Adik Bunuh Abang Gara Gara Telefon Bimbit


Mangsa dipercayai dibunuh adik perempuannya berusia 14 dan teman lelaki berusia 15 tahun di rumahnya. Adik bunuh abang Gara-gara telefon bimbit

TAIPING: Gara-gara telefon bimbit, seorang remaja perempuan bersama teman lelakinya sanggup membunuh abang sendiri, membungkusnya sebelum meletakkan mayat mangsa di belakang sebuah rumah kosong dalam kejadian di Taman Glenview, Kamunting di sini pada Ahad. Mayat mangsa, 16, ditemui dua hari selepas dilaporkan hilang oleh keluarga mangsa.


Mangsa dipercayai dibunuh adik perempuannya berusia 14 dan teman lelaki berusia 15 tahun di rumahnya.

Ketua Polis Daerah Taiping, Asisten Komisioner Osman Mamat berkata, lebih kurang jam 12.18 tengah hari, pihaknya menerima panggilan daripada jiran mangsa mengatakan ada penemuan mayat mangsa di luar belakang sebuah rumah di lokasi kejadian.



Adik perempuan mangsa yang merupakan suspek kejadian bunuh bersama teman lelakinya ditahan polis di rumah mangsa di Taman Glenview, Kamunting, Taiping.


Menurutnya, mayat ditemui dalam bungkusan plastik itu kemudiannya disahkan ahli keluarga sebagai mangsa dilaporkan hilang pada 5 Julai lalu.


"Siasatan awal polis mendapati mangsa dipercayai dibunuh adik perempuan dan teman lelakinya di rumah mangsa susulan kedua-dua suspek mengaku membunuh mangsa.


"Motif pembunuhan mungkin berpunca daripada pergaduhan mangsa dengan teman lelaki suspek sewaktu hendak mengambil telefon yang tertinggal di rumah itu pada 5 Julai lalu," katanya kepada media di sini pada Ahad.


Adik perempuan mangsa yang merupakan suspek kejadian bunuh bersama teman lelakinya ditahan polis di rumah mangsa di Taman Glenview, Kamunting, Taiping petang semalam.

Osman berkata, siasatan polis turut mendapati pada hari dilaporkan mangsa hilang, mangsa dipercayai baru pulang dari sekolah sebelum mendapati adik perempuannya membawa rakan-rakan termasuk teman lelaki ke rumah.

Menurutnya, semua rakan-rakan adik suspek termasuk teman lelakinya difahamkan beredar sebaik mengetahui mangsa pulang dari sekolah.

"Namun, teman lelaki suspek dipercayai tertinggal telefon bimbit dan apabila dia cuba menghubunginya semula, panggilan diangkat mangsa.


"Mangsa mencabar teman lelaki suspek supaya datang ke rumah untuk mendapatkan kembali telefonnya dan susulan itu satu pergaduhan berlaku sewaktu teman lelaki suspek kembali ke rumah mangsa.

"Mengikut keterangan kedua-dua suspek, mereka dipercayai mengelar leher mangsa dan kedua pergelangan tangan mangsa dengan pisau sebelum menyerkup kepala mangsa dengan plastik untuk membunuhnya," katanya.


Osman berkata, siasatan unit forensik polis menemui pisau yang digunakan suspek dan mayat mangsa dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh untuk bedah siasat.

Menurutnya, kedua-dua suspek kemudiannya ditahan polis di rumah mereka pada jam 4.25 petang untuk siasatan lanjut.


"Siasatan lanjut masih dijalankan dan kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan," katanya..



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://beritaup2date.blogspot.com/2019/07/adik-bunuh-abang-gara-gara-telefon.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sebab Telefon Bimbit Adik Nekad Kelar Abang Sampai Mati

Sebab Telefon Bimbit Adik Nekad Kelar Abang Sampai Mati

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 1668 hits
Petang semalam kita digemparkan dengan penangkapan dua orang remaja lelaki dan perempuan selepas mayat seorang remaja lelaki ditemui dalam keadaan berbungkus di belakang sebuah rumah kosong Menurut laporan yang dikeluarkan oleh pihak polis ...
Adik Bersama Kekasih Disyaki Bunuh Abang Di Taiping

Adik Bersama Kekasih Disyaki Bunuh Abang Di Taiping

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 978 hits
Taiping Polis menahan sepasang kekasih remaja petang ini selepas mengaku membunuh seorang pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Kebangsaan King Edward VII di sini pada Jumaat lalu Ketua Polis Daerah Taiping ACP Osman Mamat berkata mayat ...
Taiping Adik Bunuh Abang Bungkus Dalam Beg Plastik

Taiping Adik Bunuh Abang Bungkus Dalam Beg Plastik

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 2023 hits
Polis menahan sepasang kekasih remaja petang ini selepas mengaku membunuh seorang pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Kebangsaan King Edward VII di sini pada Jumaat lalu Ketua Polis Daerah Taiping ACP Osman Mamat berkata mayat pelajar ...
Jijik Abang Nikahi Adik Bongsu Sendiri

Jijik Abang Nikahi Adik Bongsu Sendiri

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 620 hits
Abang kahwin adik sendiri Tak masuk akal tapi itu yang berlaku di Sulawesi Selatan Indonesia Difahamkan Anshar 32 tahun telah menjalinkan hubungan intim dengan adiknya sehingga menyebabkan adiknya itu hamil empat bulan lapor Katanya selepas...
Lebih Rm200 000 Lesap Polis Rampas Telefon Bimbit Ini Yg Berlaku Kepada Bekas Suami A Aida

Lebih Rm200 000 Lesap Polis Rampas Telefon Bimbit Ini Yg Berlaku Kepada Bekas Suami A Aida

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 356 hits
Lebih RM200 000 lesap Polis rampas telefon bimbit Ini yg berlaku kepada bekas suami A AidaLebih RM200 000 lesap Polis rampas telefon bimbit Ini yg berlaku kepada bekas suami A Aida
Remaja Perempuan 14 Tahun Dan Teman Lelaki Disyaki Bunuh Abang Direman

Remaja Perempuan 14 Tahun Dan Teman Lelaki Disyaki Bunuh Abang Direman

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 651 hits
TAIPING Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun dan teman lelaki direman enam hari bagi membantu siasatan kes bunuh abangnya di Taman Glenview Kamunting di sini semalam Suspek dan teman lelakinya berusia 15 tahun yang ditahan di rumah mas...
Remaja Dibunuh Adik Teman Lelaki Gara Gara Handphone

Remaja Dibunuh Adik Teman Lelaki Gara Gara Handphone

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 1111 hits
Seorang remaja lelaki berusia 16 tahun dibunuh oleh adik perempuan dan teman lelakinya hanya kerana telefon bimbit sebelum mayat mangsa dibungkus dan diletakkan di belakang sebuah rumah kosong di Taman Glenview Kamunting Mayat mangsa ditemu...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Fam What Happened To The World Cup Tickets



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan