T17b05 Nan Extra Cheese Di Rsmy Bangi


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ Malam ini Tedi mahu bersantai - tidak mahu mencaci dan mencarut.
Jadi Tedi nak kongsikan pengalaman kami makan Roti Nan Cheese Leleh Extra Cheese di restoran RSMY BANGI BEST CHEESE NAAN yang terletak di alamat G8, Jalan 8/35, Seksyen 8, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia.
Pada mulanya kami nak ke Restoran Barra, tapi setelah mendapat review yang biasa-biasa sahaja, kami bertukar destinasi ke RSMY Bangi.

RSMY buka dari jam 5 petangKami pergi pada hari Sabtu, 4 Februari 2017 yang lalu, selepas pulang dari mendaki Air Terjun Lepo di Hulu Langat, malangnya kedai RSMY Bangi Cheese Nan itu tutup. Ketika itu jam menunjukkan masa di antara 4 hingga 5 petang.
Kerana tidak berpuas hati tidak dapat makan Roti Nan Cheese Meleleh di kedai makan RSMY Bangi tersebut, kami berusaha untuk pergi ke sana semula pada keesokan harinya iaitu hari Ahad, 5 Februari 2017, lebih-lebih lagi apabila kawan Master, uncle Manaf memaklumkan bahawa dia nampak kedai RSMY Bangi itu buka pada hari Sabtu jam 6 petang.
Ketika kami sampai di sana, jam digital di Subaru XV menunjukkan waktu selepas enam petang dan sebelum enam setengah petang. Restoran Roti Cheese Nan RSMY itu dibuka dan kelihatan ia penuh dan ada orang beratur. Kami pun segera beratur.
Apabila ditanya kepada pekerja di sana, rupa-rupanya waktu RSMY Bangi mula berniaga ialah pada jam lima petang. Patutlah semalam kami nampak orang baratur, tapi kedainya tutup. Dahsyat sungguh kan?
Kami mendaftar nama dan setelah nama dipanggil, kami disediakan tempat duduk.
Kami buat pesanan, sekeping roti nan cheese extra cheese, sekeping roti nan cheese, keema, dan kopi panas. Agak lama juga kami menunggu, dekat jam 7 malam baru dapat makanan.
 
Roti Nan Cheese Extra Keju + Keema
Roti nan cheese leleh yang kami makan agak plain rasanya, tapi kejunya memang melimpah-ruah. Malangnya sedap lagi rasa roti nan di Restoran Nija.Keema yang kami pesan itu agak sedap dan berjaya menampal kehambaran rasa roti nan cheese meleleh tersebut. Memang kena pesan kuah atau ayam tandori kerana RSMY Bangi tidak sertakan kuah..Kopi panas? Bagi peminat kopi, ia sangat hambar.Roti Nan Cheese biasa pula sama juga rasanya. Kejunya sedikit berbanding roti nan keju leleh, tapi lebih banyak berbanding kedai-kedai roti nan lain.Semasa kami keluar untuk membuat bayaran, kami dapati bahawa roti nan cheese leleh orang lain nampak lebih menarik dan disapu butter, mungkinkah kami berada pada masa yang salah sehingga tidak dapat roti nan keju leleh yang serupa?Harga:Extra Cheese Nan [RM 8.50]Cheese Nan [RM 6.00]Keema [RM 10.00]Air Kopi Panas [RM 2.00]Air Suam [RM 0.30]Kesimpulan:Keju pada roti nan cheese di RSMY Bangi memang terbaik.Walaupun rasanya hambar, tapi boleh dimaafkan kerana rasa kejunya.</span >Setakat ini, pada pendapat Tedi, RSMY Bangi adalah kedai dengan hidangan Roti Nan Cheese Extra Cheese terbaik - sehinggalah Tedi menemui kedai yang lsin.Gambar para pekerja RSMY Bangi sedang menyediakan doh untuk roti nan.
# Sunday, 5 February 2017, 19:15 # 20170205 # Sony D2533 # DSC_7306 # https://goo.gl/maps/L9f2WoNnWWt3Jnh26 #~20170205~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.interpretzz.com/2017/02/nan-extra-cheese-di-rsmy-bangi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ayam Tandoori Dengan Cheese Nan Lepak Mamak Sekali Sekala

Ayam Tandoori Dengan Cheese Nan Lepak Mamak Sekali Sekala

papar berkaitan - pada 14/9/2022 - jumlah : 163 hits
Kak ana percaya ramai di antara kita nii makan malam akan pilih menu yang ringan ringan Jarang dah kak ana jumpa yang akan makan nasi campur atau nasi lagi di waktu malam Dan jadi rutin kan kebanyakan dari kita memilih untuk sekali sehari s...
Burnt Cheese Cake With Carrot Dates Resepi Simple Kudapan Untuk Bayi 9 Bulan

Burnt Cheese Cake With Carrot Dates Resepi Simple Kudapan Untuk Bayi 9 Bulan

papar berkaitan - pada 20/9/2022 - jumlah : 172 hits
Bila anak dah masuk usia 8 bulan ke atas si kecil dah mula pandai makan makanan jejari Mama boleh sediakan pelbagai makanan jejari yang menarik antaranya kek Siapa cakap kek hanya untuk orang dewasa Bayi pun boleh makan kek asalkan bahan ya...
7 Momen Manis Nan Romantis Syahrini Dan Reino Barack Di Jepang Gendongan Di Jalan

7 Momen Manis Nan Romantis Syahrini Dan Reino Barack Di Jepang Gendongan Di Jalan

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 86 hits
Syahrini dan Reino Barack tengah berada di Jepang Sederet momen manis nan romantis dibagikan pelantun tembang Sesuatu itu di laman instagramnya Mulai dari kunjungan ke tempat akad nikah makan malam di tempat romantis hingga gendongan di ten...
Yusof Haslam Jawab Mitos Jadi Pelakon Extra Do Re Mi Dedah Bayaran Era P Ramlee

Yusof Haslam Jawab Mitos Jadi Pelakon Extra Do Re Mi Dedah Bayaran Era P Ramlee

papar berkaitan - pada 4/9/2022 - jumlah : 512 hits
Sebelum menjadi pengarah filem dan juga pelakon utama Datuk Yusof Haslam pernah terlibat dalam filem P Ramlee bertajuk Laksamana Do Re Mi yang ditayangkan pada tahun 1972 Rata rata artikel di internet menyatakan bahawa Yusof Haslam memegang...
Lirik Lagu Takyah Sonaone

Cabinet To Address Najib S House Arrest Bid With Transparency Urges Zaid

Unlocking Insights Leveraging The Indonesia Brand Database For Brand Research

Huggies Malaysia Meraikan Ibu Dan Memperkenalkan Lampin Bayi Baharu Mereka Dengan Fun Run

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Mengenal 11 Istri Nabi Muhammad Sesuai Urutan Pernikahan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Piala Dunia Sepak Takraw 2024 Jadual Perlawanan Negara Terlibat Senarai Pemain Malaysia

Jemson Mekar Chord

Resepi Sotong Dan Fishcake Goreng Pedas

Doa Rasulullah Setiap Pagi

Pandangan Pertama Filem Aksi Komedi Back In Action Lakonan Jamie Foxx Cameron Diaz

36 Hours On Minorca