Terlalu Sibuk Bekerja Tiba Masa Untuk Anda Manjakan Diri Dan Relaks


Terlalu sibuk bekerja? Tiba masa untuk anda ‘manjakan diri’ dan relaks. Kuat sangat bekerja sampai orang pun dah cop anda sebagai seorang ‘Workaholic’ (orang gila kerja). Mana taknya, awal pagi dah kena keluar hadap jam ditambahnya pula bila kena balik lambat disebabkan kerja yang menimbun dekat office hingga terpaksa buatot. Bila balik kerja, badan dah penat dan terus masuk tidur sampai tak sempat nak buat apa. Setiap hari ulang rutin yang sama, masa untuk diri sendiri pun takde langsung. Haih, hidup.
Terlalu sibuk bekerja?
Tiba masanya anda untuk escape dari dunia kesibukandan manjakan diri sendiri. Ada banyak cara sebenarnyayang anda boleh lakukan untuk relaks dan lupakan segala kesibukan buat sementara waktu.
1) Reward diri sendiri dengan makanan yang best!
Only foods can make you happy! Sekali-sekala andapergi lah belanja diri sendiri dengan makanan-makananyang fancy dan best. Mesti anda ada wishlist tempat makanan menarik yang anda dah lama simpan niat nakpergi, tapi disebabkan kesibukan kerja, takberkesempatan pulak nak pergi. Takkan lah hari-harinak makan benda biasa kan, it’s time to treat yourself!
2) Shopping time! Shopping is the best therapy! Ha,membeli-belah niboleh dikira terapi tau sebab anda boleh tenangkanfikiran dengan tengok barang-barang yang korang suka. Masa ni lah, anda nak release tension membeli belahdengan duit hasil titik peluh sendiri.
3) Bersenam Dengan kesibukan harian, nak bersenam pun tak sempat. Ha sesekali anda perlu juga bersenam untuk mengeluarkan peluh. Benda ni bukan sahaja dapatmenyihatkan fizikal tubuh anda, bersenam pun dapat meningkatkan mental anda. Bila otak dah cerdas, kerjapun makin produktif tau!
4) Movie time!
Ha, ni tips paling mudah anda boleh buat, layan movie sorang-sorang pun takde hal, ‘having me time’ gitu. Takkisahlah movie apa yang anda minati, yang penting tips ni boleh membantu anda untuk lebih relaks dari kerjadekat office yang tak pernah habis tu.
5) Rawatan di spa! Ramai orang yang berkerja ni terlampau sibuk sampaikesihatan dan kecantikan diri pun terabai. Sesekali tu, anda pun perlu pergi ke spa, selain dapat mencantikkan diri anda juga boleh ada masa untuk chill dan relaksdengan beberapa jenis rawatan yang bolehmembuatkan anda lebih tenang.
Mulai 1 MAC 2020, anda boleh mula short sweet escape bersama Estetika Medispa di TTDI, Kuala Lumpur. Sempena pembukaan cawangan terbaru ini, 50% Diskaun akan diberikan kepada para pengunjungyang hadir. Yang lebih menarik lagi, potongan harga gilamerangkumi semua pakej yang ditawarkan EstetikaMedispa TTDI!

Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang untukmembawa pulang lipmatte dan touch screen vanity mirror bernilai RM 399 secara percuma! Janganlepaskan peluang promosi gila ni sebelum andaterpaksa gigit jari kaki!
Layari Facebook page Estetika Medispa TTDI untuktahu lebih lanjut dan Whatsapp kami (017- 949 9047) untuk book slot terhad ini dengan segera!
The post Terlalu sibuk bekerja? Tiba masa untuk anda ‘manjakan diri’ dan relaks…. appeared first on Apakes.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/terlalu-sibuk-bekerja-tiba-masa-untuk-anda-manjakan-diri-dan-relaks/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=terlalu-sibuk-bekerja-tiba-masa-untuk-anda-manjakan-diri-

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jodoh Adalah Cerminan Diri Kita Bila Tiba Masanya Pasti Akan Tiba

Jodoh Adalah Cerminan Diri Kita Bila Tiba Masanya Pasti Akan Tiba

papar berkaitan - pada 15/2/2020 - jumlah : 510 hits
Jodoh Adalah Cerminan Diri Kita Bila Tiba Masanya pasti akan tiba Ada lagi ke lelaki baik sekarang Susahnya nak cari lelaki yang baik sekarang ni Perempuan baik sekarang dah makin pupus Untuk mendapatkan jodoh yang baik bermula daripada dir...
Nurse Terlalu Sibuk Rawat Covid 19 Bersanding Guna Hazmat Suit Ganti Baju Pengantin

Nurse Terlalu Sibuk Rawat Covid 19 Bersanding Guna Hazmat Suit Ganti Baju Pengantin

papar berkaitan - pada 15/2/2020 - jumlah : 577 hits
Krisis penularan wabak Covid 19 tidak menghalang cinta dua individu yang terpisah dengan jarak dan tanggungjawab mereka Sibuk dengan tugasan di hospital sehingga tidak sempat pulang rakan rakan kepada Tang Xing Xing telah membuat kejutan ma...
Tun M Telah Buktikan Kewibawaannya Kini Tiba Masa Anwar Pula Melaksanakannya

Tun M Telah Buktikan Kewibawaannya Kini Tiba Masa Anwar Pula Melaksanakannya

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 190 hits
Selepas PH berjaya membentuk kerajaan pada Mei 2018 Tun M telah berusaha untuk melaksanakan beberapa manifesto yang dijanjikan meskipun semua tahu masalah besar yang kita hadapi apabila mewarisi kerajaan yang telah hampir rosak Banyak manif...
Tak Perlu Paksa Diri Buat Mana Mampu Tip Jadi Isteri Terbahagia Untuk Isteri Bekerja

Tak Perlu Paksa Diri Buat Mana Mampu Tip Jadi Isteri Terbahagia Untuk Isteri Bekerja

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 285 hits
Menjadi isteri dan ibu bekerjaya sememangnya memerlukan perancangan masa yang tepat Seawal pagi lagi jadual mereka padat dengan urusan menyiapkan anak ke sekolah menyiapkan sarapan dan seterusnya bersiap ke tempat kerja Pulang sahaja ke rum...
Mungkin Penat Bekerja Abang Food Panda Tenangkan Diri Dengan Ayat Suci Al Quran

Mungkin Penat Bekerja Abang Food Panda Tenangkan Diri Dengan Ayat Suci Al Quran

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 584 hits
Menunaikan ibadah sudah menjadi satu kewajiban dalam kehidupan seseorang muslim Dapat menunaikan ibadah sunat pula sudah tentu menjadi nilai tambah yang baik menunjukkan rasa syukur kita kepada Maha Esa Satu laman Facebook Chicken Royale me...
Tun M Tawar Diri Jadi Calon Perdana Menteri

Tun M Tawar Diri Jadi Calon Perdana Menteri

papar berkaitan - pada 29/2/2020 - jumlah : 295 hits
SHAH ALAM Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini menawarkan dirinya untuk menjadi calon Perdana Menteri
Pemuda Di Deli Serdang Bunuh Ibu Dan Nenek Lalu Bunuh Diri

Pemuda Di Deli Serdang Bunuh Ibu Dan Nenek Lalu Bunuh Diri

papar berkaitan - pada 1/3/2020 - jumlah : 160 hits
Warga yang mendapati jasad ketiganya langsung melapor ke Polsek Tiga Juhar Petugas kepolisian kemudian tiba dan melakukan olah TKP
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord