Absolute 1618 Apa Kata Cn


ABSOLUTE 1618 | Pernah dengar barangan kosmetik jenama ABSOLUTE 1618? Jenama kosmetik Absolute 1618 ini diilhamkan oleh 2 sepupu iaitu Mior Ghazi & Sharifah Jasmine. Mereka mendapat inspirasi untuk menceburkan diri dalam bidang kosmetik untuk berkongsi dengan konsumer kosmetik yang berkualiti, tanpa bahan toksik yang berbahaya kepada kulit, harga berpatutan dan yang paling penting menggunakan bahan semulajadi berkualiti.


ABSOLUTE 1618 | Apa kata CN?

ABSOLUTE Natural Beauty - 1618
Mereka berhasrat untuk membuat produk perawatan kulit dan solekan yang bebas dari bahan kimia atau bahan toksik yang biasanya terdapat pada kebanyakan produk sabun, talc, krim dan produk penjagaan kulit lain yang secara tidak sengaja menyumbang kepada barah. Mereka komited sepenuhnya untuk memberikan yang terbaik dari segi perkhidmatan dan kualiti produk dan mempunyai produk lain dalam perancangan.

Diilhamkan daripada 2 elemen iaitu menggunakan bahan-bahan semula jadi & 1618 pula merupakan nisbah emas (Golden Ratio) di mana semua formula dan ramuan dipilih dengan sempurna dan diformulasikan dengan teliti untuk menghasilkan produk terbaik. 


ABSOLUTE 1618

Kenapa CN suka produk ABSOLUTE Natural Beauty 1618 ini?
Sudah tentu perkara utama pemilihan barangan kosmetik adalah bebas toksik. Produk jenama ABSOLUTE 1618 ini bukan sahaja bebas toksik, malah ianya diformulasikan dengan 100% minyak Rosehip tulen dan vitamin semulajadi untuk memberi manfaat maksimum kepada kulit. Paling menarik mengenai produk ini adalah ianya mesra wuduk. 


Video Review ABSOLUTE 1618


Oh ya, anda jangan risau kerana produk ABSOLUTE 1618 ini telah didaftarkan di bawah Akta Peraturan Kawalan Dadah dan Kosmetik 1984, Regulation 18 A (2), Pengarah Khidmat Farmasi, Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang mengikuti Garis Panduan Kawalan Dadah Dan Kosmetik (NPRA) Di Malaysia.
Notifikasi NOT KKM
1. Absolute Rose Couture Serun (NOT1 90504 247K)
2. Absolute Rose Couture Foundation (NOT1 90504 224K)


ABSOLUTE 1618 

ABSOLUTE 1618 Serum Primer
Pertama kali CN mencuba ABSOLUTE 1618 Serum Primer ini, CN agak teruja kerana terdapat 'emas' pada serum ini. Hah! Itulah Mica Gold, mineral semulajadi yang digunakan untuk membantu memberikan effect glowing pada wajah. Anda hanya perlu menyapukan serum ini pada wajah sebelum menggunakan ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight. Hasilnya, wow! Kulit wajah akan kelihatan glowing dan nampak muda gituw.

Selain Mica Gold, ABSOLUTE 1618 Serum Primer ini mengandungi 100% minyak Rosehip tulen, stem cells dan Vitamin E yang dapat membantu meningkatkan seri wajah anda dan menyihatkan kulit. Serum yang cepat menyerap ini juga mempunyai antioksidan yang tinggi serta SPF30 bagi melindungi kulit anda daripada penuaan pramatang dan kesan sinar UV. 


ABSOLUTE 1618 Serum Primer
Menariknya, serum ini juga turut mengawal kulit yang berminyak dengan baik dan sesuai untuk semua jenis kulit. Jadi apabila anda menggunakan serum ini, kulit wajah nampak natural seolah-olah anda tidak bermakeup. Best kan?

Bahan-bahan ABSOLUTE 1618 Serum Primer : Air, Rosehip Oil, Vitamin E, Stem cell, EDTA


Ramai tahu kebaikan minyak Rosehip kepada kulit, ianya dapat mengurangkan penampilan garis-garis halus, melembapkan kulit secara mendalam. Minyak Rosehip juga penuh dengan vitamin dan antioksidan yang membantu meratakan warna kulit secara keseluruhan. 

Kebaikan minyak biji Rosehip
• Anti penuaan• Antioksidan tinggi• Anti-radang• Menghidrat kulit• Mengurangkan parut
HARGA ABSOLUTE 1618 Serum Primer : RM79.90
CN suka produk ABSOLUTE 1618 ni! Anda mesti cuba
ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight
Selalunya apabila menggunakan foundation, kulit muka akan rasa 'tebal' & berminyak kan? ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight ini agak berbeza. Sesuai dengan nama superlight, foundation ini memang sangat light & tidak terasa anda memakai foundation. Ianya berfungsi menyesuaikan foundation dengan tona kulit warna pengguna dan sesuai untuk setiap warna kulit. Seolah-olah kecantikan semulajadi gituw.

Foundation ini mengandungi bahan aktif termasuk 100% Rosehip Oil tulen, titanium dioksida, isononyl isononanoate dengan kilauan semula jadi dari mineral mosovite mica. Paling penting, foundation ini mempunyai SPF60 yang diformulasikan dengan perlindungan UV spektrum luas, dan dapat meningkatkan kelembapan semula jadi kulit untuk menjadikan kulit lebih anjal, muda dan berseri.


ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight
Produk kecantikan Absolute ini penuh dengan nutrien untuk kulit, membolehkan kulit bernafas, sembuh dan menyihatkan kulit wajah. Pada masa yang sama, ia boleh dicuci dengan mudah - mesra wudhu. 

Bahan-bahan ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight: Air, Rosehip Oil, titanium dioxide, isononyl isononanoate, cyclopentasiloxane (Vegan), chlorphenesin (Organic), phenoxyethanol (Vegan).

HARGA ABSOLUTE 1618 Foundation Mineral Superlight : RM79.90





Dimana boleh beli produk ABSOLUTE 1618?
Menariknya, produk ABSOLUTE 1618 ini telah tersenarai di Halalstreet.Co.Uk untuk pasaran UK dibawah program e-trade Matrade. Anda boleh search nama produk ini di lamanweb tersebut. 

Untuk pasaran Malaysia pulak, anda boleh dapatkan produk ini di Lazada atau terus order di FB @absolute1618 & Instagram @absolutenaturalbeauty. 

Layari laman web untuk maklumat lanjut : www.absolute1618.com

~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cekgunorazimah.com/2020/06/absolute-1618-apa-kata-cn_5.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Absolute Natural Beauty 1618 Primer Foundation Yang Best Di Pakai Setiap Hari

Absolute Natural Beauty 1618 Primer Foundation Yang Best Di Pakai Setiap Hari

papar berkaitan - pada 3/6/2020 - jumlah : 471 hits
Sebenarnya mama sangat obsess dengan foundation tau Tak kira la foundation tu jenama local drug store atau jenama yang dikenali di pasaran mesti mama akan beli dan cuba Foundation sangat sangat memain peranan penting bagi mama untuk lebih b...
Absolute Natural Beauty 1618 Produk Mesra Wuduk Dari Minyak Rosehip Tulen

Absolute Natural Beauty 1618 Produk Mesra Wuduk Dari Minyak Rosehip Tulen

papar berkaitan - pada 4/6/2020 - jumlah : 375 hits
Absolute Natural Beauty 1618 Produk Mesra Wuduk Dari Minyak Rosehip Tulen l Assalamualaikum Pertama kali bila dengar jenama ni Ana macam was was nak guna Ye lah tak pernah dengar kan Tapi lepas teliti bahan bahan yang diguna dan dimaklumkan...
Absolute 1618 Cantikkan Kulit Dengan Bahan Semulajadi

Absolute 1618 Cantikkan Kulit Dengan Bahan Semulajadi

papar berkaitan - pada 9/6/2020 - jumlah : 304 hits
Assalamualaikum hai korang Jom Kak Sue nak sembang pasal Absolute 1618 Cantikkan Kulit Dengan Bahan Semulajadi pula dengan korang Ya lah sebagai orang perempuan walau sibuk dengan tugas harian sebagai surirumah atau yang bekerja kecantikan ...
Dapatkan Kulit Wajah Yang Cantik Dan Sihat Dengan Absolute Natural Beauty 1618

Dapatkan Kulit Wajah Yang Cantik Dan Sihat Dengan Absolute Natural Beauty 1618

papar berkaitan - pada 6/6/2020 - jumlah : 415 hits
Absolute Natural Beauty 1618 Untuk Kulit Wajah Berseri Dan Sihat Saya pasti ramai yang inginkan kulit wajah yang bersih tanpa kesan cela kan Kulit yang bersih dan berseri tanpa sebarang solekan memang menjadi idaman setiap wanita begitu jug...
Benitez Patut Masukkan Mereka Kata Carragher Mengenai Final Ucl 2007

Benitez Patut Masukkan Mereka Kata Carragher Mengenai Final Ucl 2007

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 228 hits
Bekas pertahanan Liverpool Jamie Carragher berkata yang keputusan berbeza akan dicapai di final Champios League 2007 jika Rafa Benitez menyenaraikan dua pemain Menurutnya yang kini bertugas sebagai pundit di Sky Sports tindakan Benitez meng...
Covid 19 Inilah Kata Kata Semangat Frontliner Malaysia Kepada Frontliner Indonesia

Covid 19 Inilah Kata Kata Semangat Frontliner Malaysia Kepada Frontliner Indonesia

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 737 hits
Foto FB Hafez Armstrong DharulSusulan trending Indonesia Terserah Suka suka kalian Luahan frontliner Covid 19 Indonesia yang kecewa dengan sikap segelintir rakyat Indonesia yang tidak mengamalkan penjarakan sosial ditempat awam tampil front...
Pn Kata Ph Teruk Zaman Pn Jauh Lebih Teruk

Pn Kata Ph Teruk Zaman Pn Jauh Lebih Teruk

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 256 hits
Kredit Farhan Zulkefly Penuh timeline dengan 129 kononnya PH nak buat comeback Ada yang suka ada yang tak Sepanjang 22 bulan PH perintah banyak juga PH dicemuh Tapi betul ke PH seteruk yang dijaja So ni rumusan yang aku buat 1 PH DAP dan Me...
Apa Kata Veteran Pas

Apa Kata Veteran Pas

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 190 hits
oleh Cikgu PaApakah Kerajaan Akan Berubah Lagi Saya merasa terpanggil untuk membuat sadikit pencerahan mengenai situasi politik sekarang kerana terlalu banyak desas desus spekulasi dan dakwaan yg ditularkan ketengah masyarakat dehingga raky...
Apa Kata Pas Bila Syarikat Israel Bantu Najib Intip Pembangkang Pada 2018

Apa Kata Pas Bila Syarikat Israel Bantu Najib Intip Pembangkang Pada 2018

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 303 hits
Dokumen dokumen mahkamah di Israel mendedahkan syarikat siber Senpai Technologies menandatangani perjanjian bernilai AS 1 5 juta untuk membekalkan kemudahan intipan kepada polis Cawangan Khas Malaysia Ia dikatakan bagi membantu perdana ment...
Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Sultan Pahang Mohon Mendoakan Tengku Hassanal Segera Mendirikan Rumah Tangga

Mahalini Dah Peluk Islam

Fiersa Besari April Chord

Ibu Meraung Luluh Hati Lihat Kaki Anak Putus Akibat Kemalangan Motorsikal Depan Sekolah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Berita Prk Kkb Terkini Pengundi India Menjadi Penentu

Lelaki Diganggu Oleh Pemandu Selepas Mengekori Kenderaannya

Indonesia Kaji Semula Tadbir Urus Pekerja Asing

Mahkamah Tinggi Tolak Permohonan Yusoff Rawther Paksa Polis Dedah Keputusan Ujian Poligraf

Tiada Hasrat Tahan Dr Mahathir Kata Ketua Pesuruhjaya Sprm

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak