Viviwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream


Wanita dan kecantikan berpisah tiada. Wanita sememangnya sinonim dengan produk kecantikan. Terdapat banyak produk kecantikan yang wujud dipasaran dengan pelbagai fungsi yang tertentu. Antara produk kecantikan yang Cik iena pernah cuba adalah ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream.



Setiap wanita pastinya inginkan kulit yang sihat, cantik dan cerah berseri. Begitu juga dengan Cik iena.Apabila kulit kita cerah secara semulajadinya kita akan nampak cantik dan menonjol. Disini Cik iena ingin kongsikan produk pencerahan dari ViViWhite yang Cik iena sedang Cuba.
Hari hari ViViWhite barulah snow white 

 
Dengan memegang cogan kata "Hari hari ViViWhite barulah snow white" , ViViwhite mengutamakan falsafah  4N iaitu Nature, Nutrion, No Irritation dan No Addition. Krim penjagaan wajah ini berfungsi untuk melindungi tekstur semula jadi kulit dengan menggunakan formula semula jadi untuk penjagaan kulit wajah.
Falsafah ViViwhite 4N
1. Nature
2. Nutrition
3. No Irritation
4. No Addition

Istimewanya  ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream ini adalah ianya mengandungi 4 Bahan Asli dan juga 4 Bahan utrien yang sangat diperlukan untuk kulit wajah kita dimana kesemua bahan asli dan nutrien ini akan membantu mempercepatkan lagi proses merawat wajah secara semulajadi.

Bahan Asli1. Akoya Pearl Extract: Brighten skin.
2. Heliance Annus Seed Oil: Control grease on the skin.
3. Cynanchum Atratum Extract: Anti-inflammatory agent.
4. Rose Damascena Phytplacenta Extract: Soothing and Reducing Redness on the skin surface.
 
Bahan-bahan nutrien1. Sodium Hyaluronate: Moisturizing and water-locking film on the skin.
2. Lecithin: Repair and Nourishing skin.
3. Vitamin E: Anti-aging and Antioxidant agent.
4. Titanium Dioxide: Dark spots lightening.


ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream 

ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream 
 
ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream diperkaya dengan ekstrak Ros yang bertindak sebagai penghilang kemerah merahan pada wajah . 

Ekstrak Mutiara Akoya – Mencerahkan Kulit

 
Ianya juga mengandungi ekstrak mutiara Akoya dari Jepun untuk membantu mencerahkan dimana ekstrak mutiara ini menggunakan program saintifik nano yang mengandungi 18 jenis asid amino mikronutrien yang diperlukan oleh kulit.
Selain itu ian juga mengandungi Cynanchum Atratum Extract . Ekstrak ini mempunyai gelaran agen Anti-perengsa, terdiri daripada ekstrak herba tumbuhan BaI Wei. Ia dapat memberikan 5 Kesan Anti-Kulit = "Anti-sensitiviti, Anti-iritasi, Tahan minyak, Anti-pigmentasi dan Anti-dehidrasi".

Minyak bijian Helianthus Annuus - Mengawal minyak
 


ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream dikatakan cream yang unik kerana1. Krim pencerah gred penjagaan kulit yang sekata cerah dalam 8 saat.
2. Ia menyegarkan, tidak berminyak.
3. Penggunaan krim pencerah kelas penjagaan kulit jangka panjang yang tidak akan sensitif terhadap pengelupasan.
4. Krim pencerah kelas penjagaan kulit yang boleh digunakan sepanjang hari.
 

ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream Tanpa Bahan TerlarangIstimewanya ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream adalah kerana ianya tidak mengandungi bahan terlarang yang boleh merosakkan kulit.

1. No Paraben
2. No Mineral Oil
3. No Formaldehyde
4. No Silicone
5. No Alcohol
6. No Artificial Colouring
7. No Talcum
8. No Triethanolamine

Seperti kita sedia maklum 8 ramuan ini akan menyebabkan kepekaan kulit dan menjadikan kulit anda lebih rapuh, kering, tersumbat, dan beberapa urutan. Untuk ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream ini ianya tidak mengandungi bahan terlarang yang merbahaya ini.

 


Clinical laboratory trials proofIstimewanya lagi produk ini kerana ianya  mempunyai Ujian makmal klinikal membuktikan bahawa ia dapat memperbaiki 8 masalah kulit dengan berkesan:

1. Menguning kulit
2. Tona kulit tidak sekata, cela
3. Pigmentasi
4. Bulatan gelap
5. Kulit merah
6. Kulit kering
7. Pori besar
8. Garisan halus pada kulit  


 
ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream 
Jenama antarabangsa ViViwhite mempunyai jenis kulit yang terbukti secara klinikal di pelbagai negara seperti di bawah:
1. Cerah seketika, HANYA 8 SEKITAR!
2. Mencerahkan tona kulit.
3. Melembapkan dengan mendalam.
4. Pelembap tinggi selama 12jam.
5. Menyegarkan dan mengawal minyak, menyegarkan serta-merta dan tidak berminyak.
6. Kekurangan pembaikan yang kuat, memperbaiki garis, dan memperbaiki liang tanpa alat solek atau alat solek.
7. Cemerlang dalam warna Pudar, pembentukan semula kulit, dan pertumbuhan epidermis dalam masa 28 hari.
8. Tahan melanin dan UV pelindung matahari.
9. Sesuai untuk semua jenis kulit Asia dan telah diuji untuk anti-alergi, anti-tusukan, anti-kemerahan, dan anti-pengoksidaan.
10. Untuk aplikasi jangka panjang, kulit menjadi lebih cerah dan lebih sekata setelah 90 hari penggunaan dan membentuk lapisan pelindung kulit yang khas.
 


Wajah Cik iena selepas 11 hari penggunaan. Gambar tanpa CC Cream or make up
Hydra Brightening Cream mempunyai 3 transform (3T):

Krim Pencerah Hidrasi Ektrak Mutiara ViViwhite adalah seperti produk penjagaan kulit artis yang boleh berkata, kerana dia mempunyai 3 Perubahan (3T):


Perubahan Pertama = Kulit kusam menjadi cerahPerubahan Kedua = Kulit kering menjadi lembapPerubahan Ketiga = Kulit sensitif menjadi sihat

Review ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening CreamCik iena kongsikan review selama 11 hari menggunakan krim ini. Secara keseluruhannya masih belum dapat kesan putih seperti yang di inginkan. Baru 11 hari guna kan. Perlulah bersabar. Lagi lagi kalau produk menggunakan bahan semulajadi kesan agak lambat tapi hasilnya memang berkesan dan berpanjangan.
 

Wajah selepas 11 hari penggunaan . Tiada jerawat, cuma ada bekas parut datang bulan sebelum ni tapi dah semkin pudar Ehh ada yang dot hitam tu tahi lalat tau muka iena ada banyak tahi lalat terutama keliling bibir haha
 
Untuk 11 hari penggunaan kesan yang Cik iena rasa adalah kulit lebih cerah sedikit berbanding sebelumnya. Sejurus selepas pakai krim kulit memang akan brighter. Apa yang Cik iena perasan bila bangun pagi tanpa sebarang solekan kulit tampak lebih cerah dan gebu.
Tekstur krim ini juga tidak berminyak dian ianya sangat mudah diaplikasikan. Ianya muda menyerap dalam kulit serta tidak melekit.

Untuk pengetahuan Sepanjang tempoh 11 hari  pemakaian krim ini tiada jerawat yang muncul di wajah Cik iena walaupun diketika ini Cik iena sedang datang bulan. Kebiasaannya wajah Cik iena akan naik jerawat bila datang bulan. Bila tiada jerawat yang naik memang kulit nampak cantik sahaja bila Cik iena mengenakan solekan. Solekan tu lebih berseri :)


Bila kulit licin takde jerawat, solekan pun nampak lagi cantik :)

Walaubagaimanapun untuk kulit jenis kering seperti Cik iena tahap kelembapanya masih belum mencapai tahap kelembapan yang Cik iena impikan. Kulit Cik iena berjenis kering dan sangat kering. Cik iena perlu memakai krim pelembab terlebih dahulu untuk mendapatkan kesan yang baik.Cik iena rasa cream ini lebih sesuai untuk anda yang berkulit normal, berminyak atau combination.
Untuk pengetahuan kondisi kulit setiap orang adalah berlainan, Cik iena review mengikut kondisi kulit Cik iena. Jadi tidak salah untuk anda mencuba produk ini untuk merasai sendiri kesannya terhadap kulit anda.

Rating ViViwhite Pearl Extract Hydra Brightening Cream8/10


Untuk Maklumat Lanjut layari
Website : www.viviwhite.comFacebook : https://www.facebook.com/ViViwhite-Malaysia-105519504659584Instagram :  https://www.instagram.com/viviwhite_malaysia/



 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2021/02/viviwhite-pearl-extract-hydra.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Takde Istilah Mekap Cair Dengan Hansaegee Nature Gold Nano Cc Cream

Takde Istilah Mekap Cair Dengan Hansaegee Nature Gold Nano Cc Cream

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 195 hits
Takde Istilah Mekap Cair Dengan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream To be honest mama sentiasa ada masalah untuk menggunakan produk kecantikan kerana tona kulit mama yang tak sekata Ada bahagian muka yang berminyak dan ada bahagian yang ker...
Atasi Masalah Kulit Sensitif Dengan Koolit Calming Cream Koolit Soothing Lotion Koolit Gentle Body Wash

Atasi Masalah Kulit Sensitif Dengan Koolit Calming Cream Koolit Soothing Lotion Koolit Gentle Body Wash

papar berkaitan - pada 28/1/2021 - jumlah : 168 hits
Assalamualaikum semua Sejak akhir akhir ni cuaca tak menentu kan Tapi bila cuaca panas tu memang takbole bawak bincang dia punya panas Sakit kulit jadi gatal gatal sebab FD sensitif sikit takbole berpeluh nanti mula la gatal gatal kulit ni ...
Keliru Mana Satu Fresh Cream Mana Whipping Cream Cara Ini Buat Anda Mudah Ingat Tak Buat Kesilapan

Keliru Mana Satu Fresh Cream Mana Whipping Cream Cara Ini Buat Anda Mudah Ingat Tak Buat Kesilapan

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 259 hits
Dalam bab memasak kita juga perlu tahu jenis jenis bahan yang digunakan sama ada sesuai digunakan dalam masakan tersebut Maka dengan itu anda perlu hadam terma terma seperti yang dikongsikan ini agar masakan yang dihasilkan menjadi enak dan...
9 Benefits Of The Best Cc Cream With Sunscreen Hansaegee Nature

9 Benefits Of The Best Cc Cream With Sunscreen Hansaegee Nature

papar berkaitan - pada 4/2/2021 - jumlah : 414 hits
9 Benefits of The Best CC Cream with Sunscreen Hansaegee Nature Greetings and Salam to all How are you doing Currently in January 2021 we are in the middle of MCO CMCO and some places undergo RMCO since the pandemic covid19 cases hit 3K dai...
Nak Nangis Rasa Sedap Sangat Resipi Buko Panda Rasa Macam Ice Cream Berasal Dari Filipina

Nak Nangis Rasa Sedap Sangat Resipi Buko Panda Rasa Macam Ice Cream Berasal Dari Filipina

papar berkaitan - pada 17/2/2021 - jumlah : 504 hits
Buko pandan merupakan pencuci mulut terkenal yang berasal dari Filiphia dan biasanya disajikan di majlis majlis tradisi mereka Buko pandan bermaksud kelapa muda dan daun pandan Rasanya yang berlemak ditambah pula dengan warna hijau asli dar...
Pengalaman Menggunakan Set Aiken Prebiotik Hydra Plus

Pengalaman Menggunakan Set Aiken Prebiotik Hydra Plus

papar berkaitan - pada 5/2/2021 - jumlah : 3437 hits
Set Aiken Prebiotik Hydra Plus sesuai untuk kulit muka kering dan berminyak Antara produk yang dirumuskan dengan prebiotik semula jadi dari Perancis dan air beras dari Korea Aiken Hydra Plus terbukti secara semula jadi meningkatkan penghidr...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan

Heidi Moru Aku Ada Chord

Oliva Helmin Feat Kelvin Tunggu Tunggu Chord

Ada 3 Dituduh Bid Ah Padahal Tidak Bid Ah By Dr Hm Rakib S H M Ag