Weir Mengumumkan Pembantu Kapten Untuk Piala Presiden 2024




PASUKAN ANTARABANGSA Kapten Mike Weir mengumumkan Ernie Els, Trevor Immelman, Geoff Ogilvy dan Camilo Villegas sebagai pembantu kapten untuk Piala Presiden 2024, yang akan berlangsung di Kelab Golf Royal Montreal di Montreal, Kanada, pada 24-29 September.
“Saya sangat gembira untuk mengumumkan Ernie, Trevor, Geoff dan Camilo sebagai pembantu kapten saya untuk Piala Presiden 2024,” kata Weir.
“Mereka keempat-empat ini masing-masing mempunyai sejarah istimewa dengan acara ini dan pengumuman hari ini hanyalah formaliti semata-mata, kerana kami telah bekerjasama rapat sepanjang tahun untuk memastikan Pasukan Antarabangsa meneruskan momentum dari tahun 2019 dan 2022.
“Budaya dan kedekatan rapat yang berkaitan dengan pasukan ini adalah asas kepada segala-galanya yang akan kami lakukan menjelang Montreal, dan saya tidak sabar untuk bekerjasama dengan mereka untuk memberikan satu minggu golf yang hebat untuk pemain-pemain kami.”
Els, pemenang PGA TOUR sebanyak 19 kali, telah muncul dalam lapan Piala Presiden (1996, 1998, 2000, 2003, 2007, 2009, 2011, 2013) dan memegang rekod untuk pemenang pertandingan terbanyak oleh seorang pemain Pasukan Antarabangsa (20).
Pemain dari Afrika Selatan itu mengumpulkan rekod 20-18-2 sepanjang masa dan berada di tempat ketiga dalam pertandingan yang dimenangi, di belakang Tiger Woods (27) dan Phil Mickelson (26) dan seiring dengan Jim Furyk (20).
Els pernah berkhidmat sebagai pembantu kapten kepada Nick Price pada tahun 2017 sebelum dinamakan sebagai Kapten Pasukan Antarabangsa pada tahun 2019.
Pada tahun itu, dia memperkasakan pasukan dengan penciptaan perisai dan membawa pasukan ke keunggulan terbesar dalam sejarah Piala Presiden sebelum kalah kepada Pasukan AS yang diketuai oleh Tiger Woods, 16-14, di Kelab Golf Royal Melbourne, Melbourne, Australia.
“Mike adalah kawan lama saya, adalah ikon sejati dalam sukan di negara asalnya, dan adalah satu kehormatan bagi saya untuk berkhidmat sebagai pembantu kapten beliau ketika beliau memimpin Pasukan Antarabangsa ke Montreal pada tahun 2024,” kata Els.
“Pasukan ini telah membangunkan momentum yang besar selama lima tahun terakhir, dan saya tidak sabar untuk memulakan kerja dan memastikan pemain-pemain kami bersedia untuk saing di Kanada.”
Immelman, Kapten Pasukan Antarabangsa Piala Presiden 2022, telah ditambah ke dalam kumpulan kepimpinan Weir. Juara Masters 2008 itu memainkan peranan penting dalam pembangunan berterusan Pasukan Antarabangsa selepas penciptaan perisai Els.
Dengan kombinasi strategi, keaslian dan perancangan oleh Immelman, pasukan berjaya membina kumpulan pemain yang sangat rapat di Quail Hollow Club dan mempersiapkan landasan bagi Kapten Weir untuk terus membangunkan momentum pasukan.
Individu berusia 44 tahun itu kembali ke pasukan untuk perkhidmatan keduanya sebagai pembantu kapten selepas pertama kali berkhidmat di bawah rakan sejawat Els pada tahun 2019. Immelman bersaing untuk Pasukan Antarabangsa pada tahun 2005 dan 2007.
“Menjadi sebahagian daripada pasukan ini bermakna banyak untuk saya dan adalah sesuatu yang telah saya berikan sepenuh hati selama bertahun-tahun,” kata Immelman.
“Pasukan ini telah menunjukkan ketabahan melalui kesusahan dan sedang membina asas untuk masa depan yang kami banggakan. Saya tidak sabar untuk menyokong Mike ketika dia membawa pasukan lelaki ke Montreal yang sepenuhnya komited untuk bermain untuk perisai kami dan mewakili Pasukan Antarabangsa.”
Ogilvy kembali ke Piala Presiden untuk kali keempat dalam peranan pembantu kapten (2017, 2019, 2022). Individu berusia 46 tahun itu bermain untuk Tiga Pasukan Antarabangsa berturut-turut (2007, 2009, 2011), di mana dia mengumpulkan rekod 7-6-1.
Ogilvy memenangi lapan kemenangan PGA TOUR sepanjang karier, termasuk Kejuaraan Terbuka AS 2006 dan tiga Kejuaraan Golf Sedunia, selain memenangi dua daripada gelaran terbesar Australia – PGA Australia 2008 dan Terbuka Australia 2010.
“Mike adalah pemimpin yang ideal untuk Pasukan Antarabangsa menuju Canada dan saya amat berbesar hati untuk bekerja bersamanya,” kata Ogilvy.
“Cintanya kepada acara ini, sukan ini, dan peminat sukan Kanada yang penuh semangat adalah yang terbaik dan akan memberikan minggu yang luar biasa bagi pemain-pemain kami di Montreal. Ia adalah satu kehormatan untuk kembali sebagai pembantu kapten sekali lagi dan saya tidak sabar untuk membantu dalam menyampaikan minggu yang berjaya untuk Pasukan Antarabangsa.”
Villegas, 42, akan kembali pada tahun 2024 selepas membuat penampilan sulungnya sebagai pembantu kapten pada tahun 2022 di Quail Hollow Club. Warga Colombia tersebut mewakili Pasukan Antarabangsa pada Piala Presiden 2009 di TPC Harding Park, San Francisco.
Selain menjadi pemenang PGA TOUR sebanyak lima kali, Villegas mencapai kedudukan terbaik dalam Official World Golf Ranking No. 7 dan mewakili Colombia dalam Piala Dunia Golf pada tahun 2006 dan 2011.
“Ini adalah satu kehormatan besar untuk dinamakan sebagai pembantu kapten dan saya berharap untuk bekerja bersama Mike dan menyediakan pemain-pemain kami untuk satu minggu yang hebat di Royal Montreal,” kata Villegas.
“Saya berkhidmat dalam kapasiti yang sama pada tahun 2022 di Charlotte, dan semangat persaudaraan dan api persaingan dari pasukan itu adalah sesuatu yang saya tahu akan berterusan pada musim luruh ini ketika kami terus membina jalan kejayaan untuk Pasukan Antarabangsa.”
Untuk maklumat lanjut mengenai Piala Presiden, atau untuk membeli tiket, sila lawati PresidentsCup.com. – PGA TOUR


Source link
The post Weir mengumumkan pembantu kapten untuk Piala Presiden 2024 appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/weir-mengumumkan-pembantu-kapten-untuk-piala-presiden-2024/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Piala Presiden 2024 Senarai Pasukan Format

Piala Presiden 2024 Senarai Pasukan Format

papar berkaitan - pada 25/4/2024 - jumlah : 104 hits
Piala Presiden kembali lagi bagi musim 2024 Edisi tahun 2023 menyaksikan JDT III menjadi juara sementara pasukan Negeri Sembilan B 21 muncul Naib Juara Diharapkan kejohanan tahunan ini dapat mencungkil lebih banyak banyak pemain pemain muda...
Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

papar berkaitan - pada 27/4/2024 - jumlah : 119 hits
Kejohanan badminton berpasukan paling berprestij kini kembali lagi Piala Thomas dan Piala Uber 2024 akan berlangsung bermula dari 27 April hingga 5 Mei 2024 yang diadakan di Chengdu China Untuk tahun 2024 Piala Thomas atau Thomas Cup merupa...
Piala Thomas 2024 Senarai Pemain Malaysia Jadual Live

Piala Thomas 2024 Senarai Pemain Malaysia Jadual Live

papar berkaitan - pada 27/4/2024 - jumlah : 114 hits
Pasukan Malaysia kembali ke kejohanan Piala Thoma 2024 dengan membariskan barisan pemain terkuat bagi penganjuran kali ini Kejohanan Piala Thomas dan Uber berlangsung setiap dua tahun ini merupakan edisi yang ke 33 dan edisi ke 30 Tarikh ke...
Video Tegas Respons Hakim Mk Soal Presiden Jokowi Salahgunakan Bansos Untuk Pemilu 2024

Video Tegas Respons Hakim Mk Soal Presiden Jokowi Salahgunakan Bansos Untuk Pemilu 2024

papar berkaitan - pada 22/4/2024 - jumlah : 22 hits
Hakim MK Ridwan Mansyur menyatakan MK tidak menemukan adanya penyalahgunaan bansos oleh Presiden Jokowi
Foto Penampakan Lautan Manusia Nobar Semifinal Piala Asia 2024 Indonesia Vs Uzbekistan Di Alun Alun Pamulang

Foto Penampakan Lautan Manusia Nobar Semifinal Piala Asia 2024 Indonesia Vs Uzbekistan Di Alun Alun Pamulang

papar berkaitan - pada 30/4/2024 - jumlah : 64 hits
Atmosfer penonton semakin panas ketika pertandingan berjalan sangat menegangkan saat Indonesia mendapat tekanan Uzbekistan
Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

papar berkaitan - pada 17/4/2024 - jumlah : 137 hits
Thomas Uber Cups will be held at Chengdu from 28 April 5 May 2024Ini adalah perkembangan yang dikongsi bagi Undian Total Energies BWF Thomas Uber Cup FinalsPIALA THOMASSkuad Lelaki BadmintonMalaysia diundi dalam Kumpulan D bersama Juara 201...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

3 Cara Menuju Ikn Ibu Kota Negara Baru Indonesia

0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat