Amino Acid Series Discovery Set By Hanajirushi Untuk Semua Jenis Kulit Termasuk Kulit Sensitif



Amino Acid Series Discovery Set By Hanajirushi |
Untuk Semua Jenis Kulit Termasuk Kulit Sensitif
Hai korang semua.. hari ni TB nak share tentang produk dari Japan yang sangat comel packagingnya dan sangat mesra dengan kulit TB bila memakainya.. Terasa sejuk je bila guna produk ni.. Antara sebab TB sukakan ia adalah kerana produk ini membuatkan kulit kita jadi lembap dan terhidrat.. Kulit dah tak kering macam sebelum ni.. dan paling TB suka bila dapat try candy mask yang sangat comel tu.. alalala.. syok betul pakai candy mask tu.. eh.. candy mask pulak.. haha.. sebab dia comel sangat macam candy.. so TB pun terpanggil dia candy mask.. hahaha.. Actually nama mask tu  Mask Amino Asid  yea.. hehehe..

 
Nah.. inilah rupa candy mask tu.. eh ..    Mask Amino Asid .. haha.. asik tersasul je kan.. Tapi betul kan TB kata.. mask dia macam candy.. comel jeee dalam plastik ala-ala candy sweet gitu.. hehe.. Haa.. nampak tak bekas putih tu.. haa.. yang tu untuk kita letak mask yang berbentuk bulat tu kedalamnya.. lepas tu kena tuang sikit Amino Acid Toner tu kedalam bekas tu untuk bagi mask tu mengembang dan membesar dan boleh terus pakai ke muka.. syoknya TB tengok masa lepas tuang Amino Acid Toner tu.. nampak mask tu mula mengembang dan besar.. hehehe..

So TB terus pakai di muka.. wah.. sejuknya rasa.. rasa macam segar je kulit muka.. tunggu dalam 10 minit macam tu.. TB buka dan rasa .. adoi.. segar dan sejuk je kulit wajah.. jatuh cita terus TB tau.. hehe.. better korang pun try jugak nanti tau!

Oh ya.. sebelum tu.. TB nak share dengan korang serba sedikit info tentang Amino Acid Series Discovery Set  ni.. Set ni sesuai untuk semua jenis kulit tau.. termasuk kulit sensitif macam TB ni pun boleh pakai.. tapi tengok pada keadaan kulit korang la ye.. kalau tengah radang tu jangan la pi pakai pulak.. kang merah macam cili pulak kulit tu.. salah siapa?? haha.. 


View this post on Instagram

Yeah.. Ni dia Amino Acid Series Discovery Set yang Sesuai untuk all skin type even sensitive skin . . 4 Produk yang TB sedang guna sekarang ialah : 1) face washing cream : pencuci muka 2) skin toner 3) milky lotion : moisturizer 4) super moisturizer face mask(sleep mask) : sesuai dipakai waktu malam sebelum tidur (teksture dia bila sapu di kulit akan keluar water drop untuk melembapkan kulit dan akan fresh apabila bangun tidur) Best! . . Haa.. Kalau korang nak order jugak, korang boleh dapatkan di Lazada Birthday pada 27 Mac . . Oh ya.. TB dapat Free gift juga : 1) candy pack mask . 2) foaming net ( guna dengan face washing cream untuk cuci muka) . 3 ) 3 sample kit . . Haaaa.. Disini TB nak share dengan korang yang nak pre order dulu tu.. Boleh Chup Dulu, dimana korang untung sebab ada diskaun kat sini tau! . . Lazada Chup Dulu! (Presales for Lazada Birthday 13/3 - 26/3)* . We are happy to share that we are joining Lazada Chup Dulu! . 2 products that you MUST BUY! . 1) Hanajirushi Mini Starter Kit Set NORMAL PRICE : RM108.89 *CHUP DULU PRICE : RM59 (46% OFF)* 2) Hanajirushi Amino Acid Super Value Set + FREE Face Mask 80g NORMAL PRICE : RM123.90 *CHUP DULU PRICE : RM99 (20% OFF)* . Step to grab Chup Dulu Promo . 1) Open Lazada Apps (Chup Dulu is not available in Lazada Web) 2) Go to Hanajirushi Official Store (Hanajirushi.os) 3)Choose Chup Dulu product 4) Pay 10% of the product price before 26/3 5) Pay balance on 27/3 6) We will ship your order!A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘ღ) (@tengkubutang) on Mar 19, 2020 at 12:13am PDT
Apa yang ada dalam Siri Asid Amino:

Hanajirushi Amino Acid Face Washing Cream 150g
Haa.. yang ni Pembersih muka yang TB suka.. Pembersih ini menghasilkan buih berasid yang kaya dan padat yang dapat menghapuskan kekotoran dengan mudah, minyak yang berlebihan dan komedo dengan menembusi ke liang-liang. Diformulakan dengan 11 jenis asid amino, air panas dan ekstrak tumbuhan "Yumura" Jepun, pembersih ini meninggalkan kulit terhidrat, licin dan tanpa rasa kering setelah digunakan .



Hanajirushi Amino Acid Super Moisture Face Mask 220g
Masker ni pun TB suka sebab bila bangun keesokannya muka jadi soft, segar dan lembap.. Yang uniknya kalau korang nak tahu, Masker muka ini akan berubah menjadi titisan air serta-merta selepas bersentuhan dengan kulit, dan ia menghidrat dan menyuburkan kulit dengan serta-merta.

Produk yang mengandungi Air mata air panas Jepun, ekstrak tumbuhan, 10 jenis asid amino dan 3 jenis ceramida ditambah untuk hasil penghidratan yang sangat baik. Teknologi dipatenkan Jepun meningkatkan penyerapan air kulit, menjadikan kulit lembut, lembut dan segar


Hanajirushi Amino Acid Skin Toner 99ml
Haaa.. yang ni pulak.. Pelembap Super yang buat kulit korang rasa terhidrat.. tak kering dan kusam seperti sebelumnya.. sebab ia mengandungi 8 jenis Asid Amino yang berfungsi untuk menghidrat kan kulit. Selain itu ia juga mengandungi Air mata air panas "Yumura" Jepun. Kaya dengan asid amino dan bahan-bahan mineral .



Hanajirushi Acid Silky Milky Lotion 99ml
Yang ni pun.. sama macam diatas.. Mengandungi 8 jenis Asid Amino yang ditambahkan untuk menghidrat kulit. Pelembap Super. Air mata air panas "Yumura" Jepun ditambah. Kaya dengan asid amino dan bahan-bahan mineral


Cara nak guna:
Hanajirushi Amino Acid Face Washing Cream 150g: Gunakan setiap hari. Biarkan krim dan urut di atas muka basah, Boleh guna dengan foaming net tu untuk hasilkan buih yang banyak dan untuk sentap lembut pada kulit wajah.. jangan sental kasar yea.. yang tu mau muka macam kena sagat pulak kang.. sis tak jamin yea! salah sendiri tu.. hahaha.. Oh ya.. masa urut muka tu kalau boleh elakkan kawasan mata tau.. lepas beberapa minit dan boleh bilas dengan air .



Hanajirushi Amino Acid Super Moisture Face Mask 220g: Haa.. yang ni best sangat.. time untuk manjakan kulit sebelum tidur.. Caranya sapu je face mask ni.. Caranya mudah sangat.. Sapukan sebelum tidur selepas korang mencuci muka selesai rejim penjagaan kulit asas, perlahan-lahan ratakan mask ni di muka dan leher. Urut sekata. tak perlu bilas. Elakkan menggunakan produk di kawasan mata dan bibir yea..

Hanajirushi Amino Acid Skin Toner 99ml: Sapukan untuk membersihkan kulit kering. Pat kering. Elakkan kawasan mata segera. Sekiranya bersentuhan dengan mata, bilas segera dengan air

Hanajirushi Amino Acid Silky Milky Lotion 99ml: Sapukan selepas intipati. Pat kering. Elakkan kawasan mata segera. Sekiranya bersentuhan dengan mata, bilas segera dengan air

Mask Amino Asid sangat mengejutkan. Perasaan yang sangat menyejukkan dan menyegarkan. Selepas seharian, ini adalah sesuatu yang memberi ganjaran kepada kulit kita untuk berehat dari aktiviti seharian.

Kulit menjadi lembap dan kekal terhidrasiApabila memakai produk ini korang akan merasakan kulit korang lembap kerana ia mempunyai fungs Moisturizing, menghidrat, memperbaiki kulit siang dan malam, mengurangkan garis halus, dan menenangkan kulit seterusnya menjadikan kulit sentiasa fresh, lembap dan bercahaya .



haa.. ni la foaming net untuk pakai masa guna face washing cream tadi

Ni dia Amino Acid Series Discovery Set yang Sesuai untuk all skin type even sensitive skin

Sweet Candy Mask .. comey kan



Haa.. inilah semua yang TB dapat hari tu.. suka tengok comel-comel je semuanya.. TB pun dah start suka produk ni.. sebab suka dengan tekstur kulit yang terhasil lepas guna beberapa hari.. dia punya packaging pun comel.. Haa.. kalau korang nak dapatkannnya.. korang boleh la pi ke website LAZADA yea.. 



View this post on Instagram
Produk untuk apakah kali ni tb nak share? hehe.. tunggu.. #aminoacid #hanajirushiA post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘ღ) (@tengkubutang) on Mar 7, 2020 at 7:40am PST

Haaaa.. Disini TB nak share dengan korang yang nak pre order dulu tu.. Boleh Chup Dulu, dimana korang untung sebab ada diskaun kat sini tau! Haa.. bagi sape yang nak beli tapi nak half price or nak diskaun.. better grab dari sekarang! Chup Dulu! Untung tau!

Cara nak join Lazada Chup Dulu dan dapatkan produk ni dengan harga yang ada diskaun? jom baca ARAHAN LENGKAP kat bawah ni yea.. 

Lazada Chup Dulu! (Presales for Lazada Birthday 13/3 - 26/3)
We are happy to share that we are joining Lazada Chup Dulu

2 products that you MUST BUY!
1) Hanajirushi Mini Starter Kit SetNORMAL PRICE : RM108.89*CHUP DULU PRICE : RM59 (46% OFF)* 
2) Hanajirushi Amino Acid Super Value Set + FREE Face Mask 80gNORMAL PRICE : RM123.90*CHUP DULU PRICE : RM99 (20% OFF)*
Step to grab Chup Dulu Promo1) Open Lazada Apps (Chup Dulu is not available in Lazada Web)2) Go to Hanajirushi Official Store (Hanajirushi.os)3)Choose Chup Dulu product4) Pay 10% of the product price before 26/35) Pay balance on 27/36) We will ship your order







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.tengkubutang.com/2020/03/amino-acid-series-discovery-set-by.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+SharingMyCeritera+(Sharing+My+Ceritera)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Aloe Ac Clean Bubble Cleanser Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Kulit

Aloe Ac Clean Bubble Cleanser Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Kulit

papar berkaitan - pada 27/3/2020 - jumlah : 309 hits
ALOE AC Clean Bubble Cleanser Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Kulit Assalamualaikum uolss Terima kasih selalu singgah blog sis Rasa terharu tau bila uols selalu tanya2 dan bagi pendapat setiap kali sis up entry terbaru Teruskan tau singgah s...
Seventh Generation Laundry Dan Dish Washing Detergent Selamat Untuk Kulit Sensitif

Seventh Generation Laundry Dan Dish Washing Detergent Selamat Untuk Kulit Sensitif

papar berkaitan - pada 13/3/2020 - jumlah : 105 hits
Assalamualaikum Rezeki pada awal tahun 2020 apabila diumumkan sebagai pemenang peraduan Seventh Generation Laundry Detergent hujung tahun 2019 Tak sangka post mengenai Seventh Generation Laundry mendapat perhatian dan juga sekaligus Fiza di...
7 Jenis Rehat Yang Semua Wajib Tahu

7 Jenis Rehat Yang Semua Wajib Tahu

papar berkaitan - pada 21/3/2020 - jumlah : 1842 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Hai everyone korang pernah tak rasa penat gila dengan hidup sampai tasa macam badan tak cukup rehat walaupun ada me time dalam beberapa jam macam tu or korang rasa nak berhenti semua benda yang korang bua...
Prihatinrakyat Pemberian Wang Tunai One Off Untuk Semua Termasuk M40

Prihatinrakyat Pemberian Wang Tunai One Off Untuk Semua Termasuk M40

papar berkaitan - pada 27/3/2020 - jumlah : 155 hits
Menepati janji untuk tidak meminggirkan sesiapa pun dalam pakej rangsangan ekonomi Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengumumkan peruntukan hampir RM10 bilion untuk pemberian tunai secara one off bagi meringankan beban rakyat yang terjejas ...
Sedekah Bisa Menolak 70 Jenis Bala Termasuk Menghalau Wabah Penyakit

Sedekah Bisa Menolak 70 Jenis Bala Termasuk Menghalau Wabah Penyakit

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 180 hits
Sekretaris Dewan Keluarga Masjid Masjid El Syifa Ciganjur Ustadz Hadi Saifullah menuturkan salah satu amalan sederhana yang dapat menolak atau menghalau bala adalah sedekah Hadist Nabi Muhammad sudah menjelaskan bahwa sedekah itu menolak 70...
Semua Kedai Di Perak Termasuk Stesen Minyak Akan Beroperasi 12 Jam

Semua Kedai Di Perak Termasuk Stesen Minyak Akan Beroperasi 12 Jam

papar berkaitan - pada 23/3/2020 - jumlah : 216 hits
Bagi mengurangkan risiko wabak covid 19 bermula hari ini semua premis kedai makanan dan termasuklah yang menyediakan perkhidmatan pandu lalu diseluruh Perak akan beroperasi selama 12 jam iaitu mulai 7 pagi hingga 7 malam Semasa Menteri Besa...
Semua Aktiviti Di Masjid Dan Surau Termasuk Solat Jumaat Ditangguhkan

Semua Aktiviti Di Masjid Dan Surau Termasuk Solat Jumaat Ditangguhkan

papar berkaitan - pada 17/3/2020 - jumlah : 510 hits
Gambar HiasanSEMUA aktiviti di masjid dan surau termasuk solat Jumaat dan berjemaah ditangguhkan bermula esok sehingga 26 Mac ini Menteri di Jabatan Perdana Menteri Senator Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al Bakri berkata penangguhan semua aktivi...
3 Jenis Manusia Dan Kematian Anda Termasuk Golongan Yang Mana

3 Jenis Manusia Dan Kematian Anda Termasuk Golongan Yang Mana

papar berkaitan - pada 27/3/2020 - jumlah : 319 hits
Setiap yang bernyawa pasti akan mati Kematian tak dapat diundur atau dimajukan dan tidak satu pun makhluk mengetahui kapan ajalnya tiba semua sesuai kehendak Allah swt Hal ini sudah tertulis dalam Al Qur an Tiap tiap yang berjiwa akan meras...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Titah Addendum Kenyataan Dan Pendirian Anwar Didorong Pemegang Saham Terbesar Pakatan Harapan

Bulan Yang Sibuk