Tiket Konsert Ernie Zakri Habis Dijual Dalam Masa Tujuh Jam Budiey Channel




Kejayaan Ernie Zakri mengadakan konsert solo pertamanya, Aura: Ernie Zakri Live in Concert, ternyata mendapat sambutan luar biasa daripada peminat. Tiket konsert tersebut habis dijual hanya dalam masa tujuh jam selepas jualan dibuka semalam, sekaligus membuktikan populariti penyanyi berbakat ini yang terus meningkat. Tiket yang laris bak pisang goreng panas itu menandakan betapa peminat begitu teruja dan tidak sabar untuk menyaksikan persembahan hebat Ernie secara langsung.
Pihak Penganjur Berjanji Akan xBerikan Persembahan Terbaik SAH Entertainment, pihak penganjur yang bertanggungjawab menguruskan konsert tersebut, meluahkan rasa terharu atas sambutan yang diterima serta kepercayaan yang diberikan oleh peminat. Melalui satu kenyataan di Instagram, mereka berjanji untuk memastikan konsert ini menjadi pengalaman yang paling bermakna buat penonton yang bakal hadir.
“Kami di SAH Entertainment sangat terharu atas kepercayaan yang diberikan untuk mengendalikan konsert solo pertama Ernie Zakri di Malaysia. Sesungguhnya, Ernie memang seorang artis yang disayangi ramai,” ujar pihak SAH Entertainment.
Tambah mereka lagi, “Akan kami galas tanggungjawab besar ini dengan penuh amanah dan keikhlasan.” Kenyataan ini menunjukkan betapa seriusnya pihak penganjur dalam memastikan konsert tersebut mencapai standard yang tinggi dan memenuhi harapan peminat Ernie.
Ucapan Tahniah dan Permintaan Dari Peminat Berita tentang tiket yang habis dijual dalam masa yang begitu singkat turut menarik perhatian ramai, termasuk rakan-rakan artis yang tidak ketinggalan mengucapkan tahniah kepada Ernie Zakri. Di media sosial, pelbagai komen daripada rakan artis dan peminat membanjiri ruang komen dengan ucapan tahniah serta luahan kegembiraan atas kejayaan ini.
Namun, dalam kegembiraan tersebut, ramai peminat juga meluahkan rasa terkilan kerana tidak sempat mendapatkan tiket. Rata-rata mereka meminta agar konsert Ernie pada masa akan datang diadakan di lokasi yang lebih besar supaya lebih ramai peminat dapat hadir dan menyaksikan persembahannya.
“Kami berharap untuk konsert solo yang akan datang akan diadakan di tempat yang lebih banyak tempat duduk,” komen seorang peminat.
“Laku keras tiket Ernie. Awak layak lebih tempat yang lebih besar lagi,” kongsi peminat lain.
Ada juga yang bergurau agar konsert diadakan selama beberapa hari berturut-turut bagi memastikan semua peminat berpeluang menyaksikan persembahan Ernie secara langsung. “Buat tiga hari, tiga malam. Letih, sedih tak dapat beli tiket tengok Ernie,” tulis salah seorang peminat dengan nada lucu.
Malah, ada peminat yang menasihati Ernie supaya mempertimbangkan lokasi yang lebih besar pada masa akan datang. “Sekejap sudah habis. Kak Ninie buat tempat yang lagi besar nanti,” kata seorang lagi peminat yang kecewa kerana tidak berjaya mendapatkan tiket.
Persiapan Untuk Konsert Pertama di KLCC Untuk makluman, konsert Aura: Ernie Zakri Live in Concert ini dijadualkan berlangsung pada 25 Januari tahun depan, bertempat di Dewan Plenari, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC). Konsert ini merupakan konsert solo pertama bagi Ernie di Malaysia, dan ia pastinya akan menjadi satu momen yang bersejarah bagi penyanyi berbakat besar ini.
Dengan kejayaan penjualan tiket yang begitu pantas, jelaslah bahawa Ernie Zakri mempunyai pengikut setia yang tidak sabar untuk menyaksikan persembahannya secara langsung. Ernie yang terkenal dengan vokalnya yang mantap dan penuh emosi dijangka akan memberikan persembahan terbaik, dan pastinya ia akan menjadi satu pengalaman yang sukar dilupakan oleh peminat yang hadir.
Peminat yang terlepas peluang untuk membeli tiket kali ini mungkin boleh berharap agar pihak penganjur mempertimbangkan untuk menambah tarikh atau mengadakan konsert di lokasi yang lebih besar pada masa akan datang. Ernie Zakri telah membuktikan bahawa dirinya adalah salah seorang penyanyi wanita yang sangat berpengaruh di Malaysia, dan sambutan ini menunjukkan betapa besar sokongan yang diterimanya daripada peminat.


Source link
The post Tiket Konsert Ernie Zakri Habis Dijual Dalam Masa Tujuh Jam – Budiey Channel appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/tiket-konsert-ernie-zakri-habis-dijual-dalam-masa-tujuh-jam-budiey-channel/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiket Dijual Bermula 27 September N Flying Bakal Lawat Malaysia Dengan Konsert Jelajah Hide Out

Tiket Dijual Bermula 27 September N Flying Bakal Lawat Malaysia Dengan Konsert Jelajah Hide Out

papar berkaitan - pada 20/9/2024 - jumlah : 84 hits
Penantian N Fia Malaysia untuk melihat kumpulan kesayangan mereka N Flying beraksi di depan mata akan menjadi kenyataan kerana anggota kumpulan tersebut akan mengadakan konsert sulung mereka di sini Kehadiran N Flying yang dibawa khas oleh ...
Pengguna Google Diberi Masa 72 Jam Kemas Kini Chrome

Pengguna Google Diberi Masa 72 Jam Kemas Kini Chrome

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 98 hits
WASHINGTON Pegawai pegawai siber Amerika Syarikat mengeluarkan tarikh akhir 72 jam untuk pengguna Google mengemas kini enjin carian internet Chrome bagi menambah baik kelemahan aktif lapor portal berita MailOnline
Macam Macam Cara Aku Buat Untuk Tarik Keinginan Suami Masa Aku Dalam Pantang Dia Buat Hal Hampir Meroyan Aku Saat Itu

Macam Macam Cara Aku Buat Untuk Tarik Keinginan Suami Masa Aku Dalam Pantang Dia Buat Hal Hampir Meroyan Aku Saat Itu

papar berkaitan - pada 21/9/2024 - jumlah : 68 hits
Tujuan penulisan ini hanyalah untuk meluahkan apa yang terbuku di hati dan ingin juga meminta pendapat Aku seorang isteri yang dulunya pernah bekerja dengan jawatan yang bagus Namun demi menyelamatkan rumahtangga aku nekad letak jawatan Mem...
Hiburan Dibebaskan Sementara Waktu Dari Penjara Da I Syed Kongsi Video Luang Masa Bersama Anak

Hiburan Dibebaskan Sementara Waktu Dari Penjara Da I Syed Kongsi Video Luang Masa Bersama Anak

papar berkaitan - pada 22/9/2024 - jumlah : 72 hits
Selepas dibebaskan untuk sementara waktu daripada penjara pendakwah selebriti iaitu Da i Syed berkongsikan video di Instagram Story sedang meluangkan masa bersama anaknya Advertisement Syed atau nama sebenarnya Syed Shah Iqmal Syed Mohd Sha...
China Luncurkan Mobil Teknologi Ev Revolusi Kendaraan Masa Depan

China Luncurkan Mobil Teknologi Ev Revolusi Kendaraan Masa Depan

papar berkaitan - pada 23/9/2024 - jumlah : 67 hits
BloggerBorneo com Mobil listrik berbasis teknologi Electric Vehicle semakin mendapatkan perhatian di seluruh dunia Seiring meningkatnya kepedulian terhadap isu lingkungan dan perlunya pengurangan emisi karbon EV menjadi alternatif yang lebi...
Kenapa Watak Han Diberikan Karakter Makan Snek Setiap Masa Ini Jawapannya

Kenapa Watak Han Diberikan Karakter Makan Snek Setiap Masa Ini Jawapannya

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 114 hits
Han Lue salah satu watak yang paling digemari dalam francais Fast and Furious bukan sahaja dikenali kerana kepakaran memandunya tetapi juga kerana tabiat uniknya suka makan snek terutamanya semasa detik detik penting Tabiat ini walaupun nam...
Chef Popular Kembali Ke Masa Lalu Yoona Dilamar Terajui Drama Komedi Fantasi Tyrant S Chef

Chef Popular Kembali Ke Masa Lalu Yoona Dilamar Terajui Drama Komedi Fantasi Tyrant S Chef

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 64 hits
Selepas King the Land pasti ramai yang menantikan drama baru dari Yoon a kan Artikel Berkaitan Terbaru pada 24 September agensi mengumumkan bahawa Yoon a telah menerima tawaran untuk terajui drama baru berjudul Tyrant s Chef dan masih dalam...
Tiba Tiba Dia Dah Besar Saya Rindu Gugur Air Mata Wany Hasrita Throwback Momen Aishah Masa Baby

Tiba Tiba Dia Dah Besar Saya Rindu Gugur Air Mata Wany Hasrita Throwback Momen Aishah Masa Baby

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 56 hits
Penyanyi cantik Nurshazwany Hasrita binti Hasbullah atau mesra disapa sebagai Wany Hasrita mungkin jarang berkongsi tentang kehidupannya sebagai seorang ibu Namun kekuatan semangatnya mengharungi fasa berpantang dan membesarkan anak sendiri...
Is Dap Mis Painted Or Deserving Of Its Image

Sang Saka Penipu

Syarikat Berkaitan Gisbh Berisiko Di Batalkan

Sarawak Now Affin Bank S Largest Shareholder Promises No Interference

Kaitan Al Arqam Rufaqa Dan Gisbh Dengan Pas

Obesiti Atau Kegemukan Di Malaysia

Nasi Ayam Penyet Waroeng Penyet Memenuhi Piawaian

New Found Hope Icon S Nostalgic Honda Vf1000f Interceptor Restomod


echo '';
Muzikal Lawak Superstar 2024 Keputusan Markah Mingguan Peserta Musim 4 Kemaskini Setiap Minggu Selepas Live

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Salju Rindu Di Bumi Auckland Tonton

5 Kelebihan Utama Bergelar Penjawat Awam di Malaysia

8 Fakta Biodata Anna Jobling Pelakon Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Bintang Filem Lembayung Dan Juri Muzikal Lawak Superstar 2024

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Adaptasi Siri Mr Hiiragi s Homeroom Slot DramaVaganza Astro Ria


Sayur Lemak Fucuk Suhun Masakan Kampung

Sedap Betul Miang Pla Di Dusun Riffaa Changlun

Rahsia Kembali Cantik Selepas Bersalin Misi Mak Mak Supermodel

Membagikan Konten Dakwah Apakah Tetap Mendapat Pahala Meski Tidak Ada Yang Membaca Atau Menontonnya

Bn Cruises To Thumping Win In Mahkota

Warga Emas Skim Pelaburan Emas Palsu Elak Jadi Mangsa