Agenda Penuh Saas Di Disrupt 2024




Perisian sebagai perkhidmatan (SaaS) adalah industri yang sentiasa menghampiri perubahan. Kami akan bercakap dengan beberapa pemikir dan pemimpin terkemuka dalam bidang ini — eksekutif dari syarikat SaaS yang baru dan yang sudah matang, pemimpin dari syarikat infrastruktur yang menyokong industri ini, serta pelabur yang membiayai mereka. Mari sertai kami di Pentas SaaS di TechCrunch Disrupt 2024!
Agenda Pentas SaaS di TechCrunch Disrupt 2024 Dari Salesforce ke Sierra: Perjalanan Bret Taylor dalam Inovasi Teknologi bersama Bret Taylor (Sierra)
Bret Taylor, bekas co-CEO Salesforce dan pengasas bersama Sierra, sebuah startup yang membangunkan agen AI untuk pengalaman pelanggan, akan berkongsi pendapatnya tentang bagaimana agen AI akan mengubah perisian untuk perusahaan. Kami juga akan bincangkan tentang pengalamannya berpindah dari syarikat besar seperti Salesforce ke startup baru, serta peranannya di Silicon Valley, termasuk sebagai pengerusi lembaga Twitter ketika Elon Musk membeli syarikat itu.
Pipeline Data Baru bersama George Fraser (Fivetran), Chet Kapoor (Datastax), dan Vanessa Larco (NEA)
Kenaikan aplikasi AI moden memberikan penekanan baru terhadap data yang menyokongnya. Namun, hanya mempunyai data tidak mencukupi; anda juga memerlukan alat untuk menguruskannya, menjadikannya selamat, dan membina saluran agar data dapat mengalir antara aplikasi. Dalam sesi ini, kami akan berbincang dengan syarikat-syarikat yang membangun alat untuk melakukan semua ini.
Cabaran Kepimpinan: Menyokong Evolusi Slack di Bawah Salesforce bersama Denise Dresser (Slack by Salesforce)
Sertai sesi sembang santai dengan CEO Slack, Denise Dresser, yang menjadi CEO ketiga syarikat itu dalam masa 10 bulan. Dia perlu memimpin organisasi melalui waktu yang mencabar sambil menavigasi realiti menjadi sebahagian daripada keluarga Salesforce.
Apa Yang Seterusnya untuk Sumber Terbuka Sebagai Model Perniagaan? bersama Casey Aylward (Accel), Scott Johnston (Docker), dan Rowan Trollope (Redis)
Sumber terbuka kini menjadi model perniagaan pilihan bagi banyak startup teknologi. Walau bagaimanapun, kejayaan gerakan ini tidak tanpa cabaran, terutama dalam menyeimbangkan ideal sumber terbuka dengan realiti menjalankan perniagaan dalam persekitaran yang sentiasa berubah. Sertai kami untuk mendengar pemimpin industri berbincang mengenai cara mereka mengatasi kompleksiti ini dan masa depan sumber terbuka sebagai model perniagaan yang mampan.
Anda Akan Dihack: Nasihat Dari Barisan Depan bersama Heather Gantt-Evans (Marqeta) dan George Gerchow (MongoDB)
Serangan siber adalah tidak dapat dielakkan, tetapi malapetaka dapat dielakkan. Dengarlah daripada pakar keselamatan yang telah membina dan mengembangkan pasukan keselamatan mereka mengenai apa yang perlu anda tahu untuk mendahului penyerang siber sebelum mereka menyerang.
Membina Kepercayaan Hingga Ke Status Unicorn Bersama CEO Vanta, Christina Cacioppo bersama Christina Cacioppo (Vanta)
SOC 2, HIPAA, ISO 27001, GDPR — tiada siapa yang ingin berurusan dengan semua ini, tetapi untuk bahkan dipertimbangkan untuk sesuatu tawaran, banyak startup B2B kini perlu mematuhi satu atau lebih rangka kerja pematuhan. Vanta, yang telah menjadi unicorn pada tahun 2022, telah menjadi penanda aras bagi membantu perniagaan mengautomasikan banyak bahagian pemeriksaan awal dan berulang mereka. Kami akan bercakap dengan Christina Cacioppo, CEO dan pengasas bersama Vanta, mengenai pengalamannya dalam membina dan mengembangkan startup pengurusan kepercayaan dan bagaimana AI serta teknologi baru membentuk masa depannya.
Dari Benih ke Kejayaan: Apa Yang VCs Ingin Lihat Dari Pengasas Peringkat Awal bersama Jyoti Bansal (Harness), Rudina Seseri (Glasswing Ventures), dan Chelcie Taylor (Notable Capital)
Setiap startup bermula dengan seorang pengasas yang mempunyai idea. Bagaimana ia boleh berkembang menjadi perniagaan yang nyata? Pelabur perlu meneliti pitch setiap hari untuk mencari permata yang akan menjadi syarikat yang berjaya. Kami akan bercakap dengan sekumpulan pelabur untuk mengetahui apa yang mereka cari dalam syarikat peringkat awal.
Tentang TechCrunch Disrupt 2024 TechCrunch Disrupt 2024 adalah tempat untuk menjumpai inovasi di setiap tahap perjalanan startup anda. Sama ada anda pengasas baru dengan idea revolusioner, startup berpengalaman yang ingin berkembang, atau pelabur yang mencari peluang besar seterusnya, TechCrunch Disrupt menawarkan sumber, hubungan, dan pandangan pakar yang tidak tertandingi untuk terus memajukan usaha anda. Lebih daripada 10,000 pemimpin startup akan hadir pada acara tahun ini dari 28-30 Oktober di San Francisco di Moscone West.
Kami tidak sabar untuk mendengar dari pemimpin SaaS di pameran tahun ini. Beli tiket anda di sini sebelum harga naik.


Source link
The post Agenda Penuh SaaS di Disrupt 2024 appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/agenda-penuh-saas-di-disrupt-2024/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Malam Amal Kempen Tabung Pahlawan 2024 2025 Dan Pelancaran Kad Veteran Digital

Malam Amal Kempen Tabung Pahlawan 2024 2025 Dan Pelancaran Kad Veteran Digital

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 184 hits
Hi Korang YABhg Dato Seri Dr Wan Azizah Dr Wan Ismail Penaung Kempen Tabung Pahlawan telah menyempurnakan Majlis Malam Amal Tabung Pahlawan 2024 2025 bertempat di Dewan Perkasa Wisma Perwira Angkatan Tentera Malaysia Beliau turut diiringi Y...
Mahrajan Al Quran Sekolah Sekolah Tarikh Lokasi Peringkat Kebangsaan 2024

Mahrajan Al Quran Sekolah Sekolah Tarikh Lokasi Peringkat Kebangsaan 2024

papar berkaitan - pada 27/9/2024 - jumlah : 78 hits
Mahrajan al Quran Sekolah sekolah Tarikh Lokasi Peringkat Kebangsaan 2024 Mahrajan al Quran merupakan salah satu program yang mengumpulkan pelajar pelajar sekolah dari seluruh negara untuk mengasah bakat dan kefahaman mereka dalam bidang al...
Ringgit Mampu Cecah Rm4 00 Sedolar Akhir 2024 Rm3 55 Akhir 2025 Bmi

Ringgit Mampu Cecah Rm4 00 Sedolar Akhir 2024 Rm3 55 Akhir 2025 Bmi

papar berkaitan - pada 28/9/2024 - jumlah : 103 hits
BernamaKUALA LUMPUR BMI Country Risk amp Industry Research unit Fitch Solutions menyemak naik unjuran ringgit bagi akhir 2024 kepada RM4 00 berbanding dolar Amerika Syarikat daripada RM4 55 sebelum ini Perkembangan itu turut memaparkan pres...
Keretapi Sarong 2024 Tarikh Tema Dan Acara Menarik

Keretapi Sarong 2024 Tarikh Tema Dan Acara Menarik

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 107 hits
Keretapi Sarong 2024 Tarikh Tema dan Acara Menarik Acara Keretapi Sarong telah menjadi tradisi tahunan sejak pertama kali ia diadakan pada tahun 2012 yang lalu Pada tahun 2024 ini Keretapi Sarong telah masuk tahun ke lapan dan sekali lagi b...
Northern Caffeinated 2024

Northern Caffeinated 2024

papar berkaitan - pada 25/9/2024 - jumlah : 99 hits
We present to you Northern Caffeinated 2024 Mark your calendars for December 13 15 2024 for an incredible coffee journey and learning experience This event will feature coffee competitions local vendors from kolektifbiggy the kopipanggangch...
Hari Ke Dua Family Day 2024

Hari Ke Dua Family Day 2024

papar berkaitan - pada 25/9/2024 - jumlah : 105 hits
nbsp Hari Ke dua Family Day 2024 Untuk hari kedua dimulakan dengan senaman Aerobik oleh AJK senaman yang telah dilantik Sesi senaman ini terbahagi kepada 2 satu panas badan dan ke dua hard sikit sampai berpeluh peluh juga la kitaorang diker...
Sarapan Ahad 29 September 2024

Sarapan Ahad 29 September 2024

papar berkaitan - pada 29/9/2024 - jumlah : 98 hits
Assalamualaikum Hi korang Dah sarapan ke Hajat hati nak sarapan kat luar bawak PZ sekali PZ x nak Dania pun kepenatan SA tengok Dalam fridge ada baki nasi Malam tadi terus buat nasi goreng Dan goreng keropok ikan tamban Jadi la simple aje s...
What Is Driving The Ringgit Rally

It Firm Name Ideas

Cara Mohon Lesen B Penuh Terbaru Jpj Umum Untuk Rakyat Malaysia

Diam Bukan Bermakna Kalah Atau Mengiyakan Fitnah Dewi Bakal Dedah Sesuatu Berserta Bukti

3 Sekeluarga Mengalami Detik Cemas Rumah Dimasuki Hampir 12 Orang Penyamun Berparang

Betul Ke Makan Malam Boleh Buat Kita Gemuk Fakta Atau Mitos

Polis Buru Bekas Petinju Terkenal Pecah Masuk Rumah

Vaksin Arexvy Untuk Melindungi Warga Emas Dari Penyakit Rsv Telah Diluluskan


echo '';
Mr Hiiragi s Homeroom Info Dan Sinopsis Siri Jepun Kini Diadaptasi Sebagai Drama Berepisod Malaysia Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Di Astro Ria Sooka

5 Bukti Jelas Bagaimana Teknologi Moden Buat Kita Tak Reti Berfikir

10 Fakta Drama Berepisod Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Adaptasi Mr Hiiragi s Homeroom Astro Ria Sooka Fakta Yang Ramai Tak Tahu

5 Isu Utama Pelajar Genius Usia Muda Masuk Universiti Awal

Resepi Sup Ayam Thai Paling Menarik dan Senang Dibuat Rasa Sekali Pasti Terpikat


Anak Rindu Mahukan Perhatian Mak Ayah Jangan Terlepas Tanda Ni

Adab Berbual Dengan Suami Orang

Riceeagle Studio Servis Photography Videography Di Kota Kinabalu

Pilihan Ibu Bapa Mengkritik Atau Menyokong Anak Anak

Larangan Menghina Orang Lain

5 Aplikasi Waktu Solat Selain Muslim Pro Untuk Tahun 2024