Ada Superm Bts Itzy Majalah Seventeen Pilih 15 Kumpulan K Pop Terbaik Bagi 2021


Tahun 2021 telah menjadi tahun yang meriah di dalam dunia K-Pop!
Oleh itu, majalah ‘Seventeen’ telah berkongsi senarai lima belas kumpulan K-Pop terbaik bagi tahun ini. Sama ada anda peminat K-Pop baharu atau veteran, berikut ialah kumpulan yang anda mesti dengar sebelum tahun ini berakhir atau untuk mulakan tahun baharu anda.
15. SUPERM
Kumpulan SUPERM telah menerima gelaran sebagai “The Avengers Of K-Pop”, kumpulan super SM Entertainment yang ditubuhkan dengan ahli EXO, SHINee, NCT 127, dan WayV, iaitu Lucas, Tae-min, Kai, Baek-hyun, Mark, Tae-yong dan Ten.
14. TVXQ
Sebagai sebuah kumpulan yang telah membuat promosi selama hampir dua puluh tahun, TVXQ ialah duo abadi yang bukan sahaja terus menjual konsert tetapi telah memberi inspirasi kepada ramai idola untuk menjadi penyanyi.
13. NCT 127
Dengan keluaran album penuh mereka “Sticker”, NCT 127 memulakan kerjayanya di nombor tiga carta Billboard 200 A.S., menjadikannya album K-Pop dengan carta tertinggi untuk kumpulan lelaki untuk 2021. Selain itu, NCT 127 juga telah kembali dengan lagu “Favorite (Vampire)” yang kini telah cecah 38 juta tontonan di YouTube.
12. TWICE
Sebagai salah satu kumpulan gadis paling popular, TWICE turut menduduki tangga ketiga carta Billboard 200 A.S. dengan album penuh “Formula of Love: O+T=<3”, menjadikan mereka satu-satunya kumpulan gadis yang melakukannya untuk 2021. Album tersebut turut menjadi album pertama TWICE yang berjaya duduki carta Top 30 Billboard 200 selama 3 minggu.
11. GOT7
Walaupun kumpulan lelaki tujuh ahli itu tidak memperbaharui kontrak mereka dengan JYP Entertainment, ikatan GOT7 masih kuat. Setiap ahli masing-masing aktif dengan muzik atau aktiviti solo mereka, dan mereka saling menyokong satu sama lain.
10. TXT
Mempunyai jangkaan besar sebelum mereka memulakan kerjaya, TXT telah berjaya mencipta nama dengan kreativiti dan bakat mereka, memecahkan rekod di pelbagai platform hebat. Antaranya adalah, TXT telah menjadi satu-satunya artis korea yang berjaya duduki di carta Billboard 200 dengan 3 album untuk tahun 2021!
9. RED VELVET
Menjelang tujuh tahun, kumpulan gadis dengan lima ahli RED VELVET terkenal sebagai duta jenama mewah dan mencipta rekod dengan muzik mereka, seperti mengungguli carta Album Dunia Billboard. Lagu terbaru mereka “Queendom” turut mendapat perhatian ramai peminat seluruh dunia.
8. GIRLS’ GENERATION
Mengenai kumpulan gadis K-Pop, GIRLS’ GENERATION ialah kumpulan veteran yang semua orang harus tahu, yang telah memberi inspirasi kepada ramai kumpulan K-Pop wanita untuk memulakan kerjaya sebagai penyanyi. Selain itu, muzik mereka membantu menempatkan K-Pop pada skala global daripada kejayaan mereka.
7. BIGBANG
Debut setahun sebelum GIRLS’ GENERATION, BIGBANG merupakan satu lagi kumpulan veteran yang masih popular hari ini untuk muzik mereka yang abadi dan kejayaan di seluruh dunia. Walaupun kemunculan semula mereka di ‘Coachella’ dibatalkan, ramai peminat masih setia menunggu muzik baru dari kumpulan tersebut.
6. (G)I-DLE
Sejak penampilan sulung kumpulan gadis Cube Entertainment (G)I-DLE, mereka telah mendapat kemasyhuran kerana bakat dan bunyi muzik mereka. Namun kini, setiap ahli lebih memberi tumpuan kepada aktiviti solo mereka, selepas pemergian ahli, Soo-jin.
5. ENHYPEN
Telah debut selama setahun, ENHYPEN memuncak selepas penampilan sulung mereka dengan merangkul pelbagai anugerah serta terus mendapat populariti dan mengukuhkan diri mereka sebagai artis yang hebat. Walaupun baru sahaja debut, ENHYPEN telah berjaya menjual satu juta album “Dimension: Dilemma”, pada bulan lepas.
4. ITZY
Walaupun baru hampir dua tahun debut, ITZY telah memecahkan rekod, seperti menjadi kumpulan gadis K-Pop kedua yang mencatatkan dua lagu di carta Billboard Global 200. Selain itu, ITZY juga telah menjual lebih 1 juta album secara terkumpul meskipun baru memulakan kerjaya kurang dari 3 tahun!
3. SEVENTEEN
Mencapai pencapaian menjual lebih lima juta album, kumpulan tiga belas ahli SEVENTEEN tidak sanggup melepaskan gelaran mereka ‘million sellers’ dengan menjual lebih satu juta salinan setiap album mereka “Attaca” dan “Your Choice” pada 2021.
2. BLACKPINK
Antara memperoleh tawaran jenama dengan jenama mewah di seluruh dunia dan bekerjasama dengan artis luar negara yang terkenal, BLACKPINK ialah kumpulan gadis yang bukan sahaja mencipta sejarah tetapi juga menjadi penentu arah aliran, dari segi muzik dan fesyen.
1. BTS
Daripada menjadi salah satu kumpulan yang paling memberi inspirasi dan mencapai perkara yang tidak pernah mereka impikan, BTS terus mencipta rekod kiri dan kanan dengan muzik mereka. Baru-baru ini, BTS baru sahaja selesai mengadakan konsert selama 4 hari di Los Angeles, dan meraih $33.3 juta secara keseluruhan.
Semua hebat-hebat ni! Kumpulan mana yang korang paling minat?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/ada-superm-bts-itzy-majalah-seventeen-pilih-15-kumpulan-k-pop-terbaik-bagi-2021/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
0x1 Lovesong Txt Duduki Tempat Pertama Billboard Pilih 25 Lagu K Pop Terbaik Bagi 2021

0x1 Lovesong Txt Duduki Tempat Pertama Billboard Pilih 25 Lagu K Pop Terbaik Bagi 2021

papar berkaitan - pada 19/12/2021 - jumlah : 162 hits
Ramai artis K pop telah mengeluarkan lagu lagu yang hebat pada tahun ini Walaupun agak susah untuk memilih lagu K pop terbaik yang telah dirilis pada tahun ini senarai lagu ini akan dapat memberikan gambaran beberapa lagu terbaik yang telah...
Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

papar berkaitan - pada 17/12/2021 - jumlah : 278 hits
KUALA LUMPUR Buat kali pertama satu lagu acara dianjurkan bagi menghargai dan mengiktiraf karyawan dalam pentas seni lakonan Klik sini untuk baca artikel penuh Sumber
Hasutan Terbaik 2021

Hasutan Terbaik 2021

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 204 hits
HASUTAN TERBAIK 2021 Hasutan lebih teruk di www zunar my
Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Tersenarai Dalam Nme 2021 50 Album Terbaik

Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Tersenarai Dalam Nme 2021 50 Album Terbaik

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 253 hits
TXT telah termasuk dalam senarai akhir tahun NME The 50 Best Albums of 2021 Pada 10 Disember penerbitan British itu telah melancarkan pusingan tahunan pilihannya untuk 50 album terbaik tahun ini dan album studio kedua TXT The Chaos Chapter ...
5 Modem Wifi Modified Unlimited Terbaik 2021

5 Modem Wifi Modified Unlimited Terbaik 2021

papar berkaitan - pada 8/12/2021 - jumlah : 387 hits
Modem WIFI Modified Unlimited Terbaik Memandangkan sekarang tengah musim PDPR dan Work From Home rasanya Modem WIFI Modified Unlimited antara benda terpenting wajib ada dalam isi rumah Jadi dalam artikel ini saya akan kongsikan kepada anda ...
Desa Nglanggeran Gunung Kidul Ditetapkan Jadi Desa Wisata Terbaik Dunia 2021

Desa Nglanggeran Gunung Kidul Ditetapkan Jadi Desa Wisata Terbaik Dunia 2021

papar berkaitan - pada 3/12/2021 - jumlah : 206 hits
Aktivitas pengembangan Desa Wisata Nglanggeran dinilai baik dalam hal pengembangan kepariwisataan dan terbukti dapat menjaga desa lingkungan alam budaya dan keharmonisan masyarakatnya termasuk gastronomi lokal menjadi berkembang
8 Makanan Kucing Terbaik Di Malaysia 2021 Dan Tips Memilih

8 Makanan Kucing Terbaik Di Malaysia 2021 Dan Tips Memilih

papar berkaitan - pada 7/12/2021 - jumlah : 392 hits
Para peminat kucing mesti mengutamakan pemilihan makanan kucing terbaik dan berkualiti untuk haiwan kesayangan mereka Pemilihan makanan sangat penting untuk memastikan kucing sentiasa sihat berbulu lebat gebu dan kekal comel sepanjang masa ...
Entri Terbaik Bulan Ogos Hingga Oktober 2021

Entri Terbaik Bulan Ogos Hingga Oktober 2021

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 233 hits
Entri Terbaik Bulan Ogos Hingga Oktober 2021 Assalamualaikum Hai korang semua hari ini Cik Ash kongsi entri terbaik 3 bulan aritu yang terlupa nak kongsi hihihi Antara entri terbaik bulan Ogos September dan Oktober 2021 kebanyakannya entri ...
Mama 2021 Bts Sapu Sembilan Trofi

Mama 2021 Bts Sapu Sembilan Trofi

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 303 hits
BTS berjaya mengekalkan rekod cemerlang apabila membawa pulang sembilan trofi menerusi MAMA 2021 Foto AGENSI MAMA 2021 BTS sapu sembilan trofi KUALA LUMPUR Kumpulan pop sensasi dari Korea Selatan BTS berjaya mengekalkan rekod cemerlang apab...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024

The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta