Usul Desak Putuskan Hubungan Dengan Tun M Otai Pkr Kecewa Ucapan Pembahas Pahang




KUANTAN - Otai Refomasi yang juga merupakan pejuang tegar Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pahang, Kamarulhatta Mohamed Ali meluahkan rasa kekecewaannya terhadap wakil pembahas Pahang yang berucap pada Kongres Nasional Keadilan 2020 secara online pagi tadi. 
Beliau yang sebelum ini berkali-kali telah mengingatkan pembahas terbabit iaitu  Tuan Haji Zuraidi Ismail, Naib Ketua Cabang dari Cabang PKR Indera Mahkota agar mendesak parti memutuskan segala bentuk kerjasama dengan "Bapa Pengkhianat" iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad serta mana-mana parti yang bersekongkol dengannya. 
Namun, beliau amat kecewa kerana pembahas terbabit langsung tidak menyentuh berkaitan perkara itu, pada sesi ucapannya selama tujuh minit. 
"Dalam masa kecederaan jer pun off side ke off side lantak la, tak kan tak boleh kot, gunakan masa 7 minit tu,  cuma curi masa selama 7 saat shj utk brckp hasrat akar umbi d Pahang ni..aku dh try brcakap tk sampai 10 saat pun..jangan kira relevan ke tak relevan lah.
"Payah sangat ke nak bercakap pasal ni Aku sanggup lepaskan jawatan dalam Cabang KEADIAku sanggup lepaskn jwtn dlm Cabang KEADILAN Indera Mahkota sebagai Naib Ketua , sbb nk bg ruang kt ko nk  berucap hari ini wakil Pahang..itu balasan ko kat aku..sialll..!!" kata kenyataan di facebook beliau hari ini.
"Pembahas Pahang gagal..tak usik langsung nama Madey..takut jugak.. Takyah sembang lah pembahas Kongres KEADILAN Nasional..kalau nama Madey pun takut nk usik, korang tak rasa apa yg aku rasa selama ini..jangan jadi robot laa pembahas Pahang oiiii," tambah beliau lagi.
"Akar umbi KEADILAN Pahang amat kecewa dengan ucapan dari pembahas Pahang, usul kami dari setiap cabang langsung di persyaitan oleh wakil kami..sembang ke laut.
"Kalau nk baca skrip dn remote control, tk payah lah ko..aku reti nk baca mcm pembahas wakil dari Pahang tu.," dakwanya, sambil buat hastag #PembahasPahangGagal.
Komen panas beliau, mendapat respon netizen yang lain, antaranya Aiman Shaukie.
"Jgn berbicara soal pengkhianat diluar sana.. jika dlm parti sekarang masih banyak benih2 kartel yg mengejar peluang dan jawatan utk menjaga team masing-masing. Ada juga yg membawa budaya memberi ganjaran atau habuan utk meraih sokongan dikalangan pemimpin2 parti. Budaya ini wajib di hapuskan Jika benar2 mahukan sebuah perjuangan yg benar2 bersih.," katanya.

Sementara itu, seorang lagi netizen Razak Khadir pula berkata "Amat mengecewakan.. Indah khabar dari rupa.. Platform terbaik telah disia2kan begitu shje. Namun keutohan   PKR Pahang perlu dikekalkan tanpa kompromi.."
Nerizen Zamani Zaman pula simpati dengan nasib Kamarulhatta, katanya;
"Kesian Kamarulhatta Mohaned Ali dulu dah kena lipat dgn pudding sekarang ni dah kena lipat pulak dengan penyelaras parlimen Indera mahkota. 
Difahamkan pembahas dari Pahang itu juga dikatakan nama yang hangat diperkatakan bakal menjadi calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi kerusi Parlimen Indera Mahkota. 
Jika ketegangan ini gagal dipulihkan sebelum PRU-15, sudah pasti sokongan terhadap beliau akan merudum. 
Bahkan, sebagai orang lama Keadilan Kamarulhatta juga mengesyorkan nama calon lain untuk mengantikannya. 
Ada yang mendakwa pembahas terbabit adalah kumpulan kartel yang dikaitkan dengan Azmin Ali. Apakah ada kebenarannya? Sama-sama) kita nantikan kesudahan adengan panas ini. #PahangDailyhttp://www.pahangdaily.blogspot.com

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://pahangdaily.blogspot.com/2021/06/usul-desak-putus-hubungan-dengan-tun-m.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/LWFdy+(Pahang+Daily+Online)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Otai Keadilan Dakwa Usul Tolak Atok Telah Di Persetujui Sebulat Suara Oleh 14 Cabang Pkr

Otai Keadilan Dakwa Usul Tolak Atok Telah Di Persetujui Sebulat Suara Oleh 14 Cabang Pkr

papar berkaitan - pada 21/6/2021 - jumlah : 180 hits
KUANTAN Usul mendesak agar Parti Keadilan rakyat memutuskan sebarang bentuk kerjasama dengan bapa pengkhianat Tun Dr Mahathir Mohamed serta parti yang bersekongkol dengannya adalah keputusan sebulat suara oleh 14 cabang Keadilan Pahang Demi...
Kecewa Dengan Pembahas Suara Akar Umbi Di Sabotaj Demi Jaga Nama Seekor Unta Tua

Kecewa Dengan Pembahas Suara Akar Umbi Di Sabotaj Demi Jaga Nama Seekor Unta Tua

papar berkaitan - pada 22/6/2021 - jumlah : 240 hits
KUANTAN Suara akar umbi disabotaj demi jaga nama seekor unta tua demikian satu lagi kenyataan panas yang dibuat oleh ahli Parti Keadilan Rakyat Pahang Wan Fauzuldin Wan Samad di hari ini Beliau yang juga merupakan Ketua Cabang Keadilan Paya...
Pastikan Kelompok Pengkhianat Tidak Muncul Semula Anwar Desak Pemimpin Ahli Pkr

Pastikan Kelompok Pengkhianat Tidak Muncul Semula Anwar Desak Pemimpin Ahli Pkr

papar berkaitan - pada 20/6/2021 - jumlah : 189 hits
Nora MahparPETALING JAYA Presiden PKR Anwar Ibrahim memberi amaran beliau tidak mahu parti itu kembali dibelenggu dengan kelompok pengkhianat dalaman yang memecah belahkan PKR satu ketika dahulu l Saya sebut ini ada kaitan dengan apa yang d...
Pertemuan Agong Pkr Akan Desak Naikkan Anwar Sebagai Pm9 Dan Adakan Pru15

Pertemuan Agong Pkr Akan Desak Naikkan Anwar Sebagai Pm9 Dan Adakan Pru15

papar berkaitan - pada 9/6/2021 - jumlah : 192 hits
Misi Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk diangkat sebagai Perdana Menteri baharu mungkin menemui sinarnya apabila parti itu dijadualkan menghadap Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustaffa Billah Shah dalam ma...
Pkr Mahu Tumbangkan Dap Penang Wow

Pkr Mahu Tumbangkan Dap Penang Wow

papar berkaitan - pada 7/6/2021 - jumlah : 399 hits
Mampu ke nak tumbangkan DAP kat penang DAP tu kan Abang Besar dalam PH Masa memerintah sementara haritu pun rakyat sudah dijamu enak dengan muka sebenar DAP Apakah PH perlu jajaran baru untuk mengajar DAP apa itu erti penyesalan Pendapat ka...
Kongres Diarah Tangguh Saat Akhir Pkr Persoal Kenapa Sop Berbeza

Kongres Diarah Tangguh Saat Akhir Pkr Persoal Kenapa Sop Berbeza

papar berkaitan - pada 7/6/2021 - jumlah : 196 hits
Malaysiakini PKR mempersoalkan standard berbeza yang dikenakan terhadap parti itu berhubung prosedur operasi standard melawan wabak Covid 19 Ia selepas Majlis Keselamatan Negara mengarahkan PKR menangguhkan kongresnya yang dibuat secara dal...
Pkr Questions Why Govt Imposing Different Standards For Its Virtual Congress

Pkr Questions Why Govt Imposing Different Standards For Its Virtual Congress

papar berkaitan - pada 7/6/2021 - jumlah : 189 hits
PKR has questioned why the government was imposing different standards on the party with regard to the standard operating procedure against Covid 19 This was after PKR was ordered to its virtual national congress yesterday at the last minut...
Pkr Slams New Sd Drive Amid Speculations Of Fresh Manouverings

Pkr Slams New Sd Drive Amid Speculations Of Fresh Manouverings

papar berkaitan - pada 11/6/2021 - jumlah : 229 hits
PKR has condemned what it claimed were renewed efforts to collect statutory declarations from MPs This was amid speculation of fresh political manoeuvrings at a time when the Yang Di Pertuan Agong is meeting with the country s top political...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lotter Sumandak Cantik Chord

Selangor Ph To Continue Working With Bn Despite Likely Mca Mic Polls Snub

Mahb S Sacking Of Staff With High Medical Bill Unlawful Court Rules

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar

Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya