10 Kali Kira Jari Anak Tapi Waktu Tu Dia Tenang Sweetnya Ucapan Aiman Hakim Buat Isteri


Melihat pengorbanan isteri melahir dan membesarkan anak tidak terungkap dengan kata-kata. Begitu banyak yang dikorbankan isteri untuk membesarkan bayi kecil kita. Inilah yang cuba dikongsikan pelakon, Aiman Hakim Ridza buat isteri tercintanya, Zahirah Macwilson!
Sempena hari lahir Zahirah, Aiman membingkiskan ucapan paling manis. Kata Aiman, dia melihat isteri kesayangannya itu sebagai ibu dan isteri dan paling hebat, kuat dan cekal membesarkan anak kecilnya yang menuntut begitu banyak pengorbanan.
Melalui beberapa keping gambar yang dikongsikannya, Aiman berkongsi cerita cinta, kehidupan dan pengorbanan isteri tersayangnya.

“Gambar ni semua gambar lama tetapi bermakna.
1. Ni gambar pertama dia TER…hantar dekat aku. Ada beberapa lagi gambar masjid lain di istanbul yang dia terhantar. Dalam hati dan kepala aku ada satu je time tu. Dia nak bina masjid dengan aku la tu kut.
2. Ni gambar terawal dia hantar bila dia dekat set shooting. Aku pun cuba la selfie balik nak balas gambar yang dia hantar. Macam macam bentuk muka aku cuba. Semua macam tak kena. Baru aku sedar … ‘angau ni!’

3. Time ni aku dah selesa dah dengan dia. Duckface semua aku buat. Dia boleh kata comel. Tak faham aku.
4. Time ni baru lepas kahwin. Lockdown pulak. Waktu awal-awal bercinta ada la jugak cakap `i nak kita berdua je takde orang lain’. Sekali jadi betul-betul daa.

Dia ibu yang hebat
Tidak hanya berkongsi kisah cinta bahkan Aiman turut meluahkan penghargaan atas pengorbanan yang dilakukan Zahirah. Saling menyokong dan membantu dalam membesarkan anak, itulah yang dilakukan bersama mereka dalam membesar Isaac Raes yang kini berusia satu tahun.

5. Gambar ni few days sebelum dia bersalin. Tak banyak sangat benda yang ada dalam kepala aku masa ni selain menunggu dia bersalin dengan selamat.
6. Saat paling berdebar+ happy + lama + sekejap + terharu dalam hidup aku. 10 kali aku kira jari anak aku tapi dia tenang.
7. Time ni paling mencabar untuk aku dengan dia. Dia perlukan aku dan aku pun perlukan dia. We suport each other.Pertama kali jadi parents pada minggu yang pertama adalah pengalaman paling lama dan berharga.

8. 1-7 ni semua adalah dari perspective aku semata mata. Nak tulis sajak inggeris panjang-panjang macam ada yang kurang dan tak dapat di ungkapkan. Apa yang aku nak cakap sebenarnya dari awal aku kenal dia sampai la sekarang dia adalah seorang wanita yang kuat, cekal dan mempunyai nilai hidup yang tinggi.
Dalam bahasa inggeris `classy ‘ . Banyak yang aku belajar dari dia walaupun dia jauh lebih muda dari aku.
Dia jugaklah seorang ibu yang hebat. Dari dia lahirkan anak kitaorang sampailah dah umur setahun ni dia sentiasa berikan yang terbaik.

Nak ucap terima kasih tak cukup nak bagi hadiah pun tak ternilai. All i can give you back is my respect and love unconditionally.
Happy 27th Birthday to you wifey @zahirahmacwilson !!! Daddy and @isaacraees will forever love you no matter what,” tulisnya.
Menarik: Cuba Cara Ni Buat Aktiviti Rangsang Otak Bayi, Baru Anak Makin Bijak & Aktif

Dengar cerita ada yang tak nak balik sebab seronok sangat main air. Faiz Dickie sempat tunjuk bakat terjun sampai perut mengandung pun hilang. Nak tahu siapa juara challenge kali ini, kenalah tengok sampai habis.
Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post “10 Kali Kira Jari Anak Tapi Waktu Tu Dia Tenang” Sweetnya Ucapan Aiman Hakim Buat Isteri! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/10-kali-kira-jari-anak-tapi-waktu-tu-dia-tenang-sweetnya-ucapan-aiman-hakim-buat-isteri/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiap Kali Marah Cakap Degil Nakal Itu Satu Doa Penyebab Anak Keras Kepala

Tiap Kali Marah Cakap Degil Nakal Itu Satu Doa Penyebab Anak Keras Kepala

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 162 hits
Kenapa mama cakap tak dengar ni Situasi begini pastinya sinonim dengan anak kecil Kadang makin dilarang makin anak buat Sampai satu masa ibu bapa terpaksa guna cara kekerasan untuk bagi anak patuh Mengapa anak jadi sedemikian Menurut Dr Tau...
Hiburan Minta Duit Dekat Anak Tapi Kena Tengking Tindakan Wanita Ini Raih Pujian Netizen

Hiburan Minta Duit Dekat Anak Tapi Kena Tengking Tindakan Wanita Ini Raih Pujian Netizen

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 176 hits
Sebagai anak kita pastinya akan melakukan apa sahaja untuk membahagiakan kedua ibu bapa tidak kiralah dari segi emosi dan wang ringgit Namun tidak semua anak mempunyai rasa tanggungjawab yang sama dan membiarkan ibu bapa terabai dan menghar...
Say Hi To Adik Heidy Yaya Isteri Hamil 5 Bulan Haziq Hussni Bakal Timang Anak Ketiga

Say Hi To Adik Heidy Yaya Isteri Hamil 5 Bulan Haziq Hussni Bakal Timang Anak Ketiga

papar berkaitan - pada 26/1/2022 - jumlah : 149 hits
Tahniah diucapkan buat penyanyi dan penyampai radio Haziq Hussni yang bakal menimang anak ketiga selepas mengumumkan kehamilan isterinya Haziq menzahirkan rasa syukur yang tidak terhingga atas rezeki kurniaan Allah itu menerusi satu hantara...
T14b04 Kira Bilangan Zikir Menggunakan Ruas Jari Tangan Kanan

T14b04 Kira Bilangan Zikir Menggunakan Ruas Jari Tangan Kanan

papar berkaitan - pada 19/1/2022 - jumlah : 201 hits
Sebelum ni Master ada cara kiraan sendiri menggunakan jari jemari namun apabila terlihat gambar ini ternyata ianya sungguh bijak Master selalu terlupa bilangan zikir yang dibaca dan selalu Master kata Tak kisah berapa bilangan pun asalkan b...
Isteri Minta Dibunuh Akhirnya Saya Bunuh Dia Suami Tikam Isteri Sebanyak 14 Kali Kerana Berang Disuruh Mencari Kerja

Isteri Minta Dibunuh Akhirnya Saya Bunuh Dia Suami Tikam Isteri Sebanyak 14 Kali Kerana Berang Disuruh Mencari Kerja

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 227 hits
The ReporterSeorang lelaki tergamak menghabiskan nyawa isterinya kerana berang disuruh mencari pekerjaan Suspek Khanifah Andre membunuh mangsa Indah Safitri di rumah sewa mereka di Jawa Tengah pada Sabtu 15 Januari 2022 Dalam keterangan awa...
Susu Ibu Waktu Malam Bantu Anak Tidur Lena Tak Meragam Betul Ke

Susu Ibu Waktu Malam Bantu Anak Tidur Lena Tak Meragam Betul Ke

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 185 hits
Patutlah dia cepat tertidur masa menyusu malam Rupanya ada penyebab yang membuatkan bayi mudah tertidur Hebatnya ciptaan Allah ini lengkap dengan fungsinya dan sesuai dengan masanya Pernah tak dengar bahawa susu ibu yang diperah pada waktu ...
Mungkin Anak Akan Tolak Makanan Buat Pertama Kali Mama Jangan Down

Mungkin Anak Akan Tolak Makanan Buat Pertama Kali Mama Jangan Down

papar berkaitan - pada 24/1/2022 - jumlah : 154 hits
Memberi anak makanan pejal adalah salah satu pencapaian penting dalam perkembangan anak anda Dalam artikel ini kami akan membincangkan mengenai tips untuk memulakan makanan pejal pada anak anda Pilih masa yang tepat untuk mula beri makanan ...
Niat Nak Hadiahkan Anak Untuk Suami Dalam Setahun 3 Kali Gugur Beratnya Dugaan

Niat Nak Hadiahkan Anak Untuk Suami Dalam Setahun 3 Kali Gugur Beratnya Dugaan

papar berkaitan - pada 24/1/2022 - jumlah : 166 hits
Setiap pasangan yang berkahwin pastinya mengimpikan zuriat sebagai penyeri kehidupan rumahtangga Namun tak semua pasangan yang bernasib baik ada yang terpaksa menunggu bertahun lamanya ada juga yang berhabis ribuan ringgit hanya untuk menda...
Air Mata Mengalir Setiap Kali Sentuh Anak Bayi Meragam Terus Senyap Lepas Letak Sebelah Ibu Yg Masih K0ma

Air Mata Mengalir Setiap Kali Sentuh Anak Bayi Meragam Terus Senyap Lepas Letak Sebelah Ibu Yg Masih K0ma

papar berkaitan - pada 22/1/2022 - jumlah : 208 hits
Bagi mereka yang mengikuti kisah m4ngsa keganas4n rumah tangga Jahidah Nordin pasti mengetahui bahawa wanita itu sudah melahirkan bayi sulungnya secara pembedahan bulan lalu
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges