200 Pelanggan Jakel Menunaikan Umrah Percuma


200 Pelanggan Jakel Menunaikan Umrah Percuma. Assalammualaikum semua. Alhamdulillah Jakel terus memberi pulangan kepada pelanggan setianya. Membeli belah di Jakel tidak rugi, kerana kita akan dapat pulangan balik. Ruby sentiasa ikuti Jakel di sosial media dan mendapati mereka sangat aktif memaklumkan apa sahaja peraduan dan jualan murah yang sedang berlangsung. Jadi, kita tidak ketinggalan!
200 Pelanggan Jakel Menunaikan Umrah Percuma Jakel adalah 100% syarikat Islam bumiputera dan melakukan peraduan dan jualan murah demi amal jariah dalam CSR. Sebanyak RM 1.5 juta cabutan bertuah wang tunai berlangsung di sosial media dalam bentuk kuiz. Manakala RM 1.3 juta cabutan bertuah utk 200 jemaah umrah yang bertuah. Mereka menerima pakej Umrah bernilai RM 6,500 yang di tanggung sepenuhnya oleh Jakel. Subhanallah maha suci Allah. Beruntungnya 200 orang pelanggan setia Jakel ni. Mereka akan bertolak menunaikan Umrah bermula bulan Januari 2019 secara berperingkat.
Jakel Trading merealisasikan impian seramai 200 orang pelanggan bertuah dari seluruh Malaysia untuk menunaikan ibadah Umrah secara PERCUMA bagi memenuhi hasrat mereka yang ingin menjejakkan kaki ke Tanah Suci Mekah. Majlis taklimat ringkas dan penyerahan sebagai tanda penghargaan kepada 200 bakal jemaah Umrah. Selain itu pemberian mock-up cek turut diserahkan kepada pihak Alkhatiri Travel & Tours Sdn Bhd bagi simbolik kepada majlis ini.
Dari kiri Datuk Hj Mohamed Nizam Bin Mohamed Jakel, Tuan Hj Salim bin Salleh; Pengarah urusan Al Khatiri Group, Datuk Hj Mohamed Faroz Bin Mohamed Jakel; Group Managing Director of Jakel Group of Companies dan En Hj Mohamed Izani Bin Mohamed Jakel sewaktu menyerahkan mock-up cek.
Cabutan Hadiah Beli & Menang Hadiah Eksklusif Pakej Umrah 2017 / 2018 Jakel masih mengekalkan pembelian eksklusif RM 1000 untuk melayakkan pelanggan menyertai Cabutan Hadiah Beli & Menang Hadiah Eksklusif Pakej Umrah 2017 / 2018. Ini kerana Pakej Umrah adalah eksklusif untuk seluruh umat Islam. Jakel bersungguh ingin memberi, maka pelanggan juga perlu bersungguh untuk menang. InsyaAllah. Sepanjang 30 minggu peraduan berlangsung, sebanyak 50,000 penyertaan pihak Jakel telah terima.
Penyertaan dari seluruh cawangan Jakel iaitu dari Jakel Mall, Jakel PWTC, Jakel Shah Alam, Jakel Sungai Besar, Jakel Johor Bahru, Jakel Batu Pahat, Jakel Segamat, Jakel Ipoh, Jakel Tanjung Malim, Jakel Senawang, Jakel Melaka, Jakel Kuantan, Jakel Kubang Kerian, Jakel Alor Setar, Jakel Sungai Petani, Jakel Kota Kinabalu, Jakel Terengganu. Ada juga penyertaan tidak lengkap dari peserta dan terpaksa cabut undi lagi sekali. Jadi, tiada siapa tahu tuah anda, mungkin tuah anda di Jakel. Tahun lepas pihak Jakel berjaya menghantar 80 pelanggan bertuah menunaikan Umrah. Tahun ini 200 orang, dan insyaAllah tahun 2019 / 2020 juga 200 orang pelanggan bertuah. Bermaksud 100 pasangan.
Majlis Penyerahan Hadiah Dan Sesi Taklimat Kepada 200 Pemenang Cabutan Hadiah Beli & Menang Hadiah Eksklusif Pakej Umrah 2017 / 2018 Penganjuran majlis ini adalah lanjutan daripada Peraduan Beli & Menang Cabutan Hadiah 2017/2018 yang diadakan pada Jualan Akhir Tahun 2017 sehingga bulan Jun 2018 di semua cawangan Jakel seluruh Malaysia. Pada Jualan Akhir Tahun 2017 yang Iepas, Jakel meneruskan kempen PERADUAN BELI & MENANG dengan memberi peluang kepada pelanggan setia Jakel memenangi hadiah pakej ibadah UMRAH selain menawarkan hadiah lain berupa wang tunai pada setiap minggu.
Penyertaan peraduan ini menggunakan kaedah dimana pelanggan yang berbelanja produk di Jakel dengan pembelian RM1,000 keatas layak untuk menyertai dan mengisi maklumat di kupon penyertaan serta memasukkan kupon tersebut ke dalam kotak yang disediakan di bahagian kaunter pembayaran. Kesemua penyertaan dikumpulkan selama 30 minggu sehingga cabutan hadiah dilakukan. Cabutan tersebut dilakukan bersama-sama dengan Ketua Bahagian Cawangan Jakel seluruh Malaysia.
Tanggungjawab CSR Jakel Perlaksanaan penganjuran kempen peraduan ini adalah salah satu alternatif bagi Jakel untuk menghargai dan meraikan sokongan kepada para pelanggan yang sentiasa menyokong perniagaan Jakel selama bertapak di Malaysia. Oleh itu, Jakel menggunakan medium ini sebagai tanda terima kasih dengan mengembalikan semula sokongan dan berkongsi semula keuntungan bersama para pelanggan.

Atas dasar keprihatinan, Jakel mengambil platform ini dengan memberi peluang kepada mereka yang bertuah untuk menunaikan ibadah Umrah, dimana ianya ditanggung sepenuhnya oleh pihak Jakel. Memandangkan majoriti pembeli di Jakel merupakan bangsa Melayu dan beragama Islam, ini membolehkan Jakel membantu untuk membawa pelanggan bertuah mengerjakan IBADAH UMRAH secara PERCUMA. Selain itu, ianya adalah untuk memenuhi tanggungjawab sosial korporat (CSR) Jakel kepada pelanggannya, menandakan ketelusan Jakel dalam memenuhi janji yang ditawarkan.
Selain itu, Jakel turut memberi sumbangan tanpa pengetahuan media. Seperti pada bulan Ramadan, pihak Jakel memberi pakaian kepada OKU, asnaf-asnaf dan pusat tahfiz demi jihad ekonomi kepada masyarakat beragama Islam.
Al Khatiri Group Menjaga Kebajikan Jemaah Umrah Kesemua para pemenang akan berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadah umrah pada bulan Januari 2019. Majlis ini turut dihadiri oleh Tuan Hj Salim bin Salleh; Pengarah urusan Al Khatiri Group bersama warga kerja Al Khatiri yang lain. Al Khatiri beri pakej selesa iaitu jarak hanya 50 meter dari masjidil haram dan masjid nabawi kepada jemaah Umrah.

Tips & Motivasi Menunaikan Umrah
Mulut jangan celupar Jangan sia-siakan masa selama berada di sana Tambah ilmu menunaikan Umrah. Hafal surah an doa Jangan lepas kan peluang melawat tempat bersejarah Set tujuan dan misi beribadah Tips Ubat & Kesihatan
Bawa panadol atau ubat yang diperlukan. Sediakan untuk sepanjang trip. Bawa minyak angin / urut Bawa topeng muka Stokin yang sesuai Video Majlis Penyerahan Hadiah Dan Sesi Taklimat Kepada 200 Pemenang Cabutan Hadiah Beli & Menang Hadiah Eksklusif Pakej Umrah 2017 / 2018 Tonton video semasa majlis penyerahan hadiah dan sesi taklimat. Lihatlah wajah para bakal jemaah Umrah. Berseri-seri dan ruby mohon kalian doakan ruby berpeluang ke sana. Amin

Jualan Akhir Tahun Jakel 2018
Jakel turut mengadakan Jualan Akhir Tahun 2018 di semua cawangan Jakel yang kini sedang berlangsung bermula pada 23 November sehingga 6 Januari 2019. Potongan separuh harga diberikan dengan menawarkan koleksi kain-kain terbaru untuk tahun 2019. Jualan akhir tahun kali ini lebih menarik dengan kemasukan kain-kain baru dengan corak yang lebihfresh dan trendy sesuai untuk semua golongan terutamanya para wanita dan keluarga. Koleksi terkini seperti koleksi Hanis Zalikha Ramadan 2019 antara yang menjadi pilihan ramai.
www.jakel.my
www.facebook.com/GedungTekstilJakel
www.twitter.com/JakelTextile
www.instagram.com/jakeltextile
www.youtube.com/Jakeltextile
The post 200 Pelanggan Jakel Menunaikan Umrah Percuma appeared first on RUBY - Malaysia Lifestyle Blogger.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ruby.my/2018/11/200-pelanggan-jakel-menunaikan-umrah-percuma/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tahniah Jakel Menghargai Pelanggan Dengan Membawa 200 Pemenang Menunaikan Ibadah Umrah

Tahniah Jakel Menghargai Pelanggan Dengan Membawa 200 Pemenang Menunaikan Ibadah Umrah

papar berkaitan - pada 3/12/2018 - jumlah : 346 hits
Tahniah Jakel Menghargai Pelanggan Dengan Membawa 200 Pemenang Menunaikan Ibadah UmrahTahniah Jakel Bawa 200 Pemenang Menunaikan Ibadah Umrah Assalamualaikum Salam Sejahtera gais Momi pasti semua orang pernah beli baju atau kain dekat Jakel...
Jakel Tunaikan Hasrat Umrah Percuma Kepada Pelanggan

Jakel Tunaikan Hasrat Umrah Percuma Kepada Pelanggan

papar berkaitan - pada 3/12/2018 - jumlah : 405 hits
Umrah Percuma Dilaksanakan Jakel Trading merealisasikan impian seramai 200 orang pelanggan bertuah dari seluruh Malaysia untuk menunaikan ibadah Umrah secara PERCUMA bagi memenuhi hasrat mereka yang ingin menjejakkan kaki ke Tanah Suci Meka...
Majlis Penyerahan Hadiah Pakej Umrah Kepada 200 Pemenang Cabutan Peraduan Jakel Beli Menang 2017 2018

Majlis Penyerahan Hadiah Pakej Umrah Kepada 200 Pemenang Cabutan Peraduan Jakel Beli Menang 2017 2018

papar berkaitan - pada 2/12/2018 - jumlah : 736 hits
Hi Korang Ermm siapa yang tak kenal dengan Jakel kan Gedung pakaian yang terkemuka di Malaysia ini khususnya di Lembah Klang tak kira apa musim pun gedung Jakel ini senantiasa penuh dengan para pelanggan setianya yang tersendiri Even kak li...
Jakel Umum 200 Pemenang Peraduan Beli Menang Pakej Umrah

Jakel Umum 200 Pemenang Peraduan Beli Menang Pakej Umrah

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 577 hits
Assalamulaikum hai semua Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu kan Itulah boleh BBL ungkapkan kepada 200 orang pemenang PERADUAN BELI MENANG yang menawarkan pakej mengerjakan ibadah umrah secara PERCUMA tajaan JAKEL Siapa sa...
Jakel Menghantar 200 Jemaah Untuk Ke Tanah Suci

Jakel Menghantar 200 Jemaah Untuk Ke Tanah Suci

papar berkaitan - pada 3/12/2018 - jumlah : 362 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca yang saya kasihi sekalian Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya Baiklah dalam entri kali ini saya ingin berkongsi berita gembira yang dinikmati oleh 200 jema...
Tm Sedia Menawarkan Modem Baru Secara Percuma Buat Pelanggan Unifi Turbo

Tm Sedia Menawarkan Modem Baru Secara Percuma Buat Pelanggan Unifi Turbo

papar berkaitan - pada 2/12/2018 - jumlah : 355 hits
Pada pertengahan ini syarikat telekomunikasi TM telah mengumumkan penawaran naik taraf had kelajuan internet buat sejumlah besar pelanggan Penawaran internet yang ditawarkan internet ini membolehkan para pelanggan menikmati internet dengan ...
Hampir 200 Peguam Sedia Beri Khidmat Percuma Untuk Peserta Himpunan 8 Dis

Hampir 200 Peguam Sedia Beri Khidmat Percuma Untuk Peserta Himpunan 8 Dis

papar berkaitan - pada 4/12/2018 - jumlah : 294 hits
Syukur Alhamdulillah Telah hampir 200 orang Peguam sedia berkhidmat secara percuma utk mewakili sesiapa saja PESERTA perhimpunan yang di tangkap polis nanti Ada Peguam dari kumpulan BebasAda dari kumpulan PASAda dari kumpulan UmnoAda dari S...
Laman Novel Online Percuma

Laman Novel Online Percuma

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 496 hits
Mahu baca novel secara online dan percuma Meh kita kongsikan antara laman yang buat servis terbaik Apa itu Wattpad Ia merupakan sebuah media online atau boleh juga dikatakan sebagai media sosial buat para penulis Selain versi penuh secara w...
Luxembourg Ialah Negara Pertama Dunia Menawarkan Pengangkutan Awam Percuma

Luxembourg Ialah Negara Pertama Dunia Menawarkan Pengangkutan Awam Percuma

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 246 hits
Pengangkutan awam mengurangkan kesesakan lalulintas dan adalah lebih lestari dalam mengurangkan tapak karbon individu berbanding kenderaan peribadi Di Malaysia kerajaan mula memandang serius isu ini dan pelbagai projek penaiktarafan prasara...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


209 Doa Para Nabi

207 Chapter Master You Words

Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2

Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects