergi ke tepi dan beritahu kami bilik hotel ini tidak ‘elok’.
“Mama terlihat sesuatu me­rangkak laju dari bilik saya menerusi pintu sambungan itu dan terus pergi ke bilik air,” katanya.
Kawasan tingkat bilik itu baru buka setelah lama ditutup 
Enggan mengambil risiko soal keselamatan puteri kesa­yangan mereka, Ayda membuat keputusan untuk pulang ke rumah kira-kira pukul 2.40 pagi.

“Di kaunter hotel, seorang kakitangan beritahu tingkat yang menempatkan bilik kami baru sahaja dibuka setelah sekian lama ditutup,” ujarnya.

Ayda berkata, dia tidak sempat mengambil sebarang gambar atau video dan tujuannya berkongsi mengenai perkara itu sebagai panduan pada ibu bapa lain.
Kredit: IG Ayda Jebat ; Kosmo

Sebagai ibu, sudah tentu kita mahukan yang terbaik buat si manja. Pemakanan yang sihat dan seimbang sangat kita titikberatkan supaya anak dapat membesar dengan baik.
Nak tahu rahsia sediakan hidangan enak yang buat anak berselera makan? Jom, sertai E-Workshop Kelas Penyediaan Makanan Anak: Sedap, Sihat & Selamat di https://toko.ideaktiv.com/product/e-workshop-kelas-penyediaan-makanan-anak-sedap-sihat-selamat/

(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!)
 
The post “Anak Tak Henti Nangis, Mama Lihat Kelibat Hitam.” Ayda ‘Check Out’ Hotel 2 Pagi appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/anak-tak-henti-nangis-mama-lihat-kelibat-hitam-ayda-check-out-hotel-2-pagi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anak Ayda Jebat Menangis Kuat Masuk Bilik Hotel

Anak Ayda Jebat Menangis Kuat Masuk Bilik Hotel

papar berkaitan - pada 6/3/2022 - jumlah : 203 hits
Ana Nayla menangis sehingga mata bengkak dan tidak mahu minum susu ibu pula nampak kelib4t hitam merangkak Itu pengalaman selebriti popular Ayda Jebat bermalam di sebuah hotel di ibu negara atas urusan kerja kelmarin Situasi mendebarkan itu...
Anak Datang Ketuk Pintu 6 Pagi Sebumbung Tapi Terpisah Ika Nabila Sebak

Anak Datang Ketuk Pintu 6 Pagi Sebumbung Tapi Terpisah Ika Nabila Sebak

papar berkaitan - pada 11/3/2022 - jumlah : 126 hits
Berpisah seketika seakan berpisah terlalu lama Inilah perasaan mak mak dikala berpisah dengan anak tersayang Bagi pelakon Ika Nabila emosinya terganggu gara gara terpaksa berpisah dengan anaknya selepas disahkan positif Covid 19 empat hari ...
Mama Titipkan Doa Buatmu Anak

Mama Titipkan Doa Buatmu Anak

papar berkaitan - pada 2/3/2022 - jumlah : 243 hits
Assalamualaikum Hi korang Hari ni bermulanya Peperiksaan SPM buat Dania dan anak anak yang lain hati ibu mana yang tak risau kan nak pulak anak sendiri Lagi pulak dalam keadaan Covid 19 yang sedang merebak dikalangan masyarakat dengan kes p...
Nampak Dia Rindu Tak Mahu Risikokan Anak 5 Hari Ayda Jebat Nabil Pakai Mask

Nampak Dia Rindu Tak Mahu Risikokan Anak 5 Hari Ayda Jebat Nabil Pakai Mask

papar berkaitan - pada 13/3/2022 - jumlah : 203 hits
Bimbang dijangkiti virus berbahaya Covid 19 yang lebih mudah dijangkiti kini pasangan selebriti Ayda Jebat dan Nabil Mahir tekad memakai pelitup muka ketika di rumah selama lima hari selepas membuat persembahan pembukaan pada Anugerah Juara...
Tak Perlu Risau Susukan Anak Lepas Positif Covid 19 Ini Langkah Mama Perlu Buat

Tak Perlu Risau Susukan Anak Lepas Positif Covid 19 Ini Langkah Mama Perlu Buat

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 141 hits
Selepas disahkan positif Covid 19 pelbagai perkara mula difikirkan dan pastinya amat bimbang untuk mendekat anak kecil apalagi menyusukan mereka Buang jauh rasa bimbang itu kerana ianya tidak membahayakan bayi malah boleh terus menyusu sepe...
Hiburan Sampai Koyak Rabak Baju Netizen Geram Ibu Bapa Biar Anak Royal Rumble Anak Orang Lain Di Playground

Hiburan Sampai Koyak Rabak Baju Netizen Geram Ibu Bapa Biar Anak Royal Rumble Anak Orang Lain Di Playground

papar berkaitan - pada 24/2/2022 - jumlah : 215 hits
Tular di media sosial apabila sebuah video memaparkan sekumpulan kanak kanak bermain di sebuah kawasan permainan indoor namun keadaan kemudian dilihat menjadi tidak terkawal sehingga terjadinya sebuah pergaduhan kecil Rakaman CCTV itu sekal...
Hiburan Bayi 15 Bulan Maut Di Pusat Asuhan Bapa Akui Anak Tak Pernah Tidur Dalam Buaian

Hiburan Bayi 15 Bulan Maut Di Pusat Asuhan Bapa Akui Anak Tak Pernah Tidur Dalam Buaian

papar berkaitan - pada 24/2/2022 - jumlah : 167 hits
Terdahulu seorang kanak kanak pe rempuan berusia setahun tiga bulan meninggal dunia selepas ditemui tidak sedarkan diri di pusat jagaan kanak kanak Kanak kanak yang bernama Nour Rania Asyifaa Yuseri itu telah ditemui pengasuhnya dalam keada...
Wanita Lahir Anak Pada Usia 24 25 Tahun Hidup Lebih Lama

Wanita Lahir Anak Pada Usia 24 25 Tahun Hidup Lebih Lama

papar berkaitan - pada 24/2/2022 - jumlah : 138 hits
SEOUL Satu kajian baharu mendapati bahawa wanita yang melahirkan anak ketika berusia 24 atau 25 tahun cenderung untuk hidup lebih lama lapor portal berita MailOnline semalam Kajian dijalankan pasukan penyelidik dari Universiti Seoul itu dil...
Ingatkan Aircond Jadi Punca Bil Elektrik Rumah Melambung Ramai Tak Perasan Ini Sebenarnya Punca

13 Ditahan Serang Restoran Kfc

Projector Band Feat Jovita Pearl Tetap Ku Cinta Chord

Permohonan Biasiswa Bank Negara Serta Syarat Biasiswa Bank Negara

Flagship Estetik Ai Terbaharu Siri Honor 200 Termasuk Versi Pro Akan Datang Ke Malaysia

Jatronics Not A Semiconductor Manufacturer In Malaysia Miti Says

Eryna Tomyam

Tree Uplighting Artful Illumination For Gardens



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kiblat Ke Syurga Astro Ria

Siapa Teme Abdullah Ini Biodata Penulis Buku Yang Sering Mengaburkan Mukanya Ini

Biodata Sofea Shra Personaliti TikTok Terkenal

10 Fakta Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah 2024 Yang Ramai Tak Tahu Gandingan Pelakon Erysha Emyra MK K Clique Siaran TV3 Malaysia Tonton

5 Tanggapan Buruk Tentang Penjawat Awam Yang Susah Nak Dilupakan


Portable Solar Power Station 220v 300w

Belajar Buat Blog

Apabila Keputusan Sijil Pelajaran Malaysia Diumumkan

Bagaimana Kilat Terjadi Pada Awan Volkanik

Drama Terjerat

Maksud Play Victim Punca Tanda Tanda Dan Cara Tanganinya