Travel Ke Mana Saja Bersama Travel Recommends Penggunaan Wifi Tanpa Had



Start Your Trip Right

First time dalam hidup Seri Wangi dapat travel jauh sehingga ke Korea Selatan, sebelum tu tak terbayang pun dapat melihat negara orang, terutamanya Korea Selatan apatah lagi Seri Wangi ni peminat tegar drama Korea tapi...cakap Korea tak reti-reti cakap haaa..macam dalam mimpi pulak rasanya bila hajat untuk ke sana tercapai semuanya tanpa dirancang, lagipun kita sekarang dah freeee!!
Oh ya...bila dah ada list untuk travel tu....one thing yang Seri Wangi selalu dengar dari kawan-kawan bila nak travel tu...."Korang guna internet apa yer?" yelah...tak terfikir pulak sebab Seri Wangi ingat mesti sama macam kita selalu guna internet kat sini macam pospaid/prepaid. Kalau tak ada internet/wifi camner pulak nanti nak buat keja, nak tulis entry blog, nak send gambar-gambar kat fb/ig/wssap...ataupun nak call abang kat Malaysia nanti. Hhhhmmm.....baru I teringat. Macam mana yer kalau tak ada internet??? Mesti uoll blurrr...haaaa...!!boringlah sangat sebab bila dah travel jauh-jauh kita mestilah nak share gambar-gambar yang cantik, indah dan menarik dengan family, hubby and friends....and boleh tayang dorang betapa cantiknya tempat-tempat yang kita lawati. Kawan-kawan Seri Wangi suggest sewa pocket wifi jer...jangan nak pening kepala. Apa tu pocket wifi? haaaa...Seri Wangi tak tau langsung blur...ingatkan kalau gi luar negara guna jer data internet masing-masing..gitu..tengok bendanya pun tak tau camner rupanya dan cara memohon pocket wifi ni. Dorang bagitau Seri Wangi tray pocket wifi dari Travel Recommends.
Nak Tau Apa Dia Travel Recommends
Uoll mesti nak tau apa tu Travel Recommends? Seri Wangi pun pada mulanya tak tau jugak, tapi bila dorang dah tau yang Seri Wangi akan travel ke Korea Selatan, dorang cadangkan Seri Wangi guna Pocket Wifi dari Travel Recommends yang terbaik dalam penggunaan internet ketika kita berada di luar negara tidak kira di mana sahaja tanpa menghadapi masalah talian. Memang best sebab line pun clear tanpa gangguan semasa uoll nak download youtube, berwassap, berfacebook, berinstagram bagai dan paling utama berhubung dengan orang tersayang.

Cara Menyewa Travel Recommends
Cara menyewa Pocket Wifi dari Travel Recommends ni ialah uoll kena buat tempahan secara online dalam sehari atau sebelum uoll merancang perjalanan tarikh dan flight uoll. Bila uoll dah dapat email dan cara pembayaran untuk tempahan pocket wifi tersebut dan di mana uoll boleh ambil pocket wifi router Travel Recommends tersebut.
Langkah-Langkah Yang Perlu Diambil





1.  Ambil dan hantar sendiri di cawangan yang mana tempat uoll akan berlepas.
2.  Uoll juga boleh guna perkhidmatan courier yang manacaj penghantaran dikenakan RM20 sehala.

Senang sangatkan? Macam Seri Wangi yang menaiki flight di KLIA 1, jadi kenalah ambil set router Pocket Wifi di Booth Travel Recommends di KLIA 1, Level 3 berdekatan dengan International Arrival Hall - Maxis Hotlink Shop.



Masa kat kaunter uoll bolehlah bagi Kad Pengenalan dan akan terima sebuah bag macam Seri Wangi dapat colour biru yang mengandungi pocket wifi, USB Cable dan international  dan socket  dan juga risalah cara nak gunanya.


Kalau uoll naik flight di KLIA 2 urusan pen gambilan pun sama, jangan lupa pulak terus hantar balik bila uoll dah balik ke Malaysia jangan buat macam harta sendiri tau...haaaa nanti uoll kena bayar denda pulak kalau pocket wifi tu hilang jadi uoll kenalah jaga betul-betul masa pegi travel. Oh lupa pulak Seri Wangi nak bagi tau  kalau uoll naik flight malam/pagi , uoll jangan risau tau sebab booth Travel Recommends, baik di KLIA 1 ataupun KLIA 2 dibuka 24 jam..lega rasanya.


PRICE PLAN TRAVEL RECOMMENDS


Uoll boleh lihat panduan di atas rate Travel Recommends destinasi yang uoll nak pergi travel, puas hatikan? Memang puas hati sebab no problem langsung bila kita guna internet.


BOOTH TRAVEL RECOMMENDS
Terdapat juga Travel Recommends Booth selain di KLIA 1 dan KLIA 2 iaitu:
1.  Travel Recommends Booth di Penang Airport - Level 1Lapangan Terbang Antarabangsa Penang, 11900 Bayan Lepas, Pulau Pinang.
2.  Travel Recommends Booth di Johor Bharu - Level 1 Ipoh Overland (First Floor Situated along CIMB Bank and Warakuya Ja[anese Restaurant), 15A, Jalan Kuning 2, Taman Pelangi, 80400 Johor Bharu, Johor.

RUMUSAN SEPANJANG GUNATRAVEL RECOMMENDS
Soerak Mountain, S. Korea
Sepanjang percutian Seri Wangi bersama kawan Rin di Korea Selatan kami dapat share pocket wifi router Travel Recommends tanpa masalah, tanpa had limit dan line internet pun clear dan tidak ada gangguan langsung walau pun Seri Wangi berada di Mount Seorak, Namsan Seoul Tower dan lain-lain tempat di Seoul sepanjang percutian tersebut. Relax jer...kami berdua upload video, gambar-gambar dan berselfie bagai untuk send ke FB, IG, Wssap dan juga berhubung dengan orang tersayang tanpa gangguan kecuali kalau uoll lupa nak charge pocket wifi.


Namsan Seoul Tower
Penggunaan pocket wifi router Travel Recommends sememangnya sangat berbaloi dan berguna semasa kita travel ke luar negara dan ketika di Korea penggunaan wifi internetnya tanpa had tanpa gangguan.

Untuk maklumat lanjut berkenaan Travel Recommendsbolehlah layari:
WEBSITEhttps://www.travelrecommends.com/
FACEBOOKhttps://www.facebook.com/travelrecommends/
INSTAGRAMhttps://www.instagram.com/travelrecommends/


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2019/04/travel-ke-mana-saja-bersama-travel.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pocket Wifi Travel Recommends Murah Laju

Pocket Wifi Travel Recommends Murah Laju

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 323 hits
Korang nak tahu travel wifi apa yang terbaik Sudah semestinya Baru baru ni dae ada trip to Phuket dan of course setiap kali travel internet ni satu benda yang penting kan Nasib baik sekarang ni dah mudah untuk dapatkan pocket wifi Untuk tri...
Ini Peta Di Mana Lgbt Bisa Dihukum Mati Ternyata Bukan Cuma Di Brunei Darussalam Saja

Ini Peta Di Mana Lgbt Bisa Dihukum Mati Ternyata Bukan Cuma Di Brunei Darussalam Saja

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 238 hits
Bikin geger dunia dengan kebijakan hukum rajamnya ternyata bukan cuma Brunei saja yang memberlakukan hukum mati bagi LGBT
Mendekati Allah Jika Perlu Saja Ini Petuah Ulama Ini Bikin Kita Sadar

Mendekati Allah Jika Perlu Saja Ini Petuah Ulama Ini Bikin Kita Sadar

papar berkaitan - pada 3/4/2019 - jumlah : 214 hits
Kebersamaan dengan Allah SWT membutuhkan ibadah dan amal baik yang istiqomah baik lahir maupun batin Kebersamaan tersebut dapat mendekatkan manusia kepada Tuhannya Namun Pengasuh Pondok Pesantren Raudhatut Thalibin Leteh Rembang ini meneran...
Prk Rantau Nak Buat Kolej Buatlah Jangan Cakap Saja Tok Mat

Prk Rantau Nak Buat Kolej Buatlah Jangan Cakap Saja Tok Mat

papar berkaitan - pada 2/4/2019 - jumlah : 347 hits
Astro Awani MOHAMAD Baguslah idea tu Jadi buatlah kolej jangan tak buat Jangan cakap saja Astro AWANI SEREMBAN Calon Barisan Nasional Datuk Seri Mohamad Hasan mengalu alukan hasrat lawannya daripada Pakatan Harapan yang mahu membuka institu...
Hanya Golongan Di Raja Arab Saudi Saja Boleh Masuk Lelaki Ini Berjaya Buat Rakaman Di Dalam Kaabah

Hanya Golongan Di Raja Arab Saudi Saja Boleh Masuk Lelaki Ini Berjaya Buat Rakaman Di Dalam Kaabah

papar berkaitan - pada 4/4/2019 - jumlah : 459 hits
Anda pernah terfikir tak apa yang ada di dalam Kaabah yang hanya boleh dimasuki oleh Raja Saudi sahaja Ada yang kata kalau masuk dalamtu jangan tengok atas kerana kita boleh nampak pintu langit betul betul di atas Kaabah Tengok gambar gamba...
Deddy Mizwar Jangankan Pak Jokowi Nabi Saja Difitnah

Deddy Mizwar Jangankan Pak Jokowi Nabi Saja Difitnah

papar berkaitan - pada 4/4/2019 - jumlah : 194 hits
Deddy menyampaikan berbagai fitnah yang kerap menyasar Jokowi dan bahkan Ma ruf Amin Jokowi kata dia diserang fitnah dan hoaks selama 4 5 tahun terkahir
Memelihara Ayam Di Rumah Sama Saja Dengan Memelihara Bom Waktu Dengan Kekuatan Mematikan

Memelihara Ayam Di Rumah Sama Saja Dengan Memelihara Bom Waktu Dengan Kekuatan Mematikan

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 268 hits
Para pakar penyakit menular di Australia mengatakan hobi memelihara ternak di belakang rumah atau yang kandangnya berdekatan dengan rumah bisa memicu bom waktu penyebaran wabah penyakit Direktur penelitian lembaga studi CSIRO di Australia P...
Allah Tak Jadikan Sesuatu Itu Saja Saja Dan Suka Suka

Allah Tak Jadikan Sesuatu Itu Saja Saja Dan Suka Suka

papar berkaitan - pada 7/4/2019 - jumlah : 301 hits
Bukan suka suka Allah jodohkan kita dengan isteri yang suka melawan Bukan suka suka Allah jodohkan kita dengan suami yang panas baran Bukan suka suka Allah berikan kita anak yang degil dan nakal Bukan suka suka Allah letakkan kita dalam kel...
Benda Dah Halal Tapi Tidak Boleh Bersama Geram Saja Kadang Kadang Tengok Isteri Walaupun Kami Dah 6 Bulan Kahwin

Benda Dah Halal Tapi Tidak Boleh Bersama Geram Saja Kadang Kadang Tengok Isteri Walaupun Kami Dah 6 Bulan Kahwin

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 720 hits
Assalamualaikum semua aku Ameer Aku dah berkahwin hampir 6 bulan Tapi sampai sekarang aku dan wife aku tidur asing2 Sebelum kitaorang kahwin kami masing2 tak kenal antara satu sama lain Kira wife aku ni mak ayah aku tolong carikan sebab aku...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Tak Cukup Tangan Caprice Terkejut Terima Lebih 900 Aduan Baru

Benci Kesalahan Jangan Benci Orang Yang Salah Ig Ibu Lesap Aisyah Aziz Kongsi Quote Nasihat