Aks1 Nabila Dip3luk Atas Belon Tarik Perhatian Rupanya Ini Yg Dia Nampak Kat Bawah


Meskipun bukan selebriti, namun berita pernikahan Noor Nabila dan Engku Emran menjadi perhatian ramai apatah lagi kedua mereka pernah berkahwin dengan selebriti sebelum ini.
Apa yang pasti, pasangan ini sememangnya pandai berahsia. Terbaru, syarikat My Balloon Adventure mendedahkan foto romantis Engku Emran melamar Noor Nabila di atas belon panas yang telah disimpan sekian lama.
“Selepas menyimpan rahsia sekian lama, akhirnya kami dapat kongsikan perkara ini kepada semua orang. Tahniah diucapkan kepada Engku Emran dan Noor Nabila atas perkahwinan pagi tadi. Kami turut tumpang bahagia ke atas kedua mempelai ini,” tulisnya.
Menerusi perkongsian di Instagram itu, Engku Emran telah merancang kejutan tersebut bersama adik Nabila iaitu Athisha Khan selama beberapa minggu.
Selain kejutan menaiki belon panas, lebih istimewa, penyanyi Ferhad turut membuat penampilan khas menyanyikan beberapa lagu pada majlis lamaran tersebut.
Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang teruja dengan kejutan tersebut serta mendoakan rumah tangga pasangan itu bahagia hingga ke syurga.
PETALING JAYA – Khabar angin majlis pernikahan Noor Nabila dan Engku Emran akhirnya terjawab selepas adiknya, Ameera Khan memuat naik sekeping foto yang tertulis Walimatul Urus Noor Nabila dan Engku Emran.
     View this post on Instagram           A post shared by Hot FM (@hotfm976)

Hasil tinjauan Kosmo!, perkongsian foto meja makan dihiasi indah dan pelamin yang dimuat naik Ameera dalam Instagramnya turut memberi bayangan majlis sedang berlangsung pagi ini.
Malah, sekeping kad senarai yang terletak di atas meja juga turut tertulis nama Noor Nabila dan Engku Emran di bahagian bawah.
SPEKULASI pernikahan antara Nabila dengan Engku Emran akhirnya terjawab selepas adiknya, Ameera Khan memuat naik gambar-gambar majlis mereka dalam media sosial sebentar tadi.
Difahamkan, majlis pernikahan pasangan itu berlangsung di sebuah masjid pagi tadi.
Manakala, perunding majlis tersebut ialah Reka Teemor.
KAKAK kepada pengacara Noor Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor selamat bergelar isteri kepada usahawan Engku Emran Engku Zainal Abidin, 46, dengan sekali lafaz pada pagi Jumaat.
Pasangan itu dinikahkan oleh adik Noor Nabila, 36, iaitu Mohamed Aqief Mohd Noor yang berwakil walikan bapa kandung mereka kira-kira pukul 10 pagi di sebuah masjid di Kuala Lumpur.
Pasangan ini bergambar bersama anak-anak mereka Engku Aleesya dan Jebat.
Rakaman video upacara pernikahan itu dikongsikan oleh Neelofa menerusi Instastory.
Turut kelihatan dalam video tersebut ialah keluarga kedua-dua pasangan pengantin.
Pasangan ini memilih keberkatan hari Jumaat untuk melangsungkan pernikahan.
Engku Emran turut menyerahkan sebentuk cincin kepada Noor Nabila sebagai mas kahwin.
Pada Khamis, desas-desus mengenai Nabila dikatakan bakal melangsungkan perkahwinan menjadi perbualan hangat netizen di media sosial.
Bagaimanapun, Nabila memilih untuk mengunci mulut dan enggan mengulas mengenai kesahihan khabar angin tersebut.
Siapa sebenarnya Engku Emran dan bagaimana Laudya Cynthia Bella, Erra  boleh sampai jatuh cinta padanya?
Berikut ulasannya:
Engku Emran merupakan lelaki Melayu  yang memiliki nama penuh Engku Emran Engku Zainal Abidin dan lahir pada 1975.
Engku Emran merupakan seorang Chief Executive Officer (CEO) di TV Synergy Sdn Bhd dan Chief Operating Officer (COO) Suria FM.
Jika melihat akun Instagram-nya, Engku Emran merupakan seseorang yang gemar besukan
Ia kerap menyertai pertandingan larian
Sebelum dia  memutuskan untuk berkahwin dengan Noor Nabila hari ini, Engku Emran pernah  berumah tangga dengan penyanyi Malaysia, Erra Fazira, pada 2007 dan pelakon terkenal dari indonesia Laudya Cynthia Bella
Laudya Cynthia Bella sebelum ini sering mengelakkan diri daripada mengulas mengenai hal peribadi termasuklah isu rumah tangga.
Laudya berkahwin dengan Engku Emran di Kuala Lumpur pada 8 September 2017 dan mengadakan majlis resepsi di Bandung, Indonesia.
Pada Jun 2020, Laudya Cynthia Bella mengumumkan sudah bercerai dan ikatan perkahwinannya dengan Engku Emran berakhir.
Engku Emran tampil berbeza?Terdahulu PERCER4IAN dengan pelakon Indonesia, Laudya Cynthia Bella pada Julai lalu dikatakan memberi kesan terhadap Engku Emran Engku Zainal Abidin.
Lebih sebulan bergelar duda, keadaan Emran dikatakan tidak terurus berbanding ketika bergelar suami yang sentiasa kelihatan kemas dan segak.
Gambar penampilannya yang tidak kemas dipercayai selepas melakukan aktiviti berbasikal yang dikongsikan di media sosial ternyata mengundang perhatian ramai.
Tidak seperti dahulu, Emran kelihatan tampil berbeza dengan rambut panjang dan misai tebal yang hampir menutup mulutnya.
Yang pasti, netizen segera membuat perbandingan imej yang dulu dengan sekarang dan menganggap apa yang berlaku ada kaitan dengan percer4iannya.
Emran mengahwini Laudya pada 8 September 2017, namun perkahwinan mereka hanya bertahan selama dua tahun sebelum mengambil keputusan bercerai secara baik. Mereka juga tidak dikurniakan anak.
GOSIP cinta membabitkan kakak kepada pengacara Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor dengan usahawan Engku Emran turut menjadi perbualan hangat netizen di negara seberang.
Rata-rata media Indonesia memantau Instagram bekas isteri Engku Emran iaitu Laudya Cynthia Bella bagi melihat reaksi pelakon popular itu berhubung khabar angin tersebut.
Menurut laporan DetikHot, sehingga kini Laudya masih lagi tidak memberi sebarang komen mengenai gos1p membabitkan bekas suaminya itu.
Hasil tinjauan di laman Instagram mendapati Laudya hanya berkongsi hadis mengenai takwa dan mempromosikan jualan telekung di laman sosialnya itu.
“Teman-temanku… selamat berjuang agar kita selalu bertakwa. Semoga Allah bersihkan hati kita kerana letak takwa di dalam hati.
Foto terbaharu dikongsi Engku Emran di Instagram jadi perbualan netizen Indonesia.
“Selamat beribadah di hari Jumaat teman-temanku yang baca ini,” tulisnya pada hantaran terbaharu yang dimuat naik di laman tersebut.
Bagaimanapun, pelakon filem Surga Yang Tak Dirindukan ini bertindak menghadkan komen-komen yang diterima daripada pengikut.

Laudya berkongsi mengenai ilmu agama di laman Instagram.
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : https://f-uh.com/


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2021/03/aks1-nabila-dip3luk-atas-belon-tarik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Nikoh Jom Romantik Engku Emran Lamar Noor Nabila Di Atas Belon Udara Panas

Hiburan Nikoh Jom Romantik Engku Emran Lamar Noor Nabila Di Atas Belon Udara Panas

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 347 hits
Pandai betul pasangan Engku Emran dan Noor Nabila berahsia kan Sebelum mereka mendedahkan kepada dunia majlis pernikahan pagi tadi rupanya pasangan ini sudah pun melalui lamaran romantis tak lama dahulu BACA AdvertisementDaripada entri yang...
Sharnaaz Ucap Tahniah Tapi Ada Satu Ayat Dia Pesan Kat Nabila Dan Engku Emran Yang Raih Perhatian

Sharnaaz Ucap Tahniah Tapi Ada Satu Ayat Dia Pesan Kat Nabila Dan Engku Emran Yang Raih Perhatian

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 438 hits
Berita pernikahan antara Noor NabiIa dengan Engku Emran hari ini hangat diperkata ramai Selain dari ucapan tahniah rakan rakan dan warganet perkongsian dari ahli keluarga kakak kepada personaliti popular Neelofa itu juga ditunggu ramai Mesk...
Kaki Kej4ng Di Atas Pelamin Aks1 Nabila Dan Kartini Mencuit Hati Ramai

Kaki Kej4ng Di Atas Pelamin Aks1 Nabila Dan Kartini Mencuit Hati Ramai

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 280 hits
Mengalami kekej4ngan otot pada bahagian kaki adalah perkara biasa namun apabila ia terjadi atas pelamin ia dilihat sesuatu yang jarang berlaku Perkara tersebut terjadi kepada kakak selebriti Noor Neelofa iaitu Noor Nabila pada hari perkahwi...
How About Me Mula Cemburu Dengan Adik Gelagat Lara Alana Tarik Perhatian Wargamaya

How About Me Mula Cemburu Dengan Adik Gelagat Lara Alana Tarik Perhatian Wargamaya

papar berkaitan - pada 18/3/2021 - jumlah : 236 hits
Sekian lama menantikan cahaya mata kedua akhirnya pada tanggal 12 Februari lalu pasangan pelakon dan pengacara popular Scha Alyahya dan Awal Ashaari selamat menimang cahaya mata kedua mereka Sejak si comel Lyla Amina dilahirkan Instagram ke...
Baru Je Kecoh Dikatakan Akan Nikah Minggu Ni Sekali Neelofa Muatnaik Sesuatu Tarik Perhatian Ramai

Baru Je Kecoh Dikatakan Akan Nikah Minggu Ni Sekali Neelofa Muatnaik Sesuatu Tarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 190 hits
Teka teki berhubung tarikh pernikahan selebriti Noor Neelofa dan Haris Ismail atau PU Riz masih belum terjawab
Ex Gf Baru Saja Dil4mar Posting Terbaru Pu Riz Tarik Perhatian Ramai

Ex Gf Baru Saja Dil4mar Posting Terbaru Pu Riz Tarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 15/3/2021 - jumlah : 471 hits
Sebelum ini kemelut hubungan antara pendakwah selebriti dan usahawan terkenal PU Harris dan Neelofa mendapat perhatian media dan netizen Malahan Neelofa tampil mengeluarkan kenyataan rasmi bagi menepis segala dakwaan yang dituju kepadanya N...
Ini 1o Fakta Menarik Nabila Razali Yg Tak Pernah Diceritakn Kpd Umum Rupanya Profil Dia Bukan Caiang2

Ini 1o Fakta Menarik Nabila Razali Yg Tak Pernah Diceritakn Kpd Umum Rupanya Profil Dia Bukan Caiang2

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 527 hits
Malam tadi nyanyian Nabila Razali di pentas Anugerah Juara Lagu yang terkuciI hangat diperkatakan ramai Namun siapa sangka penyanyi dan pelakon cantik manis ini mempunyai latar belakang yang menarik untuk dikongsikan Nabila Razali mula berg
Semoga Jadi Isteri Solehah Dan Kepada Riz Doa Ustaz Don Buat Neelofa Tarik Perhatian

Semoga Jadi Isteri Solehah Dan Kepada Riz Doa Ustaz Don Buat Neelofa Tarik Perhatian

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 251 hits
Pelakon dan pengacara popular Neelofa khabarnya bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi Spekulasi mula tercetus apabila ada pihak mendedahkan lokasi pasangan ini bakal diijabkabulkan Namun setakat ini tiada sebarang pengesahan dilakuk...
Video Tak Terkucil Pun Tular Nabila Razali Rehearsal Peluang Kedua Jadi Perhatian Netizen

Video Tak Terkucil Pun Tular Nabila Razali Rehearsal Peluang Kedua Jadi Perhatian Netizen

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 356 hits
Nampaknya isu Nabila Razali dengan persembahan live lagu Peluang Kedua kembali timbul selepas menyaksikan persembahannya di Anugerah Juara Lagu yang ke malam tadi Ia menjadi buah mulut dan topik utama netizen Namun begitu ramai rakan artis ...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

There Is An Awakening

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Masih Beraya

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Continuous Learning

Maksud Gaji Bersih Gaji Kasar Gaji Pokok Perbezaannya

Pengumuman Gaji Penjawat Awam Naik 15 Peratus Dan Cara Kira Kenaikan Gaji Baharu Penjawat Awam

Hati Bersih Hidup Bahagia

Ai Team Talent Sementara Batch 3

Glamping With The Stars