Zahid Yakin Pemimpin Umno Kuat Harungi Dugaan


Zahid yakin pemimpin UMNO kuat harungi dugaan
https://www.bnpportal.com/zahid-yakin-pemimpin-umno-kuat-harungi-dugaan/

Zahid yakin pemimpin UMNO kuat harungi dugaan3 NOV: Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi kesal dengan tindakan segelintir Ahli Parlimen parti itu yang bertindak meninggalkan UMNO di saat parti itu sedang diuji pada masa ini.
Sambil menyifatkan pemimpin terbabit sebagai tidak mempunyai daya tahan diri dan penakut, Ahmad Zahid berkata, individu berkenaan selama ini hanya menggunakan wadah perjuangan UMNO untuk kepentingan diri semata-mata.

"Ketika parti sedang dipatahkan serta dilemahkan dari dalam dan luar, ada dalam kalangan mereka yang takut diugut, telah meninggalkan parti. Hendak takut apa (disiasat), jika itu kebenaran, duduk di dalam UMNO, berani kerana benar. Apabila UMNO diduga, mereka lari selamatkan diri.
"Jangan gunakan UMNO untuk kepentingan sendiri. Dahulu orang hormat pemimpin ini namun sekarang rasa hormat itu sudah hilang dengan tindakan seperti itu (keluar UMNO).
"Pemimpin yang dihormati adalah mereka yang istiqamah dalam perjuangan selain bersama dalam keadaan susah dan senang," katanya ketika berucap pada majlis perjumpaan khas bersama pemimpin UMNO negeri di Pusat Khidmat Kubang Gajah, Perak hari ini.
Yang turut hadir Timbalannya, Datuk Seri Mohamad Hassan; Naib Presidennya, Datuk Seri Mahdzir Khalid; Setiausaha Agungnya, Tan Sri Annuar Musa serta kepemimpinan UMNO Pusat dan negeri.
Sementara itu, Ahmad Zahid percaya pemimpin dan Ahli Parlimen parti itu mempunyai semangat dan daya tahan diri yang tinggi meskipun pelbagai usaha dilakukan oleh pihak tertentu bagi mengajak mereka meninggalkan UMNO.
"Allah SWT turunkan ujian kepada kita sama ada kita istiqamah atau tidak. Kita diuji baru lima bulan tetapi ada dalam kalangan kita yang sudah tidak tahan (meninggalkan UMNO)," katanya.
Dalam pada itu, Ahmad Zahid sekali lagi menegaskan tidak akan bercuti daripada menjadi presiden meskipun menerima cadangan daripada Pemuda UMNO untuk berbuat demikian baru-baru ini.
Selain itu, beliau juga menasihatkan pemimpin UMNO supaya tidak ikut menari dengan gendang yang dimainkan pihak lawan yang bertujuan melemahkan parti.


Sent from my iPhone

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penembak-tepat.blogspot.com/2018/11/zahid-yakin-pemimpin-umno-kuat-harungi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Umno Takkan Bubar Biar Pemimpin Disiasat Dan Diheret Ke Mahkamah Zahid

Umno Takkan Bubar Biar Pemimpin Disiasat Dan Diheret Ke Mahkamah Zahid

papar berkaitan - pada 24/10/2018 - jumlah : 242 hits
Presiden Umno Zahid Hamidi didakwa 45 pertuduhan pecah amanah rasuah dan menggubah wang haram Foto Bernama Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi hari ini mengingatkan ahli ahli parti supaya tidak mudah gentar dengan pelbagai ugutan...
Mahathir Minta Umno Dibubarkan Zahid

Mahathir Minta Umno Dibubarkan Zahid

papar berkaitan - pada 28/10/2018 - jumlah : 331 hits
Ahmad Zahid dakwa Tun Mahathir minta bubar UMNO Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mendakwa Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad pernah memintanya untuk membubarkan UMNO dan menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia Jelas Ahli...
Asyraf Wajdi Pemuda Umno Putuskan Zahid Cuti Tidak Perlu Layan Lokman

Asyraf Wajdi Pemuda Umno Putuskan Zahid Cuti Tidak Perlu Layan Lokman

papar berkaitan - pada 27/10/2018 - jumlah : 274 hits
Datuk Asyraf Wajdi Dusuki tidak melayan tuntutan Datuk Lokman Noor Adam yang mendesak beliau meletak jawatan dalam isu berkaitan kedudukan presiden Umno Sebaliknya ketua Pemuda Umno menegaskan keputusan supaya Datuk Seri Zahid Hamidi bercut...
Zahid Enggan Bercuti Kekal Tugas Presiden Umno

Zahid Enggan Bercuti Kekal Tugas Presiden Umno

papar berkaitan - pada 27/10/2018 - jumlah : 240 hits
KUALA TERENGGANU 26 Okt Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menegaskan beliau akan terus menerajui parti itu walaupun terdapat gesaan supaya beliau bercuti seketika daripada menjalankan tugas presiden Ahmad Zahid yang kini berdep...
Zahid Turun Padang Untuk Umno Bangkit Pru15

Zahid Turun Padang Untuk Umno Bangkit Pru15

papar berkaitan - pada 26/10/2018 - jumlah : 236 hits
Diterbitkan 26 Okt 2018 12 22 tengah hari Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini ke Terengganu negeri yang diterajui PAS untuk memulakan siri turun padang beliau di seluruh negara dengan tujuan untuk membangkit idealisme perju...
Ahmad Zahid Yakin Tidak Akan Didakwa Jika Rela Lompat Parti

Ahmad Zahid Yakin Tidak Akan Didakwa Jika Rela Lompat Parti

papar berkaitan - pada 28/10/2018 - jumlah : 252 hits
KUALA LUMPUR tuduhan jenayah tegas Pengerusi Barisan Nasional Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi Ahmad Zahid yang juga Presiden UMNO berkata ini kerana Pakatan Harapan masih belum selesai dalam urusan pemburuan mereka Justeru kata beliau pemi...
Akar Umbi Pkr Tidak Setuju Terima Bekas Pemimpin Umno

Akar Umbi Pkr Tidak Setuju Terima Bekas Pemimpin Umno

papar berkaitan - pada 29/10/2018 - jumlah : 242 hits
Sikap baik hati pucuk pimpinan Pakatan Harapan menerima keahlian baharu dari bekas pemimpin dan ahli UMNO menimbulkan rasa kurang senang segelintir pemimpin akar umbi PKR Mereka menyifatkan penyertaan bekas pemimpin UMNO itu menyertai Parti...
Lebih Ramai Pemimpin Umno Dan Bn Akan Ditahan Tun M

Lebih Ramai Pemimpin Umno Dan Bn Akan Ditahan Tun M

papar berkaitan - pada 26/10/2018 - jumlah : 349 hits
LEBIH ramai pemimpin Umno dan Barisan Nasional akan ditahan dan didakwa di mahkamah atas pelbagai kesalahan yang dilakukan kata Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad Apa yang kita lihat hari ini sudah tentu pendakwaan dibuat terhadap bebe...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Makan Laksa Di Kedai Makan Laksa Pokok Limau Kuala Kangsar Perak

The Benefits Of Wearing Feelingirl S Bodysuits

Sepuluh Perkara Tetap Mengalir Pahalanya Setelah Mati

Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek