Affan Natural Essential Oil Membantu Si Manja Tidur Lena


Affan Essential Oil Membantu Bayi Tidur Lena |Salam kesayangan ibu-ibu, mommy-mommy, mama-mama semua. Hari ini Nora nak berkongsi dengan semua satu produk yang boleh membantu bayi tidur lena. Al maklumlah Nora baru melahirkan anak kedua pada 27 April 2019 yang lalu dan sekarang baby Nora dah berumur 3 bulan lebih. Pada usia ini, pastinya ibu bapa akan kerap mengalami gangguan tidur terutama bayi yang sukar tidur disebabkan selesema, batuk, kembung perut mahupun demam.

Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby BalmAffan Essential Oil mempunyai dua rangkaian produk yang terdiri daripada Affan Natural Baby Balm dan Affan Natural Telon Oil. Kedua-dua produk Affan Natural Baby Balm dan Affan Natural Telon Oil, antara set minyak telon terbaik untuk bayi kembung perut dan bayi yang alami ketidakselesaan pernafasan akibat selesema dan batuk. Nora suka Affan Natural Essential Oil kerana ia lebih natural dan sesuai untuk semua keadaan. AFFAN Natural Baby Balm dan Natural Minyak Telon berasaskan bahan semulajadi ini boleh disapu terus ke kulit serta dihidu bagi melegakan pernafasan. Sebagai ibu, apa yang Nora risaukan adalah baby anaqi yang kini telah dihantar ke rumah pengasuh. Faham-fahamlah bila anak telah dihantar di bawah jagaan orang lain. Kadang-kadang balik rumah pasti Anaqi akan bersin, batuk, hidung berair, panas badan dan kadang-kadang perut dia tidak selesa. Sudah semestinya keadaan ini merisaukan Nora dan pastinya pada waktu malam Nora akan sapu kedua-dua minyak telon dan baby balm dari Affan Natural ini pada Anaqi. 
Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby Balm
KEGUNAAN AFFAN NATURAL TELON OIL DAN AFFAN NATURAL BABY BALM
Affan Natural Telon Oil

Affan Natural Telon OilKegunaan Natural Minyak Telon Affan Minyak telon  membantu merawat perut kembung, perut berangin serta membantu melancarkan pernafasan ketika selsema dan menghangatkan tubuh badan si manja.Membantu menenangkan emosi bayi yang meragam dan kuat menangis . 
Bahan KandunganMinyak telon ini dirumus khas dari minyak almond, halia, daun pudina, habbatus sauda Organik, bunga geranium, minyak kayu putih, lavender, bunga kenanga (ylang ylang), minyak bunga dan vitamin E. 

Ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia sintetik, steroid, paraben, bahan pewarna, pewangi tiruan. Bau bauan adalah dari bahan-bahan tumbuhan semulajadi (essential oil) .
Cara Penggunaan
Kebiasaannya Minyak Telon digunakan selepas bayi dimandikan untuk memberi kesegaran pada si manja. Selepas mandikan anak, pastikan sapu minyak telon Affan pada perut bayi untuk elakkan kembung perut dengan cara titiskan ditelapak tangan dan buat sapuan terus ke perut bayi untuk memberi rasa kehangatan. Sapukan dan gosokkan juga minyak telon di dada bayi, belakang badan bayi dan juga tapak kaki. Sapu dua kali sehari ataupun lebih jika perlu. 
Packaging
Dalam betuk botol – 20ml
Harga Asal
RM35.00


Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby Balm
Affan Natural Baby Balm


Affan Natural Baby BalmKegunaan Natural Baby Balm Affan

Baby balm Affan membantu merawat kulit seperti ruam lampin, ruam susu dn juga ruam akibat panas.Melindungi kulit bayi yang sensitif.Membantu merawat kulit kering dan kulit sensitif yang mengelupas sehingga menjadi kerandangan.
Bahan KandunganDiperkaya dengan minyak almond dan minyak zaitun untuk melindungi kulit bayi atau kanak kanak serta membantu mengekalkan kelembapan kulit bayi.Mempunyai Essential oil 100% organik, ekstrak minyak dari bunga kenanga, lavender, shea butter,habatus suada dan geranium rose yang membantu sebagai aromaterapi dan memudahkan bayi tidur lena tanpa gangguan dan tidak meragam.
Cara Penggunaan
Sapu dan gosokkan balsem pada kulit bayi untuk membantu penyembuhan dan mampu menenangkan kulit yang sensitif dan keradangan. Balsem ini juga berfungsi untuk ruam lampin. Sapu dua kali sehari atau lebih jika ianya perlu.
Packaging
30 gram
Harga Asal
RM45.00
Harga Promosi

RM39.00



Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby Balm

My Thoughts
So far, Nora suka Affan Natural Essential Oil kerana ia merupakan antara set minyak terbaik dengan bau yang menyenangkan untuk hilangkan kembung perut, selesema dan batuk selain mampu memberi kehangatan pada bayi. Untuk pengetahuan korang, bayi yang tidur mencukupi dan berkualiti adalah penting untuk kesihatan keseluruhan, keupayaan kognitif dan ragam perasaan bayi. Selain itu, kita sebagai ibu bapa perlu luangkan masa untuk membantu si manja berehat dan bersedia untuk tidur adalah merupakan masa yang ideal untuk mengeratkan ikatan sentuhan dan perasaan dengannya di samping merangsang deria si kecil. Ini membuatkan masa tidur bayi lebih bermakna dan lena lebih lama. Affan baby balm dan telon, minyak untuk bayi kembung yang sangat best untuk korang gunakan pada si manja. Pasti si manja akan riang, selesa dan boleh tidur lena dengan lama kerana tidak alami perut kembung.

Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby BalmUntuk mendapatkan bayi tidur lena, sebagai ibu bapa perlu sering lakukan urutan yang menenangkan pada bayi dengan sapuan minyak telon kerana ia merupakan satu cara yang terbaik untuk membuatkan si manja berasa selamat, disayangi dan selesa untuk tidur. Minyak telon yang bagus dan mudah untuk dipakai dengan melakukan urutan pada si manja dan boleh membantu ibu mengenal pasti tindak balas terhadap bahasa badan si manja. Cara ini merupakan masa yang terbaik untuk membuatkan si manja berasa selamat dan terjamin.
Testimoni Pengguna
Affan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby BalmAffan Natural Telon Oil & Affan Natural Baby BalmUntuk ibu bapa yang ingin tercari-cari minyak telon untuk si manja korang, Nora syorkan Minyak Telon dari Affan Natural Essential Oil ni iaitu Affan Natural Telon Oil dan Affan Natural Baby Balm. Kedua-dua produk minyak telon dan baby balm yang senang di bawa ke mana saja korang pergi dan ia sangat berguna apa jua kedaan saat si manja memerlukan. Haaaaa, korang pasti jatuh cinta dengan bau set minyak telon Affan yang sangat sesuai dengan bayi dan kanak-kanak. Jom sokong produk muslim dengan membuat pembelian segera buat si manja tidur lena.
Untuk maklumat lanjut tentang produk boleh rujuk di bawah ini :
Facebook : https://www.facebook.com/ImanniSkinz/Instagram : https://www.instagram.com/affan.essential.oil/Whatsapp : www.wasap.my/60136699512/affan




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ummizarra.com/2019/08/affan-natural-essential-oil-membantu-bayi-tidur-lena.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Natural Essential Oil Affan Pantas Melegakan Kembung Perut Bayi

Natural Essential Oil Affan Pantas Melegakan Kembung Perut Bayi

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 442 hits
Kembung perut bayi sebenarnya bukanlah masalah kesihatan yang berat sangat pun Tapi mommies jangan pula pandang enteng Bayi yang kembung perut boleh jadi sukar dikawal tau mood nya Tambah tambah kalau bayi tu kembung sampai tahap jadi sukar...
Affan Natural Baby Balm Dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut

Affan Natural Baby Balm Dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 426 hits
Affan Natural Baby Balm dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut Assalamualaikum Hi guys Ok sape yang bergelar ibu kat sini angkat tangan Hehe Orite sebagai ibu aku agak mengambil berat tentang kesihatan anak aku terutamany...
Tidur Lebih Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

Tidur Lebih Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 583 hits
AssalamualaikumSelama ni FD duk tengok orang jual online secara offline pun ada tau orang jual bantal ni Lagi lagi kat event Ramai pulak tu dah cuba tapi FD belum cuba Sudahnya beli jugak sebab nak rasa sendiri apa yang best bantal yang dik...
Joielle Baby Virgin Coconut Oil Produk Bayi Yang Membantu Mengurangkan Eczema Bayi

Joielle Baby Virgin Coconut Oil Produk Bayi Yang Membantu Mengurangkan Eczema Bayi

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 310 hits
Setiap anak mesti ada masalah yang berbeza beza Macam Qeisya dia ada satu bahagian iaitu di betis yang akan kena Eczema Nasib satu tempat jer kalau dekat pipi memang risau kan Sebenarnya Eczema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal pada...
Nak Sendawakan Bayi Harus Ada Caranya Barulah Bayi Tak Meragam Dan Tidur Lena

Nak Sendawakan Bayi Harus Ada Caranya Barulah Bayi Tak Meragam Dan Tidur Lena

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 482 hits
Proses untuk sendawakan bayi selepas menyusu sememangnya penting Tidak kira pada bayi masih kecil ketika usia lima bulan ke bawah atau juga kurang daripada usia setahun kedua duanya harus disendawakan dengan sebaiknya Menurut Kaunselor Peny...
Natural Minyak Telon Natural Baby Balm Affan Pilihan Terbaik Para Ibu Bapa

Natural Minyak Telon Natural Baby Balm Affan Pilihan Terbaik Para Ibu Bapa

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 335 hits
AssalamualaikumNatural Minyak Telon Natural Baby Balm AFFAN Pilihan Terbaik Para Ibu Bapa Penggunaan minyak telon adalah penting untuk bayi Lebih lebih lagi bagi bayi baru lahir Untuk pengetahuan semua bayi saya Azri baru berusia 4 bulan Se...
Viral Pengasuh Beri Obat Tidur Dosis Tinggi Ke Susu Perhatikan 9 Hal Ini Saat Harus Menitipkan Bayi

Viral Pengasuh Beri Obat Tidur Dosis Tinggi Ke Susu Perhatikan 9 Hal Ini Saat Harus Menitipkan Bayi

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 237 hits
Alasan memberi obat tidurnya katanya agar pekerjaannya lebih ringan dan bayi nggak rewel Duh kok tega sih
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Vanny Vabiola Sudahi Saja Chord

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Faisal Halim Alami Kecederaan Disimbah Asid

Lemas Tiga Beranak Ditemukan Tidak Lagi Bernyawa Selepas Mandi Manda Di Sungai Balak

Peminat Tempatan Puas Oneus Gegar Kuala Lumpur Di Konsert Jelajah Ke 2 La Dolce Vita