T21e31 Misi Asnan Ahmad Pikat Hati Aidil Sharin


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ Sekali baca ingatkan ada jururawat yang telah memikat hati jurulatih Kedah si Aidil Sharin, rupa-rupanya berita ini mengenai Asnan Ahmad yang ada misi untuk menarik perhatian jurulatih Kedah itu agar memberinya peluang untuk bermain dalam kesebelasan pemain utama Kedah.
Jangan risaulah Asnan Ahmad, jurulatih Kedah yang kami kenali itu bukanlah seseorang yang suka simpan pemain sebaliknya dia suka mencuba barisan pemain beliau.
 
Misi pikat hati Aidil SharinKuala Lumpur: Pemain tengah Kedah Darul Aman FC, Asnan Ahmad perlu bekerja lebih keras untuk bersaing merebut tempat selepas berhijrah daripada Terengganu FC pada jendela perpindahan kedua Liga Super Malaysia 2021 baru-baru ini.
Asnan mengakui teruja apabila kembali ke negeri kelahirannya selepas kali terakhir beraksi di Kedah ketika Piala Presiden pada tahun 2013, namun memberi bayangan ia bukan mudah untuk mendapat tempat di hati pengendali, Aidil Sharin Sahak.
Bekas kapten UKM FC ini percaya Kedah juga mempunyai ramai pemain yang berpotensi dan berharap kehadirannya dalam pasukan mampu untuk memberi kekuatan tambahan, apatah lagi minit permainan amat penting untuk Asnan pada musim ini.
Ini kerana dia hanya sempat beraksi dalam satu perlawanan sahaja sebagai pemain gantian ketika bersama Terengganu FC musim ini.
Sebab utama saya kembali ke Kedah kerana ini memang negeri kelahiran saya, jadi memang ada perasaan kuat nak pulang ke sini dan karier saya juga bermula daripada program pembangunan di sini."Masa di Terengganu, saya bukan la bergelut cuma kita tahu berada dalam pasukan yang memang tengah dalam prestasi terbaik, bukan mudah untuk jurulatih lakukan banyak perubahan dan peluang untuk saya beraksi tidak berapa nak ada."
"Dekat Kedah, saya lebih mengutamakan posisi tengah bertahan, tetapi jika diletakkan di mana-mana posisi lain, saya bersedia kerana yang paling saya nak adalah minit permainan", katanya.
Tambah pemain berusia 28 tahun ini, dia tidak mempunyai sebarang masalah untuk mencipta keserasian bersama rakan sepasukan yang kini berlatih di kem latihan berpusat di Stadium Mini Baling.
Info: Kem latihan berpusat Baling adalah satu inisiatif untuk mencegah penularan Covid-19 di kalangan pemain KDA FC.
Ini kerana, pemain-pemain senior yang sedia ada seperti Syazwan Zainon, Azamudin Akil dan Baddrol Bakhtiar banyak membantu sekali gus membantu memudahkan dirinya untuk menyerap corak latihan yang diberikan.
"Rata-rata pemain yang ada di sini kami memang dah pernah bermain sekali dan juga dah kenal antara satu sama lain, jadi saya boleh sesuaikan diri dengan corak latihan di sini.
"Mereka juga ada kebolehan yang tinggi daripada aspek teknikal dalam latihan untuk kita sama-sama cepat mencipta keserasian.
"Apa yang penting, saya berharap agar pencapaian diri sendiri di Kedah akan meningkat baik di Liga Super Malaysia atau di Piala AFC yang akan datang untuk saya membantu pasukan", jelasnya.
Pengarang: Firdaus Hashim ([email protected]). Disiarkan pada: Mei 31, 2021 @ 6:36pm. 20210531. Link: https://www.hmetro.com.my/arena/bola-sepak/2021/05/712321/misi-pikat-hati-aidil-sharin. Tajuk: Misi pikat hati Aidil Sharin.
 
~~~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.interpretzz.com/2021/06/t21e31-misi-asnan-ahmad-pikat-hati.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Interpretzz+%28interpretZZ%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Drama Suara Hati Lakonan Syafiq Kyle Hanna Aqeela Aidil Aziz

Drama Suara Hati Lakonan Syafiq Kyle Hanna Aqeela Aidil Aziz

papar berkaitan - pada 24/5/2021 - jumlah : 836 hits
Tonton drama adaptasi novel Suara Hati karya Anis Ayuni akan disiarkan di Astro Ria Dibintangi oleh Hanna Aqeela Syafiq Kyle dan Aidil Aziz Drama arahan Emi Suffian terbitan Global Station Sdn Bhd JUDUL SUARA HATIFULL EPISOD 1 13TARIKH TAYA...
Novel Sabarlah Duhai Hati Bab 1 Hingga Bab 20 Karya Mimie Afinie

Novel Sabarlah Duhai Hati Bab 1 Hingga Bab 20 Karya Mimie Afinie

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 257 hits
Novel Sabarlah Duhai Hati 20 Karya Mimie Afinie Assalamualaikum cerita drama tengah trading sekarang siapa layan sakit hati dengan OPAH kita geng hahaha rasa menyampah jer dengan opah hari hari tengok drama ni Drama ni adalah adaptasi darip...
Tak Puas Hati Kena Tegur Warga Asing Ceroboh Rumah Jiran Dan Ugut Potong Tangan

Tak Puas Hati Kena Tegur Warga Asing Ceroboh Rumah Jiran Dan Ugut Potong Tangan

papar berkaitan - pada 29/5/2021 - jumlah : 213 hits
1 416 total views 1 416 views today Seorang warga negara Jerman nekad menceroboh rumah jiran selain turut mengugut akan memotong tangan jirannya akibat tidak berpuas hati ditegur olehnya di Taman Desa Permai Meru Rabu lalu Menurut laporan H...
Puas Hati Hasil Rekaan Sendiri Jadi Realiti Dengan Printcious

Puas Hati Hasil Rekaan Sendiri Jadi Realiti Dengan Printcious

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 222 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan rakan yang dikasihi sekalian Korang mesti ingatkan yang Maha pernah cerita tentang tempahan untuk Maha buat t shirt rekaan sendiri dan juga kanvas ga...
Nad Zainal Dapat Daftar Vaksin Netizen Busuk Hati Tuduh Guna Duit Peroleh Slot

Nad Zainal Dapat Daftar Vaksin Netizen Busuk Hati Tuduh Guna Duit Peroleh Slot

papar berkaitan - pada 27/5/2021 - jumlah : 217 hits
Tepat jam 12 tengahari semalam pastinya ramai yang menanti dihadapan gajet masing masing bagi berperang untuk merebut slot pendaftaran vaksin nbsp AstraZeneca untuk orang dewasa berusia 18 tahun 59 tahun Ramai yang mengeluh kerana kesemua s...
Video Rider Fp Minta Tumpang Solat Dalam Rumah Gadis Ini Luah Dah Jatuh Hati

Video Rider Fp Minta Tumpang Solat Dalam Rumah Gadis Ini Luah Dah Jatuh Hati

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 303 hits
Perkhidmatan penghantaran makanan semakin popular dan mendapat tempat di negara kita Penghantaran yang cepat antara faktor yang membolehkan perkhidmatan ini menjadi salah satu pilihan orang ramai Namun begitu pelbagai cabaran yang perlu dil...
Sering Dihujat Warganet Jessica Iskandar Ungkapkan Isi Hati Kalian Adalah Pelatih Kesabaran

Sering Dihujat Warganet Jessica Iskandar Ungkapkan Isi Hati Kalian Adalah Pelatih Kesabaran

papar berkaitan - pada 27/5/2021 - jumlah : 124 hits
Terutama komentar komentar berkedok mengingatkan tapi sebenarnya hanya berakhir menyakiti
No 4 Rating Tertinggi Dalam Sejarah Sbs Ramai Puas Hati Lihat Ending Minta Musim Ke 2 Taxi Driver

No 4 Rating Tertinggi Dalam Sejarah Sbs Ramai Puas Hati Lihat Ending Minta Musim Ke 2 Taxi Driver

papar berkaitan - pada 31/5/2021 - jumlah : 378 hits
Sedih betul bila drama best menamatkan tayangannya kan Seperti ramai yang terasa kosong apabila drama Taxi Driver melabuhkan tirainya kelmarin Sinopsis Daripada webtoon dengan nama yang sama Taxi Driver membawa kisah satu perkhidmatan teksi...
Terpedaya Cinta Instagram Pesara Swasta Patah Hati Rugi Rm57 300

Terpedaya Cinta Instagram Pesara Swasta Patah Hati Rugi Rm57 300

papar berkaitan - pada 31/5/2021 - jumlah : 199 hits
Wanita itu yang teruja untuk menerima hadiah tersangkut di lapangan terbang membuat hampir 10 transaksi ke dua akaun bank PETALING JAYA Terpedaya dengan cinta di Instagram seorang pesara swasta wanita kerugian RM57 300 akibat sindiket love ...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Pulut Sambal

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Apa Saja Yang Anda Berikan Tumpuan Dalam Fikiran Akhirnya Akan Jadi Kenyataan

Contact Lens Trial Experience The Difference Risk Free

Beyond The Arrest Colorado Springs Criminal Lawyers Advocate For Your Freedom