Tambah Anak Nanti Dulu Ika Nabella


BARANGKALI ada dalam kalangan pengikut dunia hiburan tanah air yang mengikuti kontr0versi seorang pelakon ditampar pengarah beberapa tahun lalu.
Mungkin juga ramai yang mengetahui kisah tersebut tetapi kurang mengenali siapakah gerangan individu yang ditampar ketika itu.
Pelakon yang dimaksudkan ialah Ika Nabella, seorang anak seni yang mula mencipta nama dan menghulur salam perkenalan sejak lebih sedekad lalu.
Sejujurnya, bukan kes tampar tersebut yang mahu diungkit atau dicanang semula.
Lama tidak menjadi penghias dada akhbar, mungkin ramai peminat tertanya-tanya apa yang sedang dilakukan wanita kelahiran Pulau Mutiara itu, lebih-lebih lagi dalam situasi pandemik ketika ini.
Berpeluang bertentang mata menerusi satu program hiburan di ibu kota baru-baru ini, ibu kepada seorang cahaya mata lelaki ini mengakui masih seperti dahulu dan tiada apa yang berbeza tentang dirinya.
“Saya sama macam dahulu. Kalau tanya dari segi kerjaya seni, saya masih berlakon seperti biasa cumanya kurang fokus ke arah itu.
MESKIPUN sudah berhijab penuh, Ika tidak pernah terlintas untuk mengehadkan apatah lagi menjadi lebih selektif dalam memilih tawaran lakonan.“Sejak pandemik melanda awal tahun lalu, saya pun ada suka-suka cuba untuk jalankan perniagaan dan alhamdulillah diterima ramai hingga ke saat ini.
“Saya sendiri tak sangka dunia saya sekarang ini banyak habis masanya kepada perniagaan. Tapi alhamdulillah saya ada pasukan yang banyak membantu untuk uruskan perusahaan yang saya lakukan itu,” katanya membuka bicara bersama HibGlam.
Ika ditemui ketika sidang akhbar bagi Festival Filem Malaysia ke-31 (FFM31) yang namanya juga tercalon menerusi filem Takut Ke Tak.
Meneruskan perbualan, Ika atau nama sebenarnya Ika Nabila Abdul Rahim, 32, berkata, keberadaannya dalam industri seni masih seperti biasa.
Dia masih kekal dan aktif sebagai penyanyi dan pelakon, cumanya terpaksa memperlahankan rentak, namun tidak bermaksud akan meninggalkan ‘cinta hatinya’ itu secara total.
“Berlakon buat masa ni memang agak kurang. Ada tawaran, tapi memang saya terpaksa selektif. Mana tidaknya, saya juga ada anak, suami dan perniagaan untuk diuruskan.
“Sekarang ni pun baru saya dapat dan berpeluang turun ke set untuk jalani penggambaran.
“Kalau sebelum ini memang langsung tiada masa. Fokus berniaga dan keluarga sajalah.
“Bila dah ada pasukan yang kuat dan boleh tolong ambil alih kerja-kerja saya dalam perniagaan yang saya lakukan, barulah ada sedikit masa untuk saya kembali aktif berlakon,” katanya.
IKA mengakui merindukan dunia nyanyian dan kini dalam perancangan untuk hadir dengan single terbaharu.Menyanyi semula
Ditebak berkenaan dunia nyanyian yang boleh dikatakan sudah lama ‘sepi’, Ika mengakui perkara tersebut kerana dia sendiri merasakan sudah lama tidak beraksi.
Kata Ika, dia ada perancangan untuk muncul dengan single baharu tidak lama lagi, namun bukanlah dalam masa terdekat.
“Nyanyi semula memang ada perancangan. Tapi bukanlah dalam masa terdekat.
“Saya pun ada berbincang dengan rakan-rakan komposer untuk berkolaborasi keluarkan single baharu.
“Ada yang kata saya dah lupa diri, bila berlakon dan berniaga terus lupa asal-usul nyanyian. Masakan saya boleh lupa, nyanyian jugalah yang bawa saya ke gelanggang hiburan ini.
“Jadi untuk ubat rindu peminat yang sudah lama mahu saya ada single baharu, saya akan tunaikan nanti. Tapi beri sedikit masa sebab saya baru saja nak aktif semula,” katanya.
Tambah bintang Akademi Fantasia musim keenam yang tersingkir pada minggu kedua itu, dia bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan tidak kira sumbernya daripada bidang hiburan mahupun perniagaan.
SOAL zuriat, Ika sebenarnya belum bersedia untuk menambah anak buat masa ini dan mahu menumpukan perhatian sepenuhnya kepada karier seni serta perniagaan.Tambah zuriat
Melanjutkan perbualan, Ika juga ditebak dengan soalan tentang usaha menambah cahaya mata kedua memandangkan anak pertamanya sudah menginjak ke usia dua tahun.
Bukan tidak mahu ada zuriat lain, namun kata Ika, berilah masa dan sedikit ruang untuknya kembali ‘bernafas’ dan aktif semula dalam dunia seni.
“Saya bukan tak nak ada anak lagi. Kalau ada rezeki pasti tidak ke mana. Tapi itu nantilah, tidak perlu dikejar-kejar,” katanya seloroh.
Bagi Ika, biarlah putera sulungnya itu membesar dulu dan tidak meletakkan soal tambah zuriat sebagai satu perkara yang terburu-buru.
IKA yang sudah mula berhijab penuh sejak hujung tahun lalu tetap aktif dan tidak akan sesekali men1nggalkan dunia hiburan. 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : https://ift.tt/3kJY7Is


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2021/12/tambah-anak-nanti-dulu-ika-nabella.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pandai Akademik Bukan Tiket Anak Berjaya Sampai Besar Adab Dulu No 1

Pandai Akademik Bukan Tiket Anak Berjaya Sampai Besar Adab Dulu No 1

papar berkaitan - pada 14/12/2021 - jumlah : 218 hits
Silap kalau kita bangga anak pandai dengan akademik tapi gagal ajar bab adab Masa anak kecil lagi ni lah kena banyak tegur tertib kelakuan dia Cuba semak Anak bagi barang macam mana pada kita atau orang lain Campak Jangan sentuh suruh dia d...
Ini 13 Sayur Buah Bahaya Untuk Anak Ekzema Cuba Off Dulu Tengoklah Hasilnya

Ini 13 Sayur Buah Bahaya Untuk Anak Ekzema Cuba Off Dulu Tengoklah Hasilnya

papar berkaitan - pada 16/12/2021 - jumlah : 192 hits
Sebenarnya ada 13 sayur dan buah yang bahaya untuk ekzema Maknanya jika makan oleh penderita ekzema ekzema boleh flare up Siapa sangka kan ada sayur dan buah yang walaupun sihat dan bagus dimakan orang lain namun tidak untuk penderita ekzem...
Dia Struggle Dulu Tumpang Kawan Ke Sekolah Pulih Kanser Anak Elyana Paling Gembira

Dia Struggle Dulu Tumpang Kawan Ke Sekolah Pulih Kanser Anak Elyana Paling Gembira

papar berkaitan - pada 11/12/2021 - jumlah : 195 hits
Perkhabaran gembira dari penyanyi Elyana yang disahkan bebas kanser limfona tahap empat yang dihidapinya sejak 11 tahun lalu menjadi kegembiraan tidak terucap buat anak penyanyi itu Anak perempuan Elyana iaitu Cinta Sumayyah yang kini berus...
Tahniah Chansung 2pm Umum Bakal Berkahwin Timang Anak Pertama Nanti

Tahniah Chansung 2pm Umum Bakal Berkahwin Timang Anak Pertama Nanti

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 206 hits
Berita gembira buat dunia K Pop hari ini Chansung dari kumpulan 2PM mengesahkan bahawa dia bakal berkahwin dan menimang cahaya mata pertama tak lama lagi Kongsi idola dan pelakon itu menerusi Instagram dia sudah lama menjalinkan hubungan de...
Hiburan Saya Tak Kisah Diberikan Watak Antagonis Walaupun Sudah Bertudung Ika Nabella

Hiburan Saya Tak Kisah Diberikan Watak Antagonis Walaupun Sudah Bertudung Ika Nabella

papar berkaitan - pada 12/12/2021 - jumlah : 156 hits
Pelakon tetap terbuka mencuba pelbagai karakter termasuk watak antagonis Imej bertudung tidak mengehadkan penghidupan dalam sesebuah watak termasuklah watak antagonis Ika atau nama sebenar Ika Nabila binti Abdul Rahim berkata dia tidak kisa...
Harga Barang Melambung Pengangguran Meningkat Apa Nasib Anak Muda

Harga Barang Melambung Pengangguran Meningkat Apa Nasib Anak Muda

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 187 hits
Nasib anak muda memasuki tahun 2022 mungkin lebih buruk dengan melambungnya harga barang dan semakin sempitnya peluang pekerjaan Bagi Exco Angkatan Muda KEADILAN Malaysia Muhammad Adzlan Adzhar laporan media arus perdana baru baru ini yang ...
Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 214 hits
Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak anak Kalau ikutkan umi tak lagi nak membeli kasut untuk si Awfiyah memandangkan kasut yang lama masih elok lagi Tetapi kasut yang lama pun dah tak muat dan perlu ke Sekolah semula jadi um...
Redakan Anak Gatal Gusi Buatkan Aiskrim Buah Naga 3 Bahan Ni Sedap

Redakan Anak Gatal Gusi Buatkan Aiskrim Buah Naga 3 Bahan Ni Sedap

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 191 hits
Gigi anak kecil yang baru hendak tumbuh buat gusi jadi gatal gatal Bagi meredakan kegatalan gusi ini apa kata mama buatkan aiskrim dari buah buahan untuk anak Sejuk dan meredakan Resipi mudah dan sedap dari buah naga dan yogurt yang dikongs...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Nepal Haram Produk Rempah Dari India Selepas Hong Kong Singapura

Gulai Udang Nenas

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Lirik Luqman Faiz Bahagiamu Tujuanku

Lirik Lagu Sufian Suhaimi Semua Tentangmu

Semua Berfkir Tentang Rafah

Spring Harbor House By Johnsen Schmaling Architects In Madison Wisconsin

Pengukus Lubang Tepi

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan