Viral Wanita Sembur Racun Serangga Kepada Penarik Kereta Beri Penjelasan


Baru-baru ini viral video seorang wanita yang menjerit meminta tolong kononnya mendakwa diragut sambil menyembur racun serangga ke arah beberapa orang lelaki yang ditugaskan untuk menarik keretanya di Langkawi.

Melaui video yang tular, kereta Honda City yang dipandu wanita tersebut didakwa mempunyai tunggakan sehingga lima bulan.


Dalam video tersebut, seorang lelaki masuk ke dalam kereta perempuan itu dan duduk dibahagian pemandu sebelum wanita tersebut menyemburnya dengan racun serangga sambil menjerit. Apabila lelaki tersebut keluar, wanita itu terus menjerit dan menutup pintu kenderaan sebelum memandu pergi dari situ.


Perbuatan wanita itu mendapat kecaman hebat dari warga maya, membuatkannya tampil memberi kenyataan bela diri dalam Group Langkawi Sana Sini Baru.

Dalam kenyataan tersebut, wanita itu mendakwa tindakan kumpulan lelaki yang ingin menarik kereta tersebut yang duduk di sebelahnya telah membuatkannya merasa cemas dan bertindak menyembur racun serangga untuk melindungi diri.


Perhatian kepada semua netizen yang viral kan video saya dan yang komen tentang video ni.. Baca betul-betul keterangan ni.. Ini bukan rekaan semata-mata.. Kalau nak tahu betul ke tidak tolong bagi kerja sama untuk pihak yang berkuasa jalankan tugas..

Saya seperti yang tertera di dalam video tersebut .. Pada hari kejadian saya dan anak saya berumur 2 tahun sebelum saya ke bank saya pergi membeli sedikit barang rumah bersama anak.

Semasa saya keluar dari bank di datangi dua orang lelaki dan berkasar dengan saya dan anak saya menyatakan mahu mengambil kereta yang bukan hak milik saya dan sekiranya saya tidak mahu bagi kereta, saya perlu membayar kepada mereka.

Dalam kejadian itu pak cik tua itu telah menyigung (menyiku) saya sehingga saya tersandar di kusyen kereta lalu saya dapat mencapai ridsect yang dibeli saya itu. Saya seorang perempuan apabila mereka berkelakuan sedemikian saya dan mana-mana perempuan sekali pun akan bertindak begitu.

Nasib dalam kereta saya tidak ada senjata tajam kalau ada mesti saya sudah tikam mereka kerana saya panik dan nak pertahankan diri dan anak saya.

Kalau betul mereka agen sah penarik kereta mereka tahu undan-undang untuk tarik kereta bukan datang seperti penyamun. Wajar bagi saya berbuat sedemikian kerana nak mempertahankan diri dan anak saya, bukan nak pertahankan kereta yang bukan hak milik saya yang sah.

Difahamkan, individu-individu yang ingin menarik kereta tersebut turut membuat laporan polis mendakwa wanita tersebut memukul dan menyembur mereka. Bagaimanapun, kiriman tersebut telah dipadam selepas 12 jam.

Kenyataan tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Ada yang mengecam wanita tersebut dan ada yang menegur cara agen-agen tersebut menjalankan tugas.

Sumber: SiakapKeli

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.hairanblog.com/2019/05/viral-wanita-sembur-racun-serangga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tolong Tolong Peragut Tak Bayar Kereta Honda City S 5 Bulan Pemilik Sembur Racun Serangga Pada Penarik Kereta

Tolong Tolong Peragut Tak Bayar Kereta Honda City S 5 Bulan Pemilik Sembur Racun Serangga Pada Penarik Kereta

papar berkaitan - pada 19/5/2019 - jumlah : 508 hits
Viral di media sosial ketika ini video seorang pemilik kereta Honda City S enggan menyerahkan keretanya itu kepada penarik kereta yang ditugaskan untuk berbuat demikian Difahamkan pemilik kereta tersebut gagal membuat bayaran bulanan selama...
Apa Nak Cakap Puk Mak Ni Bang Penarik Kereta Dedah Video Penuh Wanita Ridsect

Apa Nak Cakap Puk Mak Ni Bang Penarik Kereta Dedah Video Penuh Wanita Ridsect

papar berkaitan - pada 22/5/2019 - jumlah : 824 hits
Sebelum ini pemandu kereta Honda City S mendedahkan dia dikasari oleh ejen penarik kereta dan mendakwa penarik kereta tersebut lagak tidak ubah seperti penyamun sehingga menyebabkan dia terpaksa menyembur racun seranggan ke arah mereka BACA...
Video Kereta Klon Viral Di Facebook Polis Cekup Seorang Lelaki

Video Kereta Klon Viral Di Facebook Polis Cekup Seorang Lelaki

papar berkaitan - pada 12/5/2019 - jumlah : 366 hits
Ekoran sebuah video yang tular di laman Facebook semalam seorang lelaki telah ditahan oleh pihak polis kerana menggunakan kereta klon yang menyamai dengan pemilik video tersebut Video berdurasi 55 saat itu menunjukkan seorang lelaki terkeju...
Tular Video Kereta Honda Ditarik Wanita Penyembur Jadi Bahan Kutukan Netizen

Tular Video Kereta Honda Ditarik Wanita Penyembur Jadi Bahan Kutukan Netizen

papar berkaitan - pada 20/5/2019 - jumlah : 437 hits
Sebuah rakaman video tular di laman media sosial sejak petang tadi apabila memaparkan kereta seorang wanita ditarik oleh penarik kenderaan setelah lima bulan tidak membayar hutang Insiden menjadi lebih dramatik apabila wanita yang memandu k...
Cerita Sebenar Kereta Wanita Diserang Di Kb

Cerita Sebenar Kereta Wanita Diserang Di Kb

papar berkaitan - pada 26/5/2019 - jumlah : 408 hits
Cerita Sebenar Kereta Wanita Diserang Di KB atau lebih tepat lagi di jalan hadapan Bazar Buluh Kubu Seorang wanita bersama adik dan dua anaknya berdepan detik cemas apabila kereta yang dinaiki ditendang dan dipukul dengan kayu serta besi ol...
Viral Video Wanita Cekoki Balita Dengan Bir Orang Lain Kasih Susu Saya Kasih Bir

Viral Video Wanita Cekoki Balita Dengan Bir Orang Lain Kasih Susu Saya Kasih Bir

papar berkaitan - pada 14/5/2019 - jumlah : 305 hits
Sebuah video seorang balita diberi minum bir viral di media sosial Video tersebut viral setelah diunggah akun Facebook Ineu Ftr pada Sabtu Dalam video tersebut tampak seorang bocah perepuan dipangku oleh seorang wanita dewasa Sosok wanita d...
Viral Ayah Curhat Tentang Anaknya Yang Dicubit Hingga Sakit Kulit Simak Dulu Nih Penjelasan Dokter

Viral Ayah Curhat Tentang Anaknya Yang Dicubit Hingga Sakit Kulit Simak Dulu Nih Penjelasan Dokter

papar berkaitan - pada 15/5/2019 - jumlah : 355 hits
Jangan keburu ngegas jadi warganet cerdas tuh Yuk pahami dulu ceritanya dari 2 sisi Intinya mari kita petik hikmahnya aja jangan kebiasaan sembarang pegang anak orang tanpa izin pun soal kebersihan juga jangan berlebihan
4932 Pelekat Kebal Penarik Kereta Metro 15 5 19

4932 Pelekat Kebal Penarik Kereta Metro 15 5 19

papar berkaitan - pada 16/5/2019 - jumlah : 288 hits
BERSELINDUNG di sebalik logo tertentu sindiket penarik kereta di seluruh negara dikesan menggunakan pelekat kebal bagi melindungi kereta daripada diserahkan kepada bank untuk mengaut keuntungan peribadi termasuk menjualnya di pasaran gelap ...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Reaching Out



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Panduan Produk Kesihatan

Grab Nanyang Siang Pau 27 04 2024

Selamat Hari Gawai Maksud Dan Contoh Ucapan

Piala Thomas 2024 Senarai Pemain Malaysia Jadual Live