The Threaded Collection Koleksi Produk Terbaru Daripada Nuna


KORANG YANG SEDANG MENUNGGU KELAHIRAN “BUAH HATI”, TENTU DAH TAK SABAR LAGI UNTUK MEMBELI SEGALA KELENGKAPANNYA. JIKA MASIH MENCARI, SILALAH INTAI…  THE THREADED COLLECTION, KOLEKSI PRODUK TERBARU DARIPADA NUNA INI.



Bagi yang masih belum familiar dengan Nuna, Sis jelaskan sikitlah ya. Jenama Nuna nie merupakan peneraju industri bagi kelengkapan premium bayi.




Keunggulan produk Nuna memang tiada bandingannya.Reka bentuknya tersendiri.Biarpun ringkas namun penuh gaya. Lagipun setiap produk dihasilkan menggunakan fabrik premium berkualti halus tenunannya untuk memberikan keselesaan kepada bayi tanpa mengabaikan fungsi dan sentuhan rekaannya. Memang sesuai sangat dijadikan pilihan bakal mama dan papa serta keluarga moden.

Fara Hanim Razak, personaliti TV dan juga model muslimah ini  pengguna  setia produk Nuna


Beraneka Pilihan Gaya The Threaded Collection
Kalau korang nak tahu juga,  The Threaded Collection ini menampilkan beraneka pilihan kereta sorong bayi, kot untuk perjalanan, kerusi kereta bayi dan banyak lagi. Warna-warnanya pun menarik warna dan harga  yang ditawarkan juga berbeza. Bermula  daripada RM1,000  hingga  RM5,000,  bergantung kepada produk dan aksesori berkaitan.



Terbaru dari The Threaded Collection’ialah kerusi kereta bayi PIPA Lite LX dan kerusi kereta boleh  ubah  REBL Plus  yang  disukai ramai. 

PIPA Lite lx  dilengkapi  kemudahan  true lock  dan  hanya mengambil  masa lima  saat  untuk dipasang. Ianya menggunakan busa  Aeroflex™  bagi mendapatkan rangka yang tahan lasak dan menyerap hentakan,    sementara    fabriknya   pula    menawarkan ketahanan dan perlindungan impak sampingan.


Yang REBL plusnie boleh  digunakan  sehingga anak  korang  mencecah ketinggian 105 sm (sekitar usia 4 tahun). Selain memiliki kemudahan tapak true lock, ia juga memiliki  keupayaan pusingan  360  darjah, membolehkan  anda menukar    posisinya   dengan    mudah -tidak    kira   samada menghadap  depan  atau belakang

DEMI grow pula, mudah  dilipat  dan disimpan. Jimat ruang tau! Palang pemegangnya boleh diubahsuai dan dipasang dengan mudah .Tak adalah kita rasa stress bila nak memasangnya. Rodanya  kukuh dan sesuai  untuk semua jenis permukaan jalan!

DEMI carry cot. 'Carry cot' ini disertakan eksklusif dengan pembelian Demi grow. 'Cot' ini mudah diubah dan dilengkapi kanopi    dengan    perlindungan    UPF   50++,    serta pelindung mata untuk perlindungan daripada panas matahari.  Panel   udara   berintegrasi   memberikan keselesaan tambahan kepada bayi anda.

MIXX. Bakul  ini  dilengkapi dua  kompartmen. MIXX memiliki ruang  'tersembunyi' yang  luas  untuk keperluan  bayi  dan anda! Ianya  sangat  versatil dan  mudah  ditolak ketika bersiar-siar. Sistem   brek   roda  belakangnya memberikan   suspensi kepada semua roda untuk perjalanan yang lancar. 

MIXX carry cot. 'Carry    cot'   ini    disertakan    eksklusif   dengan pembelian rangkaian    MIXX. Bukan   sahaja kompak,malah ruang   penyimpanan    yang terlindung turut boleh diubah dan dibasuh.Ia memiliki ruang kaki yang tidak licin sebagai ciri keselamatan dan kebersihan tambahan. Penutup atasnya    memberikan perlindungan matahari dengan kanopi UPF 50+ Dream drape.


EAF curv. Buaian yang telah menerima pelbagai pengiktirafan ini menyerupai  pergerakan   sisi   ke  sisi   berentak   seperti dodoian sebenar.Tolakan    perlahan   memulakan pergerakan selama dua minit yang menenangkan bayi. Tanpa memerlukan bateri atau plag, buaian ini hanya perlu ditolak perlahan dan bayi anda diayun dengan tenang hingga terlena. 
Fabrik kapas dengan pengiktirafan Oeko-tex boleh dibasuh menggunakan mesin ini membuatkan bayi berasa selesa dan selamat. Aliran udaranya menjadikan bayi tenang dan tidur dengan nyenyak.

Rangkaian  Nuna Leaf Series  termasuk  Nuna Leaf Curv  merupakan  pelaburan jangka panjang  dan  boleh digunakan  dari  peringkat bayi  hinggalah  kanak-kanak mahupun dewasa dengan berat maksimum 60 kg.

Manakala SENA aire, cot mudah  alih ini  membantu menyediakan ruang  khas  untuk bayi  di  mana-mana sahaja.  Rekaan air  design™  yang terkini memberikan pengudaraan 360 darjah sekaligus  membawakan aliran  udara  terbaik dan segar, serta tidur yang lena.

Tilamnya   disertakan  dengan   rekaan   berzip yang boleh dibasuh menggunakan mesin dan pengering.  Tapaknya  tidak mudah  tergelincir dan  membolehkan anak  anda  tidur   lena tanpa gangguan.Mungkin saiznya  sedikit  besar, namun  ianya mudah  dilipat dengan  hanya  menggunakan sebelah  tangan. Nak disimpan dalam kereta atau di rumah pun senang.

Teruja tak nak membelinya? Kalau ada yang nak tahu lebih lanjut tentang Nuna, ‘The Threaded Collection’layari www.supremeglobal.com.my atau www.facebook.com/NunaMY



Sis  tengok pun, teruja dah…. Kalau nak beli pun, maybe kerusi kereta kanak-kanak lah kot. Kena cari yang sesuai sebab Dea Marissa, dah nak masuk lima tahun.Kena cari yang boleh sampai umur 7 atau 8 tahun. Baru berbaloi beli. Tak pun, tunggu kehadiran cucu jer lah baru Sis shopping habis-habisan hahhaa… Itupun lambat lagi, ntah sempat ataupun tidak untuk menatapnya! Huhuhu..
Bersama pelakon cantik Ramona ZamZam 
Sempat lagi tu bergambar dengan selebriti cantik, Mia Ahmad yang turut hadir memeriahkan majlis.
Okaylah, sampai ketemu lagi di catatan akan datang. Sayang selalu!


Inilah Nuna Baby Diaper Bag yang sis menang  lucky draw sewaktu pelancaran tersebut.

Lurve,
Anie Mohamed



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://aniemohamed.blogspot.com/2019/06/the-threaded-collection-koleksi-produk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dora Perlu Meninggalkan Tempatnya Di Hutan Dalam Klip Terbaru Dora And The Lost City Of Gold

Dora Perlu Meninggalkan Tempatnya Di Hutan Dalam Klip Terbaru Dora And The Lost City Of Gold

papar berkaitan - pada 3/8/2019 - jumlah : 310 hits
Dora perlu meninggalkan tempat tinggal di hutan untuk pergi ke dunia sebenar yang begitu asing bagi dalam klip terbaru filem Dora and the Lost City of Gold Anda boleh tonton klip filem tersebut dipemain video dibawah Adaptasi dari siri tele...
Masa Lampau Menghantui The Losers Club Dalam Tv Spot Terbaru It Chapter Two

Masa Lampau Menghantui The Losers Club Dalam Tv Spot Terbaru It Chapter Two

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 334 hits
Warner Bros telah melancarkan tv spot terbaru filem IT Chapter Two memaparkan Pennywise cuba menakut nakutkan ahli The Losers Club dengan kisah kisah lampau mereka Anda boleh tonton tv spot tersebut dipemain video dibawah IT Chapter Two dit...
Thomas Friends Catat Malaysia Book Of Records Koleksi Terbaru Trackmaster

Thomas Friends Catat Malaysia Book Of Records Koleksi Terbaru Trackmaster

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 313 hits
Thomas Friends antara watak animasi yang menjadi pujaan kanak kanak seluruh dunia dan kali ini telah mencipta sejarah dalam Malaysia Book of Records dengan Diorama Terbesar Thomas Friends Pameran yang menakjubkan seluas 50 meter persegi ini...
Pengarah Siri Mars Nat Geo Akan Arahkan Filem Kelima The Purge

Pengarah Siri Mars Nat Geo Akan Arahkan Filem Kelima The Purge

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 193 hits
Penerbit dan pengarah siri televisyen Nat Geo Mars Everardo Gout dilaporkan bakal mengarahkan filem kelima The Purge yang diterbitkan secara bersama oleh Blumhouse Productions Platinum Dunes dan Universal Pictures Menurut laporan dari Varie...
Keanu Reeves Nampak Bergaya Diset Penggambaran Bill Ted Face The Music

Keanu Reeves Nampak Bergaya Diset Penggambaran Bill Ted Face The Music

papar berkaitan - pada 3/8/2019 - jumlah : 224 hits
Filem ketiga Bill Ted Face The Music kini sedang sibuk menjalani penggambaran di New Orleans Amerika Syarikat Dalam perkembangan terbaru beberapa gambar dari set penggambaran telah tersebar dilaman sosial Twitter Gambar gambar tersebut menu...
Tawau Mykad Syndicate Just Tip Of The Iceberg Says Kitingan

Tawau Mykad Syndicate Just Tip Of The Iceberg Says Kitingan

papar berkaitan - pada 3/8/2019 - jumlah : 292 hits
Parti Solidariti Tanah Airku president Jeffrey Kitingan KOTA KINABALU Parti Solidariti Tanah Airku president Jeffrey Kitingan suspects that the identity card syndicate uncovered with the arrests of three individuals in Tawau a few days ago ...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran