Natural Minyak Telon Natural Baby Balm Affan Pilihan Terbaik Para Ibu Bapa


Assalamualaikum
Natural Minyak Telon & Natural Baby Balm AFFAN Pilihan Terbaik Para Ibu Bapa | Penggunaan minyak telon adalah penting untuk bayi. Lebih-lebih lagi bagi bayi baru lahir. Untuk pengetahuan semua, bayi saya, Azri baru berusia 4 bulan.
Sejak lahir Azri ni memang jenis nafas berbunyi. Bunyi nafas si Azri ni macam orang berdengkur tu. Kalau dengar dengkuran dia ni, memang rasa kesian sangat.
Puas cuba macam-macam petua tapi tak menjadi. Akhirnya, saya diperkenalkan dengan AFFAN Natural Baby Balm & Natural Minyak Telon.
Produk Muslim Tempatan Dengan Berasaskan Bahan Semulajadi 
Pertama sekali saya tertarik dengan produk ni kerana ia adalah produk muslim keluaran tempatan. Bahan yang digunakan pula adalah berasaskan semulajadi.

Sebenarnya, set Affan untuk penjagaan baby ini dihasilkan oleh pihak Immani Skinz yang telah lama berada kat pasaran. Ia juga ada kelulusan KKM. 
Di sini saya akan kongsikan kelebihan dan keistimewaan Affan natural baby balm & Affan natural telon oil ni pada semua. Saya juga akan tunjuk hasil lepas gunalan pada baby Azri tersayang.
1. Natural Minyak Telon Affan

Natural Minyak Telon Affan ini akan bertindak sebagai minyak telon bagi bayi di mana ia membantu merawat perut kembung, perut berangin serta membantu melancarkan pernafasan ketika selsema dan menghangatkan tubuh badan bayi.
Selain itu, ia dapat membantu menenangkan emosi bayi yang meragam dan kuat menangis .Minyak telon ini dirumus khas dari minyak almond, halia, daun pudina, habbatus sauda Organik, bunga geranium, minyak kayu putih, lavender, bunga kenanga (ylang ylang oil dan juga vitamin E.
Ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia sintetik, steroid, paraben, bahan pewarna dan pewangi tiruan. Malah, bau-bauan adalah dari bahan natural tumbuhan ( essential oil).
Kiranya, minyak telon Affan ini antara set minyak terbaik dengan bau yang menyenangkan untuk hilangkan kembung bayi.
Ia direka dengan rekaan yang mudah dibawa ke mana-mana. Hanya perlu buka penutup dan spray di tapak tangan kita sebelum sapu ke bayi. Mudah sangat sebab hanya spray -spray je. Tak perlu risau sebab tak mudah tumpah. Nak bawa utk bercuti dan travell pun senang! 
Seperti biasa, saya gunakan minyak telon ni selepas mandikan Azri. Selepas mandikan anak, pastikan sapu minyak telon Affan pada perut bayi untuk elakkan perut kembung.
Cara untuk guna mudah saja, hanya perlu spray ke tapak tangan, kemudian sapu dan urut perlahan ke bahagian dada, perut, tapak kaki, belakang betis, bahagian belakang dan ubun-ubun.
Kalau tengok, Azri selesa je lepas disapu dan diurut sebab rasa hangat-hangat. Saya sendiri rasa teruja dengan baunya yang lembut dan best. 
Memang mudah sangat sebab hanya perlu spray -spray je. Tak perlu risau juga sebab tak mudah tumpah.  Bagi saya, Minyak telon Affan ni adalah salah satu produk untuk baby yang bagus dan mudah untuk dipakai.
2. Natural Baby Balm Affan

Selain minyak telon Affan tadi, balm juga merupakan benda penting bila ada bayi. Selain masalah nafas berbunyi, Azri tiada masalah lain yang agak ketara. Cuma, sesekali naik ruam lampin.
Biasalah tu kan, sebab lampin pakai buang ni kan panas. Tapi, tak boleh dibiarkan. Perlu dirawat sebelum melarat. Kalau dibiarkan nanti yang sedikit akan jadi merebak dengan banyak. Kesian baby. 
Apa yang menariknya, jika minyak. Telon Affan dapat bantu masalah kembung perut, Baby balm Affan ini pula dapat membantu merawat kulit seperti ruam lampin, ruam susu dan juga ruam akibat panas.

Selain itu ia juga dapat bertindak untuk membantu merawat kulit kering dan juga kulit sensitif. Alhamdulillah, banyak juga kegunaannya ni. 
Balm yang bagus dari Affan ini sangat special kerana diperkaya dengan minyak almond dan minyak zaitun untuk melindungi kulit bayi atau kanak kanak bagi mengekalkan kelembapan kulit.
Ia turut mempunyai Essential oil (ekstrak minyak) dari bunga kenanga, lavender dan geranium rose yang membantu sebagai aromaterapi untuk memudahkan anak anak tidur lena tanpa gangguan dan tidak meragam.
Set Affan : Sekali Guna Terus Jatuh Cinta
Pada pendapat saya sendiri, Affan baby balm & telon ni merupakan set minyak untuk bayi kembung yang sangat best. Bila dah guna, baru tahu tahap keberkesanannya. Seronok juga bila dapat guna produk yang macam ini. 
Sebabnya, pasti jatuh cinta dengan bau set minyak telon Affan yang sangat sesuai dengan bayi dan kanak-kanak ini.
Yang paling penting, produk Affan ni mesra pengguna sebab minyak telon dan baby balm senang di bawa ke mana saja.
Antara Testimoni Sebahagian Pelanggan Yang Lain




Harga Juga Sangat Berpatutan

Harga untuk;Minyak Telon Affan : RM35Balm Bayi Affan : RM45
Harga promosi sekarang untuk Balm Bayi Affan, hanya RM39. Sementara stok masih ada. Cepat grab!
Whatsapp : www.wasap.my/60136699512/affan
Facebook : https://www.facebook.com/ImanniSkinz/
Instagram : https://www.instagram.com/affan.essential.oil/ 
#affan #imanniskinz #minyaktelon #babybalm #naturalminyaktelon #naturalbabybalm#sokongprodukmuslim



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://jnjikita.blogspot.com/2019/08/natural-minyak-telon-natural-baby-balm.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Affan Natural Baby Balm Dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut

Affan Natural Baby Balm Dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 425 hits
Affan Natural Baby Balm dan Natural Telon Oil Untuk Keselesaan Bayi Kembung Perut Assalamualaikum Hi guys Ok sape yang bergelar ibu kat sini angkat tangan Hehe Orite sebagai ibu aku agak mengambil berat tentang kesihatan anak aku terutamany...
Tips Makanan Untuk Bayi Yang Perlu Diketahui Oleh Para Ibu Bapa Mudah Sahaja

Tips Makanan Untuk Bayi Yang Perlu Diketahui Oleh Para Ibu Bapa Mudah Sahaja

papar berkaitan - pada 6/8/2019 - jumlah : 708 hits
Apabila anak berusia 6 bulan dan ke atas ibu pasti sudah mulai sibuk dan mungkin sedikit bingung berapa kali nak bagi makan dan banyak mana nak bagi makan Ibu sebenarnya tidak perlu gusar atau bingung kerana its simple And when its simple t...
Dap Perlu Izin Kedua Dua Ibu Bapa Tukar Agama Bawah Umur

Dap Perlu Izin Kedua Dua Ibu Bapa Tukar Agama Bawah Umur

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 256 hits
Diterbitkan Hari ini 1 17 tengahariSetiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menegaskan pendirian partinya bahawa penukaran agama individu bawah umur kepada Islam hanya boleh dilakukan dengan kebenaran kedua dua ibu bapa Pendirian kita jelas Kita m...
Ibu Memasak Bapa Keluar Beli Barang Anak 5 Tahun Maut Terjatuh Tingkat 9

Ibu Memasak Bapa Keluar Beli Barang Anak 5 Tahun Maut Terjatuh Tingkat 9

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 366 hits
Kemalangan di rumah kerap terjadi kepada kanak kanak terutamanya yang masih kecil Terbaru kisah kanak kanak 5 tahun terjatuh dari tingkat 9 ini menarik perhatian warganet Kanak kanak lelaki tebabit adalah warga Bahrain yang tiba di bandar r...
Ibu Bapa Didik Anak Jadi Usahawan Dari Bayi

Ibu Bapa Didik Anak Jadi Usahawan Dari Bayi

papar berkaitan - pada 23/8/2019 - jumlah : 237 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Tarik Nafas Panjang Dalam Dalam Sekali Teran Je Baby Terus Keluar Tak Koyak Pun Mudahnya Cara Ibu Ni Bersalin

Tarik Nafas Panjang Dalam Dalam Sekali Teran Je Baby Terus Keluar Tak Koyak Pun Mudahnya Cara Ibu Ni Bersalin

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 441 hits
Jahitan selepas bersalin sememangnya buat ibu trauma seketika walaupun diberikan ubat bius Terasa ngilu yang berpanjangan pada kawasan faraj Inilah yang menakutkan semua ibu Namun bukan semuanya merasai jahitan ini ada juga ibu bertuah yang...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik