Acson Anti Voc Spray Pertama Di Malaysia



Pelancaran Acson Anti VOC Spray Pertama Di Malaysia
Semalam aku sempat memenuhi jemputan dari Acson Malaysia, jenama penghawa dingin tempatan yang melancarkan spray Anti VOC pertama di Malaysia. Apa tu VOC? Ha VOC merujuk kepada Volatile Organic Compound. Meh aku terangkan lebih lanjut tentang Acson Anti VOC Spray ni.

Kalau majoriti sana sini dengan kempen pencemaran udara dekat luar sana (outdoor) yang disebabkan oleh kebakaran dan asap kenderaan, Acson Malaysia dalam kempen meningkatkan kualiti hidup terus menerus menyebarkan kesedaran tentang bahaya pencemaran di dalam rumah (indoor).

Ok jangan pelik dan panik, duduk dalam rumah pun terdedah kepada pencemaran udara tau. VOC inilah merupakan ancaman dalam diam dan tersembunyi yang ada dalam kediaman kita. VOC yang sudah sebati dengan udara dalaman, mungkin berbau dan tidak berbau. Dalam jangka masa panjang, boleh meningkatkan risiko masalah kesihatan yang lebih serius.

“Persekitaran dalaman adalah dua sehingga lima kali lebih tercemar daripada persekitaran luar” – Agensi Perlindungan Alam Sekitar Amerika Syarikat


VOC merupakan bahan kimia yang terdapat dalam produk rumah seperti:
CatVarnisKarpetLantai VinilProduk Kayu KompositPenyegar UdaraProduk Pembersihan Rokok









Spray Anti VOC Pulihkan Kualiti Udara DalamanMenurut Kod Amalan Industri Kualiti Udara Dalaman 2010, VOC boleh menyebabkan kerengsaan mata, hidung, tekak, sakit kepala, pening, gangguan visual, gangguan ingatan dan lebih parah lagi kanser.

Spray Anti VOC direka khas bagi mengekalkan kualiti udara dalaman dan penting kerana kebanyakan orang banyak menghabiskan masa berada di rumah. Korang juga tak perlu risau sebab Acson Anti VOC Spray ni tidak bertoksik serta tidak berbahaya kepada kesihatan kita.

Disamping perlindungan yang tahan lama VOV dan bakteria, Acson Anti VOC Spray juga berkesan menghilangkan bau yang terhasil daripada lukisan dinding, perabot dalaman dan persekitaran dalaman yang baru diubahsuai


Cara Guna Acson Anti VOC Spray Mudah je nak guna spray Anti VOC ni dan lebih menguntungkan semburan Acson Anti VOC Spray boleh kekal sehingga 2 tahun lamanya. Acson Anti VOC Spray digunakan untuk meminimumkan pendedahan kepada ancaman VOC.

#1 Acson Anti VOC Spray boleh digunakan di seluruh dinding, perabot, lantai, karpet dan banyak lagi. Bersihkan dan pastikan permukaan kering sebelum spray Anti VOC.

#2 Goncang dahulu Acson Anti VOC Spray dan sembur dalam jarak 30 ke 40 cm untuk mendapatkan semburan yang rata.

#3 Elakan dari menggosok atau menyentuh bahagian yang di spray kerana lapisan salutan akan terbentuk dalam masa 24 jam selepas semburan.

#4 Melalui teknologi Nano Titanium Dioxide Technology, Nano Titanium Dioksida yang bertindak sebagai fotokatalis yang kemudiannya akan menguraikan bahan serta bakteria berbahaya ke dalam air dan karbon dioksida, dengan kehadiran cahaya matahari atau cahaya lampu.

#5 Pastikan pintu dan tingkap dibuka selepas semburan untuk memberikan pengudaraan yang bagus dan memberi kesan yang lebih baik.

* Tidak boleh digunakan untuk peralatan rumah, soket suis, lukisan, perkakas makanan, produk logam, sutera dan kulit bermutu tinggi.
* Tanpa gosokan yang kuat dipermukaan, lapisan fotokatalis mampu bertahan sehingga dua tahun.

Bagi meraikan pelancaran Anti VOC Spray, Acson bermurah hati menawarkan harga promosi dan boleh mendapatkan Acson Anti VOC Spray secara eksklusif di PrestoMall dengan diskaun istimewa bermula dari 23 Oktober 2019 sehingga 29 Oktober 2019.

Harga Promosi RM159
Harga Asal RM209




Aroma Diffuser Acson

Dalam majlis yang sama juga Acson memperkenalkan Aroma Diffuser yang telah dilancarkan sempena meraikan ulang tahun ke-35 Acson Malaysia. Aroma diffuser adalah untuk individu yang mengutamakan kualiti hidup yang lebih tinggi.

Acson Malaysia mengeluarkan dua jenis model Aroma Diffuser:

Aroma Diffuser: Dilengkapi dengan tangki air 130ml dan menggunakan USB untuk mengaktifkannya. Mudah dibawa kemana-mana dan cuma sambungkan ke power bank atau laptop. Boleh juga di pasang di dalam kereta.

Aroma Diffuser Speaker: Didatangkan dengan tangka 200ml dan boleh diaktifkan dengan pin 3-palam. Ia juga mempunyai fungsi tambahan seperti pembesar suara Bluetooth dan pemasa yang boleh diubahsuai.

Uniknya, kedua-dua Aroma Diffuser bersaiz kecil dan mudah alih, sesuai digunakan oleh mereka yang suka travel terutama pelancong.
Aroma Diffuser
Harga Promosi RM129
Harga Asal RM169

Aroma Diffuser Speaker
Harga Promosi RM189
Harga Asal RM229

Set Minyak Aromaterapi Lavendar, Eucalyptus dan Lemongrass dijual secara berasingan.

Harga Promosi RM49
Harga Asal RM87

Pembeli boleh membuat tempahan awal dan menikmati harga promosi di PrestoMall. Produk-produk ini juga akan mula dijual pada 29 Oktober di Acson online store. Untuk keterangan lanjut, sila lawati, https://acson.com.my




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rodiahamir.com/2019/10/acson-anti-voc-spray-pertama-di-malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Acson Perkenalkan Spray Anti Voc Pertama Di Malaysia Untuk Memulihkan Udara Dalaman

Acson Perkenalkan Spray Anti Voc Pertama Di Malaysia Untuk Memulihkan Udara Dalaman

papar berkaitan - pada 26/10/2019 - jumlah : 450 hits
ACSON Perkenalkan Spray Anti VOC Pertama Di Malaysia Untuk Memulihkan Udara Dalaman Acson Malaysia melancarkan Anti Volatile Organic Compound Spray yang pertama di Malaysia bagi meningkatkan kualiti udara dalaman serta memberi gaya hidup si...
Hero Marvel Malaysia Yang Pertama Di Dunia

Hero Marvel Malaysia Yang Pertama Di Dunia

papar berkaitan - pada 27/10/2019 - jumlah : 557 hits
GALAKSI VIRAL Akhirnya hero atau adiwira pertama Malaysia daripada Marvel muncul jua pada tahun ini Hero Marvel Malaysia ini dinamakan Sun Bird atau Burung Matahari GV suka tengok imej dan kuasa hero Marvel Malaysia ini Sebenarnya terdapat ...
Bandar Koperasi Pertama Di Malaysia Bakal Siap Pada 2023

Bandar Koperasi Pertama Di Malaysia Bakal Siap Pada 2023

papar berkaitan - pada 31/10/2019 - jumlah : 380 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Redmi Note 8 Pro Telefon Pintar Dengan Rekaan Kuad Kamera 64mp Pertama Di Malaysia

Redmi Note 8 Pro Telefon Pintar Dengan Rekaan Kuad Kamera 64mp Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 22/10/2019 - jumlah : 637 hits
Redmi Note 8 Pro merupakan sebuah telefon pintar yang terbaru daripada Xiaomi Peranti ini merupakan telefon pintar pertama di dunia yang hadir dengan lensa kamera 64MP Ia telah pun dilancarkan untuk pasaran Malaysia pada harga bermula RM109...
Separuh Akhir Pertama Jdt Vs Selangor Fa Piala Malaysia 2019

Separuh Akhir Pertama Jdt Vs Selangor Fa Piala Malaysia 2019

papar berkaitan - pada 18/10/2019 - jumlah : 533 hits
Separuh akhir pertama JDT vs Selangor FA Piala Malaysia 2019 Berikut adalah butir butir perlawanan tersebut Cara mudah buat duit di SHOPEE VS Separuh akhir pertama JDT vs Selangor FA Piala Malaysia 2019 Tarikh 19hb Oktober 2019 Masa 9 00 Ma...
Vlog Gila Gajet Unboxing Insta360 Go Pertama Di Malaysia

Vlog Gila Gajet Unboxing Insta360 Go Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 11/10/2019 - jumlah : 333 hits
https instagram com budiey Follow My Instagram http youtube com budieychannel Click to Subscribe http budiey com Visit My Blog http facebook com BudieyDotCom Become a Fan http twitter com budiey Follow Me
Pelancaran Telefon Pintar Realme Xt 64mp Quad Camera Snapdragon Yang Pertama Di Malaysia

Pelancaran Telefon Pintar Realme Xt 64mp Quad Camera Snapdragon Yang Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 31/10/2019 - jumlah : 215 hits
Realme Malaysia hari ini secara rasmi melancarkan realme XT telefon pintar pertama di Malaysia yang mempunyai 64MP Quad Camera Snapdragon Ia adalah yang pertama Malaysia di mana menyediakan resolusi gambar yang terbaik dengan butiran yang t...
Pengalaman Pertama Kali Menonton Great British Circus Malaysia

Pengalaman Pertama Kali Menonton Great British Circus Malaysia

papar berkaitan - pada 12/10/2019 - jumlah : 597 hits
Pengalaman Pertama Kali Menonton Great British Circus Malaysia Alhamdulillah termakbul impian untuk bawa anak anak tengok live sarkas Sebenarnya impian Sis Gee juga yang memang dah lama teringin nak tengok sarkas Teringin nak merasai pengal...
Malaysia Down In Competitiveness

Malaysia Down In Competitiveness

papar berkaitan - pada 19/10/2019 - jumlah : 305 hits
MALAYSIA dropped two rungs in global competitiveness ranking to 27 out of 141 countries in the recently published Global Competitiveness Report 2019 by the World economic Forum While the country improved 0 2 points to achieve a score of 74 ...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City