Usahanita Daerah Petaling Edar Bubur Lambuk Percuma Di Plaza Tol Lebuh Raya Kemuning Shah Alam



PEMBERIAN BUBUR LAMBUK  SECARA PERCUMA DI PLAZA TOL LKSA INI MERUPAKAN ANJURAN USAHANITA DAERAH PETALING BERJALAN LANCAR BERSEMPENA BULAN RAMADHAN.





Apa yang lebih menarik lagi, Sis dan beberapa orang teman telah diundang untuk turut serta dalam program tersebut.Ianya merupakan satu pengalaman yang cukup berharga.Terima kasih Puan Sheila Ramlee, Ketua USAHANITA Daerah Petaling, atas undangan ini. Nanti-nanti kalau ada buat event lagi, jangan lupa ajak Sis dan kengkawan ya.




Rupanya ramai yang terlibat untuk program CSR nih. Antaranya PROLINTAS-LKSA yang telah memberikan kebenaran bagi menjayakannya.Program ini turut mendapat tajaan sumbangan dari Azlina Ina Tart Hangit, Biskut Negro, Biskut Teddy Bear, Kuah Rojak, Kek Lapis, Kurma daripada MAhnaz Food serta minuman tin daripada F &N. Kalau korang nak tahu juga, USAHANITA Daerah Petaling Cawangan Negeri Selangor ini juga mendapat sokongan padu  daripada kerajaan Negeri Selangor. 


OBJEKTIF USAHANITA 
Masa pengagihan bubur lambuk  tu, Sis adalah borak-borak tentang objektif sebenar program ini dianjurkan.Kata Puan Shiela, tujuannya adalah untuk menjalinkan ukhwah sesama ahli USAHANITA dan orang ramai sepanjang program berlangsung. 



Di samping itu, USAHANITA Daerah Petaling nak bagi tahu kepada semua wanita di luar sana yang terlibat dalam bidang keusahawanan ataupun perniagaan, tak kiralah perniagaan tersebut kecil-kecilan ataupun sudah maju ke hadapan untuk sama-sama menyertai keluarga USAHANITA. Sebagai wanita yang terlibat dalam bidang pernigaan,banyak kelebihan,keistimewaan, keutamaan serta kemudahaan yang diperoleh apabila menyertai persatuan ini. 
Kat sini Sis cerita sikit okay tentang latar belakang persatuan USAHANITA. Manalah tau kot-kot ada yang berminat untuk menyertainya. Sis pun dah berkobar-kobar nak join jugak tau.



Persatuan USAHANITA telah ditubuhkan sejak tahun 1984 lagi bagi menyatupadukan usahawan wanita bumiputera untuk mengembangkan perniagaan mereka supaya lebih berdaya saing dalam sesuatu bidang yang kompetitif. 

Selain itu, persatuan ini juga merupakan medan jalinan maklumat (information network)  dan kerjasama di kalangan usahawan Bumiputera bagi mempertingkatkan penglibatan serta sumbangan mereka dalam meningkatkan pembangunan wanita,sekaligus mencapai wawasan negara.

Aktiviti keusahawanan, latihan dan penerangan yang diberikan kepada ahli-ahli persatuan akan mendedahkan mereka lebih meluas tentang dunia perniagaan.

Jadi, korang yang punya impian untuk mengembangkan perniagaan ke seluruh dunia,  jangan teragak-agak untuk menjadi ahli USAHANITA. Apa yang diberitahu, USHANITA Daerah Petaling (Shah Alam), memang ada buat pengambilan ahli baru.



CHECK IT OUT!
ANTARA KELEBIHAN MENJADI AHLI USAHANITA DAERAH PETALING
✔Persatuan ini akan membantu korang untuk menjadi seorang usahawan yang berkualiti melalui aktiviti, seminar ataupun bengkel yang disediakan.

✔Membantu para peniaga dengan cara memberikan info dan peluang perniagaan seperti membuka booth di karnival  ataupun event.

✔Meluaskan jaringan perniagaan melalui persatuan USAHANITA di negeri-negeri lain.

✔Ahli-ahli persatuan boleh berkongsi maklumat dalam kumpulan usahawan yang positif dan saling membantu untuk meningkatkan jualan. Usah berniaga sendirian, sebaliknya luaskan jaringan perniagaan bersama ahli USAHANITA yang lain.


Jika berminat untuk tahu lebih lanjut ataupun nak jadi ahli USAHANITA, korang boleh terus jer menghubungi:
 Puan Sheila Ramlee 
📞 013-2062793
💬www.wasap.my/60132062793
https://www.facebook.com/sheila.ramlee.3

Berikut beberapa ahli USAHANITA yang merasakan menyertai persatuan ini merupakan langkah tepat untuk lebih berjaya dalam merancakkan perkembangan eknomi dalam negara, khususnya dalam bidang perniagaan. Antaranya Noraslinda Rasib, selaku perunding atau ejen hartanah (Oriental Realty, Shah Alam Branch). FB Pages: https://www.facebook.com/Hartanah-MAMPU-MILIK-232737473570865

https://www.facebook.com/Lynda-Oriental-Perunding-Hartanah-320829871628571atau  
FB: Noraslinda Rasib
IG: penchoi_punyer atau Noraslinda Rasib 
Telefon Bimbit:  0123458739 atau www.wasap.my/60123458739

Noraliza Ghani, menawarkan produk jus kesihatan. 
FB:Nusrah Jus Botani
IG:Noalizaghani
Produk boleh didapati di Memorable Malaysia & Rizq Mart/Mall & offline

Ermi Erliana Mohd Yusof
Telefon bimbit: 0173980009 Menawarkan perkhidmatan van sekolah/ biskut negro/rempeyek cheese letups/pes
FB:-ermierlianakifayah
IG:-ermi erliana
Produk boleh didapati di Agrobazaar FAMA(2 minggu dari sekarang)
Azimah Ahmad 
Telefon Bimbit:  011-28384241  
Produk : Katering Aiskrim Cendol & ABC
FB & IG: AiskrimCendol Kifayah Shah Alam30
Produk : Surprise Delivery & Agent Kek Lapis Sarawak D'sara (area Shah Alam) 
FB : Azimah Ahmad

Apa yang boleh Sis katakan,memang bagus sangat kalau korang yang memang minat buat bisnes nie memanfaatkan peluang ada. Banyak pengetahuan atau input yang boleh diperoleh daripada program yang dijalankan oleh USAHANITA ini. Semoga lebih banyak lagi program yang dapat dilaksankan oleh USAHANITA pada masa akan datang. Jadi, jangan bertangguh lagi, jom kita daftar menjadi ahli USAHANITA sekarang!
Sekian dulu catatan Sis. Sampai jumpa lagi. Tata…



Lurve,
Sis Anie Mohamed


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://aniemohamed.blogspot.com/2019/05/usahanita-daerah-petaling-edar-bubur.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Agihan Bubur Lambuk Usahanita Daerah Petaling

Program Agihan Bubur Lambuk Usahanita Daerah Petaling

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 455 hits
Assalamualaikum Hi korang Program Agihan Bubur Lambuk oleh Biro Agama Usahanita Daerah PetalingEntri kali ini Sue nak share tentang satu program CSR yang telah berlangsung baru baru ini iaitu Program Pengagihan Bubur Lambuk di Plaza Tol LKS...
Seronoknya Raya Bersama Jakel Shah Alam

Seronoknya Raya Bersama Jakel Shah Alam

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 445 hits
Seronoknya Raya Bersama Jakel Shah Alam Pagi ni di Jakel Shah Alam untuk sesi Meet Greet Bersama Duta Raya Jakel 2019 Tahun ni Jakel perkenalkan duta baru iaitu Abam Bocey Jakel sentiasa menjadi destinasi gedung untuk membeli belah baju ray...
Buffet Ramadan 2019 The Venue Shah Alam

Buffet Ramadan 2019 The Venue Shah Alam

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 1016 hits
Buffet Ramadan 2019 The Venue Shah AlamBuffet Ramadan 2019 The Venue Shah Alam Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Pejam celik pejam celik kita semakin hampir dengan bulan Ramadan pastinya paling dinantikan oleh umat Islam seluruh dunia Se...
The Venue Shah Alam Is The Place To Be This Ramadhan

The Venue Shah Alam Is The Place To Be This Ramadhan

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 461 hits
In a few days time Ramadhan will be upon us all And I bet all is getting the necessary ready such as the menu for sahur and break fast and the items needed the Eid s preparation and most of all the health and strength to perform fast and al...
Buffet Ramadhan 2019 Murah Di The Venue Shah Alam

Buffet Ramadhan 2019 Murah Di The Venue Shah Alam

papar berkaitan - pada 1/5/2019 - jumlah : 1012 hits
hai assalammualaikumBuffet Ramadhan 2019 Murah Di The Venue Shah Alam Hah kali ni nad nak kongsi dengan korang semua yang berada di Shah Alam atau yang berdekatan tempat untuk berbuka puasa nanti Mungkin ada yang tenagh mencari tempat buffe...
Birthday Dinner Di Secret Recipe Seksyen 9 Shah Alam

Birthday Dinner Di Secret Recipe Seksyen 9 Shah Alam

papar berkaitan - pada 30/4/2019 - jumlah : 526 hits
Semalam merupakan hari lahir Ayah Syafi Walaupun tanpa dirancang malam tadi kami Birthday Dinner di Secret Recipe Seksyen 9 Shah Alam Mula mula kami ke sana untuk beli kek saja Tetiba memasing perut lapar dan tetiba ternampak ada Monday pro...
Pizza Hut Malaysia Merasmikan Pembukaan Restorannya Yang Ke 400 Di Central I City Shah Alam

Pizza Hut Malaysia Merasmikan Pembukaan Restorannya Yang Ke 400 Di Central I City Shah Alam

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 397 hits
Siapa yang tak suka makan Pizza rasanya kebanyakkan rakyat Malaysia suka makan Pizza dan tahu akan jenama Pizza Hut Dengan keju yang banyak topping yang sedap dan roti crust dia yang lembut perghhh sekali gigit memang terasa nikmatnya Untuk...
Buffet Buka Puasa Selera Berbuka Puasa Warisan Kanda Dinda At Concorde Hotel Shah Alam

Buffet Buka Puasa Selera Berbuka Puasa Warisan Kanda Dinda At Concorde Hotel Shah Alam

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 615 hits
Hello lovely readers Concorde Hotel Shah Alam is excited to usher the arrival of the Ramadan month with Selera Buka Puasa Warisan Kanda Dinda More than 100 scrumptious dishes awaiting guests for their buka puasa get together with friends or...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor