Tiara Pecah Rekod Rezeki Saya Selama 14 Tahun Dalam Masa 6 Tahun Achey Luah Sebak


Kasih tulus pelawak Achey bersama isteri Nor Hasanah Yahaya kepada Nur Tiara Zinnirah Nasir tiada tandingannya.
Masih ingat lagi tak, kira-kira 6 tahun lalu, peminat mendoakan terbaik buat Achey atau nama sebenarnya Mohd. Nasir Hamzah, dan isteri Nor Hasanah Yahaya apabila ibu bapa setelah mereka sepakat mengambil anak angkat perempuan pada Mei 2018 selepas 8 tahun tahun mendirikan rumah tangga.
Difahamkan, Achey melalui prosedur pengambilan anak angkat secara sah dari segi undang-undang dan membuat pendaftaran di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).

Kini, Tiara sudah berusia 6 tahun dan merupakan permata hati buat Achey dan isteri. Namun siapa sangka ejak kebelakangan ini, nama Tiara semakin dikenali. Ramai yang suka melihat gelagat Tiara yang sangat bersahaja.

Baru-baru ini, populariti meningkat naik apabila telah membuat live dengan menjual candy. Dalam tempoh 2 jam, 3000 botol candy telah berjaya dijual. Ramai yang menyokong perniagaan Tiara ini dan purata 21juta like direkodkan sepanjang live itu berlangsung.
Kisah sebuah keluarga ini bukan sekadar kisah kejayaan seorang selebriti, tetapi juga kisah seorang bapa yang menyayangi dan menghargai kehadiran anak dalam hidupnya.
Malah perkongsian Achey menyentuh hati tentang bagaimana kehadiran anak angkatnya, Nur Tiara Zinnirah, telah membawa sinar baharu dalam hidupnya.
Setiap detik bersama Tiara mengajar Achey erti cinta, kasih sayang, dan tanggungjawab sebagai seorang bapa. Lebih manis, Achey turut menjadi salah seorang penerima anugerah Pa&Ma Gala Award 2024 – Best Papa Millennial dengan kisah inspirasinya dan padangannya sebagai bapa dalam mendidik anak.

Tiara bukan sahaja memberi kegembiraan dan tawa dalam hidup Achey, tetapi juga menjadi sumber inspirasi yang mendalam untuknya terus berjuang dan berjaya. Kejayaan dan rezeki dalam hidup Achey dilihat semakin bertambah seiring dengan kehadiran anak perempuannya ini.
Setiap langkah kecil Tiara, setiap senyuman, menjadi dorongan kuat bagi Achey untuk terus bekerja keras demi masa depan yang lebih cerah buat keluarganya.
Achey mengakui Tiara bukan sahaja mengubah cara hidupnya tetapi mengubah rezeki mereka sekeluarga. Malah dia tidak menyangka puteri kesayangannya itu telah menambat hati rakyat Malaysia pada usia yang muda. Malah Achey juga tidak menyangka sepanjang dia bergelar artis selama 14 tahun, Tiara hanya mengambil masa 6 tahun sahaja untuk dikenali ramai.
“Enam tahun yang lalu, kehadirannya bukan sahaja mengubah cara hidup kami, tetapi juga membawa rezeki dari sudut yang berbeza. Dalam tempoh enam tahun ini, dia telah memecahkan rekod saya dalam industri selama 14 tahun. Popularitinya mengatasi saya.”

“Pada mulanya, dia tidak begitu dikenali. Namun, selepas satu video pada Hari Raya, namanya melonjak naik, dan sejak itu dia terus popular sehingga kini. Saya sendiri tidak tahu bagaimana keajaiban ini berlaku, tetapi saya percaya ia adalah anugerah dari Allah.
“Kehadiran Tiara membawa kegembiraan yang luar biasa kepada kami, dan kami sangat bersyukur dapat mencurahkan kasih sayang yang tidak berbelah bagi kepada Tiara.”
Kisah ini benar-benar penuh dengan emosi kerana menggambarkan betapa besarnya kasih sayang seorang bapa terhadap anaknya. Achey, walaupun melalui pelbagai cabaran hidup, mampu mengubah segala kesulitan menjadi peluang demi anak tercintanya.
Kegigihan, cinta dan ketulusan yang dipaparkan Achey dalam video ini memberi inspirasi kepada kita semua tentang pentingnya keluarga dan tanggungjawab.
Sumber: Hak Milik Majalah Pa&Ma
The post “Tiara Pecah Rekod Rezeki Saya Selama 14 Tahun Dalam Masa 6 Tahun…” Achey Luah Sebak appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/tiara-pecah-rekod-rezeki-saya-selama-14-tahun-dalam-masa-6-tahun-achey-luah-sebak/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Booth Jalen Di Rasa Layan Curry Fiesta Meriah Catat Rekod 335 Ribu Pengunjung Selama 4 Hari

Booth Jalen Di Rasa Layan Curry Fiesta Meriah Catat Rekod 335 Ribu Pengunjung Selama 4 Hari

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 86 hits
Padat dan meriah Itulah yang boleh digambarkan suasana di RASA Layan Curry Fiesta yang berlangsung pada 5 hingga 8 September yang lalu di Parking B Setia City Convention Centre Shah Alam Malah kerjasama pertama kali antara portal majalah RA...
Kim Taeri Dedah Ambil Masa 3 Tahun Berlatih Menyanyi Untuk Drama Jeongnyeon

Kim Taeri Dedah Ambil Masa 3 Tahun Berlatih Menyanyi Untuk Drama Jeongnyeon

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 39 hits
Setelah lama menanti drama terbaru lakonan Kim Tae ri ini akan menemui penonton tak lama lagi Artikel Berkaitan Berlatarkan tahun 1950 an Kim Tae ri akan terajui drama Jeong nyeon The Star is Born mengisahkan tentang Yoon Jeong nyeon yang m...
Fattah Luah Ungkapan Sayang Gambar Terakhir Undang Sebak

Fattah Luah Ungkapan Sayang Gambar Terakhir Undang Sebak

papar berkaitan - pada 25/9/2024 - jumlah : 56 hits
Berita pasangan selebriti Nur Fazura dan Fattah Amin yang hadir pada prosiding pertama kes perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Subang Bestari telah mengundang rasa pilu dalam kalangan peminat mereka Siapa sangka cinta yang dahulu...
Penantian 18 Tahun Pemuda Tahan Sebak Jumpa Semula Bibik Yang Jaga Waktu Kecil

Penantian 18 Tahun Pemuda Tahan Sebak Jumpa Semula Bibik Yang Jaga Waktu Kecil

papar berkaitan - pada 20/9/2024 - jumlah : 92 hits
Seorang pemuda tahan sebak jumpa semula bibik yang jaga waktu kecil apabila diberi peluang bertemu di Indonesia Menerusi video yang dikongsi pemilik akaun TikTok dikenali sebagai Muhd Najmii dia akui tidak dapat menjawab pertanyaan bibik ke...
Arwah Nurin Jazlin Dah Genap 25 Tahun Jika Masih Ada Ucapan Hari Lahir Bapa Undang Sebak

Arwah Nurin Jazlin Dah Genap 25 Tahun Jika Masih Ada Ucapan Hari Lahir Bapa Undang Sebak

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 67 hits
Arwah Nurin Jazlin dah genap jika masih ada ucapan hari lahir bapa undang sebak Biarpun sudah 17 tahun berlalu namun kisah tragis menimpa seorang kanak kanak bernama Nurin Jazlin masih segar dalam ingatan masyarakat Arwah Nurin Jazlin Dah G...
Kanak Kanak 8 Tahun Suka Matematik Sudah Boleh Tahu Istilah Juta Hingga Ke Novemtrigintilion

Kanak Kanak 8 Tahun Suka Matematik Sudah Boleh Tahu Istilah Juta Hingga Ke Novemtrigintilion

papar berkaitan - pada 13/9/2024 - jumlah : 70 hits
Kanak kanak 8 tahun suka matematik sudah boleh tahu istilah juta hingga ke novemtrigintilion Jika kanak kanak lain yang berusia 8 tahun sudah tentu suka bermain lain pula kisahnya dengan Muhammad Rayyan Hakeem Mohd Syazlan Amirudin Kanak ka...
Lelaki Berkeras Nak Kahwin Dengan Anak Saudara Sendiri Usia 18 Tahun Peguam Kongsi Kes Aneh Tak Ada Cara Lain Ke Puan

Lelaki Berkeras Nak Kahwin Dengan Anak Saudara Sendiri Usia 18 Tahun Peguam Kongsi Kes Aneh Tak Ada Cara Lain Ke Puan

papar berkaitan - pada 13/9/2024 - jumlah : 71 hits
Seorang peguam syarie tampil berkongsi cerita serta kes kes berkenaan perkahwinan aneh dan tidak masuk akal di TikTok Menerusi video TikTok itu peguam berkenaan pernah dipertemukan dengan seorang lelaki yang berkeras untuk bernikah dengan a...
Ramai Berebut Kot Bulu Ikonik Dipakai G Dragon 10 Tahun Lalu Dijual Cecah Rm500 Ribu

Ramai Berebut Kot Bulu Ikonik Dipakai G Dragon 10 Tahun Lalu Dijual Cecah Rm500 Ribu

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 64 hits
Meskipun dah lama tak aktif sebagai penyanyi G Dragon tak dinafikan masih mempunyai impak hebat dalam industri hiburan Artikel Berkaitan Terbaru menerusi laman Joopiter yang diasaskan oleh Pharrell Williams G Dragon telah melelong beberapa ...
Ahli Arkeologi Temui Rangka Manusia Berusia 16 000 Tahun Di Lembah Nenggiri

Ahli Arkeologi Temui Rangka Manusia Berusia 16 000 Tahun Di Lembah Nenggiri

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 63 hits
MalaysiakiniAhli arkeologi menemui berbelas belas rangka manusia prasejarah yang dianggarkan berusia 16 000 tahun di Lembah Nenggiri Kelantan Akhbar berbahasa Inggeris The Star melaporkan rangka berkenaan ditemui dalam gua yang bakal diteng...
Sunway Healthcare Dan Medtronic Forge Perkongsian Strategik Untuk Meningkatkan Pusat Kecemerlangan

Malam Amal Kempen Tabung Pahlawan 2024 2025 Dan Pelancaran Kad Veteran Digital

When One Word Sparks Uproar How Alleged Cast A Shadow Over Sultan Ibrahim S China Visit

Puding Tiramisu Kastard Resipi Manisan Mudah Buat Pencinta Kopi Sedap

Jom Buat Jeruk Mangga Asam Boi

Cara Simpan Duit Gaji Yang Pertama Untuk Beli Kereta Kereta Baru Atau Kereta Second Sesuai

Gkb Z Well Dan Gkb Tiger Milk Mushroom Penyelesaian Terbaik Untuk Memperbaiki Pola Tidur Dan Menyokong Ketahanan Tubuh

Sultan Of Selangor Accepts Sanusi S Apology Tells Him To Be Mindful Of Words Etiquette


echo '';
Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Salju Rindu Di Bumi Auckland Tonton

5 Kelebihan Utama Bergelar Penjawat Awam di Malaysia

8 Fakta Biodata Anna Jobling Pelakon Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Bintang Filem Lembayung Dan Juri Muzikal Lawak Superstar 2024

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Adaptasi Siri Mr Hiiragi s Homeroom Slot DramaVaganza Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Lembayung 2024 Adaptasi Kisah Benar Lakonan Pelakon Malaysia Anna Jobling


Trip Mengejut Ke Guangzhou China

Kuetiaw Goreng

Bawa La Ramai Lagi Warga Asing Ke Malaysia

Pmx Didesak Saman Bloomberg Jika Kenyataan Salah

Ira Kazar Tuntut Rm3 000 Daripada Syamsul Yusof Atas Alasan Menyusahkan Dirinya Hanya Dibayar Rm300

Terima Kasih Daddy Fatima Fattah Amin Kirim Kad Sempena Hari Lahir Doakan Nur Fazura Terus Bahagia