6 Gambar Madu Nurulhidayah Zahid Gambar Datin Bahazanariah Madu Datuk Nurulhidayah Zahid



Kisah perkahwinan anakanda Timbalan Perdana Menteri, Dato’ Nurulhidayah Ahmad Zahid dengan ahli perniagaan, Datuk Saiful Nizam Mohd Yusoff pada penghujung Ramadan lalu bukanlah rahsia. Termasuklah statusnya sebagai isteri kedua.

Kesempatan bertemu dua wanita kenamaan ini sempena penggambaran cover Nona Oktober 2017 lalu, benar-benar menyingkap dimensi poligami yang baru. Retoriknya, tiada lagi istilah ‘tarik rambut’ atau adegan serang-menyerang seperti dalam filem P. Ramlee, Madu 3.

Mesra bersahabat karib, hubungan mereka selayaknya digelar bagaikan kakak dan adik. Anak-anak membahasakan Dato’ Nurul sebagai Thethe, manakala madunya sebagai Mak.

Pertama kali penulis bertemu Datin Bahazanariah Baharudin, 47, atau Datin Nana di kediaman Dato’ Nurulhidayah, terserlah sifat kelembutan dan naluri keibuan yang dimilikinya.

Teringat ketika berus makeup artist Kelrina menari-nari di pipinya, Datin Nana pantas memberitahu kali terakhir beliau bersolek tebal adalah ketika menghadiri sebuah majlis perkahwinan rakannya.

Datin Nana merupakan isteri pertama Datuk Saiful Nizam Mohd Yusoff serta ibu kepada tiga cahaya mata iaitu Muhammad Akmal, 21, Nur Amalia, 20, dan Muhammad Arif, 17. Mereka mendirikan rumah tangga pada 8 April 1995 atau kira-kira 22 tahun lalu.

Wanita dari Ipoh, Perak ini pernah bergelar Pegawai Bank selama 18 tahun sebelum meletakkan jawatan pada tahun 2011.

Kini sebagai suri rumah sepenuh masa, Datin Nana bukan saja memberi tumpuan pada keluarga, malah tekun mengisi masa lapangnya dengan mengikuti kelas tajwid di masjid.

Sementara itu, Datuk Saiful Nizam pula adalah seorang ahli perniagaan berjaya yang berasal dari Pahang. Beliau merupakan graduan dari Universiti Sains Malaysia dan pernah bekerja dengan nama-nama besar seperti Tan Sri Mustapha Kamal dan Tan Sri Bustari Yusuf.

“Semenjak bermadu, saya temui ketenangan yang tak pernah dirasai sebelum ini. Bila tiba giliran madu, saya gunakan waktu terluang itu untuk berbakti pada Mak. Selalunya kami akan keluar bersarapan atau makan malam bersama.”

Dalam nada gementar, penulis berhati-hati mengutarakan satu soalan yang mungkin turut menjadi persoalan ramai wanita… Apa perasaannya ketika suami minta izin untuk berkahwin lagi?

Soalan penulis disambut ketawa kecil. “Sejujurnya saya tak kisah. Saya izinkan kerana kenal suami saya jenis hormat wanita. Kami kenal pun sejak sama-sama berumur 15 tahun dan saya yakin dia tak akan sia-siakan sesiapa pun.

Cuma bila suami beritahu pilihannya adalah Dato’ Nurulhidayah, anak TPM, itu yang paling mengejutkan saya. Saya ingatkan orang biasa!” katanya sambil tertawa.

Bermula daripada hasrat itu, Datin Nana mohon diaturkan pertemuan untuk berjumpa sendiri dengan bakal madunya.

“Masa berjumpa itulah saya kenal Dato’ Nurul buat kali pertama. Alhamdulilah saya tengok walaupun dia berkedudukan, tapi orangnya peramah dan biasa saja. Terus saya ajukan padanya, boleh ke kita nak berkongsi?”

Susulan pertemuan itu, Datin Nana dengan rendah hati memberikan lampu hijau untuk sang suami, Datuk Saiful Nizam menikahi Dato’ Nurul. Lebih indah, Datin Nana sendiri turut hadir ke upacara akad nikah mereka di Masjidil Haram, Mekah, pertengahan Jun lalu.









Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://plbgaimacam.blogspot.com/2020/11/6-gambar-madu-nurulhidayah-zahid-gambar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Al Fatihah Madu Anak Zahid Hamidi Meninggal Dunia Saya Amat Menghargai Kejujurannya Menerima Saya

Al Fatihah Madu Anak Zahid Hamidi Meninggal Dunia Saya Amat Menghargai Kejujurannya Menerima Saya

papar berkaitan - pada 5/11/2020 - jumlah : 244 hits
Anak kepada Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi iaitu Datuk Nurulhidayah mengesahkan madunya Datin Bahazanariah Baharudin telah meninggal dunia akibat menghidap penyakit kanser payu dara Memetik laporan Astro Awani Nurulhidayah akui...
Datuk Datin Didakwa Guna Dokumen Palsu

Datuk Datin Didakwa Guna Dokumen Palsu

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 322 hits
Suami isteri bergelar Datuk dan Datin didakwa di Mahkamah Sesyen hari ini atas 2 pertuduhan menggunakan 2 dokumen palsu berhubung cadangan pembangunan pangsapuri Mokhtar Haron 66 dan Noorizan Abd Shukor 43 masing masing mengaku tidak bersal...
Zahid Hamidi Presiden Umno Menjadi Sasaran Peluru Musuh Dan Rakan

Zahid Hamidi Presiden Umno Menjadi Sasaran Peluru Musuh Dan Rakan

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 336 hits
mykmu netPerkembangan mutakhir ini kita dapati media sosial banyak memainkan sentimen yang menyerang kepimpinan Presiden UMNO Jika diamati satu persatu laman sosial yang menghalakan laras senjata mereka dan menyasarkan peluru bertali arus k...
Muhyiddin Met Pro Pn Party Leaders This Morning Zahid Absent

Muhyiddin Met Pro Pn Party Leaders This Morning Zahid Absent

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 230 hits
Prime Minister Muhyiddin Yassin held a meeting with the party presidents who support the Perikatan Nasional government in his office at Perdana Putra in Putrajaya this morning However Umno president Ahmad Zahid Hamidi was absent from the me...
Yoursay Zahid S U Turn Likely To End Anwar S Takeover Bid

Yoursay Zahid S U Turn Likely To End Anwar S Takeover Bid

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 174 hits
YOURSAY Zahid probably promised Anwar something got threatened and withdrew The Wakandan It was obvious that Umno president Ahmad Zahid Hamidi and former premier Najib Abdul Razak could never be PKR president Anwar Ibrahim s allies due to m...
Muhyiddin Jumpa Presiden Parti Pro Pn Zahid Tak Hadir

Muhyiddin Jumpa Presiden Parti Pro Pn Zahid Tak Hadir

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 243 hits
Perdana Menteri Muhyiddin Yassin mengadakan pertemuan dengan semua presiden parti yang menyokong Kerajaan Perikatan Nasional di Bangunan Perdana Putra pagi tadi Menurut satu sumber Umno bagaimanapun perjumpaan itu tidak dihadiri presiden Um...
Dato Dan Datin Aniaya Orang Kena Akhirnya

Dato Dan Datin Aniaya Orang Kena Akhirnya

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 318 hits
JAMZURI ARDANI Dua pasangan ini sebelum ini cuba menganiaya Hj Azli Yusof dengan memalsukan dokumen sehingga Hj Azli telah direman semasa soal siasat tidur dalam lokap akaun bank dibekukan dan wang tunai sumbangan orang ramai untuk program ...
Sebab Sebab Memungkin Zahid Ceasefire

Sebab Sebab Memungkin Zahid Ceasefire

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 261 hits
SUSUPAN PETANG SAYA telah memberi pandangan dan pendapat lebih dua kali mengenai usaha pembangkang untuk mengambil alih kerajaannya yang hilang dengan cuba mencari angka angka sokongan daripada ahli parlimen di parlimen Sejak awal usaha ini...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Panduan Produk Kesihatan

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Tafsir Mimpi Gajah

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan

Heidi Moru Aku Ada Chord

Oliva Helmin Feat Kelvin Tunggu Tunggu Chord

Ada 3 Dituduh Bid Ah Padahal Tidak Bid Ah By Dr Hm Rakib S H M Ag