19 Tahun Hidup Bersama Lelaki Terkedu Isteri Dikahwini Rupanya Seorang Lelaki


Seorang lelaki mendakwa telah ditipu oleh seorang ‘wanita’ warga Indonesia yang telah dinikahinya selama 19 tahun.
Difahamkan, lelaki warga Belgium itu mula bertemu bertentang mata dengan ‘wanita’ tersebut pada tahun 1993.
Menurut lelaki tersebut, ‘wanita’ yang berasal daripada Indonesia itu baru sahaja berpindah ke Antwerp, Belgium pada ketika itu.
Pertemuan pertama
Pada pertemuan pertama mereka, lelaki tersebut menyatakan bahawa ‘wanita’ itu telah berjaya membuatkan dia terpesona. Dia turut menggambarkan ‘wanita’ tersebut mempunyai rupa yang cantik dan sangat menawan meskipun tidak berapa pandai melakukan kerja seorang ‘wanita’.
Sejak dari itu, mereka berdua telah jatuh cinta antara satu sama lain dan kemudiannya berpacaran.
Percintaan mereka itu semakin mekar dan mendalam sehingga akhirnya mereka berkeputusan untuk mengikat satu sama lain melalui pernikahan.
Perjalanan mereka ketika ingin bernikah penuh dengan liku-liku dugaan yang mereka perlu tempuhi. Antara masalah terbesar adalah mengemukakan dokumen-dokumen kewarganegaraannya.
Kerana undang-undang yang begitu ketat, ‘wanita’ tersebut telah menghadapi kesukaran dalam mengajukan dokumen-dokumen yang diperlukan.
Dalam pada itu, pihak yang berwajib didakwa berulang kali menanyakan tentang identiti ‘wanita’ tersebut, akan tetapi kesemua pertanyaan tersebut berjaya diatasi dan akhirnya diterima untuk tinggal bagi jangka masa yang panjang di Belgium.
Duda anak dua Sebelum berkahwin dengan ‘wanita’ tersebut, lelaki yang berusia 44 tahun itu dilaporkan telah pun mempunyai dua orang anak hasil daripada perkahwinannya yang sebelum ini.
Setelah berkahwin, dia pernah bertanyakan kepada si ‘isterinya’ itu sama ada mahu menambah cahaya mata ataupun tidak. Dan kedua-dua mereka pun bersepakat untuk tidak mahu menambah zuriat lagi.

Menurut lelaki tersebut, ‘isterinya’ itu adalah ‘wanita’ yang sangat baik kerana melayan anak-anaknya seakan anak kandungnya sendiri.
“Dia adalah ‘ibu’ yang sangat baik untuk anak-anak saya, dia pandai memasak, pandai membersihkan rumah dan pandai berpakaian,” katanya.
Perkahwinan mereka dilaporkan telah bertahan selama 19 tahun sehinggalah pada tahun 2012 iaitu ketika ‘isterinya’ itu sudah mempunyai pekerjaan yang stabil.
Ketika itulah lelaki tersebut berjaya menemui kebenaran yang sangat-sangat mengejutkan padanya.
Saat kebenaran terungkai
Menurutnya, ketika dia memandang ke arah lutut ‘isterinya’ itu, dia telah mendapati bahawa lutut ‘isterinya’ itu dipenuhi dengan bulu yang tidak kelihatan seperti lutut seorang wanita.
Bukan itu sahaja, sejak ‘isterinya’ itu mula bekerja, dia mendapati bahawa sikapnya telah berubah, ‘isterinya’ itu mula berpakaian seksi, dan anaknya sering melihat gambar ‘ibu tirinya’ itu tersiar di media sosial. Selain dari itu, dia juga turut menemui beberapa mesej yang dihantar ke lelaki lain.
Dalam pada itu, dia turut mendengar desas-desus bahawa ‘isteri’ keduanya itu merupakan seorang lelaki, anaknya juga turut menyatakan sedemikian.
Dia kemudiannya memanggil ‘isterinya’ itu untuk mengetahui kebenaran. Setelah perbincangan yang agak serius dilakukan, ‘isterinya’ itu akhirnya mengaku bahawa dia adalah seorang ‘transgender’ dan telah melakukan pembedahan bagi mengubah alat sulitnya itu.
“Dia adalah ‘wanita’ yang cantik dan menarik. Dia juga tidak ada tanda-tanda yang terdapat pada tubuhnya yang boleh menandakan bahawa dia adalah seorang lelaki,” ujarnya.
“Ketika kami melakukan hubungan intim, saya tidak merasakan bahawa ada apa-apa yang pelik pun, hanya biasa sahaja,” tambahnya.
“Sekarang baru saya faham kenapa. Dunia saya hancur, tertipu selama hampir 20 tahun,” katanya dalam nada yang kecewa.
Susulan daripada kejadian itu, dia terpaksa menjalani rawatan psikologi kerana kecewa dan tidak dapat menerima kebenaran.
Lelaki tersebut kemudiannya memutuskan untuk bercerai dengan ‘isterinya’ itu yang didakwa telah menipunya selama hampir dua dekad.
Sumber: Tribun Ambon
The post 19 Tahun Hidup Bersama, Lelaki Terkedu ‘Isteri’ Dikahwini Rupanya Seorang Lelaki appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2020/01/21/19-tahun-hidup-bersama-lelaki-terkedu-isteri-dikahwini-rupanya-seorang-lelaki/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerana Perbuatan Isteri Yang Dikahwini Seorang Imam Digantung Tugas

Kerana Perbuatan Isteri Yang Dikahwini Seorang Imam Digantung Tugas

papar berkaitan - pada 17/1/2020 - jumlah : 285 hits
Sumber gambar dari PinkNewsKesian kat imam ni bini punya hal tak pasal pasal kena gantung tugas Kisah ini dilaporkan berlaku di Kampala Uganda dimana seorang imam telah digantung tugas kerana mengahwini seorang lelaki yang menyamar sebagai ...
Bayaran Bantuan Sara Hidup Bsh Fasa 1 Tahun 2020

Bayaran Bantuan Sara Hidup Bsh Fasa 1 Tahun 2020

papar berkaitan - pada 7/1/2020 - jumlah : 409 hits
Menteri Kewangan Lim Guan Eng berkata pemohon tidak perlu membuat permohonan baharu atau mengemaskini maklumat sekiranya permohonan BSH 2019 yang lulus dan tiada sebarang perubahan maklumat dan pemohon orang kurang upaya yang tersenarai pen...
Bukan Kena Prank Tapi Aziro Memang Sedang Mencari Seorang Isteri

Bukan Kena Prank Tapi Aziro Memang Sedang Mencari Seorang Isteri

papar berkaitan - pada 12/1/2020 - jumlah : 759 hits
Rasanya ramai yang perasan ada satu gambar yang mula viral di sosial media menunjukkan satu poster seorang lelaki sedang mencari jodoh Mungkin ramai yang sangkakan individu dalam gambar tu dah kena prank dengan kawan kawan Tapi sebenarnya i...
Syurga Seorang Isteri

Syurga Seorang Isteri

papar berkaitan - pada 13/1/2020 - jumlah : 1339 hits
Bergembiralah wahai wanita yang telah berkahwin Hanya perlu menjaga 4 perkara untuk melayakkan diri bagi mendapat syurga taraf Abu Bakr As Siddiq Syeikhul Islam Ibnu Taimiyah berkata Tidak ada hak yang lebih wajib untuk ditunaikan seorang w...
Takkan Jatuh Maruah Seorang Suami Kalau Utamakan Isteri

Takkan Jatuh Maruah Seorang Suami Kalau Utamakan Isteri

papar berkaitan - pada 7/1/2020 - jumlah : 558 hits
Gambar Sekadar HiasanSeorang isteri biasanya inginkan perhatian sepenuhnya suami terhadap dirinya Isteri akan susah hati apabila anda mula beri perhatian selain dirinya terutama apabila anda memuji wanita wanita lain Seorang isteri inginkan...
Lelaki Ini Miliki 39 Isteri 94 Anak Dan 33 Orang Cucu Berniat Nak Kahwin Seorang Lagi Wanita

Lelaki Ini Miliki 39 Isteri 94 Anak Dan 33 Orang Cucu Berniat Nak Kahwin Seorang Lagi Wanita

papar berkaitan - pada 8/1/2020 - jumlah : 460 hits
Seorang lelaki dari India Ziona Chana yang sudah mempunyai 39 isteri 94 anak dan 33 cucu merasakan bahawa keluarganya masih tidak lengkap Kisah ini dipetik dari portal berita Reuters pada tahun 2011 Mungkin keluarga Ziona ini sudah semakin ...
Lokasi Anggai Boven Digoel Ribuan Tahun Hidup Harmonis Dengan Alam Tetapi Kini

Lokasi Anggai Boven Digoel Ribuan Tahun Hidup Harmonis Dengan Alam Tetapi Kini

papar berkaitan - pada 14/1/2020 - jumlah : 196 hits
Tokoh Papua yang juga ketua The United Liberation Movement for West Papua Benny Wenda melalui laman facebooknya menampilkan beberapa foto ketika hutan hijau dengan pepohonannya ditebang yang nampak lahan terbuka Sejak pendudukan indonesia d...
Isteri Dipenjara 25 Tahun Mengaku Letak Ubat Mata Dalam Minuman Suami Hingga Maut

Isteri Dipenjara 25 Tahun Mengaku Letak Ubat Mata Dalam Minuman Suami Hingga Maut

papar berkaitan - pada 17/1/2020 - jumlah : 428 hits
Mahkamah South Carolina menjatuhkan hukuman penjara 25 tahun terhadap seorang wanita selepas dirinya mengakui telah meletakkan racun ke dalam minuman suaminya hingga menyebabkan kematian Wanita terbabit dipercayai telah memasukkan ubat titi...
Isteri Tak Akan Dapat Cukup Tidur Selama 6 Tahun Lepas Ada Anak Patutlah Asyik Letih

Isteri Tak Akan Dapat Cukup Tidur Selama 6 Tahun Lepas Ada Anak Patutlah Asyik Letih

papar berkaitan - pada 22/1/2020 - jumlah : 471 hits
Patutlah asyik letih rupanya isteri tak akan dapat cukup tidur selama 6 tahun lepas ada anak Tak dinafikan lagi mana mana pasangan yang baru dapat anak selalunya mesti akan dapat mata panda dek kerana berjaga malam Ini kerana bayi yang baru...
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Satu Kesulitan Tidak Mungkin Menang Melawan Dua Kemudahan Tetap Optimis

Nostalgia Bedak Sejuk

Lima Gandingan Makanan Hebat Untuk Pemakanan Sihat Dari Susan Bowerman

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja