Amalkan Doa Ini Untuk Pagar Gaib Tempat Usaha Anda Di Jamin Ampuh


Pada masa sekarang ini bidang usaha sudah menjamur, di setiap kota atau kabupaten selalu ramai dengan tempat-tempat usaha.
Karena banyaknya orang yang memiliki tempat usaha, misalkan warung, rumah makan, atau usaha lain seperti toko bangunan, toko plastik, toko elektronik maka akan menimbulkan persaingan.
Persaingan dalam bidang usaha tidak selamanya adalah persaingan yang sehat, artinya bukan saja persaingan secara fisik kasat mata. Tapi ada juga persaingan nakal dengan menggunakan bantuan dari alam gaib.
Oleh karena itulah penting bagi anda untuk memberikan pagar gaib tempat usaha agar tidak terkena gangguan gaib dari pesaing anda.
Macam-macam pagar gaib Pagar gaib adalah sebuah gelombang energi yang memancar dari seseorang atau suatu benda sehingga memberikan pengaruh pada sekitarnya.
Energi yang terpancar inilah yang akan memberikan anda sebuah benteng tersendiri dari gelombang-gelombang energi negatif yang akan menyerang.
JIka anda akan melakukan pagar gaib usaha maka bisa menggunakan beberapa macam cara, yakni sebagai berikut.
1. Pagar gaib dengan Al Quran Al Quran adalah sebuah benda suci, darinya akan memancar energi maha dahsyat sehingga akan menjadikan sekitarnya berubah menjadi energi positif.
Nabi Muhamad pernah juga bersabda, “Janganlah kalian menjadikan rumah kalian sebagai kuburan, sesungguhnya setan akan kabur dari rumah yang dibacakan surah al Baqarah.”
Selain al Baqarah surat yang bisa anda jadikan untuk mengusir energi negatif adalah ayat kursi, al Ikhlas, al Falaq, dan An-nas.
2. Dengan doa khusus Cara terbaik untuk pagar usaha adalah dengan doa pagar gaib tempat usaha. Banyak doa-doa khusus yang diajarkan oleh Nabi Muhammad atau para sahabatnya agar usaha kita menjadi lancar.
Dengan membacakan doa pada tempat usaha anda dengan hati yang tulus maka pasti usaha akan aman dari bahaya energi positif yang akan menyerang. Pengamalan doa juga harus rutin.
Jangan sekali berdoa dan sudah berhenti, usahakan untuk terus membacanya setelah anda selesai melakukan sholat 5 waktu.
Doa pagar usaha ampuh Banyak sekali orang yang sudah gulung tikar karena usahanya bangkrut, padahal secara hitung-hitungan mereka sudah melakukan segala hal dengan tepat. Tapi mereka salah di salah satu hal.
Hal tersebut adalah melupakan perkara gaib yang akan menyerang, manusia hidup di dunia ini tidak hanya sendiri tapi ada juga makhluk gaib yang hidup. Manusia dan makhluk gaib ini bisa saling berkomunikasi dan saling meminta tolong.
Maka wajar jika ada orang yang tiba-tiba bangkrut dari usahanya dan sebabnya tidak diketahui kenapa, ini adalah serangan dari yang gaib.
Agar usaha lancar dan tidak terserang gangguan gaib maka harus sering dibacakan al Quran dan doa pagar gaib usaha. Bacalah kalimat berikut dalam setiap selesai solat 5 waktu dan tujukan kepada usaha anda.
 “YA MALIKIYAUMIDDIN IYYAKA NA’BUDU WA IYYAAKA NASTA’IIN”
Tata cara pengamalan doa tersebut adalah ketika selesai solat 5 waktu, kemudian baca juga ketika anda melakukan solat malam.
Untuk tempat usaha anda memiliki pagar gaib yang kuat maka lakukan solat malam dan solat hajat selama 40 hari berturrt-turut tidak bol3h terputus satu hari pun.
Setelah melakukan shalat maka bacalah dia di atas sebanyak 111 kali.
Manfaat doa pagar gaib Pengamalan doa sebenarnya tidak hanya berpengaruh pada tempat usaha anda saja. Tapi anda sendiri dan keluarga akan terkena dampak positif dari energi yang dihasilkan.
Maka ini akan berguna bagi anda, ketika ada orang yang berniat jahat untuk memberikan santet pada diri anda. Tujuan pemberian santet tersebut adalah agar usaha yang anda lakukan tidak berjalan karena pemiliknya sakit.
Dengan pagar gaib tersebut anda dan keluarga akan aman dari gangguan orang yang jahat karena iri terhadap usaha yang anda lakukan berkembang pesat.
Pengamalan untuk pagar usaha ini juga harus terus dilakukan, usahakan menjadi rutinitas anda setiap hari jangan pernah berhenti hanya dalam tempo 40 hari saja. Mungkin hasilnya akan terasa tapi akan berjalan beberapa saat.
Ketika anda berhenti membaca doa atau ayat al quran sebagai pagar gaib tempat usaha maka energi positif dari doa atau ayat al Quran akan berkurang dan akan habis jika tidak pernah dibaca lagi.
Ketika energi positif dari doa dan bacaan ayat al Quran sudah berkurang dan bahkan habis, maka pasti pagar yang anda buat juga sudah hilang, dan sekarang saingan anda akan menyerang dengan menggunakan energi gaib negatif.
Sehingga usaha anda akan bangkrut, maka untuk mencegah hal tersebut lakukan doa pagar gaib tempat usaha setiap harinya secara rutin.
.
Konsultasi Serius dengan Pakarnya Ki Sabrang Alam, Hubungi Kontak di bawah ini :
081226888103 ( WA / Telpon / SMS )
The post Amalkan Doa ini untuk Pagar Gaib Tempat Usaha Anda di Jamin AMPUH !! appeared first on PagarGaib.com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://pagargaib.com/amalkan-doa-ini-untuk-pagar-gaib-tempat-usaha-anda-di-jamin-ampuh-2/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Restoran Leboss Tempat Makan Western Food Yang Padu Di Sungai Petani

Restoran Leboss Tempat Makan Western Food Yang Padu Di Sungai Petani

papar berkaitan - pada 8/1/2022 - jumlah : 551 hits
LeBoss cafe Restaurant Sungai PetaniLeBoss cafe Restaurant Sungai PetaniLeBoss cafe Restaurant Sungai PetaniRestoran ni terletak di Sungai Petani Kedah Alamat penuh Leboss Restaurant ni adalah 201 202 Jalan Legenda 7 Lagenda Heights 08000 S...
Ibarat Jodoh Dari Lahir Wanita Miliki Tarikh Tempat Lahir Sama Dengan Tunang Beza Setengah Jam Je

Ibarat Jodoh Dari Lahir Wanita Miliki Tarikh Tempat Lahir Sama Dengan Tunang Beza Setengah Jam Je

papar berkaitan - pada 11/1/2022 - jumlah : 256 hits
Antara ungkapan yang sering kita dengar apabila bercakap tentang jodoh adalah jodoh itu sudah tertulis di lauhul mahfudz Namun siapa sangka jodoh seseorang itu mampu berada dekat dengan pasangannya seawal waktu kelahiran lagi Ibarat kembar ...
Tempat Makan Sedap Di Bukit Jelutong 2022

Tempat Makan Sedap Di Bukit Jelutong 2022

papar berkaitan - pada 3/1/2022 - jumlah : 461 hits
Bukit Jelutong terletak di Shah Alam Serious banyak tempat makan sedap di sekitar Bukit Jelutong Tanpa membuang masa ayuh kita check it out Semua tempat cadangan makan di bawah ini saya dah cuba sendiri ya Jadi boleh kata ini senarai tempat...
Bab Ni Kena Respect Tmj Nampak Gaya Tempat Lain Tak Da Macam Ni

Bab Ni Kena Respect Tmj Nampak Gaya Tempat Lain Tak Da Macam Ni

papar berkaitan - pada 1/1/2022 - jumlah : 182 hits
NORMAN RADZUAN Laporan terkini dari Segamat Saya akan terus ke Segamat untuk pastikan semua keadaan terkawal TMJ update jam 12 malam tadi Bab ini saya kagum dgn TMJ Macam baginda pula Menteri yg lewat malam sanggup turun padang bagi pastika...
Satgas Covid 19 Minta Pemprov Kepri Tambah Tempat Karantina Ppln

Satgas Covid 19 Minta Pemprov Kepri Tambah Tempat Karantina Ppln

papar berkaitan - pada 30/12/2021 - jumlah : 114 hits
Fajar meminta Pemerintah Provinsi Kepri segera mengaktifkan asrama haji sebagai tempat karantina pelaku perjalanan luar negeri Tempat karantina yang tersedia di Kepri saat ini nyaris penuh
Pasta Port Lokasi Tempat Makan Viral Di Pulau Pinang

Pasta Port Lokasi Tempat Makan Viral Di Pulau Pinang

papar berkaitan - pada 31/12/2021 - jumlah : 654 hits
TUDIA SEMPOI PUNYA UNTUK ORANG PENANG Pasta Port menyediakan pelbagai jenis macaroni spaghetti yang sedap padu Tengok gambaq pun dah terliur Feedback customer pun masyaAllah InsyaAllah terbaik dari depa Nak ushar boleh p depa punya FB page ...
Potret Cantik Jennifer Bachdim Liburan Di Tempat Bersalju Di Jerman Cantik Banget

Potret Cantik Jennifer Bachdim Liburan Di Tempat Bersalju Di Jerman Cantik Banget

papar berkaitan - pada 11/1/2022 - jumlah : 109 hits
Jennifer Bachdim kini tengah menikmati liburan di Jerman bersama keluarganya Di laman instagramnya Jennifer mengunggah potret sedang berada di tempat bersalju Sederet fotonya dipuji cantik Berikut beberapa fotonya
Hiburan Setting Tempat Dekat Mana Saya Datang Jumpa Ali Puteh Bengang Masih Dituduh Tamak Harta

Hiburan Setting Tempat Dekat Mana Saya Datang Jumpa Ali Puteh Bengang Masih Dituduh Tamak Harta

papar berkaitan - pada 11/1/2022 - jumlah : 115 hits
Setelah sekian lama memendam perasaannya terhadap kecaman kecaman dari netizen akhirnya pelawak Ali Puteh meluahkan segalanya di akaun rasmi Instagram beliau Menerusi hantaran yang dibuat Ali 33 mencabar orang luar yang masih tidak berpuas ...
Tempat Keempat Itu Gagal Ronaldo

Tempat Keempat Itu Gagal Ronaldo

papar berkaitan - pada 14/1/2022 - jumlah : 169 hits
LONDON Cristiano Ronaldo menimbulkan sensasi apabila membayangkan bahawa dia boleh meninggalkan Manchester United musim ini Pemain Portugal itu mengakui dia tidak boleh menerima pengakhiran Manchester United musim ini selain daripada berada...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim