2024 Satu Perjalanan Yang Baru Tetapi Track Masih Sama




 
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat-sahabat blogger. Alhamduillah kita sudah masuk tahun masihi bagi 2024 ini. Memori 2023 telah kita kunci sebagai kenangan terindah. Semoga 2024 memberi kebaikan kita semua.
Di dalam dunia blogging ramai lagi masih aktif, Alhamduillah kerana dunia blogging sangat rapat dengan penulisan. Sebab itulah ramai yang rajin menulis apabila terjun ke dunia blogging, idea mereka sentiasa ada dan kerap update artikel-artikel baru.
Bagi Naim, semua blogging ini memberi satu kepuasan kepada kita . Kekadang menulis di dalam blog ini memberi satu perasaan yang sangat baik kepada diri blogger itu sendiri.  Ada menjadi blog satu cerita dan memberi gambaran siapa diri mereka sebenarnya dengan  susur bahasa badan gaya bahasa penulisan. Ia menarik minat untuk kita terus membaca.
Sebut pasal azam acap kali tiba masuk tahun baru. Azam sentiasa ada kekadang kita tidak tertunai pun azam itu. Biar tersimpan di buku kenangan . Bukan apa sahabat-sahabat semua. Azam ini adalah satu cita-cita atau bahasa lebih moden satu pencapaian atau satu target untuk kita gapai. Semangat berkobar-kobar tetapi tindakan masih zero.
Di dunia luar seperti Palestin masih berlaku peperangan, kekejaman Zionis masih di pandang serius walhal dunia blogging kurang menyentuh isu sebegini. Naim harap di lubuk hati mereka masih sayang bumi Aqsa tercinta ini.
Tanggal 8 Januari 2024 baru Naim menulis untuk tahun baru ini. Sebab itu lah Naim tajuk hari ini Satu Perjalanan yang baru tetapi track masih sama sebab seorang muslim mesti mengikuti jalan penuh onak duri dan masih menjaga halal dan haram.
Naim doakan , semua sahabat-sahabat blogger di pelihara oleh Allah. Jagalah kesihatan masing-masing dan terus berdoa kepada saudara-saudara kita di bumi Palestina. Insha Allah Palestin akan bebas~ Insha Allah!

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://pemudattbc.blogspot.com/2024/01/2024-satu-perjalanan-yang-baru-tetapi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Selamat Tahun Baru 2024 Untuk Semua

Selamat Tahun Baru 2024 Untuk Semua

papar berkaitan - pada 6/1/2024 - jumlah : 214 hits
Selamat Tahun Baru 2024 Untuk Semua Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Madani Malaysia Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang Segala pujian hanya Allah dan sebelum memulakan bicara artikel yang lebih panj...
Tahun 2024 Masih Ada Roadblock Lepas Tol Hanya 1 Lorong

Tahun 2024 Masih Ada Roadblock Lepas Tol Hanya 1 Lorong

papar berkaitan - pada 2/1/2024 - jumlah : 188 hits
Bijak kan DARI BANYAK LORONG MENJADI 1 LORONG Semalam saya Kena kat Tol Gombak Alhamdulillah kereta tak ramai antara jam 12 30 1 pagi Tapi Subhanallah Tahan Maki dalam Hati Allah swt je lah yg tahu Saya Rasa Tiada Orang Akan Happy SOP bodoh...
Langsung Pm Anwar Makan Tengah Hari Di Bandar Baru Selayang 5 Jan 2024

Langsung Pm Anwar Makan Tengah Hari Di Bandar Baru Selayang 5 Jan 2024

papar berkaitan - pada 5/1/2024 - jumlah : 138 hits
Ikuti langsung Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim makan tengah hari di Gerai Sri Dahlia Food Court dekat Bandar Baru Selayang AWANInews SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube com c astroawani sub confirmation 1 Berita lanjut di h...
Tahun Baru 2024

Tahun Baru 2024

papar berkaitan - pada 2/1/2024 - jumlah : 139 hits
As the curtains fall on the stormy stage of 2023 I am ready to bid farewell to the drama and anguish that decorated its chapters I welcome the dawn of 2024 with open arms and a hopeful heart anticipating a symphony of peace joy and miracles...
Ciri Dan Bentuk Lesen Memandu Baru 2024 Macam Kertas Yang Dilaminate

Ciri Dan Bentuk Lesen Memandu Baru 2024 Macam Kertas Yang Dilaminate

papar berkaitan - pada 11/1/2024 - jumlah : 138 hits
Berikutan negara kini sedang beralih kepada dunia digital netizen dikejutkan dengan rekaan bentuk lesen memandu baru 2024 Pihak JPJ telah mengumumkan pada awal Januari mereka telah memperkenalkan kaedah baharu untuk pembaharuan lesen memand...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Enhance Your Look With Special Occasion Makeup

Lirik Lagu Perih Jerih Masdo

Rumah Terbuka Anisya And The Geng

Security Status Not Satisfied

How Often Should You Clean Your Air Ducts A Guide For Laval Homeowners

Ugutan Klopp Punca Salah Berang