Tong Sampah Jimat Ruang Design Menarik Dan Pelbagai Guna


hai assalammualaikum

Tong Sampah Jimat Ruang, Design Menarik Dan Pelbagai Guna - Halah, tong sampah je pun, tu pun nak buat entry ke.. Kotla ada orang tanya macam tu kan.. Hahaha. Tak kisah, nak cerita juga, mana tau, tong sampah ni unik untuk korang, macam nad rasa. Mana tau korang nak jimatkan ruang, taknak guna tong sampah atau kotak banyak-banyak untuk buang sampah atau buang barang kitar semula tu.Mungkin  nampak tong sampah je, tapi tong sampah nad nak tunjukkan ni tong sampah yang jimat ruang, design menarik dan pelbagai guna. Macam biasalah, nad dapatkan tong sampah ni dekat Shopee.


Tong Sampah Jimat Ruang, Design Menarik Dan Pelbagai GunaKalau tengok design dia, memang sangat cantik, menjimatkan ruang dan macam-macam boleh guna. Masa nad tengok, baca feedback, semua kata bagus. Mula-mula fikir juga, nak ke taknak, nak ke taknak,..hahaha, delima juga ye. Pastu tengok description, ada ukuran, buatla ukuran muat ke tak dengan tempat tong sampah nad. Yes, muat, pastu delima lagi nak beli ke tak.. Hahaha. Tapi fikir punya fikir, arghhh masukkan dalam cart, terus check out.. Kihkih.. Sebab berguna sangt tong sampah ni.



Macam nad, sebelum ni ade dua tong sampah, tapi saiz sederhana. Tong sampah nad buat untuk buang sampah dan pampers. Kadang tong sampah tu tak dapat nak tutup sebab dah terlalu banyak sampah. Nad selalu letak sampah dekat luar ikut hari lori sampah datang. Jadi apa-apa buang sampah dekat tong sampah dalam rumah dulu. Tu kadang penuh tu. Tong sampah pulak saiz sederhana, memamg kadang tak muat. Bila tak dapat tutup, berbau la kan.

Jadi bila beli tong sampah Locaupin Household Sorting Trash ni, banyak ruang, dan bakul dalam satu tingkat sahaja. Jadi dekat sini dah jimat ruang. Tak perlu banyak tong sampah. Lepastu dia ada saiz dia, ada 38L dan 45 L. Masa nad beli 38L dah habis, grab jela 45L. Baca komen 45L besar. Harga pun murah bagi nad la RM 79..tapi ni tak termasuk shipping..

Nad order 7/6, sampai 12/6..kira cepat jugala. Sampai pun dalam keadaan baik. Takda pecah ke apa. Kalau ada masalah, chat je dengan seller, dia respon.

Tong sampah sampai pun, teruja kemain.. Hahaha..




Nak pasangnya pun mudah. Tinggal cantum bakul, masukkan bakul bawah, dan letak penghadang tengah. Taknak letak penghadang pun boleh.


Tingginya dah sama macam anak.. Hahaha.. Senang diaorang nak buang sampah. Tinggal buka, takyah tunduk-tunduk.

Nasib baik saiz 48L tinggal, puas hati, sebab besar betul. Nak buang banyak sampah pun ok. Takda dah sampah terkeluar-keluar ke, tong sampah bersepah atau bau yang kurang menyenangkan.




Tong sampah ni ada pemegang dan roda. Senang nak sangkut apa-apa. Macam nad sangkut lap tangan.

Roda tu memudahkan untuk alihkan tong sampah. Takyah angkat ke apa. Suruh anak tolak pun boleh.. Hehehe. Nak bersihkan lantai, tolak je tong sampah.

Tong sampah ni jenis plastik, tapi plastik yang tebal, tahan ama, tahan kelembapan dan tahan cendawan. Warna pun cantik, putih je. Trend sekrg semua kan nak warna putih baru lawa.. Hehehe.. Lagipun tong sampah ni mudah dibersihkan.


Macam nad buat tong sampah ni untuk buang sampah kering, sampah basah dan pampers. Suami pun suka nad beli tong sampah ni, sebab takde bau. Yela sebelum ni pmpers anak, tong sampah depan bilik mandi, jadi kadang bau. Sejak pakai tong sampah ni, takde bau apa.

Tong Sampah Pelbagai Guna
Tong sampah Locaupin Household Sorting Trash ni boleh buat macam-macam. Selain sampah, boleh buat barang kitar semula ke atau simpan barang anak. Boleh juga buat macam almari ke.. Letak simpan buku atau majalah. Yela design dh lawa.. Hah, sayang nak guna untuk sampah, guna untuk lain. Betul tak.. Pulak tu ada roda, boleh bawak kesana ke sini.

Memang puas hati la beli. Dapur pun takda dah banyak tong sampah. Kotla korang nak juga, boleh usha  TONG SAMPAH LOCAUPIN HOUSEHOLD SORTING TRASH. Tengok dekat shopee. Nad tengok sekarang dah sold out, tapi mungkin ade dari seller lain.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2020/06/tong-sampah-jimat-ruang-design-menarik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5 Tips Jimat Bil Elektrik Apabila Guna Penghawa Dingin

5 Tips Jimat Bil Elektrik Apabila Guna Penghawa Dingin

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 345 hits
Tips Jimat Bil Elektrik Apabila Guna Penghawa Dingin Dalam cuaca panas sekarang penghawa dingin merupakan antara kelengkapan rumah yang dioptimasi penggunaannya Saya sendiri mempunyai sebuah penghawa dingin atau penyaman udara jenama Acson ...
Tips Penting Boleh Cuba Bagi Peniaga Untuk Close Sale Guna Whatsapp

Tips Penting Boleh Cuba Bagi Peniaga Untuk Close Sale Guna Whatsapp

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 248 hits
Anda seorang peniaga Artikel kali ini sangat sesuai dibaca oleh anda Biasanya sebagai peniaga medium utama untuk kita berkomunikasi dengan pelanggan secara atas talian adalah menerusi aplikasi WhatsApp Proses ini datang selepas pelanggan be...
Tawar Perkhidmatan Guna Dron Bantu Pesawah Lelaki Ini Raih Pendapatan Rm5 000 Sebulan

Tawar Perkhidmatan Guna Dron Bantu Pesawah Lelaki Ini Raih Pendapatan Rm5 000 Sebulan

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 325 hits
Selamat maju jaya diucapkan kepada Mohd Saifullah dan semoga hasil usahanya dapat membantu lebih ramai lagi pesawah Ini pastinya boleh dijadikan sebagai inspirasi buat anak muda di luar sana untuk mencuba ceburi bidang yang berbeza sebagai ...
Anak Tak Makan Nasi Boleh Gantikan Dengan Roti Buat Sendiri Je Guna Periuk Nasi Superb

Anak Tak Makan Nasi Boleh Gantikan Dengan Roti Buat Sendiri Je Guna Periuk Nasi Superb

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 495 hits
Tidak dinafikan ada di antara anak anak kita yang kurang gemar makan nasi seperti anak anak yang lain Pilihannya pastilah roti atau beraneka jenis mi yang turut mempunyai sumber karbohidrat Jika memilih untuk menghasilkan roti sendiri roti ...
Mudahnya Buat Cheesecake Guna 4 Bahan

Mudahnya Buat Cheesecake Guna 4 Bahan

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 322 hits
Kadang kala buat kita malas nak membuat kek kerana menggunakan banyak bahan Namun dengan resipi ini korang tak kan rasa terbeban kerana hanya menggunakan empat bahan Sangat mudah kan Jom kita buatCHEESECAKE 250gm cream cheese250gm susu peka...
Guna Resepi Yang Sama Kita Buat Mille Crepe

Guna Resepi Yang Sama Kita Buat Mille Crepe

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 509 hits
Guna Resepi Yang Sama Kita Buat MILLE CREPEMasa durian masih ada musim ni bolehlah pakat cuba belajar buat Durian Crepe ni Makan sejuk sejuk memang layan Mak saya pun memang hantu dengan durian crepe ni Tak pernah makan katanya sekali dia r...
Cara Buat Cucur Manis Stick Ala Churros Yang Rangup Di Luar Lembut Di Dalam Guna Tepung Gula Jer Memang Sedap

Cara Buat Cucur Manis Stick Ala Churros Yang Rangup Di Luar Lembut Di Dalam Guna Tepung Gula Jer Memang Sedap

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 792 hits
Menyediakan hidangan buat seisi keluarga kadang kala boleh menyebabkan ibu ibu garu kepala Pening dan buntu apa yang disediakan dan yang penting boleh memikat selera keluarga Untuk hidangan minum petang misalnya tak perlu susah susah cuba r...
Tak Perlu Guna Kalkulator Ini Cara Mudah Nak Kira Waktu Subur Selepas Period

Tak Perlu Guna Kalkulator Ini Cara Mudah Nak Kira Waktu Subur Selepas Period

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 478 hits
Tahukah anda bagaimana cara untuk mengira waktu subur selepas period Perkara ini penting terutamanya bagi mereka yang ingin merancang untuk hamil Walaupun terdapat banyak kalkulator kesuburan di laman web kesihatan namun waktu subur berbeza...
Kek Cheese Ni Hanya Guna Tiga Bahan Aje Gebu Gebas Dan Mudah Nak Buat Legend

Kek Cheese Ni Hanya Guna Tiga Bahan Aje Gebu Gebas Dan Mudah Nak Buat Legend

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 556 hits
Tentu ada yang mengidam nak makan kek keju atau cheese cake Mana taknya nak pergi kedai confirm tak boleh Apa kata kita buat aje di rumah Bahan nak buat kek keju ni pun guna tiga bahan aje Ikuti perkongsian ini 3 Bahan je boleh buat kek sed...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


209 Doa Para Nabi

207 Chapter Master You Words

Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2

Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects