Terhibur Di Faztival Fazura 2022 Penonton Mahu Konsert Ini Sebagai Acara Tahunan


Assalammualaikum semua! Pada 11 September 2022 bertempat di Axiata Arena Bukit Jalil telah berlangsung buat julung kalinya konsert seumpanya anjuran jenama Fazura. Jenama Fazura dimiliki oleh Selebriti No.1 Malaysia iaitu Fazura atau nama penuh beliau Nur Fazura Binti Sharifudin. 

Nama Fazura ini sangat dikenali dengan bakat yang sangat menyerlah dalam dunia lakonan, nyanyian, hos televisyen, VJ dan keusahawanan. Kini, Fazura sangat aktif dalam perniagaan milik beliau yang dikenali sebagai Fazura. Hanya menggunakan identiti dan personaliti tersendiri, konsep perniagaan Fazura mahu semua peminat dan pelanggan memiliki produk berkualiti pada harga mampu milik. 

TERHIBUR DI FAZTIVAL FAZURA 2022, PENONTON MAHU KONSERT INI SEBAGAI ACARA TAHUNAN
Faztival Fazura 2022 adalah acara konsert yang lain daripada yang lain. Di dalam meraikan kejayaan Fazura dalam karier sebagai penggiat seni dan kejayaan perniagaan beliau, konsert ini urut diadakan bersama penyanyi lagenda nusantara. Bayangkan anda meraikan kejayaan anda di Axiata Arena. Itu adalah stadium tau. Luar biasa Fazura! Tak mainlah Hotel sahaja kan. Stadium pun Faz boleh! Fazbulous! 
Menghimpunkan penyanyi dari pelbagai genre. Bayangkan juga peminat penyanyi yang hadir dari latar belakang minat berbeza. Peminat Dato' M. Nasir, Dato' Awie, Ella, Ruffedge, Amir Masdi, Zizi Kirana, Ippo Hafiz, Mulan Jameela dan Ahmad Band? R&B, Pop Rock, Etnik Kreatif, Balada, Pop Alternatif, Indie? Memang kreatif la Fazura ni. 
Secara automatik, BBNU zaman sekarang tahu lagu lama. Oh best juga lagu ni. Auto tahu lirik pun ya. Kami yang dah 35 tahun ke atas ni memang enjoy bagai nak rak. Masuk Amir Masdi, kami senyap. Apa eh lagu ni? Kahkahkah. Masuk Ippo Hafiz, eh lagu drama TV3!!!! Memang tak bosan lah bila konsert begini. Bawa pula lagu hits masing-masing. Energi kami macam bateri kena cas. Hahaha. 
Masa pulang dari konsert Faztival Fazura 2022, Ruby sempat la bersempang dengan tetamu yang hadir menonton. Mereka kongsi pendapat.

"Best sangat Faztival Fazura 2022 ni sebab semua penyanyi best. Baru saya tahu lebih sedap dengar nyanyian secara langsung dengan sistem bunyi di mainkan dalam stadium tertutup Axiata Arena".

"Tak menyesal saya meredah hujan siang tadi untuk ke Faztival Fazura 2022. Stadium tertutup, konsert di sini lebih selesa sebab ada tempat duduk bernombor. Al maklumlah saya dah berusia, saya teruja nak tengok Dato' M Nasir, Dato' Awie, Ella dan Ruffedge. Ternyata malam ini tidak mengecewakan. Me time untuk saya berbaloi-baloi!"

"Pada mulanya saya beli tiket sebab ikut kawan, sebab kami plan nak karaoke atau pergi konsert. Kami nak cari aktiviti untuk berhibur. Saya tengok poster Faztival Fazura 2022, ada Amir Masri, Zizi Kirana, Ruffedge dan Dato' Awie. Okaylah kita on pergi konsert. Terhibur sangat malam ni! Esok kerja confirm playlist di Spotify Faztival Fazura 2022 akan saya dengar."
"Saya tak pernah pergi konsert sebelum ni, ini pertama kali. Selalu saya skeptikal bahawa konsert ni aktiviti tak berfaedah. Tengok konsert Faztival Fazura 2022 saya terus rasa bangga. Bangga dengan Fazura sebab berani adakan konsert mega macam ni. Siap dapat goodies bag lagi! Ramai juga wanita yang hadir, saya berasa selesa dan kami sama-sama menyanyi semua lagu. Saya dapat kenal kawan baru!"

"Saya nak Faztival Fazura 2022,  diadakan setiap tahun! Saya tahu Fazura tahu apa kami nak! Senarai penyanyi yang join sudah gempak. Senarai lagu yang dinyanyikan juga semua hits. Nostalgia sangat! Demi kesihatan mental saya, aktiviti melepaskan stress dan anxiety dengan menyanyi bersama penyanyi kegemaran amat membantu saya. Stress kerja dan kehidupan berlalu bagai udara yang berlalu. Pergilah kau masalah. Ewahhhhh"

"Saya tak sangka bahawa ada konsert sebegini. Sambil berhibur, kita meraikan kejayaan Fazura. Tentatif program tidak tertumpu kepada nyanyian sahaja. Ada dua penghargaan dari Malaysia Book of Records lagi. Satu tudung bawal terbesar dan acara bawal terbesar. Tahniah Faz! Saya masuk kalendar untuk Faztival Fazura 2023. Hahaha." 
"Teruja melihat Fattah Amin muncul semasa mula-mula memimpin Selawat Nabi. Hampa jugalah apabila sekejap sangat kemunculan dia. Namun, terubat juga kekecewaan apabila Fattah Amin muncul sebagai Awang semasa persembahan lagu Dato' M. Nasir, Mentera Semerah Padi. Pahlawan Melayu dah bersilat memang saya suka tengok sejak filem Mat Kilau bulan lepas."
FAZTIVAL FAZURA 2022
Faztival Fazura 2022 adalah acara konsert khas yang dibawakan oleh Fazura. Ia menampilkan gabungan legenda-legenda muzik dari Malaysia dan Indonesia, serta artis-artis muda yang kini menigkat popularitinya. Di antara barisan penyanyi yang hebat itu adalah:

 
 
 
 
 
SENARAI LAGU KONSERT FAZTIVAL FAZURA 2022
Sebanyak 36 lagu telah dinyanyikan sepanjang Faztival Fazura 2022. Sudah semestinya kami pulang dengan hati yang gembira. Hehehe. 
DATO' M. NASIRSUATU MASATANYA SAMA ITU HUD HUDMENTERA SAMERAH PADI

AMIR MASDIASMARAESOKKAU SAKITI

ELLADUA INSAN BERCINTAMEDLEY - SEMBILU, RETAKKESAL

IPPO HAFIZSEADANYA AKUMEDLEY - RAHSIA REDHA, KU TAKKAN MAMPUKEKAL BAHAGIA

ZIZI KIRANAPURNAMA feat Ustaz Fakhrul (UNIC)PIJAKEH

RUFFEDGETIPAH TERTIPU BILA RINDUKHAYALAN

DATO' AWIELAYANG LAYANG TERPUTUS TALIDI PENJARA JANJITERIMA KASIH


MULAN JAMEELAMAKHLUK TUHAN PALING SEKSIWONDER WOMANSINARAN

FAZURAMEDLEY - SAYANGI DIRIMU, BISA APA, HANCUR AKU. JIKA CINTA ALLAH feat. AHMAD DHANI

AHMAD BANDODDISTORSISUDAHBIDADARI KESUNYIANAKU CINTA KAU DAN DIAMADU 3

FAZURA TERIMA PENGHARGAAN DARI MALAYSIA BOOK OF RECORDS
Tahniah Fazura dan pasukannya! Ini adalah tahun yang sangat membahagiakan buat kalian semua. 



Semoga dengan anugerah ini akan memberi anda kekuatan dan semangat untuk memberi yang terbaik kepada pelanggan Fazbulous. Kami menantikan Faz berlakon macam dulu-dulu. Lakonan Faz sentiasa beri kami perasaan berbunga-bunga dan menusuk jiwa. Rindulah! 
P/S: Gambar dari Jurufoto Rasmi Faztival Fazura 2022
FAZBULOUS

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2022/09/terhibur-di-faztival-fazura-2022.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Konsert Sulung Faztival Fazura 2022 Mencatat Sejarah Tersendiri Dan Dua Rekod Baharu

Konsert Sulung Faztival Fazura 2022 Mencatat Sejarah Tersendiri Dan Dua Rekod Baharu

papar berkaitan - pada 15/9/2022 - jumlah : 225 hits
Assalammualaikum semua Konsert sulung Faztival Fazura 2022 yang telah diadakan Axiata Arena Bukit Jalil pada Ahad 11 September 2022 telah berlangsung dengan gilang gemilang Konsert dimulakan dengan nyanyian pembukaan oleh YBhg Dato M Nasir ...
Warner Bros Batalkan Acara Dc Fandome 2022

Warner Bros Batalkan Acara Dc Fandome 2022

papar berkaitan - pada 4/9/2022 - jumlah : 137 hits
DC FanDome tahun ini telah dibatalkan menamatkan acara maya selama dua tahun yang dihoskan oleh DC Comics dan Warner Bros Discovery Konvensyen peminat secara maya tidak akan berlangsung tahun ini berikutan kembalinya acara secara bersemuka ...
Jadual Acara Sukan Berbasikal Trek Sukma 2022

Jadual Acara Sukan Berbasikal Trek Sukma 2022

papar berkaitan - pada 18/9/2022 - jumlah : 221 hits
Acara Berbasikal Trek untuk temasya SUKMA 2022 atau dikenali juga dengan SUKMA XX MSN 2022 akan berlangsung dari 19 September hingga 22 September 2022 bertempat di Velodrom Nasional Malaysia Nilai Negeri Sembilan Secara keseluruhan bagi suk...
Kritik Konsert Dan Acara Hiburan Bekas Imam Masjidil Haram Quot Di Hukum Penjara Quot 10 Tahun

Kritik Konsert Dan Acara Hiburan Bekas Imam Masjidil Haram Quot Di Hukum Penjara Quot 10 Tahun

papar berkaitan - pada 30/8/2022 - jumlah : 184 hits
RIYADH Mahkamah Rayuan Arab Saudi telah menjatuhkan hukuman penjara 10 tahun kepada bekas imam Masjidil Haram dan pendakwah terkemuka Sheikh Saleh Al Talib Pihak berkuasa Saudi menahan Sheikh Saleh pada Ogos 2018 selepas didakwa menyampaika...
Rossa Bakal Kembali Bertemu Peminatnya Di Konsert Rossa 25th Shining Years Concert November 2022

Rossa Bakal Kembali Bertemu Peminatnya Di Konsert Rossa 25th Shining Years Concert November 2022

papar berkaitan - pada 12/9/2022 - jumlah : 264 hits
Setelah kejayaan penganjuran siri jelajah konsert Rossa 25th Shining Years Concert di Jakarta Bandung Surabaya yang menyaksikan kehadiran lebih 15 000 penonton kini Dato Sri Rossa akan kembali ke Konsert Solo Pertama sejak pandemik 2020 yan...
Gegar Vaganza 2022 Senarai Lagu Keputusan Konsert Mingguan Gegar Vaganza 9

Gegar Vaganza 2022 Senarai Lagu Keputusan Konsert Mingguan Gegar Vaganza 9

papar berkaitan - pada 7/9/2022 - jumlah : 533 hits
Gegar Vaganza 2022 Senarai Lagu Keputusan Konsert Mingguan Gegar Vaganza 9Gegar Vaganza 2022 Senarai Lagu Keputusan Konsert Mingguan Gegar Vaganza 9 Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Setiap tahun tak lengkap kalau takde rancangan nyanyia...
Sukan Malaysia 2022 Logo Maskot Lagu Rasmi Dan Jadual Penuh Acara Sukma 2022

Sukan Malaysia 2022 Logo Maskot Lagu Rasmi Dan Jadual Penuh Acara Sukma 2022

papar berkaitan - pada 16/9/2022 - jumlah : 250 hits
Sukan Malaysia 2022 2022 Sukma Games bermula pada 16 September 2022 hingga 24 September 2022 dan Kuala Lumpur sebagai tuan rumah Sukan Malaysia ke 20 kali ini Logo SUKMA 2022 seperti dalam gambar di bawah bersama maskot SUKMA 2022 Oyen Hari...
Jadual Acara Sukma 2022

Jadual Acara Sukma 2022

papar berkaitan - pada 17/9/2022 - jumlah : 340 hits
Jadual Acara SUKMA 2022 BILAKAH tarikh temasya SUKMA 2022 bakal berlangsung Untuk makluman anda temasya Sukan Malaysia 2022 yang juga dikenali sebagai SUKMA XX bakal diadakan secara rasmi mulai 16 hingga 24 September 2022 yang bertempat di ...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram

6 Ciri Harimau Jadian

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan