0x1 Lovesong Txt Duduki Tempat Pertama Billboard Pilih 25 Lagu K Pop Terbaik Bagi 2021


Ramai artis K-pop telah mengeluarkan lagu-lagu yang hebat pada tahun ini.
Walaupun agak susah untuk memilih lagu K-pop terbaik yang telah dirilis pada tahun ini, senarai lagu ini akan dapat memberikan gambaran beberapa lagu terbaik yang telah dikeluarkan.
Lihat senarai 25 lagu K-pop terbaik bagi 2021 yang telah dipilih oleh pengkritik Billboard:

25. Rosé – On the Ground Single solo yang telah lama ditunggu-tunggu daripada ahli vokal utama BLACKPINK tidak mengecewakan, kerana “On the Ground” membenarkan vokal Rosé meneroka semula produksi perubahan bentuk lagu itu. Lagu ini juga telah memenangi pelbagai anugerah muzik, serta sokongan setia dari peminat seluruh dunia.
24. (G)I-DLE – HWAA Walaupun 2021 tahun yang agak sunyi untuk kumpulan gadis itu, (G)I-DLE telah memberi impak yang besar dengan “HWAA” pada Januari. Dengan tajuknya bertindak sebagai permainan perkataan dalam bahasa Korea dan Cina, dan bunyinya yang menggabungkan unsur ‘moombahton’ dan ‘dark dream-pop’, “HWAA” mencipta sesuatu yang menonjol dan terus terdengar segar sepanjang tahun 2021.
23. Wendy – Like Water Single solo daripada penyanyi RED VELVET itu membawakan nuansa muzik ‘country’ yang jarang ditemui dalam K-pop, bertindak sebagai skap bunyi yang cantik untuk Wendy yang telah melancarkan salah satu persembahan vokal terbaiknya setakat ini.
22. STAYC – ASAP Kemunculan viral yang tidak dijangka untuk kumpulan gadis yang sedang meningkat naik, “ASAP” melonjakkan STAYC ke tangga 10 teratas Billboard K-Pop 100 dan meletakkan mereka sebagai peneraju dalam aksi K-pop generasi akan datang. Lagu ini seringkali dinyanyikan oleh kumpulan K-pop yang lain, jelas menunjukkan kepopularitiannya.
21. EPEX – Lock Down Kumpulan ‘rookie’ lelaki yang menyerlah pada tahun 2021 iaitu EPEX, menyampaikan lagu yang sesuai untuk tahun ini iaitu berkaitan kuarantin dengan single sulung “Lock Down”. Ramai peminat teruja dengan konsep seterusnya yang akan dibawa oleh kumpulan ini!
20. Lisa – Money Beberapa solo dalam K-pop digembar-gemburkan seperti Lisa, dan “Money” tidak mengecewakan. Lagu itu menyaksikan penyanyi rap BLACKPINK itu telah menonjolkan tahap penuh kemahiran rapnya, tarian bertenaga serta lirik yang menarik. “Money” juga telah merangkul pelbagai pencapaian luar biasa antaranya, menjadikan Lisa sebagai artis solo K-pop wanita pertama yang memasuki Carta Pop Airplay dengan lagu tersebut.

19. TWICE – Scientist 2021 merupakan tahun yang meriah untuk TWICE. Lagu “Scientist” telah menunjukkan prestasi terbaik kumpulan gadis ‘super’ itu. “Scientist” serta-merta menarik perhatian pendengar dengan rentak ‘synth’ dan lirik yang mudah untuk dinyanyi bersama.
18. Jeon Somi – Dumb Dumb “Dumb Dumb” adalah lagu yang merangkumi tenaga kental khasnya, menandakan detik istimewa untuk bintang itu. Dengan bunyi wisel yang ketagihan, dan suara vokal So-mi yang beremosi, apatah lagi korus terakhir yang menyatukan semuanya untuk satu pukulan pop terakhir. Tarian untuk lagu ini juga turut menjadi perhatian!
17. ATEEZ – Deja Vu ATEEZ telah meningkat dengan pantas dengan jenama hip-hop yang hebat mereka yang tidak dapat dinafikan, dan “Deja Vu” melihat kumpulan itu pada tahap terbaik mereka. Rapper Hong-joong dan Min-gi menukar penyampaian biasa mereka pada rangkap kedua yang menunjukkan persembahan rap yang lebih halus untuk mereka berdua.
16. Taeyeon – Weekend Sudah menjadi legenda K-pop, Tae-yeon membuktikan dia masih bersinar dengan “Weekend”. Walaupun lagu ini bukanlah suatu kebiasaan dalam elemennya, bakat pemuzik Tae-yeon menjadikan lagu ini salah satu lagu terbaik tahun ini.
15. SEVENTEEN – Ready to Love Single SEVENTEEN “Ready to Love” telah berjaya memasuki carta Billboard 200. Kumpulan lelaki 13 ahli itu menunjukkan gandingan yang menarik, mendedahkan keinginan terdalam mereka untuk menjadi lebih daripada kawan, melalui produksi elektro-pop yang ramai serta melonjak dan berkembang sepanjang trek.
14. WOODZ – Waiting Walaupun projek itu menceritakan liku-liku kisah cinta, “Waiting” ialah kesimpulan yang tragis namun menarik yang menyaksikan WOODZ bergerak melalui peringkat kesedihan, penafian dan obsesi terhadap produksi rock-pop berirama yang bersesuaian dengan suara rocknya.

13. Younha – Stardust Terkenal kerana ciptaan bombastiknya, penyanyi dan penulis lagu Youn-ha berkembang maju dalam kesederhanaan. “Stardust” tidak bergantung pada melodramatik atau perubahan utama, tetapi mengulangi janjang kord yang mudah dan cantik yang tumbuh secara semula jadi dalam pengeluaran orkestra lagu itu.
12. fromis_9 – We Go “WE GO” ialah lagu pop yang menyegarkan yang digubah oleh Lee Hae-sol, Justin Reinstein dan JJean. Liriknya ditulis oleh Ku Tae-woo dan Wkly, yang menyatakan rasa kegembiraan yang dirasai ketika melancong. Lagu ini akan membuatkan pendengar mahu melarikan diri dari kehidupan seharian mereka yang membosankan dan pergi melancong.
11. AKMU & IU – Nakka Di Korea, kedua-dua IU dan adik-beradik duo AKMU adalah kuasa carta yang tiada tandingan. Walaupun terdapat unsur-unsur berkhayal dan sampel bunyi sumbang yang lebih gelap, “Nakka” akhirnya berkongsi mesej yang penuh harapan dan menghiburkan, kerana liriknya menekankan untuk kekal bersama dengan orang yang anda sayangi walaupun dalam detik paling gelap mereka.
10. CIX – Cinema Kumpulan itu telah mengeluarkan album mini baharu mereka “HELLO Bab Ø. Hello, Strange Dream” bersama-sama dengan muzik video untuk judul lagu “Cinema”. “Cinema” ialah lagu dengan melodi yang terang, dan liriknya adalah mengenai hari-hari yang indah di masa lalu.
9. STRAY KIDS – Thunderous “Thunderous” membawa formula ke tahap yang baharu. Dimulai dengan penggayaan rap yang membingungkan dari penyanyi rap Chang-bin dan Han, yang telah menjadi gaya khas untuk SKZ, “Thunderous” dengan lancar menyatukan paduan suara yang anggun dan mendayu-dayu.
8. Chancellor ft. Gaeko – Midnight Walaupun Chansellor bukanlah baru dalam industri, penyanyi dan penerbit itu memulakan lembaran baharu dalam kerjayanya dengan trek disko-pop anggun ini, yang berpusat pada persembahan falsetto. Rentak lagu yang tenang memang mudah untuk diingati.

7. NCT DREAM – Hot Sauce Dengan pelancaran album penuh pertama mereka “Hot Sauce”, NCT DREAM benar-benar mencapai kejayaan di K-pop pada tahun 2021 malah, memasuki carta Global 200. Walaupun lagu yang agak minima berbanding keluaran NCT DREAM yang lalu, lagu utama yang menggunakan nyanyian dari septet memerlukan banyak karisma dan personaliti, jelas menunjukkan sebab kumpulan ini mampu memasuki ke peringkat global!
6. BTS – Butter Lagu inggeris kedua BTS “Butter” berjaya duduki di tempat No. 1 Hot 100 selama 10 minggu berturut-turut. “Butter” mengukuhkan status BTS dalam pop Amerika apabila mereka mempersembahkan lagu tersebut di pentas berprofil tinggi di Amerika, termasuk BBMA, AMA dan Jingle Ball 2021 di Los Angeles.
5. Heize – Happen Sebagai salah satu penyanyi R&B Korea yang paling popular, “Happen” melihat Heize mencipta semula dirinya dengan bantuan label rekod ‘P Nation’ oleh PSY. Single pertamanya di bawah agensi itu, “Happen” membolehkan suara Heize menonjol di atas bunyi gitar akustik yang jelas yang berubah menjadi persembahan ‘funk’.
4. ONEUS – LUNA Perayaan bunyi klasik dan moden diteruskan dengan single EP “LUNA”, dengan ONEUS menyempurnakan gabungan yang pertama kali dicuba pada “Lit” dari 2019. Penggabungan instrumentasi tradisional dengan pensintesis yang menarik bukan sahaja menandakan kenyataan artistik berani mereka, tetapi melihat mereka di tempat yang manis yang lebih mengagumkan selepas bereksperimen dengan banyak keluaran terkemuka tahun ini.
3. IU – Lilac Lagu utama untuk album studio kelimanya, “Lilac” ialah lagu retro yang ringkas dengan lirik yang mendapati bintang itu memberikan perpisahan pahit kepada usia dua puluhan sambil optimis memeluk dekad seterusnya.
2. AESPA – Next Level AESPA memuncak selepas mengeluarkan “Black Mamba”, tetapi kembali lebih keras dan lebih kuat pada tahun 2021 dengan “Next Level”. Ahli Karina, NingNing, Winter dan Giselle hebat dalam membawa genre pop futuristik dan hip-hop. Tarian lagu ini juga turut menjadi perhatian ramai!

1. TXT ft. Seori – 0X1=LOVESONG (I Know I Love You) Sebagai sebuah kumpulan yang secara terbuka mewakili Generasi Z, TOMORROW X TOGETHER menyalurkan melodi pop dan persembahan rap mereka ke dalam ruang pop-punk. RM BTS yang turut mengambil bahagian dalam menulis lirik lagu itu, menyatakan emosi seorang lelaki yang yakin bahawa cintanya terhadap seorang gadis istimewa yang ditemuinya dalam dunia yang kacau ini adalah nyata.

Fuh semua lagu-lagu best ni. Tahniah TXT, jom dengar lagu mereka!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/0x1lovesong-txt-duduki-tempat-pertama-billboard-pilih-25-lagu-k-pop-terbaik-bagi-2021/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ada Superm Bts Itzy Majalah Seventeen Pilih 15 Kumpulan K Pop Terbaik Bagi 2021

Ada Superm Bts Itzy Majalah Seventeen Pilih 15 Kumpulan K Pop Terbaik Bagi 2021

papar berkaitan - pada 16/12/2021 - jumlah : 235 hits
Tahun 2021 telah menjadi tahun yang meriah di dalam dunia K Pop Oleh itu majalah Seventeen telah berkongsi senarai lima belas kumpulan K Pop terbaik bagi tahun ini Sama ada anda peminat K Pop baharu atau veteran berikut ialah kumpulan yang ...
Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Tersenarai Dalam Nme 2021 50 Album Terbaik

Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Tersenarai Dalam Nme 2021 50 Album Terbaik

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 253 hits
TXT telah termasuk dalam senarai akhir tahun NME The 50 Best Albums of 2021 Pada 10 Disember penerbitan British itu telah melancarkan pusingan tahunan pilihannya untuk 50 album terbaik tahun ini dan album studio kedua TXT The Chaos Chapter ...
Bad And Crazy Membuka Rancangannya Dengan Duduki Tempat Pertama

Bad And Crazy Membuka Rancangannya Dengan Duduki Tempat Pertama

papar berkaitan - pada 19/12/2021 - jumlah : 219 hits
Drama terbaru tvN Bad and Crazy membuka rancangannya dengan prestasi yang menjanjikan Pada 17 Disember tayangan perdana Bad and Crazy telah mencatatkan penilaian penonton yang kukuh dengan rating 4 5 peratus Drama terbaru itu telah mengambi...
Cipta Rekod Baru Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Duduki Carta Billboard 200 Dengan 3 Album

Cipta Rekod Baru Txt Jadi Satu Satunya Artis Korea Duduki Carta Billboard 200 Dengan 3 Album

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 136 hits
TXT telah mencipta satu lagi rekod 2021 dengan album terbaharu mereka Pada 13 Disember Billboard mengumumkan bahawa EP Jepun pertama TXT Chaotic Wonderland telah memulakan debutnya di No 177 pada carta 200 Album Teratas yang terkenal kedudu...
Pengalaman Suntikan Dos Pertama Vaksin Sinovac 01 08 2021 Inilah Tarikh Saya Menerima Dos

Pengalaman Suntikan Dos Pertama Vaksin Sinovac 01 08 2021 Inilah Tarikh Saya Menerima Dos

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 192 hits
AssalamualaikumPengalaman Suntikan Dos Pertama Vaksin Sinovac 01 08 2021 Inilah tarikh saya menerima suntikan dos pertama Disebabkan tak tahu keadaan di PPV macamana memang seram sejuk jugalah saya ni Perasaan takut melebihi teruja Saya ni ...
Pebalap Honda Anandyo Dwiki Juara Pertama Babak Final Kejurnas Slalom 2021

Pebalap Honda Anandyo Dwiki Juara Pertama Babak Final Kejurnas Slalom 2021

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 148 hits
Sejarah dicatat pebalap muda Honda Racing Indonesia akhir pekan lalu Pada babak terakhir Kejuaraan Nasional Slalom 2021 di Lanud Gading Wonosari pebalap Anandyo Dwiki yang beraksi di kelas A3 kategori mobil 1 200 cc berhasil meraih posisi p...
Lisa Blackpink Jadi Artis K Pop Solo Wanita Pertama Masuki Carta Pop Airplay Dengan Money

Lisa Blackpink Jadi Artis K Pop Solo Wanita Pertama Masuki Carta Pop Airplay Dengan Money

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 161 hits
Lisa BLACKPINK baru sahaja mencipta sejarah Billboard sebagai penyanyi solo Pada 14 Disember Billboard mengumumkan bahawa Lisa telah tersenarai sebagai artis solo dalam carta Pop Airplay Billboard yang mengukur lagu mingguan di 40 stesen ra...
5 Modem Wifi Modified Unlimited Terbaik 2021

5 Modem Wifi Modified Unlimited Terbaik 2021

papar berkaitan - pada 8/12/2021 - jumlah : 387 hits
Modem WIFI Modified Unlimited Terbaik Memandangkan sekarang tengah musim PDPR dan Work From Home rasanya Modem WIFI Modified Unlimited antara benda terpenting wajib ada dalam isi rumah Jadi dalam artikel ini saya akan kongsikan kepada anda ...
Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

papar berkaitan - pada 17/12/2021 - jumlah : 279 hits
KUALA LUMPUR Buat kali pertama satu lagu acara dianjurkan bagi menghargai dan mengiktiraf karyawan dalam pentas seni lakonan Klik sini untuk baca artikel penuh Sumber
Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Adab Tu Kena Ada Walaun Tak Dak Adab Ke Tak Sekolah

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

7 2567 1 Top 100 By Darlene Ssru Ac Th

Slotxo 3 2567 Xo Slot 24 Top 75 By Tonja Slotxo24hr Win

Rajabhat University 1 Top 73 By Shawnee Ssru Ac Th 8 67