The Masked Singer Malaysia Musim 3


‘The Masked Singer Malaysia’ Musim 3 bakal menyaksikan penglibatan 8 orang personaliti yang terdiri daripada pelbagai cabang industri hiburan untuk menduduki kerusi Juri Tetap termasuk 7 muka baharu.
Bersiaran secara rakaman selama 10 minggu pada setiap Jumaat, mulai 23 Disember 2022, jam 9 malam di Astro Warna HD, terdapat 15 kostum menarik dan unik yang akan dipakai oleh barisan peserta iaitu Mawar Berduri, Kurita, Si Tangkis, Betta Fish, Lollipop, Bertih Jagung, Zirafah, Abg Burger, Mr Parrot, Manggis, Pizza Panas, Brokoli, Nyoq Muda, Dewi Angsa dan Si Mawas.
Seperti musim terdahulu, busana-busana ini direka khas oleh Akma Suriati Awang serta mendapat sentuhan istimewa daripada Hatta Dolmat.
Berikut dikongsikan lebih lanjut tentang rancangan ini dan format pemarkahannya.
Apakah The Masked Singer Malaysia (TMSMY)? Menggunakan format asal program realiti popular dari Korea Selatan, ‘The King of Mask Singer’ telah diadaptasi di negara-negara lain seperti Indonesia, Thailand, China dan Amerika Syarikat, di mana ianya berjaya mencetuskan satu fenomena yang cukup gah dan diminati ramai.
Musim pertama ‘TMSMY’ sebelum ini telah menyaksikan penyanyi popular tanah air, Aina Abdul dinobatkan sebagai Juara dalam kostum Bunga Raya.
Manakala penyanyi versatil, Shila Amzah pula merangkul kejuaraan untuk musim kedua dengan kostum Rambutan.
Tampil dengan lebih gah, ‘The Masked Singer Malaysia’ musim ke-3 ini bakal membuka tirainya semula dengan kehadiran 15 orang barisan selebriti terkemuka negara yang terdiri daripada nama-nama hebat dari pelbagai cabang seni seperti penyanyi, pelakon, pelawak, personaliti TV, atlet sukan, pempengaruh media sosial dan ramai lagi.
Masih mengekalkan format asal program realiti ‘The King of Mask Singer’, kesemua peserta The Masked Singer Malaysia akan memakai kostum dari kepala hingga ke kaki bagi menyembunyikan identiti masing-masing.
Hanya suara dan kreativiti persembahan sahaja yang akan dipertaruhkan untuk menentukan kedudukan peserta dari minggu ke minggu sehinggalah dinobatkan sebagai juara.
Identiti sebenar barisan peserta telah dirahsiakan dan tidak diketahui oleh semua yang terlibat dalam program ini termasuk hos, barisan panel malah dari ratusan krew produksi dan staff. Hanya beberapa orang sahaja yang diberi amanah untuk menyimpan rahsia identiti sebenar para peserta.
Selepas pengumuman penyingkiran dibuat di akhir rancangan, detik yang paling ditunggu- tunggu dan mendebarkan adalah saat peserta tersingkir menanggalkan topeng dan mendedahkan identiti misteri mereka buat pertama kali di hadapan hos, barisan juri, dan juga penonton.
Peserta yang identitinya tidak didedahkan sehingga akhir episod merupakan juara program realiti The Masked Singer Malaysia musim pertama.
Hos Datuk AC Mizal sekali lagi dipertanggungjawabkan menjadi hos untuk program hebat ini.
Barisan Juri Tetap Memperkenalkan antara barisan juri tetap The Masked Singer musim ini. Mungkinkah mereka ini berjaya membongkar rahsia siapa di sebalik topeng?
Tarikh & Waktu Siaran The Masked Singer Malaysia Musim 3 Saksikan The Masked Singer Malaysia setiap Jumaat, jam 9 malam mulai 23 Disember 2022.
Rancangan ini boleh ditonton di Astro Warna HD dan perkembangannya turut dikongsikan di Youtube Astro Gempak.
Pautan info lanjut :
https://www.youtube.com/@astrogempak https://www.astro.com.my/ Baca juga:
Drama Rindu Kasih : Sinopsis, Senarai Pelakon & Sedutan Ep 1-15 MYTV : Pendaftaran, Saluran & Pemasangan

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/the-masked-singer-malaysia-musim-3-2023/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-masked-singer-malaysia-musim-3-2023

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
All Together Now Malaysia Musim 2 Juri Dan Peserta

All Together Now Malaysia Musim 2 Juri Dan Peserta

papar berkaitan - pada 11/12/2022 - jumlah : 205 hits
All Together Now Malaysia telah memasuki musim kedua dimana akan temui penonton secara eksklusif bermula 11 Disember 2022 di saluran Astro Ria 104 ATNM2 merupakan sebuah program nyanyian popular Malaysia yang diinspirasikan berdasarkan form...
Trend Terbaru Jadi Tumpuan Rancangan Master In The House Bakal Kembali Dengan Musim Ke 2

Trend Terbaru Jadi Tumpuan Rancangan Master In The House Bakal Kembali Dengan Musim Ke 2

papar berkaitan - pada 13/12/2022 - jumlah : 120 hits
Rancangan hiburan SBS Master In The House akan kembali dengan musim terbaru ARTIKEL BERKAITAN Semalam pihak produksi Master In The House mengumumkan bahawa rancangan itu akan kembali dengan musim terbaru pada Januari akan datang Rancangan i...
Kami Semua Tak Sabar Para Pelakon Missing The Other Side Teruja Untuk Musim Kedua

Kami Semua Tak Sabar Para Pelakon Missing The Other Side Teruja Untuk Musim Kedua

papar berkaitan - pada 19/12/2022 - jumlah : 105 hits
Korang dah sedia ke untuk tengok drama Missing The Other Side musim kedua ARTIKEL BERKAITAN Terbaru satu sesi sidang media diadakan bagi mempromosikan musim kedua Missing The Other Side Acara itu dihadiri oleh pengarah Min Yeon hong dan jug...
The Colours Of Life Fadhlina Sidek Menteri Pendidikan Malaysia

The Colours Of Life Fadhlina Sidek Menteri Pendidikan Malaysia

papar berkaitan - pada 3/12/2022 - jumlah : 351 hits
The Colours of Life Fadhlina Sidek Menteri Pendidikan Malaysia Tahniah YB Fadhlina Sidek di atas pelantikan sebagai Menteri Pendidikan Malaysia https youtube com shorts I9vIQb QPdY feature share mknaceunlimited mknace thecoloursoflife terba...
Why Do We Need To Know About The Ppe Cabinet Malaysia

Why Do We Need To Know About The Ppe Cabinet Malaysia

papar berkaitan - pada 9/12/2022 - jumlah : 186 hits
PPE cabinet Malaysia important to know about it Most people take as a thing that you don t need to know The fact is PPE cabinet Malaysia is the must thing that people need to know about it PPE cabinets have many things in them as protection...
Masidi Quitting Sabah Bersatu Made In The Best Interest Of Sabah Malaysia

Masidi Quitting Sabah Bersatu Made In The Best Interest Of Sabah Malaysia

papar berkaitan - pada 10/12/2022 - jumlah : 176 hits
Gabungan Rakyat Sabah secretary general Datuk Seri Masidi Manjun said there was a tendency to forget that many Sabahans as well as Sarawakians have family members of different religious faiths who have lived in harmony for centuries BERNAMA...
Nims Crispy Choco Tub Starberry Pertama Di Malaysia Gabungan Bijirin Honey Stars Dan Coklat Strawberi

Nims Crispy Choco Tub Starberry Pertama Di Malaysia Gabungan Bijirin Honey Stars Dan Coklat Strawberi

papar berkaitan - pada 15/12/2022 - jumlah : 213 hits
NIMS CRISPY CHOCO TUB STARBERRY PERTAMA DI MALAYSIA GABUNGAN BIJIRIN HONEY STARS DAN COKLAT STRAWBERI Assalammualaikum semua Berita gembira buat semua penggemar NIMS Crispy Choco Tub Pengeluar snek makanan ringan berasaskan bijirin dan cokl...
Pizza Hut Malaysia Reveals Next Gen Thin And Crunch Pizza Crust

Pizza Hut Malaysia Reveals Next Gen Thin And Crunch Pizza Crust

papar berkaitan - pada 15/12/2022 - jumlah : 344 hits
Pizza Hut Malaysia introduces new innovative thin crust pizza New Crackin Thin Crust 0 5cm thinner cheesier PIZZA HUT MALAYSIA NEW THIN CRUSTPIZZA HUT MALAYSIA has announced a new innovative thin crust pizza aimed at the younger audience Th...
Pasif Income Terbaik Di Malaysia

Pasif Income Terbaik Di Malaysia

papar berkaitan - pada 15/12/2022 - jumlah : 196 hits
Pasif Income Terbaik Di Malaysia Dengan Copytrade Anda tentu tercari cari peluang buat pasif income terbaik di Malaysia pada ketika ini The post appeared first on
Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

There Is An Awakening

App Inarah

Masih Beraya

Pj Mayor Denies Being Rude To Residents Group



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


1 500 Berarak Ke Dataran Merdeka Tuntut Hak Pekerja

More Than Pools Patios Eric Curtis Landscape Architecture Designs For Life

Dua Lelaki Didakwa Tebang Pokok Robin Hood

Anwar Announces Over 13 Pay Hike For Govt Servants Largest In History

Kkb By Election Remarks May Cost Pn Support Of Voters

1 Mei 2024 Selamat Hari Pekerja