1 Mont Kiara Memperkenalkan Platform Digital Myimk Membeli Belah Secara Online




 Bila time Convid ni, mulah teringin nak jalan2 shopping and makan yang sedap-sedap macam biasa dengan family dan kawan-kawan. Dah terbayang-bayang nak  makan kat luar and shopping cuci mata sikit walaupun sekarang ni kita dah boleh keluar tapi tetap kita kena ingat yang SOP tetap kena jaga untuk keselamatan diri jadi Seri Wangi jarang-jarang kuar kalau tak penting. 


Tapi sekarang no problem apa-apa pun kalau teringin nak makan yang berkenan di hati atau nak shopping barang-barang keperluan tanpa perlu keluar rumah, apatah lagi sekarang ni kita dah ada service penghantaran ke rumah dan order apa saja secara online. Senangkan?  
Begitu juga dengan 1 Mont Kiara kini memperkenalkan satu  digital platform iaitu my1MK untuk memudahkan para pembeli membeli pelbagai barangan secara online dan perkhidmatan penghantaran ke rumah yang melibatkan 30 outlet yang mengambil bahagian. 


Dengan adanya kemudahan platform tersebut sudah tentu ianya satu rahmat bagi mereka yang tinggal di sekitar pusat membeli-belah1 Mont Kiara untuk mendapatkan perkhidmatan penghantaran yang berkualiti dan terbaik dengan platform my1MK melalui melayari laman web: www.1mk.com.my 
Menurut kenyataan Nor Amirah Firdaus, Eksekutif Pengiklanan  dan Promosi di 1 Mont Kiara, wabak-19 menyebabkan peruncit perlu memenuhi permintaan pengguna."Hence, we are capturing the opportunity to help tenants boost sales while  making shopping safe convenient and pleasurable. Unlike other service, my1MK offers local deliveries beyond food, so shoppers can still purchase their favourite goods from the mall from the comfort of their home," said Amirah.myIMK
 
Berita baik utk semua dgn sempena pelancaran platform digital myIMK, dgn setiap pesanan di my1MK akan mendapat  potongan sebanyak RM5 dgn menggunakan kod my1MK5off (Sah untuk 50 pelanggan pertama dengan pembelian melebihi RM25 sahaja) derta tetdapat juga promosi hingga 31 Disember 2020 daripada outlet tertentu. Antara 30 Outlet yang turut serta dalam platform digital myIMK yang menawarkan pelbagai keperluan dan promosi:
A&WDJ KitchenBuldojangKodawari MenyaNY Burger CoApros EyecareChon DakKind KonesMercatBarcelona GastrobarSalad AtelierO' Coffee ClubSetagaya Ramen ProEyes Studio Ying Ker Lou The BarnSukiyaUrban Retreat Spa Union Artisan Coffee Bom Bom Print andParty Shop Chubit’s Village Cafe PastryVille Village Grocer Daruma SyokudoAM Skin Factories Reviderm Skinmedics Fly Flot D’ Natural Hair and Beauty House Golden File Nail Salon & Spa Young Explorer Woman Z World Nak tau cara pembelian melalui my1MK? Mudah jer:
1.  Layari laman web: www.1mk.com.my2. Klik di Order Now di bahagian Bestsellers atau klik pada logo outlet kemudian 3.  Kemudian pilih item dan kuantiti yang dikehendaki (pilih add-ons jika perlu) kemudian klik Add to Order)4. Review barangan yang hendak dibeli dengan klik di shopping cart ikon kemudian pilih tarikh dan waktu penghantaran dan isi maklumat diri yang diminta.5. Klik pada kotak 'I understand and I'm ready to submit my order' dan klik 'Submit Order'6. Kemudian buat bayaran Pembeli akan menerima pengesahan pembelian melalui Whatsapp dan menunggu penghanataran.
 Outlet di 1 MK Mont Kiara
Seri Wangi sempat singgah untuk makan and jalan-jalan di 1MK Mont Kiara dan melihat pelbagai pilihan tawaran dan perkhidmatan yang disediakan. Untuk makluman uoll boleh ke sini dengan menaiki MRT, turun di stesen Pusat Bandar Damansara dan naiki bus MRT No. T852 terus ke 1 Mont Kiara Mall:
Kind Kones

Kind Kones - Seri Wangi sangat sukakan rasa ais  krimnya yang sedap dan pelbagai perisa yang boleh dipilih. Selain itu Kind Kones mengandungi 100% ramuan segar dan tanpa pewarna tiruan.






Tempatnya sangat selesa dan santai, paling best bagi yang ulat buku, sambil korang menikmati ais krim, bolehlah korang baca buku yang tersusun di atas meja.
Lokasi: LG-07 (Level LG)Phone No: 03-62115011Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) Layari: http://kindkones.com/

  sSalad Atelier


Salad Atelier yang mula beroperasi sejak tahun 2014 dan mula berkembang pesat sebagai rantaian salad bar di Malaysia. Salad dan sandwichnya adalah 100 topping and homemade dressings. Menu-menu hidangan yang menyihatkan.








Seri Wangi dihidangkan dengan menu 'Power Salad' yang terdiri dari Smoke Dark & Cheese Wrap, Green Curry Chicken Poke, Ice Plant Mango Salad and Avocado Egg Paradise. Dan jangan risau makanan di Salad Atelier adalah Halal.

Lokasi: LG-19 & LG-20 (Level LG)Phone No: 011-12588992Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) Layari: https://www.facebook.com/SaladAtelier
 Chon Dak

Chon Dak ialah Restoren Korea yang diperkenalkan pada tahun 2019. Istimewanya di Chon Dak ialah authentic Korean Chicken dengan Traditional Ayam Kampung/Biasa, memang menepati citarasa Seri Wangi, sedaplah hingga menjilat jari.








Hidangan menu pilihan Seri Wangi ialah Kimchi Fried Rice yang lazat dan menyelerakan, dihidangkan dengan Dak Kangjeong Boneless Chicken in Original, spicy and honey flavoours. Juga boleh cuba ramen, kimbab dan soy garlic serta honey combo. Huhh...memang menyelerakan, lagi pun Seri Wangi memang sukakan korean food.
Lokasi: LG-08 (Level LG)Phone No: 0362063623Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) Layari: https://www.facebook.com/chondak

Urban Retret Spa


 Urban Retret Spa -  Kalau rasa nak manja manjakan diri and relex singgahlah di Urban Retret Spa yang menyediakan perkhidmatan urutan badan dan juga urutan untuk ibu mengandung yang tidak ada di tempat lain. Urban Retret Spa adalah pemenang Anugerah dan lokasinya di Kuala Lumpur dan juga di Petaling Jaya. 







Lokasi: L2-15 (Level 2)Phone No: 017-8813299Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) Layari: https://urbanretreatspa.my/

Golden File Nail Salon & Spa


Golden File Nail Salon & Spa - Kalau nak merasai pengalaman jari jemari (manicure or pedicure) tu dibelai untuk cantikkan kuku, nak warnakan kuku dan merapikan kuku-kuku agar nampak kemas dan cantik bolehlah datang ke Golden File ni. Di sini juga korang boleh dapatkan pengilat kuku halal jadi jangan risau untuk yang muslimah nak cantikkan kuku di sini.

Pewarna Kuku Halal
Pewarna kuku halal
Lokasi: L2-23A (Level 2)Phone No: 03-62065573Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) Layari: https://www.facebook.com/goldenfilemy/

Women Z World

Pusat Kecantikan Women Z World menyediakan menawarkan perkhidmatan  pemulihan rambut, henna dan facial. Bolehlah ke sini jika mempunyai masalah rambut dan memanjakan wajah.

Lokasi: L2-02 (Level 2)Phone No: 03-62010566Opening hours: 10.00am - 10.00pm



Untuk maklumat lanjut layari:
WEBSITEhttps://www.1mk.com.my/
FACEBOOKhttps://www.facebook.com/1montkiara 




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2020/12/1-mont-kiara-memperkenalkan-platform.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Citta Mall Melancarkan Platform Digital Mycitta Menawarkan Pilihan Yang Mudah Selesa Dan Tanpa Batas Kepada Pembeli

Citta Mall Melancarkan Platform Digital Mycitta Menawarkan Pilihan Yang Mudah Selesa Dan Tanpa Batas Kepada Pembeli

papar berkaitan - pada 17/12/2020 - jumlah : 345 hits
Hi Korang CITTA Mall secara rasminya melancarkan platform penghantarannya myCITTA untuk sekian kalinya Para pelanggan kini hanya dapat memanfaatkan pembelian mereka dari keselesaan kediaman mereka dengan mengakses platform melalui laman web...
Vlog Shah Alam Mont Kiara Ioi Business Park Back To Shah Alam

Vlog Shah Alam Mont Kiara Ioi Business Park Back To Shah Alam

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 436 hits
Hai and Assalamualaikum kawan kawan sekalian Selamat menonton Bantu saya like comment share serta subscribed channel ini supaya terus berkembang Terima kasih How To Connect With Me 1 Facebook 2 Instagram 2 Instagram 4 Twitter 5 Website 6 We...
Cara Mohon Kwsp I Sinar Akaun 1 Daftar I Akaun Kwsp Online

Cara Mohon Kwsp I Sinar Akaun 1 Daftar I Akaun Kwsp Online

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 661 hits
Cara mohon kwsp i Sinar akaun 1 daftar i akaun kwsp online Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Haritu saya ada buat video youtube berkaitan dengan cara mohon kwsp i sinar secara online kelayakan syarat untuk keluar duit 10k dari aka...
Ambank Online Banking Login Www Ambank Com My

Ambank Online Banking Login Www Ambank Com My

papar berkaitan - pada 23/12/2020 - jumlah : 718 hits
Ambank Online Banking Login www ambank com my Ada banyak sistem internet banking di Malaysia termasuklah banking bank islam online online banking dan banyak lagi di Malaysia Setiap bank ada pengikut tersendiri Ada yang menggunakan Maybank a...
Cara Mudah Untuk Memohon I Sinar Kwsp Online Tarikh Bayaran I Sinar Kelayakan Permohonan

Cara Mudah Untuk Memohon I Sinar Kwsp Online Tarikh Bayaran I Sinar Kelayakan Permohonan

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 618 hits
Cara Mudah Untuk Memohon i Sinar KWSP Online Untuk artikel kali ini saya ingin kongsikan cara cara untuk mengeluarkan duit KWSP dari akaun 1 dengan membuat permohonan di portal i Sinar Siapakah Yang Layak Untuk Memohon i sinar diwujudkan un...
Beli Online Lampu Meja Idaman Inspired By Ikea

Beli Online Lampu Meja Idaman Inspired By Ikea

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 583 hits
Beli lampu meja idaman inspired by IKEA hi there Sudah lama hajat di hati mau beli lampu meja Tapi aku seorang yang agak cerewat dengan pemilihan lampu meja Berbulan juga aku berfikir lampu meja apa yang sangat sesuai dengan jiwa aku sehing...
Permohonan I Sinar Online Pengeluaran Kwsp Akaun 1

Permohonan I Sinar Online Pengeluaran Kwsp Akaun 1

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 669 hits
Permohonan i Sinar secara online kini dibuka kepada semua pencarum KWSP yang ingin mengeluarkan simpanan di dalam akaun 1 mereka Terdapat dua kategori ahli yang boleh memohon pengeluaran ini Kategori 1 Ahli yang tidak mencarum sekurang kura...
Psk Online Digerebek Dan Dipaksa Hubungan Badan Diduga Oleh Polisi Di Bali

Psk Online Digerebek Dan Dipaksa Hubungan Badan Diduga Oleh Polisi Di Bali

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 259 hits
Kemudian tak beberapa lama ada pelanggan yang membooking korban Setelah negosiasi pelanggan itu datang ke indekos korban di daerah Denpasar Bali
Percaya Dengan Cinta Online Nenek 73 Tahun Di Bentong Ditipu Rm61 500

Percaya Dengan Cinta Online Nenek 73 Tahun Di Bentong Ditipu Rm61 500

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 326 hits
Sejak internet diperkenalkan mencari jodoh atau berkenalan menggunakan medium internet bukan lagi sesuatu yang aneh Kehadiran aplikasi serta laman web dalam membantu mencari pasangan turut disambut baik para pengguna dalam dan luar negara D...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Henry Ridley Kuala Tembeling Jerantut 1911

10 Toner Untuk Kulit Berminyak 2024

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Sarapan Pagi

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity