10 Kelebihan Sunscreen Terbaik 2023 Sunscreen Aloe Vera Dari Hansaegee Nature


10 Kelebihan Sunscreen Terbaik 2023- Sunscreen Aloe Vera Dari Hansaegee Nature || Sunscreen penting untuk kulit. Lebih-lebih lagi cuaca tak menentu, berhabuk dan pelbagai kotoran di sekeliling kita. Ada masanya, dalam rumah pun Nona sapukan sunscreen kat muka. Oleh sebab tu, Nona buat pilihan untuk menggunakan Hansaegee Nature Aloe Vera Sunscreen sebagai skincare rutin harian. Kenapa dan apa kelebihannya ye?
1. Sunscreen SPF 50
2. Sunscreen yang Tidak Berminyak
3. Sunscreen Tidak White Cast
4. Moisture and Smooth
5. Sunscreen yang Tidak Waterproof
6. Sunscreen untuk Semua Jenis Kulit
7. Tekstur yang Ringan
8. Sunscreen Cepat Meresap
9. No Harmful Ingredients
10. Hybrid Sunscreen


✅ Sunscreen SPF 50


Pentingnya sunscreen untuk melindungi kulit daripada sinaran cahaya matahari yang boleh merosakkan kulit muka. So dengan adanya sunscreen Aloe Vera yang mengandungi perlindungan SPF50 PA++, barulah kulit terlindung. Gituh!
 ✅ Sunscreen yang Tidak Berminyak



Tidak berminyak dan tidak juga melekit. Ya, Sunscreen ni sunscreen sesuai jugak untuk mereka yang mempunyai kulit berminyak. Best ler bila sapu pada muka. Terasa lebih selesa tanpa muka rasa berminyak. Kan..
Jangan risau tentang kulit berminyak. Nona suggest sangat gunakan sunscreen ni, sunscreen special untuk kulit berminyak yer!
✅ Sunscreen Tidak White Cast


Selain itu, tiada tompokan putih yang aneh (Tidak white cast) dan muka pun kelihatan natural je. Takdalah nampak over sangat kecerahan muka tu 😅 Sebelum pergi kerja atau keluar kemana mana, Nona mesti bawak Dan pakai sunscreen yang bagus ni! Selain tu, Kalau kat rumah pun Nona guna jugak yer. Terbaiklah sebab ini adalah sunscreen yang tidak meninggalkan white cast langsung.
✅ Moisture & Smooth
Lepastu, Nona suka sebab ianya dapat melembabkan dan melembutkan wajah. Pegang dan cubit cubit muka pun rasa lembut je..



✅ Sunscreen yang Tidak Waterproof
Habis jer aktiviti, nak basuh pun senang dan pantas. Contohnya, time lepas selepas selesai solat, atau melakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh, sunscreen ni boleh dibasuh dengan air. Fuh, mudah betul dan tak perlu guna makeup remover langsung. Nice, kan.. Lagi-lagi kalau rasa malasnya diri ini nak sapu make up remover or buat double cleansing. Untuk Nona yang kena cepat cuci muka or bersiap sebab kerja dalam bidang production, of course I need this sunscreen lah, tak perlu melecehkan hidup I bila dah ada sunscreen yang boleh dibasih dengan air. Hehe..
         


Cuba letakkan air ke atas sunscreen


Bertukar menjadi sekakan akan warna susu. Yes, terbukti untuk menghilangkan sunscreen ni, just basuh dengan air. Mudah untuk dicuci 😃
✅ Sunscreen untuk Semua Jenis Kulit
Disebabkan sunscreen ni mengandungi aloe vera sunscreen, so ingredients kat dalamnya so ianya adalah bagus untuk kesihatan kulit, anti inflammation Dan melembabkan kulit 👍 Oh ya, Kalau ada sesiapa mempunyai kulit sensitif, boleh try jugak sunscreen ni tau!
Haaa, nampak tak.. Sunscreen ni untuk kulit berminyak boleh, kulit kering pun boleh, atau kulit kombinasi pun boleh!! Senang cakap, sunscreen ini merupakan sunscreen untuk semua Jenis kulit. Masa Nona guna ni, ia pun rasa cool tanpa naik merah merah atau merengsa. Wow, lagi best!



✅ Tekstur yang Ringan


Memiliki tekstur yang ringan. Bila teksturnya ringan, ianya tidak akan menyumbatkan liang pori jadi ini menjadikan kulit lebih sihat. Nona suka lah sunscreen yang tidak menyumbat liang pori plus muka pun terasa lapang Dan selesa sewaktu menggunakannya . So lebih senang sebab tiada lagi masalah dengan pori terbuka. Tahu tak kalau liang pori terbuka sampai besar, inilah punca kulit berminyak!! Aduh, pening!
✅ Sunscreen Cepat Meresap


Sekiranya nak dipakai as make up base pun takda masalah. Senang sangat untuk diblend dan cepat meresap ke dalam kulit. Lagi lagi aku ni kena bersiap cepat pergi kerja sebab takut jalan jammed, then sapu je sunscreen aloe vera ni... Nice one, sangat menjimatkan masa aku untuk bersiap, kadang kadang dalam kereta terus tepek sunscreen 😂 Dap, dap... auto kulit muka terlindung daripada sinaran matahari serta habuk selepas tepek sunscreen ni! Ya, to me, inilah sunscreen yang bagus! Bagus for skin.



✅ No Harmful Ingredients
Ya, Aloe Vera Hansaegee Nature Sunscreen mengandungi bahan semulajadi yang bagus untuk kulit muka seperti Aloe Barbadensis Leaf Juice, Centella Asiatica Extract dan Orchid Extract. Ia juga mempunyai perlindungan SPF50 PA+++ yang dapat menjaga kulit daripada sinaran matahari yang terlalu kuat. Lebih meyakinkan bila ianya bebas paraben, alcohol, silicon, sulfate, dan allergen.



✅ Hybrid Sunscreen
Apa itu hybrid sunscreen?
Hybrid sunscreen is a combination of both chemical sunscreen and physical sunscreen compounds.
Bagus bila kedua duanya bergabung kerana gabungkan semua kebaikan Dari kedua Dua jenis sunscreen, Dan balance semua keburukannya. Kelihatan ia jauh lebih baik daripada physical sunscreen saja atau chemical sunscreen sahaja.
So now, sunscreen ni menggunakan aloe vera sebagai bahan utama. Ketahuilah bahawa aloe vera jugak one of sejenis hybrid sunscreen ya!


Twist lock macamni nie, tak mudah tertumpah isinya~
👍 Ini one of benda yang aku suka pada sesuatu skincare packaging. Dan saiznya yang kecik, Mudah untuk dibawa kemana mana sentiasa 😃

Puas hati dengan kelebihan Hansaegee Nature Aloe Vera Sunscreen ni 😍 Korang dah pernah try belum? Hehe..Tak sia-sia guna, good for skin.
Untuk info lebih lanjut, boleh layari:
Website: https://hansaegee.com/
IG page: https://www.instagram.com/hansaegeenature/
FB page: https://www.facebook.com/HansaegeeNature
Youtube page: https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia























































































































SENYUM SAJA

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.nonasani.com/2023/03/10-kelebihan-sunscreen-terbaik-2023.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Terbaik Rtm Sepanjang Ramadhan 2023

Program Terbaik Rtm Sepanjang Ramadhan 2023

papar berkaitan - pada 19/3/2023 - jumlah : 178 hits
Jabatan Penyiaran Malaysia memperkenalkan program program terbaik sepanjang bulan Ramadan 1444H 2023M Sempena Program Khas Ramadan RTM 2023 seiring tema diketengahkan Berkat Ramadan RTM menerusi saluran utama TV1 TV2 Okey Berita RTM Sukan R...
Deretan Sejarah Baru Di Ajang Piala Oscar 2023 Dari Aktris Terbaik Hingga Lagu Orisinal

Deretan Sejarah Baru Di Ajang Piala Oscar 2023 Dari Aktris Terbaik Hingga Lagu Orisinal

papar berkaitan - pada 15/3/2023 - jumlah : 114 hits
Ada aktris terbaik pertama dari Asia hingga lagu orisinal terbaik dari film India Berikut ini sejarah baru di Oscar 2023
Bulan Syaaban 2023 Kelebihan Amalan Di Bulan Syaaban

Bulan Syaaban 2023 Kelebihan Amalan Di Bulan Syaaban

papar berkaitan - pada 5/3/2023 - jumlah : 199 hits
AssalamualaikumBismillahPerkongsian ini ditulis oleh Ustazah Asma Harun tentang kelebihan Bulan Syaaban dan amalan amalan yang boleh dilakukan sepanjang bulan yang mulia ini Alhamdulillah segala puji bagi Allah selawat dan salam buat junjun...
5 Film Terbaik Yang Diperankan Michelle Yeoh Pemenang Aktris Terbaik Piala Oscar 2023

5 Film Terbaik Yang Diperankan Michelle Yeoh Pemenang Aktris Terbaik Piala Oscar 2023

papar berkaitan - pada 15/3/2023 - jumlah : 220 hits
Michelle Yeoh sudah memulai debut aktingnya sejak tahun 1984 dan membintangi banyak film Dari lima film yang Hipwee rekomendasikan ini mana yang sudah kamu tonton
Malam Nisfu Syaaban 2023 1444h Kelebihan Dan Amalan Di Malam Nisfu Syaaban

Malam Nisfu Syaaban 2023 1444h Kelebihan Dan Amalan Di Malam Nisfu Syaaban

papar berkaitan - pada 8/3/2023 - jumlah : 443 hits
Salam Nisfu Syaaban 1444H Tarikh malam Nisfu Syaaban 2023 pada hari Selasa 7 Mac 2023 selepas masuk waktu Maghrib yang merupakan salah satu Nisfu Syaaban dalam jawi Nisfu Syaaban pada 15 Syaaban 1444HRabu 8 Mac 2023Nisfu Sya ban 2023 pada 8...
Jom Iftar Di Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort Tahun 2023

Jom Iftar Di Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort Tahun 2023

papar berkaitan - pada 10/3/2023 - jumlah : 249 hits
Assalamualaiku semua Nisfu Syaaban baru saja berlalu Bermakna kurang lagi 2 minggu kita akan berjumpa bulan Ramadhan Sekejapnya masa berlalu Cerita tentang bulan Ramadhan ni tentu sekali tahun ni agak berbeza sejak kita dilanda virus Covid ...
Lada Meletakkan Langkawi Dalam Peta Dunia Pelancongan Di Itb Berlin 2023

Lada Meletakkan Langkawi Dalam Peta Dunia Pelancongan Di Itb Berlin 2023

papar berkaitan - pada 10/3/2023 - jumlah : 222 hits
Lembaga Pembangunan Langkawi kembali lagi untuk meletakkan pulau Langkawi yang indah di peta dunia dengan mengambil bahagian dalam ITB Berlin 2023 yang dinanti nantikan Telah berlangsung dari 7 hingga 9 Mac 2023 di Pusat Ekspo Berlin City s...
Isyarat Dagangan Untuk Pasangan Mata Wang Gbp Usd Pada 10 13 Mac 2023 Buka Pesanan Beli Di Atas 1 1899

Isyarat Dagangan Untuk Pasangan Mata Wang Gbp Usd Pada 10 13 Mac 2023 Buka Pesanan Beli Di Atas 1 1899

papar berkaitan - pada 10/3/2023 - jumlah : 159 hits
Pada awal sesi Eropah pound British didagangkan sekitar 1 1910 di atas SMA 21 dan dalam saluran aliran menurun yang terbentuk sejak 13 Februari Kita dapat melihat pemulihan pasangan mata wang yang mungkin berterusan dalam beberapa jam akan ...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Doktor Kongsi Tip Cepatkan Proses Bersalin Elok Buat Bila Dah Hujung Hujung Kehamilan