Tandas Tak Bersih Banyak Kuman Jadi Punca Satu Keluarga Selalu Tak Sihat


Dalam keadaan sekarang, terlalu banyak jangkitan virus dan kuman yang menjejaskan kesihatan seisi keluarga. Oleh itu, penjagaan kebersihan sangat penting bagi memastikan kesihatan kita sentiasa berada di tahap terbaik. Bukan sahaja perlu sentiasa menjaga kebersihan diri seperti kerap mandi dan mencuci tangan tetapi TANDAS juga!
Sumber foto: www.freepik.com Tak ramai yang memandang serius tentang kepentingan membersihkan tandas sedangkan di situ jugalah paling mudah pembiakan bakteria berlaku.
Coway Malaysia Lancar BATERI BIDET
Bercerita tentang penggunaan tandas serta kepentingan menjaga kebersihannya, Coway Malaysia yang merupakan syarikat pakar penjagaan air, udara dan kesejahteraan ini juga telah melancarkan satu lagi hasil ciptaan serba canggih dengan memperkenalkan BATERI BIDET, alat pemancut air untuk membersihkan punggung dan bahagian sulit kita selepas membuang air.

BATERI BIDET Sasarkan Pembersihan Tandas Yang Sempurna & Mudah
Dengan teknologi pintar BATERI BIDET Coway, urusan membersihkan diri kini lebih menyenangkan dengan penyelesaian yang bersih dan mudah digunakan ini. Menurut Kyle Choi, Pengarah Urusan Coway Malaysia, selari dengan usaha masyarakat Malaysia untuk mengurangkan penggunaan kertas dalam kehidupan seharian, seharusnya ia perlu diterapkan dalam amalan penggunaan tandas juga.
“Pemancut air BATERI BIDET menyasarkan pembersihan sempurna lagi mudah, sambil mengurangkan pengunaan air daripada cara pembersihan biasa, seperti alat pancutan air pegangan tangan. Tambahan pula, bidet tidak menyebabkan percikan air merata-rata lantai, mencegah lantai tandas basah dan mengurangkan kecederaan akibat tergelincir dan jatuh. Kes seperti ini sebenarnya menimpa satu daripada setiap tujuh rakyat Malaysia,” tambah Kyle lagi.
Banyak Manfaat Yang Menyokong Kesihatan Pengguna
Bidet juga menawarkan manfaat khusus lain yang menyokong kesihatan dan kesejahteraan. Penggunaan bidet telah didapati mencegah dan menambah baik pengurusan jangkitan pundi kencing, buasir dan kebersihan semasa haid wanita, di samping menjaga kesihatan prostat dalam kalangan lelaki.

Kawalan pintar bidet boleh menjanjikan pengalaman membersihkan diri yang memudahkan orang kurang upaya, warga emas, wanita hamil dan pesakit selepas pembedahan. Sementara itu, bidet juga didapati mencegah dan menangani pelbagai masalah seperti sembelit dan jangkitan saluran kencing.
Di tandas awam pejabat atau pusat membeli-belah khas untuk kegunaan orang ramai, bidet dengan fungsi pembersihan diri sudah tentu membantu meningkatkan tahap kebersihan keseluruhan.
Praktikal & Mudah Guna
BATERI BIDET Coway yang mesra pengguna menawarkan pelbagai ciri praktikal. Fungsi pembersihan diri bidet membolehkannya dicuci secara automatik sebelum dan selepas digunakan untuk menjamin tahap kebersihan yang lebih tinggi. Panel satu sentuhan menawarkan kawalan mudah dan serba guna bagi beberapa posisi pembersihan, dua kawalan tekanan air dan empat penetapan arah air. Dikendalikan sepenuhnya dengan bateri, bidet ini boleh dipasang atas tandas anda tanpa soket dinding.

Sementara itu, sensor tempat duduk membolehkan bidet untuk diaktifkan hanya apabila berat duduk manusia dikesan, mengelakkan percikan air tidak sengaja, terutamanya anak-anak kecil yang suka menekan setiap butang dan suis di rumah. Reka bentuk nipis dan fungsi BATERI BIDET Coway juga menjimatkan ruang dan menambah keanggunannya.
Tambahan lagi, pengguna akan mendapat manfaat tambahan perkhidmatan penyelenggaraan BATERI BIDET sekali setiap empat bulan, di mana pemancut bidet dibersihkan setiap kali penyelenggaraan untuk meningkatkan tahap kebersihan.
Hanya RM49 Sebulan, Berbaloi!
BATERI BIDET Coway sedia menjadi alat berguna di rumah anda menerusi skim penyewaan termampu hanya pada RM49 sebulan dan disediakan bersama perkhidmatan penyelenggaraan percuma untuk tempoh lima tahun. Di samping itu, anda juga boleh membeli secara langsung pada harga RM1,390, yang termasuk perkhidmatan penyelenggaraan percuma untuk satu tahun.

Orang ramai boleh mendapatkan BATERI BIDET Coway sekarang dengan promosi khas RM39 sebulan. Pelanggan boleh jimat sehingga RM600 dan menikmati perkhidmatan penyelenggaraan lima tahun percuma serta pemegang berus gigi dan ubat gigi eksklusif secara percuma. Tertakluk kepada terma dan syarat selagi stok masih ada.
Oleh itu, rakyat Malaysia kini boleh menikmati pengalaman pembersihan sempurna lagi mudah dengan BATERI BIDET Coway! Untuk maklumat lanjut mengenai Coway dan produk pemenang anugerahnya, sila layari www.coway.com.my
 
The post Tandas Tak Bersih, Banyak Kuman. Jadi Punca Satu Keluarga Selalu Tak Sihat! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://majalahpama.my/tandas-tak-bersih-banyak-kuman-jadi-punca-satu-keluarga-selalu-tak-sihat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Air Kolam Banyak Kuman Bila Mandi Kena Cirit Birit Doktor Kongsi Sebabnya

Air Kolam Banyak Kuman Bila Mandi Kena Cirit Birit Doktor Kongsi Sebabnya

papar berkaitan - pada 26/9/2022 - jumlah : 149 hits
Dah jadi lumrah anak anak patang nampak kolam renang punyalah seronok Memang teruja nak mandi kolam Tak ada masalah untuk benarkan anak anak mandi kolam cuma perlu pentingkan aspek keselamatan Jangan biarkan anak mandi tanpa pengawasan oran...
Nak Cepat Keluar Seorang Tapi Nak Enjoy Bawalah Anak Itulah Momen Bahagia Satu Keluarga

Nak Cepat Keluar Seorang Tapi Nak Enjoy Bawalah Anak Itulah Momen Bahagia Satu Keluarga

papar berkaitan - pada 27/9/2022 - jumlah : 163 hits
Bila fikir nak keluar beli barang dapur pening dibuatnya kalau terpaksa bawa anak anak sekali Dengan senarai barang yang panjang nak kena berdepan pula dnegan permintaan bukan bukan dari anak Eh tak mudah ya Artikel Menarik Kalau boleh nak ...
Bpex 2022 Pameran Satu Rumah Satu Keluarga Bumiputera Malaysia

Bpex 2022 Pameran Satu Rumah Satu Keluarga Bumiputera Malaysia

papar berkaitan - pada 30/9/2022 - jumlah : 200 hits
BPEX 2022 PAMERAN SATU RUMAH SATU KELUARGA BUMIPUTERA MALAYSIA Assalammualaikum semua Peluang keemasan buat semua Bumiputera khususnya untuk memiliki hartanah di Lembah Klang dan Selangor Jom ramai ramai kita hadir ke BPEX Pameran Satu Ruma...
Krisis Keselamatan Siber Benarkah Satu Juta Set Data Peribadi Kakitangan Awam Dicuri

Krisis Keselamatan Siber Benarkah Satu Juta Set Data Peribadi Kakitangan Awam Dicuri

papar berkaitan - pada 18/9/2022 - jumlah : 122 hits
Laporan media Sinchew kelmarin mendakwa sistem E Penyata Gaji Kerajaan telah dibolosi oleh penjenayah siber yang mungkin telah mencuri satu juta set data peribadi serta dua juta slip gaji amat membimbangkan Menurut Ketua Penerangan KEADILAN...
3 Turning Point Dinda Azzura Yang Jadi Salah Satu Pemenang Beauty Star On Tiktok

3 Turning Point Dinda Azzura Yang Jadi Salah Satu Pemenang Beauty Star On Tiktok

papar berkaitan - pada 18/9/2022 - jumlah : 107 hits
Dinzzur mencoba healing dengan cara yang menurutnya sederhana yaitu menuju ke ruang studio yang dibuatnya bersama suami untuk bikin konten
Tiga Sekeluarga Maut Satu Parah Kereta Rempuh Treler Di Km70 Lebuhraya Plus

Tiga Sekeluarga Maut Satu Parah Kereta Rempuh Treler Di Km70 Lebuhraya Plus

papar berkaitan - pada 18/9/2022 - jumlah : 161 hits
KLUANG Tiga sekeluarga maut manakala seorang lagi parah selepas kereta dinaiki terbabit kemalangan dengan sebuah treler di Kilometer 70 4 Lebuhraya Utara Selatan arah Selatan di sini awal pagi tadi Kejadian berlaku kira kira jam 6 35 pagi d...
Pandainya Sebut Satu Satu Axel Ikut Jehan Miskin Bercakap Comelnya

Pandainya Sebut Satu Satu Axel Ikut Jehan Miskin Bercakap Comelnya

papar berkaitan - pada 20/9/2022 - jumlah : 131 hits
Bila anak dah mula boleh bercakap memang seronok kita melayan Dengan gaya comel dan suara manja anak tak puas rasanya bersembang dengan anak ni Bercakap tentang gelagat anak bercakap sebuah video yang dikongsikan meraih perhatian ramai Di d...
Trailer Pertengahan Musim House Of The Dragon Dedah Satu Lagi Perkahwinan Antara Watak Utama

Trailer Pertengahan Musim House Of The Dragon Dedah Satu Lagi Perkahwinan Antara Watak Utama

papar berkaitan - pada 20/9/2022 - jumlah : 142 hits
House of the Dragon telah memasuki pertengahan musim dan seperti yang didedahkan dalam trailer terbaru untuk episod 6 rancangan itu akhirnya akan mencapai loncatan masa yang ditunggu ditunggu dimana kita akan melihat bagaimana pemerintaan T...
Umno Pas Bersatu Perlu Bernaung Bawah Satu Khemah Tun Musa Hitam

Umno Pas Bersatu Perlu Bernaung Bawah Satu Khemah Tun Musa Hitam

papar berkaitan - pada 18/9/2022 - jumlah : 163 hits
BEKAS Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam menyarankan UMNO Pas dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia bergabung menjadi satu kumpulan parti politik yang memperjuangkan bersama kepentingan orang Melayu serta Islam Menurut bekas Timbalan Pres...
Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Utilizing Crowdfunding For Business

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Apa Yang Perlu Anda Tahu Tentang Penstrukturan Semula Kwsp 2024

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024