Aik Cheong It S Six Pack


Kopi Merupakan antara minuman paling digemari kerana ia dapat mengurangkan rasa mengantuk. Tahukah anda kopi sebenarnya mempunyai banyak manfaat untuk kesihatan tubuh badan. Malah, kopi adalah minuman yang selamat untuk diminum setiap hari. Namun sebagai langkah yang selamat, minumlah sekadar yang perlu iaitu satu atau dua cawan sehari sahaja.


AIK CHEONG IT’S SIX PACK
 
Di Malaysia terdapat pelbagai jenis kopi  segera yang berada di pasaran. Mungkin ada sesetengah yang Anda pernah cuba dan mungkin juga belum. Antara jenama kopi yang dikenali di Malaysia adalah Aik Cheong Coffee. Berikut Cik iena kongsikan mengenai Aik Cheong Coffee dan beberapa jenis produk Aik Cheong Coffee yang telah Cik iena cuba sendiri keenakannya.
 
AIK CHEONG COFFEEAik Cheong merupakan Jenama kopi yang dikenali ramai di Malaysi. Aik Cheong telah menjangkau usia 66 tahun yang mana ianya telah ditubuhkan pada  tahun 1955. Jenama ini menawarkan air yang segar, sihat dan berkualiti kepada pelanggan. Mempunyai pelbagai rangkaian produk minuman segera yang popular dari Kopi-O, “White Coffee”, Teh Susu, Minuman Coklat Malt, Minuman Bijiran dan lain-lain.
 

AIK CHEONG IT’S SIX PACK
Aik Cheong Coffee sentiasa menekankan “nikmati kopi sebenar di rumah” dan dengan inisiatif kuat dalam mengembangkan produk. Selepas kejayaan minuman panas cawan segera yang dikenali IT’S Coffee series  kini Aik Cheong Coffee hadir dengan keluaran baru iaitu It's Six Pack series.

Sebelum Cik iena kongsikan mengenai It's Six Pack series, Cik iena kongsikan terlebih dahulu versi awal It's Six Pack series iaitu  IT'S More Than Just Series dan juga salah satu produk Aik Cheong Coffee yang menjadi kegemaran Cik iena juga iaitu IT’S Granola.

AIK CHEONG IT’S MORE THAN JUST SERIES
 
AIK CHEONG IT’S MORE THAN JUST SERIES 
IT'S More Than Just Series merupakan minuman panas cawan segera .IT'S More Than Just Series atau  IT’S Coffee series ini sememangnya sangat catchy dan membuat mata mata terpaku dan terpukau dengan pembungkusannya yang memilih rona warna yang terang. Pemilihan warna yang terang ini membuatkan IT’S Coffee series ini menjadi lebih menarik.


AIK CHEONG IT’S MORE THAN JUST SERIES 
Ianya juga sangat mudah disediakan dan sangat sesuai untuk anda yang sibuk seperti Cik iena khususnya. Dalam kesibukan bekerja dengan IT’S Cup series, dapatlah Cik iena menikmati aneka IT’S Cup series yang sedap dengan kepelbagaian perasa yang ada.
IT’S Cup series atau IT'S More Than Just Series ini terdiri daripada  6 perasa iaitu

Long Black (Extra Shot)Flat White (Extra Shot)Cappuccino (Choco Toppings)Matcha Latte (Nata De Coco)Teh Tarik (Gula Melaka)Chocolate (Mashmallow) 

AIK CHEONG IT’S MORE THAN JUST SERIES 

AIK CHEONG IT’S GRANOLAGranola adalah salah satu makanan sihat yang baik untuk diet .Ianya merupakan sejenis makanan yang terdiri dari beberapa komponen, seperti oat, kacang-kacangan, biji-bijian, dan buah-buahan kering. Granola merupakan makanan tinggi fiber  dan juga merupakan sumber protein. Sangat sesuai dimakan ketika sarapan mahupun ketika minum petang.


AIK CHEONG IT’S GRANOLA
 
Aik Cheong juga menawarkan It's Granola yang terdiri dari dua jenis granola yang pastinya akan membuat anda suka akan campuran dua jenis granola yang ditawarkan. Tambahan lagi Granola ini tidak mengandungi artificial flavour ataupun gula tambahan, ianya adalah berasaskan kandungan semulajadi. Dua jenis granola dari Aik Cheong tersebut adalah It's granola berries cup 50g dan it's granola mix fruits and nuts 50g.


 

AIK CHEONG IT’S GRANOLA 
 AIK CHEONG IT’S SIX PACK It's Six Pack series merupakan keluaran terbaru Aik Cheong dimana ianya berkonsepkan “Family-styled boxed” . Tt's sixpax series mengekalkan konsep nikmati kopi sebenar di rumah . Ianya juga merupakan lanjutan dari IT’S Cup series atau IT'S More Than Just Series. It's Cup series hanya menawarkan 1 hidangan minuman segera manakala  It's Six Pack serie ini lanjutan dari It's cup yang mana ianya menawarkan 6 hidangan minuman segera dalam 1 box yang sangat cantik , menarik dan eksklusif. Pembungkusannya juga sesuai untuk di jadikan hadiah buat teman mahu keluraga tercinta.


 
Terdapat empat pilihan untuk  It's SixPack series iaitu
 IT’S SIX PACK Chocolate MarshmallowIT’S SIX PACK Cappuccino Choco ToppingIT’S SIX PACK Teh Tarik Gula MelakaIT’S SIX PACK  White Coffee Salted Gula Melaka  

 
1. AIK CHEONG IT’S SIX PACK Chocolate Marshmallow 


AIK CHEONG IT’S SIX PACK Chocolate MarshmallowChocolate sering dikaitan dengan penurunan tekanan kerana ia mengandungii enzim dalam rasa coklat yang mampu membuat  anda berasa tenang. Bagi menampilkan kelainan dan rasa unik menggoda,  Marshmallow  ditambah  bagi memberi rasa kemanisan yang lebih sekata. Dalam cawan bewarna merah jambu ini pasti membuatkan anda lebih relax dan santai menikmati minuman coklat panas ini.
 


AIK CHEONG IT’S SIX PACK Chocolate Marshmallow
 
IT’S SIX PACK Chocolate Marshmallow mengandungi

Chocolate Premix 40g x 6 sachetsMarshmallow 3g x 6 sachetsBrown Sugar 5g x 12 sachets 






2. AIK CHEONG IT’S SIX PACK Cappuccino Choco Topping 


AIK CHEONG IT’S SIX PACK Cappuccino Choco Topping 
 Masa untuk tea time dan anda boleh berehat sebentar dengan secawan Cappuccino Choco Topping dalam cawan menarik bewarna  biru. Ia juga mudah untuk disediakan dengan tambah air panas dan ia sedia untuk dinikmati selang waktu rehat seketika. 



 
IT’S SIX PACK Cappuccino Choco Topping mengandungi

Cappuccino Premix 25g x 6 sachetsChoco Toppings 0.5g x 6 sachetsBrown Sugar 5g x 12 sachets






3. AIK CHEONG IT’S SIX PACK Teh Tarik Gula Melaka 

 
Jika anda beristirehat minum dengan raan-rakan apa yang anda sering pesan untuk minum mestilah secawan Teh Tarik bukan?. Ia bagaikan satu nostalgik kepada suasana santai dan berborak yang lebih panjang. Kali ini Teh Tarik Aik Cheong menggunakan Gula Melaka sebagai ganti kepada gula konvensional atau susu pekat. Jadi tak salah nikmati Teh Tarik sihat ini dengan cara mudah dalam cawan menarik bewarna coklat ini.


 
 IT’S SIX PACK Teh Tarik Gula Melaka mengandungi
Teh Tarik Premix 40g x 6 sachetsNata De Coco 32g x 6 pcs



4. AIK CHEONG IT’S SIX PACK  White Coffee Salted Gula Melaka

AIK CHEONG IT’S SIX PACK  White Coffee Salted Gula Melaka
 
White coffee salted gula melaka merupakan campuran kopi  Arabica, liberica dan Bobusta yang diadunkan dengan Salted Gula Melaka (gula asal Melaka). Campuran kopi istimewa ini pasti akan membuat anda mengimbau kenangan kisah dongeng keluarga dan anak-anak yang sedang berlarian di perkampungan kembali menjelma ketika anda sedang menghirup campuran kopi ini.




AIK CHEONG IT’S SIX PACK  White Coffee Salted Gula Melaka 
IT’S SIX PACK  White Coffee Salted Gula Melaka 
White coffee premix 30g x 6 sachetsFreeze dried coffee 1g x 6 sachets
 
 Untuk pengetahuan anda, sekiranya anda membeli Aik Cheong It's Six Pack series Sempena perayaan hari Raya ini , anda akan dapat percuma 1 set sampul raya (angpow) bagi setiap box.
 
Dapatkan Variasi Produk Aik Cheong Secara Online

  Selaras dengan kemajuan teknologi terkini, kini anda boleh dapatkan produk Aik Cheong secara online di Official store mereka seperti dibawah
 Lazada : https://www.lazada.com.my/shop/aik-cheong-coffee-roasterShopee : https://shopee.com.my/aikcheong
Anda juga boleh dapatkan  variasi produk Aik Cheong di Aeon Big, Giant dan  Mydin.


Untuk Maklumat LanjutWebsite ; https://www.aikcheong.com.my/
Aik Cheong Facebook : https://www.facebook.com/aikcheongcoffee Aik Cheong Instagram : @aikcheong_official
  IT's more than just Facebook : https://www.facebook.com/itsbyacc
 IT's more than just Instagram :  @its_by_acc
 
 

 
 
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2021/05/aik-cheong-its-six-pack.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
It S Sixpack Minuman Kopi Terbaru Keluaran Aik Cheong Coffee Berkonsepkan Family Styled Boxed

It S Sixpack Minuman Kopi Terbaru Keluaran Aik Cheong Coffee Berkonsepkan Family Styled Boxed

papar berkaitan - pada 6/6/2021 - jumlah : 229 hits
IT S SIXPACK Minuman Kopi Terbaru Keluaran Aik Cheong Coffee Berkonsepkan Family Styled Boxed Hi Guys Setiap hari kalau tak pekena kopi memang tak sah Dengan aroma dan rasa kopi itu sendiri dapat membangkitkan semangat untuk memulakan hari ...
Minuman Unik Gabungan Pelbagai Citarasa Dari Siri It S Six Pack By Acc

Minuman Unik Gabungan Pelbagai Citarasa Dari Siri It S Six Pack By Acc

papar berkaitan - pada 4/6/2021 - jumlah : 285 hits
Menikmati minuman di rumah dengan campuran bahan unik yang pasti mempersonakan selera minum petang atau sarapan pagi kita semua Hai korang Hari ini ana nak berkongsi dengan korang beberapa minuman sedia di minum yang paling unik yang pernah...
Traveling This Memorial Day Weekend Pack Patience

Traveling This Memorial Day Weekend Pack Patience

papar berkaitan - pada 29/5/2021 - jumlah : 135 hits
By BY CONCEPCI N DE LE N from NYT Travel https ift tt 2R2mPI3
Emco On Localities In Six States From Saturday

Emco On Localities In Six States From Saturday

papar berkaitan - pada 21/5/2021 - jumlah : 248 hits
Enhanced movement control orders will be implemented in several sub districts and localities in Kelantan Terengganu Pahang Perak Sabah and Sarawak from May 22 until June 4 Senior Minister Ismail Sabri Yaakob said the areas were placed under...
Free Covid 19 Testing Detects High Positive Rate In Six S Gor Constituencies

Free Covid 19 Testing Detects High Positive Rate In Six S Gor Constituencies

papar berkaitan - pada 21/5/2021 - jumlah : 208 hits
The Selangor government s voluntary Covid 19 testing initiative has detected 1 171 positive cases thus far Six areas reported a test positive rate of above five percent The World Health Organisation s benchmark for adequate testing is a fiv...
Lrt Crash Six Passengers In Critical State At Hkl Minister

Lrt Crash Six Passengers In Critical State At Hkl Minister

papar berkaitan - pada 25/5/2021 - jumlah : 219 hits
Six passengers involved in the Light Rail Transit collision last night are in a critical state at the Kuala Lumpur Hospital Federal Territories Minister Annuar Musa tweeted that three of the six crash victims were on ventilators He said 15 ...
Hope Place Takes Family Of Six Under Its Wing

Hope Place Takes Family Of Six Under Its Wing

papar berkaitan - pada 4/6/2021 - jumlah : 191 hits
Wan gives the thumbs up after handing over the food aid to Manang and his family KUCHING Hope Place recently paid a visit to a family of six at 10th Mile near here after they contacted the non governmental organisation for a
Tok Mat Pledges To Donate Six Months Salary Allowances Towards Covid 19 Fund For Rantau Folk

Tok Mat Pledges To Donate Six Months Salary Allowances Towards Covid 19 Fund For Rantau Folk

papar berkaitan - pada 2/6/2021 - jumlah : 205 hits
SEREMBAN Datuk Seri Mohamad Hasan has pledged to donate six months of his salary and allowances to help constituents in Rantau affected by the Covid 19 pandemic The Umno deputy president expressed hope that his contribution will benefit his...
Rm4 Billion Kwap Loan Src Files Suit Against Najib Six Others For Alleged Breach Of Trust

Rm4 Billion Kwap Loan Src Files Suit Against Najib Six Others For Alleged Breach Of Trust

papar berkaitan - pada 22/5/2021 - jumlah : 279 hits
SRC International Sdn Bhd under its new management has filed a lawsuit against former prime minister Datuk Seri Najib Tun Razak and six others for alleged breach of trust and breach of statutory duty in relation to the RM4 billion Kumpulan ...
Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Catatan Hujung Minggu

Perlis Darul Kopi Ada 100 Port Untuk Ngopi Di Perlis

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Maksud All Eyes On Rafah

Pendapat Pelabur Asing Kerajaan Melayu Kerajaan Korup

Cita Cita Mahasiswi Ini Bikin Ulama Al Azhar Takjub

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Chonggu Experimental School By Bau Brearley Architects Urbanists In Shanghai China

Wang Ehsan Ke T Ganu Kelantan Tanda Kerajaan Madani Adil

Beraninya Kata Saya Pernah Bercinta Dengan Aliff Didi Astillah

Macc Proposes Criminal Charges In Case Involving Perlis Mb S Son

No Talks About Opening Uitm To Non Bumi Students Says Zambry

Singapore S New Pm Takes Office Pledging To Lead In His Own Way