Vivo Nex 3 Telefon Pertama 5g Di Malaysia


Vivo NEX3 - Telefon Pertama 5G di Malaysia. Kali ni anda mesti teruja dengan penampilan peranti baharu daripada Vivo. Vivo telah melancarkan peranti mereka yang pertama menyokong teknologi 5G di Malaysia. Wow! Ia memang satu langkah yang ke hadapan daripada jenama lain.

Peranti yang dimaksudkan ialah telefon pintar Vivo NEX 3. Selain daripada kemampuannya menyokong teknologi 5G, ia ada beberapa ciri utama lain yang mengujakan.

Telefon Pintar Vivo NEX 3 - Pertama di Malaysia Dengan Teknologi 5G
Salah satu ciri terbaik dan menonjol pada Vivo NEX 3 ini ialah penampilan skrin POLED Waterfall FullView Display dengan lengkungan sisi memenuhi skrin sehingga 99.6% pada skrin bersaiz 6.89 inci. Vivo NEX 3 menggunakan skrin Super AMOLED tanpa takuk dan lubang!

Pelancaran Vivo NEX 3 ini agak kurang dijangka oleh ramai kerana jenama ini baru sahaja melancarkan Vivo V17 Pro dengan 6 kamera awal bulan Oktober 2019. Dan apabila munculnya NEX 3 serba baharu, pastinya ia menampilkan ciri-ciri yang tidak terdapat pada telefon pintar lain.

Ciri Menarik Peranti 5G Pertama Vivo
Tarikan lain yang terdapat pada telefon pintar NEX 3 ini ialah kamera depannya atau selfie-camera. Ia menggunakan sensor 16MP yang berpasangan dengan LED Flash dan dipasang pada modul pop boleh sembunyi. Modul pop up kamera ini mengambil masa hanya 0.65 saat untuk keluar, membuatkan ia lebih pantas dari sistem pop up telefon-telefon Vivo sebelum ini.

Tarikan lain pada NEX 3 ialah sistem tri-kamera belakang gabungan 64MP + 13MP + 13MP yang dipanggil Lunar Ring Camera System.

Vivo NEX 3 didatangkan dengan pemproses berkuasa Qualcomm Snapdragon 855 Plus bersama flash memory berkelajuan tinggi UFS 3.0, ini membolehkan NEX 3 menyediakan prestasi menjalankan tugasan pada peringkat terbaik, pantas dan keupayaan berbilang tugas yang lancar.



Kapasiti bateri juga agak besar iaitu berkapasiti 4500mAh. Ini membolehkan pengguna menggunakan peranti seharian tanpa risau, apatah lagi ia turut hadir dengan sokongan pengecasan pantas Vivo FlashCharge 22.5W serta teknologi penjimatan kuasa C-DRX.

Vapor Chamber Cooling System pula bertugas untuk mengekalkan suhu peranti pada tahap minima walaupun dengan penggunaan berat.

NEX 3 disediakan dengan storan dalaman 256GB.

Satu lagi cirian menarik yang ada pada telefon pintar serba baharu Vivo NEX 3 ialah adanya cip audio bebas AK4377A. Cip ini menyampaikan pengalaman Vivo Hi-Fi yang menakjubkan khas untuk kenikmatan audio yang unggul.

Pengguna yang sering menonton movie atau mendengar lagu menerusi peranti mudah-alih pasti akan menghargai keupayaan cip audio ini.

Harga Vivo NEX 3 di Malaysia
Untuk harga, Vivo NEX 3 5G ini dilancarkan dengan harga jualan RM3899 seunit.

Dengan pelancaran serta harga rasmi yang telah diumumkan, ia menjadikan peranti terbaharu daripada Vivo ini adalah telefon pintar pertama di Malaysia yang menyokong teknologi 5G yang kini sudah berada di dalam peringkat pengenalan di beberapa lokasi terpilih di Malaysia.

Video Pandangan Pertama Vivo NEX 3 5G

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.daain.info/2019/10/vivo-nex-3-telefon-pertama-5g-di.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pertama Di Malaysia 64mp Quad Camera Snapdragon Pelancaran Telefon Pintar Realme Xt Di Malaysia

Pertama Di Malaysia 64mp Quad Camera Snapdragon Pelancaran Telefon Pintar Realme Xt Di Malaysia

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 187 hits
PETALING JAYA 30 Oktober 2019 realme Malaysia hari ini secara rasmi melancarkan realme XT telefon pintar pertama di Malaysia yang mempunyai 64MP Quad Camera Snapdragon Ia adalah yang pertama Malaysia di mana menyediakan resolusi gambar yang...
Ulasan Kamera Realme Xt Kuad Kamera Snapdragon 64mp Yang Pertama Di Malaysia

Ulasan Kamera Realme Xt Kuad Kamera Snapdragon 64mp Yang Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 312 hits
realme XT adalah tambahan yang terbaharu kepada rangkaian telefon pintar realme Ia dilengkapi dengan sensor utama 64MP untuk menghasilkan foto foto yang jelas Pemproses 712 Snapdragon Pengecas Pantas VOOC 3 0 Paparan FHD Super AMOLED dan pe...
Sejarah Lambaian Hari Pertama Perdana Menteri Malaysia Ke 8

Sejarah Lambaian Hari Pertama Perdana Menteri Malaysia Ke 8

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 645 hits
Tan Sri Muhyiddin Yassin memulakan tugasnya sebagai Perdana Menteri ke 8 hari ini Beliau memasuki bangunan Perdana Putra yang menempatkan pejabat Perdana Menteri pada pukul 8 pagi untuk memulakan tugas rasmi sebagai perdana menteri baru neg...
Trade In Telefon Pintar Di Machines Malaysia Sehingga Rm3 200

Trade In Telefon Pintar Di Machines Malaysia Sehingga Rm3 200

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 274 hits
Ramai pengguna telefon pintar di Malaysia yang menggunakan produk dari Apple dan pastinya ramai yang inginkan produk yang paling terbaru dari Apple termasuklah Ohmedia sendiri disebabkan banyak ciri ciri yang semakin canggih telah membuatka...
Penipuan Melalui Telefon Dua Warga Malaysia Ditahan Polis Thailand

Penipuan Melalui Telefon Dua Warga Malaysia Ditahan Polis Thailand

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 233 hits
BANGKOK 3 Mac Polis Thailand menahan seorang lelaki rakyat Malaysia dan isterinya warga tempatan kerana didakwa terbabit dalam kes penipuan melalui panggilan telefon membabitkan jutaan baht Lelaki berusia 29 tahun dan isterinya 33 yang hidu...
Double The Love With Your Partner This Valentine S Season With Vivo Malaysia

Double The Love With Your Partner This Valentine S Season With Vivo Malaysia

papar berkaitan - pada 13/2/2020 - jumlah : 346 hits
Hi Everyone On the seasonal romance Valentine s day it s the time when two is better than one Vivo Malaysia together with Precious Studio 10 the first resort style bridal studio in Petaling Jaya to extend a special promotion that dedicated ...
Senarai Perdana Malaysia Yang Pertama Hingga Ke 8

Senarai Perdana Malaysia Yang Pertama Hingga Ke 8

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 7968 hits
Senarai Perdana Malaysia Yang Pertama Hingga Ke 8 Senarai Perdana Menteri Malaysia dari dulu hingga kini Hari ini admin akan kongsikan kepada semua pembaca senarai YAB Perdana Menteri yang pertama hingga Perdana Menteri Malaysia yang kelapa...
Pelantikan Perdana Menteri Interim Kes Pertama Di Malaysia

Pelantikan Perdana Menteri Interim Kes Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 695 hits
Semua jawatan menteri Kabinet digugurkanKetua Setiausaha Negara Datuk Seri Mohd Zuki Ali dalam satu kenyataan mengesahkan Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah berkenan membatalkan pelantikan menteri m...
Bomba Perak Tubuh Unit Menyelamat Di Gua Yang Pertama Di Malaysia

Bomba Perak Tubuh Unit Menyelamat Di Gua Yang Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 18/2/2020 - jumlah : 240 hits
BATU GAJAH 18 Feb Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia negeri Perak menubuhkan Unit Menyelamat di Gua yang pertama dalam negara secara rasminya tahun ini bertujuan memantapkan sektor pelancongan negeri Pengarahnya Azmi Osman berkata setaka...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Evolution Of Adult Entertainment

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms