Trizure Berikan Sumbangan Sepanjang Hayat Untuk Penjagaan Haiwan Berpusat Di Pkgk





KUANTAN - Trizure International (M) Sdn. Bhd. mewujudkan sebuah tabung bagi aspek penjagaan haiwan di seluruh negara yang berpusat di Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan (PKGK) Kuala Gandah.
Tabung itu akan disumbangkan menerusi perkongsian keuntungan global (GPS) membabitkan kira-kira 400 juta ahli syarikat tersebut di seluruh dunia.
Pengerusi Eksekutifnya, Datuk Seri Zuhairi Ab. Kadir berkata, tabung berkenaan adalah sumbangan sepanjang hayat, selagi syarikat itu beroperasi.
"Kita pilih PKGK bukan untuk mencipta kelainan tetapi adalah untuk aspek penjagaan haiwan di seluruh negara. Tiada amaun minimun atau maksimum ditetapkan tetapi ia berdasarkan kepada GPS.
"Saya bagi contoh, ahli kita ada 400 juta seluruh dunia, cuba bayangkan jika seorang hanya sumbang RM1 sahaja, itu contoh GPS yang saya maksudkan.
"Sumbangan kepada tabung penjagaan haiwan itu adalah berterusan, tiada talian hayat selagi ada bulan dan bintang," katanya pada Majlis Pelancaran Empire Business Trizure di PKGK Kuala Gandah di sini.
Yang hadir sama pada majlis itu, Pengasas Trizure Internatiol (M) Sdn. Bhd., Datuk Dr. S. Selveraja dan Penasihatnya, Datuk Jafri Zainal.
Pada majlis tersebut, Trizure Internatiol (M) Sdn. Bhd. turut menyumbangkan makanan kepada kira-kira 32 ekor gajah di pusat berkenaan dan pelancaran Kad Jiwa Prihatin dari Pertubuhan Anak Kelahiran Pahang (PAKP) bagi membantu golongan B40.
Mengulas lanjut, Zuhairi berkata, tabung itu bukan sahaja untuk aspek penjagaan haiwan di PKGK sahaja malah bagi keperluan pusat pemeliharaan lain yang memerlukan di seluruh negara.
"Sebagai contoh, saya telah berjumpa dengan Jabatan Perlindungan Haiwan Liar dan Taman Negara (Perhilitan), haiwan yang kritikal pada ketika ini harimau yang mana dijangka pupus 15 ke 20 tahun akan datang.
"Jadi sumbangan ini boleh digunakan untuk aspek penjagaan dan pemeliharaan harimau, ini penting kalau kita tidak ambil berat, generasi akan datang tidak akan dapat lihat lagi harimau hidup," katanya.
Berhubung Kad Jiwa Prihatin, beliau berkata, kad itu akan memberi diskaun antara lima ke 50 peratus kepada pemegangnya yang membabitkan ahli Pertubuhan Anak Kelahiran Pahang (PAKP) untuk berbelanja di premis-premis di negeri ini.
" Sejak pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), ramai rakyat terjejas, jadi kita wujudkan kad ini yang dibangunkan oleh Trizure. Buat masa ini kita buat di Pahang terlebih dahulu dan ia akan diperluaskan ke seluruh negara," katanya. #sumber
http://www.pahangdaily.blogspot.com

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://pahangdaily.blogspot.com/2021/03/trizure-beri-sumbangan-sepanjang-hayat.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/LWFdy+(Pahang+Daily+Online)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tokoh Penyiaran Suhaimi Jais Penerima Anugerah Sepanjang Hayat Pesta Perdana 2021

Tokoh Penyiaran Suhaimi Jais Penerima Anugerah Sepanjang Hayat Pesta Perdana 2021

papar berkaitan - pada 6/3/2021 - jumlah : 238 hits
SINGAPURA Beliau memang layak dianggap seorang legenda dunia penyiaran televisyen Singapura Bayangkan berapa orang boleh mengaku pernah mengarahkan acara antarabangsa seperti pertandingan ratu cantik Miss Universe yang disiarkan di puluhan ...
Penjagaan Ketat Zona Demiliterisasi India Di Sepanjang Himalaya

Penjagaan Ketat Zona Demiliterisasi India Di Sepanjang Himalaya

papar berkaitan - pada 1/3/2021 - jumlah : 173 hits
Penjagaan Ketat Zona Demiliterisasi India di Sepanjang Himalaya Setelah dua negara terlibat konflik mematikan di perbatasan sejak 1962 India dan China akhirnya sepakat menyiapkan daerah demiliterisasi di sepanjang perbatasan Himalaya
Cosmoderm Perfect Balanced Set 4 Langkah Mudah Penjagaan Wajah Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Cosmoderm Perfect Balanced Set 4 Langkah Mudah Penjagaan Wajah Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

papar berkaitan - pada 11/3/2021 - jumlah : 515 hits
Cosmoderm Perfect Balanced Set 4 Langkah Mudah Penjagaan Wajah Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit Sesekali kita bercerita tentang penjagaan diri pula Wanita dan kebersihan serta kecantikan memang selalu seiring tidak berpisah Siapa yang tak mah...
Myclarity Pilihan Produk Penjagaan Mata

Myclarity Pilihan Produk Penjagaan Mata

papar berkaitan - pada 10/3/2021 - jumlah : 275 hits
MYCLARITY PRODUK PENJAGAAN MATAGABUNGAN TERBAIK ALAM SEMULAJADI UNTUK KESIHATAN MATA PRODUK MyClarity merupakan suplemen untuk penjagaan kesihatan mata berkelas premium Ia dihasilkan untuk pemeliharaan kesihatan mata yang optimal Formulasi ...
Talian Hayat Terakhir

Talian Hayat Terakhir

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 195 hits
1 Jika kita masih ingat menjelang PRU14 lepas yang berlangsung pada hari Rabu 9hb Mei 2018 rakyat melalui deklarasi rakyat telah meluahkan perasaan benci mereka kepada UMNO BN atas sebab sebab yang telah diketahui umum 2 Namun usaha itu ter...
Retorik Perpaduan Ummah Hanya Talian Hayat Parti Penghisap Darah Untuk Kekal Kuasa

Retorik Perpaduan Ummah Hanya Talian Hayat Parti Penghisap Darah Untuk Kekal Kuasa

papar berkaitan - pada 7/3/2021 - jumlah : 319 hits
Slogan politik paling penipu dan auta abad ini adalah perpaduan ummah yang digembar gemburkan sekarang oleh politaikus parti bunga dan macai macainya Perpaduan ummah tu sebenarnya adalah talian hayat untuk parti bunga sambung kuasa untuk PR...
Penat Tapi Berbaloi Siapkan Bilik Anak Sepanjang Pkp Fasha Sandha Bangga Dapat Buat Sendiri

Penat Tapi Berbaloi Siapkan Bilik Anak Sepanjang Pkp Fasha Sandha Bangga Dapat Buat Sendiri

papar berkaitan - pada 20/2/2021 - jumlah : 310 hits
PKP yang panjang ini sememangnya menambahkan keakraban ahli keluarga tidak terkecuali juga yang mengambil kesempatan untuk sama sama melakukan sesuatu yang lebih bermanfaat untuk keluarga Sebelum kembali untuk menjalani penggambaran drama s...
Ketahui 6 Cara Penjagaan Jantung

Ketahui 6 Cara Penjagaan Jantung

papar berkaitan - pada 4/3/2021 - jumlah : 526 hits
Ketahui 6 Cara Penjagaan Jantung Secara ringkas jantung adalah organ yang berfungsi untuk mengepam darah ke seluruh tubuh melalui saluran darah dengan denyutan sekata Ia merupakan kumpulan otot yang berongga di bahagian dada dan bekerja sep...
Boots Jenama Penjagaan Kulit No 1 Uk Kini Terdapat Eksklusif Di 7 Eleven Malaysia

Boots Jenama Penjagaan Kulit No 1 Uk Kini Terdapat Eksklusif Di 7 Eleven Malaysia

papar berkaitan - pada 25/2/2021 - jumlah : 296 hits
Boots Jenama Penjagaan Kulit No 1 UK Kini Terdapat Eksklusif Di 7 Eleven Malaysia Assalammualaikum semua Hari ini Ruby ingin berkongsi dengan pembaca semua tentang produk jenama Boots Jika pembaca semua suka mengembara Salah satu perkara ba...
Moira Dela Torre Artis Filipina Pilih Kuala Lumpur Sebagai Hentian Pertama Moira World Tour 2024

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Filem Reversi

Cadangan Tambah Baik Gaji Penjawat Awam Diumum 1 Mei Pm

K Speed Strikes Again With A Menacing Honda Dax Caf Racer

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar



Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix


A Weekend House By Architecture Lab Boum In Tangpyeong Gun South Korea

Klia Shooting Malaysia Airports Honours Security Personnel

Rm80mil Allocated For National Heart Centre In Sabah

Changing From Sweet To Less Sweet To Finally Unsweetened

Kad Hari Raya Koleksi Idea Dan Rekabentuk Menarik

Masum 2024 Senarai Sukan Dan Tarikh Pertandingan