Ulasan Ringkas Steelseries Arctis Nova 7 Edisi Naga Cantik Tetapi Mahal




Headset gaming tanpa wayar SteelSeries Arctis Nova 7 tidaklah baru betul, sejak 2022 ia sudah ada. Tahun ini pula, ada versi edisi istimewa headset ini, dipanggil Edisi Naga. Sesuai, kerana tahun yang sama pula tahun Naga.
Tentu, mengambil kira kesempatan yang SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga dikeluarkan, ia sudah wujud untuk satu masa dan jika anda ingin mencari versi khas ini sendiri, mungkin agak mencabar. Tetapi selain daripada lapisan kemasannya, ia, pada dasarnya, adalah headset yang sama dengan versi asal, jadi kami akan mengulasnya sebagai mana mestinya.
Apa yang Saya Lihat?
Pada permukaan, dengan reka bentuk Naga di samping, SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga terlihat seperti entri sebelumnya dalam siri headset gaming ini. Membandingkannya dengan pesaing, selain daripada panjang band kepala yang boleh diubah, ia juga mempunyai tali gantungan separa-elastik di bawah band. Ia boleh disesuaikan melalui pin yang mengekalkan kedua-duanya pada tempatnya.
Kedua-dua cawan telinga SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga dilengkapi dengan pelbagai pilihan kawalan. Sebelah kiri mempunyai roda kelantangan dan butang senyap untuk mikrofon yang boleh dilanjutkan. Mungkin bonus patut diberikan untuk mikrofon yang diletakkan sekata dengan cawan telinga apabila dilanjutkan sepenuhnya. Sisi ini juga mempunyai colokan audio 3.5mm, bagi mereka yang ingin mendengar muzik cara lama.

Di pihak lain, terdapat roda lain, kali ini untuk imbangan antara permainan dan kelantangan sembang suara. Port cas USB-C juga terdapat di sini, begitu juga butang daya dan butang tanpa wayar. Ini membolehkan headset bertukar di antara sambungan Bluetooth dan dongle 2.4GHz.

Sebagai gantinya kulit tiruan, SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga memilih fabrik sebagai bahan yang digunakan untuk melitupi busa setiap cawan. Ini menjadikannya sedikit lebih selesa pada musim panas, tetapi juga bermakna bahawa ia akan menyerap lebih banyak peluh dan akhirnya akan berbau.

 
Perlu juga dinyatakan bahawa SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga dilengkapi dengan plat berpusing menutupi setiap cawan telinga. Terdapat dua reka bentuk yang boleh anda tukar dengan, salah satunya adalah penjenamaan SteelSeries luaran default yang anda akan dapati di Arctis Nova 7 Wireless asal, dan yang lain menggambarkan seekor naga di setiap sisi. Ini juga melekat secara magnetik, jadi anda tidak perlu alat untuk mengangkatnya sebelumnya.
Apa Yang Baik Tentangnya? Sebagai satu set lengkap, SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga mempunyai hampir segala-galanya yang anda boleh minta dari sebuah headset gaming. Mengakses mereka dengan cepat mungkin memerlukan sedikit masa untuk diterima, tetapi jika tidak, hampir semua kawalan audio yang anda mungkin perlukan dapat diakses sama ada dari roda atau butang di cawan telinga mana-mana.

Mikrofon boom bersepadu dapat menangkap suara anda dengan jelas, walau pun ia agak lemah sedikit. Berkaitan dengan ini, mikrofon SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga mempunyai jalur LED merah yang menyala jika anda mengecutkan bunyi. Ini tentu berguna jika anda tertanya-tanya mengapa tiada sesiapa di saluran sembang suara dapat mendengar anda, kerana cahaya merah itu mudah dilihat di sudut pandangan anda.
 
Bergantung kepada keluaran audio, bunyinya agak seperti yang anda jangkakan dari headset gaming. Ini bermaksud bass yang lebih mantap dari biasa, yang berguna untuk mengenal pasti langkah musuh dalam permainan FPS. Audio spatial baik, kerana mudah untuk mengenal pasti bunyi individu datang dari hampir mana-mana arah.

Ini menghasilkan hasil bunyi yang cukup baik juga dalam mendengar muzik walaupun sama ada anda suka muzik anda diambil ber



Source link
The post Ulasan Ringkas SteelSeries Arctis Nova 7 Edisi Naga: Cantik, Tetapi Mahal appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/ulasan-ringkas-steelseries-arctis-nova-7-edisi-naga-cantik-tetapi-mahal/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Video Tajam Mahasiswa Unsoed Bongkar Biaya Ukt Mahal Di Dpr Gimana Kita Enggak Marah

Video Tajam Mahasiswa Unsoed Bongkar Biaya Ukt Mahal Di Dpr Gimana Kita Enggak Marah

papar berkaitan - pada 16/5/2024 - jumlah : 54 hits
Sejumlah mahasiswa dari berbagai universitas menyampaikan unek uneknya dalam rapat di Komisi Pendidikan DPR Kamis
Enzy Storia Keluhkan Pajak Bea Cukai Lebih Mahal Dari Harga Tas Stafsus Sri Mulyani Beri Penjelasan Begini

Enzy Storia Keluhkan Pajak Bea Cukai Lebih Mahal Dari Harga Tas Stafsus Sri Mulyani Beri Penjelasan Begini

papar berkaitan - pada 20/5/2024 - jumlah : 79 hits
Pratowo melanjutkan nilai koreksi lebih tinggi dari harga retail dan tas merupakan barang substitusi Enzy pun mempersilakan PJT untuk mengembalikan barang itu
Mencari Selipar Yang Cantik Untuk Menemani Langkah Anda

Mencari Selipar Yang Cantik Untuk Menemani Langkah Anda

papar berkaitan - pada 3/5/2024 - jumlah : 77 hits
Mencari sandal yang comel untuk menemani langkah anda Grimo Sinzbear Sandal Women s Flat adalah pilihan tepat Dibina untuk keselesaan dan gaya setiap langkah adalah keseronokan Dapatkan sekarang dengan harga istimewa dan nikmati keselesaan ...
Warna Hitam Tetap Menarik Dan Cantik Dipakai Dipagi Hari Raya

Warna Hitam Tetap Menarik Dan Cantik Dipakai Dipagi Hari Raya

papar berkaitan - pada 5/5/2024 - jumlah : 116 hits
Tangkap muat gambar tak disedari aduhai Asalamualaikum salam sejahtera semua Tahun ini semua anak anak cadangkan pakaian hari raya bertema hitam Kita ibubapa hanya menurut sahaja Anak belikan baju warna hitam di hari raya terserah anak beli...
Bekas Ratu Cantik Mati Ditembak

Bekas Ratu Cantik Mati Ditembak

papar berkaitan - pada 3/5/2024 - jumlah : 69 hits
AGENSIRakaman tular menunjukkan bekas ratu cantik di Ecuador ditembak Foto AgensihahQUITO Menggemparkan apabila rakaman tular menunjukkan bekas ratu cantik di Ecuador ditembak mati dalam sebuah restoran yang sibuk pada siang hari baru baru ...
Sophia Liana Mahal Chord

Sophia Liana Mahal Chord

papar berkaitan - pada 10/5/2024 - jumlah : 134 hits
Em Bm Rap Em Em Em Em Tengok sini Buang masa apa kes Quiero money money Siapa paling sexy Tengok lagi Don t play no games They call me baddie baddie Miss baddie baddie Yuh yuh yuh C G Jangan panggil aku baby Em No i m not ur lady C E Don t ...
Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

papar berkaitan - pada 2/5/2024 - jumlah : 130 hits
Hi Korang Usahawan selebriti Datin Thalia Baiduri menitip pesan buat semua wanita agar menjaga darjat serta nilai diri masing masing dan jangan bergaduh hanya disebabkan seekor buaya Beliau berkongsi perkara itu ketika sesi langsung yang di...
Laws On Caning Make Ratifying Un Convention Hard Says Saifuddin

Unseen Power Of The Administrative State

Aeon Bank Bank Digital Patuh Syariah Pertama Malaysia

Ada Apa Sebenarnya Dengan Ikhlas

Seludup Dadah Dari Luar Negara Guna Kurier

Anwar Lebih Untung Dari Sunak Dan Biden

Malaysia Perlu Anjakan Sektor Pelancongan Kata Pm

Palestin Hancur M Sia Masih Konsert S Norhaliza



Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok


Drama Dan Mimpi Pun Berguguran

Projek Pistol Aku Tahu Chord

Nama Kucing Jantan Pilihan Terbaik Untuk Si Bulus Anda

Lagu Maal Hijrah Lirik Lagu Huraian

Gip Blackrock Khazanah Jawapan Pmx Hmmmmmm

Japanese Cold Somen Noodles