Syaitan Politik Bersama Pengkhianat






Semuanya boleh berlaku . Pengkhianat yang mengkhianat kumpulan politik boleh menjadi Perdana Menteri,Menteri dan pelbagai jawatan.
Pengkhianat juga ingin berkuasa boleh mendapat sokongan parti politik yang sudah sah perompak ,pencuri,penyamun,perasuah wang rakyat.

Hari ini wakil rakyat kurang akal melakukan perkara yang menjijikkan mengkhianat sesama sendiri yang memikirkan perut sendiri dan menggila kerana hendak menjadi perdana Menteri atau sebangsat-bangsatnya jawatan setiausaha politik.

Sudah beberapa minggu wakil rakyat yang seterus saya gelar mereka syaitan politik ini keluar masuk istana negara dan istana sultan dengan kereta-kereta mewah bertujuan hendak melobi sultan jawatan perdana Menteri ,menteri besar atau ketua Menteri ,yang rakyat hanya mampu membulatkan mata.

Sehingga ini belum nampak syaitan-syaitan politik terlantik sebagai Menteri dan timbalan Menteri.Syaitan politik telah mengeluarkan kenyataan bahawa mereka mengkhianat demi rakyat. Kelam-kabutkan politik negara lebih seminggu apakah ini rakyat diutamakan.lebih meloyakan bercakap berkaitan kabinet bersih,bercakap bersama dengan penyamun.

Saat hendak membuat perubahan stail pentadbiran negara oleh beberapa orang pemimpin politik yang mungkin ikhlas selepas bulan mei 2018, namun beberapa orang syaitan politik ini terus berusaha menghancurkan niat mereka.

Hari ini syaitan politik ini sanggup menjaga kepentingan diri dari kepentingan negara dan rakyat dengan memecahkan gabungan politik yang sedang memerintah dikira terbaik dalam tempoh 60 tahun lalu.

Syaitan-syaitan ini tidak memandang kekurangan diri mereka sebaliknya nampak suatu hari mereka terkeluar dari blok kepimpinan sama ada ditolak oleh rakan politik atau penghakiman rakyat.

Mereka sentiasa merencana menjadi gunting dalam lipatan dan duri dalam daging ,serta api dalam sekam gerombolan politik mereka bertujuan menghancurkan kerajaan.

Mereka yang bertopengkan reformasi dan taubat dasar politik lama hari ini telah menghancurkan harapan rakyat yang memilih mereka pada pilihanraya ke 14.

Rakyat yang sentiasa berfikiran mahukan kebaikan dari kerajaan telah faham bahawa syaitan politik ini mementingkan perutnya serta poketnya dan berfikir,kalau-kalau akan berlaku perubahan kepimpinan dia tidak terlantik sebagai menteri maka syaitan-syaitan ini telah mencipta krisis

Takutkan bayang-bayang sendiri ini disebabkan sikap atau kelakuan mereka sendiri yang menjerumuskan kearah perangai si Kitol atau menubuhkan grembolan pengkhianat.

Kita bimbang binatang -binatang perasuah perompak,wang rakyat akan hidup semula berikutan parutnya masih segar yang berada di 42 tempat kawasan parlimen.

Perompak yang masih aktif tidak dapat di bunuh kerana undang-undang berstatus sarang labah-labah.
Ahli serakah dan kleptrokasi yang sedang dibacarakan mengitai-ngitai peluang untuk berkuasa semula atau mencari simpati rakan seperjuangannya membebaskan dari tuduhan merompak berbilion ringgit.

Saya beristaghfar beberapa kali melihat wakil rakyat mempermainkan mandate rakyat .Saya tahu mereka ini mahukan bubarkan parlimen serta mengadakan semula pilihanraya kerana perasan bahawa gabungan parti politik mereka memenangi beberapa siri pilihanraya kecil.

Mengharapkan perubahan kerajaan dengan mengadakan pilihanraya ,syaitan-syaitan politik ini berangan bahawa rakyat akan memilih parti politik mereka atau mengekalkan mereka sebagai wakil rakyat.

Mereka lupa apa yang berlaku di negeri Selangor selepas pilihanraya ke 13 banyak syaitan-syaitan politik kehilangan kerusi.

Kebimbangan negara kearah kehancuran apabila parti-parti politik bertaraf syaitan ini telah berusia lebih 60 tahun tidak akan bertaubat mengumpul wang berbilion untuk diri sendiri berbelanja wang derma untuk memiliki kereta mewah,menjual dan memiliki tanah rezab melayu menyerahkan kepada bangsa lain.

Syaitan-syaitan politik tentu melepaskan dendam dan menyambung kembali program memperkaya diri dan kroni dengan menjual atau menganugerah kewarganegaraan keapada bangsa lain .

Menyekat aktiviti syaitan politik ini hanya mampu, selama dua tahun dua bulan. kini ada parti politik bekas gabungan kerajaan duduk semeja bagi menambat hati perompak ,pencuri bersama melambai-lambai jawatan perdana Menteri kelapan.

Untuk menghalalkan mereka bersekongkol dengan perompak,penyamun dan perasuah ada yang berkata “undang-undang ada tidak boleh melabelkan mereka bersalah “.

Kini pengkhianat telah Berjaya menguasai perdana Menteri kelapan kita hanya bergantung kepada “untung sabut timbul,untung batu tenggelam”
Untuk menyelamatkan negara cukup terus istiqamah dalam kerajaan yang diberi mandat bermula 9 mei 2018 bukan melakukan perjumpaan dan keluar dari pakatan politik.

Sumber SINI







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://bloglist-malaysia.blogspot.com/2020/03/syaitan-politik-bersama-pengkhianat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pergolakan Politik Semasa Azmin Sangkal Ahli Parlimen Pkr Keluar Parti Dan Pakatan Sebagai Pengkhianat

Pergolakan Politik Semasa Azmin Sangkal Ahli Parlimen Pkr Keluar Parti Dan Pakatan Sebagai Pengkhianat

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 1776 hits
Sumber gambar dari Sinar HarianPanas beberapa hari ini mengenai isu politik dan pentadbiran kerajaan semasa yang sedang bergolak Tidak tahu apa yang berlaku sekarang sehinggakan begitu banyak mesyuarat tergempar diadakan oleh parti parti po...
Memahami Peta Politik Di Malaysia Yang Membuat Koalisi Pemerintah Bubar

Memahami Peta Politik Di Malaysia Yang Membuat Koalisi Pemerintah Bubar

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 169 hits
Koalisi partai politik yang berkuasa di Malaysia Pakatan Harapan kemarin bubar setelah Perdana Menteri Mahathir Mohamad mengundurkan diri Pengunduran diri Mahathir sudah diterima oleh Raja Malaysia dan Raja menetapkan Mahathir sebagai perda...
Knpbnews Sidang Lanjutan 7 Tahanan Politik Anti Rasisme

Knpbnews Sidang Lanjutan 7 Tahanan Politik Anti Rasisme

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 162 hits
KNPB News Pada Jam 09 35 waktu BalikPapan Pihak kejaksaan membawa ketujuh Tapol Anti Rasisme ke penggadilan Negri Balikpapan Dalam sidang Hari ini Ketujuh Tapol Anti Rasisme Akan disidangkan Dengan Agenda Tanggapan Dari JPU atas eksepsi par...
Perkembangan Politik Terkini Ubah Komposisi Kerusi Parlimen

Perkembangan Politik Terkini Ubah Komposisi Kerusi Parlimen

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 269 hits
KUALA LUMPUR 24 FEB Perkembangan terkini landskap politik negara dengan beberapa pengumuman mengejutkan hari ini mengubah komposisi kerusi di Dewan Rakyat khususnya membabitkan kedudukan kerusi milik Pakatan Harapan sebagai kerajaan Setakat...
Peranan Agong Langkau Politik Kepartian Aminuddin

Peranan Agong Langkau Politik Kepartian Aminuddin

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 205 hits
Tindakan bijaksana Yang Di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah memanggil semua 222 Ahli Parlimen untuk ditemuduga secara peribadi sebagai proses membentuk kerajaan baharu membuktikan institusi beraja pengimbang d...
Mufti P Pinang Ahli Politik Jangan Terlalu Pentingkan Kuasa

Mufti P Pinang Ahli Politik Jangan Terlalu Pentingkan Kuasa

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 293 hits
GEORGETOWN Pemimpin negara terutama yang beragama Islam diingatkan sentiasa berhati hati dalam supaya tidak terlalu mudah terperangkap dengan corak politik Machiavelli yang mementingkan kuasa Mufti Pulau Pinang Datuk Seri Dr Wan Salim Wan M...
Dr Mahathir Jumpa Pemimpin Utama Politik Di Putrajaya

Dr Mahathir Jumpa Pemimpin Utama Politik Di Putrajaya

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 300 hits
PUTRAJAYA 25 FEB Perdana Menteri Sementara Tun Dr Mahathir Mohamad mengadakan pertemuan bersama tokoh pemimpin politik di Pejabat Perdana Menteri di sini hari ini Pejabat Perdana Menteri dalam kenyataan memaklumkan antara pemimpin parti pol...
Meneruskan Sisa Sisa Hidup Politik Ph

Meneruskan Sisa Sisa Hidup Politik Ph

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 339 hits
Zin Mahmud Kerajaan Pakatan Harapan ditubuhkan pada 9 Mei 2018 selepas pilihan raya umum ke 14 dan berakhir pada Isnin 24 Feb 2020 Dengan peletakan jawatan Dr Mahathir Mohamad selaku perdana menteri dengan sendirinya terbubar Kabinet dan se...
Dr M Cadang Kerajaan Perpaduan Kepada Ketua Parti Politik Utama

Dr M Cadang Kerajaan Perpaduan Kepada Ketua Parti Politik Utama

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 416 hits
Malaysiakini Dr Mahathir Mohamad mencadangkan untuk menerjui kerajaan perpaduan dan telah menjemput ahli parlimen dari pelbagai parti politik untuk turut serta kata beberapa sumber politik yang dipetik Reuters Desas desus itu timbul selepas...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Negara Paling Banyak Menang Tilawah Al Quran Peringkat Antarabangsa

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Pulut Sambal

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Apa Saja Yang Anda Berikan Tumpuan Dalam Fikiran Akhirnya Akan Jadi Kenyataan

Contact Lens Trial Experience The Difference Risk Free