Tampilkan Line Up Hebat Jtbc Kongsi Barisan Pelakon Utama Bagi Drama Tahun 2023


Lagi beberapa bulan je nak masuk tahun 2023 dah kan?
Terbaru, pihak drama JTBC berkongsi bahawa mereka ingin meraih perhatian penonton dengan menyediakan lebih banyak elemen dan bahan-bahan filem serta drama yang segar dan mantap.
Menjelang tahun baru, mereka juga ingin menampilkan lebih ramai pelakon hebat serta karya-karya daripada penulis berbakat. Pihak media JTBC turut berkongsi beberapa line-up pelakon untuk projek-projek tahun hadapan.
1. Dr. Cha Jung-sook Drama ini bakal dilakonkan oleh Uhm Jung-hwa dan Kim Byung-chul  dan drama ini mengisahkan mengenai kehidupan baru Cha Jung-sook, yang hidup bermastautin selepas tinggal di rumah sebagai suri rumah sejak 20 tahun lalu. Cabaran kehidupan baru Cha Jung-sook bermula akibat pengkhianatan suaminya. Wah… macam berat je drama ini!
2. Agency Drama yang merupakan arahan daripada pengarah Lee Chang-min dan bakal diterajui oleh Lee Bo-young serta ramai lagi. Drama yang mengisahkan mengenai drama seorang eksekutif wanita, lakonan Lee Bo-young, di sebuah agensi pengiklanan besar dan mempunyai keinginan untuk berjaya lalu membalas dendam. 
3. Divine Divorce Divine Divorce ini mengisahkan mengenai pergolakkan Shin Sung-han lakonan Cho Seung-woo, seorang peguam penceraian. Drama ini akan turut dibintangi oleh Han Hye-jin, Kim Sung-kyun dan Jung Moon-sung. 
4. Hip Drama yang akan dilakonkan oleh Han Ji-min dan Lee Min-ki ini mengisahkan mengenai seorang doktor haiwan, Ye Bun (Han Ji-min) yang menunjukkan kuasa besar psikometrik dan detektif Jang Ye-yeol (Lee Min-ki). Menerusi drama ini, mereka juga akan bersama untuk menyelesaikan kes jenayah kecil di kawasan kejiranan, Mujin, Chungcheong-do. 
5. King The Land “King The Land” mengisahkan mengenai Goo Won, seorang lelaki yang tidak suka ketawa dan Cheon Sa-rang yang sentiasa tersenyum kerana tugasnya sebagai pengusaha hotel. Pelakon Lee Jun-ho bakal memegang watak sebagai Goo Won, pewaris kumpulan ‘King’ dan Yoona Girls’ Generation akan membawa watak sebagai Cheon Sa-rang. 
6. Bad Mom Drama ini adalah drama bergenre komedi yang mengisahkan mengenai Young Soon, yang tidak mempunyai pilihan selain daripada menjadi ibu yang ‘jahat’ kepada anak-anaknya. Drama ini bakal menampilkan Lee Do-hyun, Ra Mi-ram, Ahn Eun-jin dan ramai lagi. 
7. Miracle Brothers Drama ini mengisarkan mengenai Dong Joo, seorang lelaki muda yang mempunyai banyak hutang dan Kang San, seorang lelaki muda yang mempunyai kebolehan misteri. Pelakon Jung Woo bakal membawa watak sebagai Dong Joo, manakala Bae Hyun-sung akan membawa watak sebagai Kang San. 
8. Strong Woman Gang Nam Soon Drama ini membawa kisah mengenai perjalanan projek global oleh 3 generasi yang dijalankan oleh sepupu Do Bong-soon iaitu Gang Nam-soon (Lee Yoo-mi), ibunya, Gang Geun-joo (Kim Jung-eun) dan neneknya Gil Joong-gan (Kim Hae-sook). Projek global mereka itu adalah untuk mencari situasi sebenar jenayah dadah baharu di Gangnam. 
9. Playing Woman Drama ini mengisahkan percintaan yang menyayat hati antara Ji Hwan (Um Tae-gu), abang sulung kepada sebuah keluarga dan Eun Ha (Han Sun-hwa), seorang kakak yang amat gemarkan kanak-kanak. 
10. Irresistible Love  Drama arahan Nam Gi-hoon ini merupakan drama bergenre romantik fantasi yang mengisahkan mengenai kisah cinta seorang wanita yang mempunyai sebuah buku terlarang (sumpahan) yang telah dimeterai sejak 300 tahun lalu dan seorang lelaki merupakan mangsa kepada buku tersebut. Drama ini bakal dilakonkan oleh Ha Joon, Rowoon SF9 dan juga Jo Boah. 
Banyaknya drama yang best-best tahun hadapan! Tak sabar!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/tampilkan-line-up-hebat-jtbc-kongsi-barisan-pelakon-utama-bagi-drama-tahun-2023/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
The Queen S Umbrella One Dollar Lawyer Dominasi Ranking Mingguan Drama Pelakon Paling Popular

The Queen S Umbrella One Dollar Lawyer Dominasi Ranking Mingguan Drama Pelakon Paling Popular

papar berkaitan - pada 31/10/2022 - jumlah : 189 hits
Drama tvN The Queen s Umbrella mendominasi ranking minggu drama dan pelakon paling popular Berdasarkan ranking yang dikeluarkan Good Data Corporation drama sejarah terbaru lakonan Kim Hye Soo itu naik ke tangga pertama minggu ini Bukan The ...
Seo Inguk Dilamar Terajui Watak Utama Drama Aksi Misteri Handwritten

Seo Inguk Dilamar Terajui Watak Utama Drama Aksi Misteri Handwritten

papar berkaitan - pada 4/11/2022 - jumlah : 212 hits
Yay Seo In guk akan kembali dalam drama terbaru ARTIKEL BERKAITAN Terbaru agensi Seo In guk Story J Company berkongsi bahawa pelakon itu kini ditawarkan untuk membawa watak utama bagi drama aksi yang akan datang Handwritten Handwritten meru...
Peminat Tak Sabar Pelakon D P Kongsi Sudah Selesai Penggambaran Untuk Musim Kedua

Peminat Tak Sabar Pelakon D P Kongsi Sudah Selesai Penggambaran Untuk Musim Kedua

papar berkaitan - pada 11/11/2022 - jumlah : 109 hits
D P musim kedua sudah tamat penggambaran ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini pelakon utama bagi D P musim kedua Jung Hae in berkongsi beberapa keping gambar di Instagramnya bersama Koo Kyo hwan dan lain lain Dia juga sempat memuat naik gambar d...
Mula Berlakon Sejak Umur 19 Tahun Ini Fakta Tentang Pelakon Veteran Kim Haesook

Mula Berlakon Sejak Umur 19 Tahun Ini Fakta Tentang Pelakon Veteran Kim Haesook

papar berkaitan - pada 10/11/2022 - jumlah : 198 hits
Peminat setia drama Korea pastinya akan mengenali dengan pelakon Kim Hae sook kan ARTIKEL BERKAITAN Sedang membintangi Under the Queen s Umbrella kini Kim Hae sook juga pernah muncul dalam banyak drama lain seperti dan pelbagai lagi Dalam a...
Ini Watak Yang Saya Belum Pernah Feel Lee Sungkyung Kongsi Kehidupan Sebagai Pelakon Projek Akan Datang

Ini Watak Yang Saya Belum Pernah Feel Lee Sungkyung Kongsi Kehidupan Sebagai Pelakon Projek Akan Datang

papar berkaitan - pada 28/10/2022 - jumlah : 147 hits
Lee Sung kyung baru baru ini tampil bersama majalah ELLE KOREA untuk edisi terbaru ARTIKEL BERKAITAN Dalam satu sesi temu bual bersama ELLE KOREA Lee Sungkyung juga sempat berkongsi beberapa informasi mengenai dirinya Dia ditanya mengenai p...
Semua Pelakon Bersetuju Pengarah Kongsi Mahu Hasilkan Sekuel 20th Century Girl

Semua Pelakon Bersetuju Pengarah Kongsi Mahu Hasilkan Sekuel 20th Century Girl

papar berkaitan - pada 27/10/2022 - jumlah : 124 hits
Dah hampir seminggu berlalu sepertinya ramai yang masih teringat mengenai kesudahan 20th Century Girl ARTIKEL BERKAITAN Melihatkan ending pahit manis antara watak utama Na Bo ra dan Poong Woon ho rata rata penonton meluahkan keinginan untuk...
5 Ramalan Menakutkan Baba Vanga Pada Tahun 2023 Perang Nuklear Mungkin Berlaku

5 Ramalan Menakutkan Baba Vanga Pada Tahun 2023 Perang Nuklear Mungkin Berlaku

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 430 hits
Vangeliya Pandeva Gushterova atau lebih dikenali sebagai Baba Vanga adalah salah seorang ahli mistik terkenal yang banyak membuat ramalan tentang masa akan datang Tidak dapat disahkan sama ada dia memang mempunyai kelebihan itu atau sebalik...
Diterajui Seo Yeji Eve Dipilih K Drama Paling Teruk Untuk Tahun 2022

Diterajui Seo Yeji Eve Dipilih K Drama Paling Teruk Untuk Tahun 2022

papar berkaitan - pada 11/11/2022 - jumlah : 129 hits
Baru baru ini wakil dalam industri telah menjalankan sebuah survey mengenai drama yang diriliskan pada tahun 2022 ARTIKEL BERKAITAN Dikelola oleh JoyNews24 media itu mengumumkan keputusan Drama Terburuk 2022 yang dijalankan menerusi kaji se...
Bahaya Madu Untuk Bayi 0 1 Tahun Boleh Jadi Racun Doktor Izzar Kongsi Kesan Madu Pada Bayi

Bahaya Madu Untuk Bayi 0 1 Tahun Boleh Jadi Racun Doktor Izzar Kongsi Kesan Madu Pada Bayi

papar berkaitan - pada 10/11/2022 - jumlah : 155 hits
Suami kepada pelakon popular Ummi Nazeera iaitu Dr Izzar Anwari berkongsi tentang bahaya pemberian madu lebah kepada bayi yang berusia bawah 1 tahun Mungkin ramai ibu bapa yang belum mengetahui kesan bahaya madu lebah kepada bayi dibawah sa...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Family Camping Journey Kami Repeat Lagi Camping 3h2m Di Dusun Pak Abu Campsite



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega