Suria Fm Mencatat Peningkatan Jumlah Pendengar Mingguan Lebih 11 Peratus Tempat Keempat Stesen Radio Berbahasa Melayu


SURIA FM mencatatkan peningkatan yang sangat menggalakkan dalam peratusan jumlah pendengar sekaligus mengekalkan kedudukan di tangga keempat teratas stesen radio berbahasa Melayu dan juga secara keseluruhan radio komersial di Malaysia.
Menurut Pengurus Besar Suria, Roslinda Abd Majid atau DJ Lin, peningkatan jumlah pendengar mingguan sebanyak 11.9 peratus melalui keputusan kaji selidik merupakan berita gembira buat mereka.
Malah DJ Lin memberitahu Suria FM tetap memberi kandungan yang segar serta menghiburkan biarpun industri radio terjejas berikutan pandemik Cov1d-19 yang melanda negara sejak dua tahun lalu.
“Suria sentiasa komited dalam usaha meningkatkan prestasi radio saban tahun dan tentunya peningkatan jumlah pendengar mingguan sebanyak 11.9 peratus yang dibuktikan melalui keputusan kaji selidik radio menjadi satu berita gembira buat Suria FM.

Ajak Suraya dan Fizi mengendali segmen Team Pagi Suria.
“Walaupun industri radio terkesan dengan pandemik Cov1d-19, namun Suria FM tetap sentiasa berusaha memberikan kandungan yang segar dan menghiburkan selari dengan sasaran pendengar kami sekaligus menarik lebih ramai orang untuk mendengarkan serta mengikuti Suria walaupun hanya duduk di rumah
“Terima kasih kepada pendengar yang setia menjadikan Suria radio pilihan kegemaran anda dan terima kasih juga kepada pihak penaja serta syarikat-syarikat pengiklanan yang mempercayai jenama Suria,” kata DJ Lin.
Berdasarkan keputusan kaji selidik GfK Pengukuran Pendengaran Radio, Wave 2 2021 yang dikeluarkan baru-baru ini, stesen radio Suria FM berjaya mencatatkan peningkatan pendengar mingguan tertinggi di antara stesen radio berbahasa Melayu di Malaysia iaitu sehingga 3.09 juta pendengar daripada 2.76 juta pendengar dari sebelum ini.
Suria Cinta kekal sebagai segmen radio yang mempunyai tempoh masa mingguan tertinggi dihabiskan untuk mendengar (TSL) di antara stesen radio komersial berbahasa Melayu tertinggi iaitu selama tiga jam 17 minit sepanjang Ahad hingga Jumaat dari pukul 8 malam sehingga 1 pagi.
Suria sentiasa komited dalam usaha meningkatkan prestasi radio saban tahun.DJ LINPENYAMPAI RADIO & PENGURUS BESAR SURIASegmen Team Pagi Suria kelolaan Ajak, Fizi Ali dan Suraya Borhan pada setiap Isnin hingga Jumaat pukul 6 pagi hingga 10 pagi mencatatkan peningkatan peratusan pendengar mingguan tertinggi sebanyak 22 peratus dari kajian sebelumnya, mencapai 1.5 juta pendengar setiap minggu.
Segmen itu juga berjaya mencatatkan peningkatan pendengar eksklusif tertinggi antara empat stesen radio berbahasa Melayu yang tertinggi di Malaysia.
Manakala segmen Gaya Suria kelolaan Cik Piah pada setiap Isnin hingga Jumaat bermula 10 pagi hingga 1 petang dan juga Muzik Top Suria pada 1 petang hingga 3 petang pula mencatatkan peningkatan peratusan pendengar mingguan dan eksklusif yang tertinggi di antara semua stesen radio berbahasa Melayu.
Segmen Suria Petang yang dikelolakan oleh Sharifah Shahirah dan Tyzo pada setiap Isnin hingga Jumaat, 3 petang hingga 7 malam pula berjaya mencapai 1.7 juta pendengar setiap minggu dan mencatatkan peningkatan jumlah pendengar eksklusif tertinggi antara semua stesen radio berbahasa Melayu.

Shiera atau Rara bersama Tyzo.
Bukan itu sahaja, platform digital kreatif Suria iaitu media sosial Suria Malaysia, laman web suria.my dan YouTube Suria TV turut mencatatkan peningkatan sehingga 2.5 juta pengikut dan 214 juta jumlah tontonan.
Jumlah pendengar dalam talian menerusi laman web dan aplikasi Suria turut meningkat dengan jumlah keseluruhan sebanyak 51 juta pendengar.
Muat turun aplikasi Suria dan layari laman web suria.my untuk mendapatkan akses percuma kepada semua informasi, peraduan dan maklumat terkini mengenai Suria FM 24 jam setiap hari, dimana-mana sahaja, pada bila-bila masa.
Sehingga kini, aplikasi SURIA telah dimuat turun sebanyak 1.18 juta kali menerusi AppStore, Google Playstore dan Huawei App Gallery.
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : mstar


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://encikpenyu.blogspot.com/2021/11/suria-fm-mencatat-peningkatan-jumlah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
J4tuh Cinta Dengan Malaysia Vide0 Pelajar Pelajar Jepun Fasih Berbahasa Melayu Raih Pujian Netizen

J4tuh Cinta Dengan Malaysia Vide0 Pelajar Pelajar Jepun Fasih Berbahasa Melayu Raih Pujian Netizen

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 415 hits
Korang mesti kagum bila dengar orang dari negara lain fluent je bila bercakap dalam Bahasa Melayu kan Kalau orang Cina atau India kat Malaysia sendiri fasih berbahasa Melayu pun kita dah terpesona apatah lagi orang luar Semalam trending di ...
Sarawak Peningkatan Jumlah Mangsa Banjir Kepada 133 Orang

Sarawak Peningkatan Jumlah Mangsa Banjir Kepada 133 Orang

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 132 hits
Sarawak Peningkatan Jumlah Mangsa Banjir Kepada 133 Orang Jumlah mangsa banjir yang dipindahkan ke pusat pemindahan sementara di Sarawak meningkat kepada 133 orang pagi ini berbanding 26 mangsa malam tadi Jawatankuasa Pengurusan Bencana Neg...
Tuan Ibrahim Berbahasa Melayu Di Pentas Pbb

Tuan Ibrahim Berbahasa Melayu Di Pentas Pbb

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 119 hits
Sejak semalam tular sebuah video menunjukkan Datuk Seri Tuan Ibrahim Tuan Man Menteri Alam Sekitar dan Air berucap di sidang antarabangsa Persidangan Ke 26 Konvensyen Rangka Kerja Perubahan Iklim Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu itu diadaka...
Masjid Khutbah Berbahasa Melayu Di Satun

Masjid Khutbah Berbahasa Melayu Di Satun

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 94 hits
Bila Melawat Satun ada yang cari masjid yang masih berkhutbah Bahasa Melayu di sekitar Satun Ada juga yang berhajat nak buat program ramadhan bersama orang orang kampung dan mencari yang mudah Lawati Blog Cikgu Joe Satun Untuk Info Satun Le...
Calon Dun Kesidang Tak Boleh Berbahasa Melau Atau Tak Faham Bahasa Melayu Atau Kedua Dua Nya

Calon Dun Kesidang Tak Boleh Berbahasa Melau Atau Tak Faham Bahasa Melayu Atau Kedua Dua Nya

papar berkaitan - pada 8/11/2021 - jumlah : 186 hits
HAMZAH RIE NAInilah hasil 60thn orang Orang melayu umno memerintah negara kita Tapi yg jahat dan tak hormat bahasa Malaysia macai UMPAS tetap mengatakan DAP Mp Mp adun adun Dan calon calon Dap boleh jer berbahasa Malaysia dengan bagus MP MP...
Ph Boleh Menang Jika Kadar Keluar Mengundi Lebih 80 Peratus Kata Ilham Centre

Ph Boleh Menang Jika Kadar Keluar Mengundi Lebih 80 Peratus Kata Ilham Centre

papar berkaitan - pada 20/11/2021 - jumlah : 229 hits
SITI NUR ZAWANI MISCONFirma penyelidikan Ilham Centre menjangkakan kemenangan buat Pakatan Harapan di Melaka jika kadar keluar mengundi melebihi 80 peratus Pengarah Eksekutif Ilham Centre Mohamad Hisomuddin Bakar berkata dengan hitungan mud...
Jumlah Jemaah Haji Terengganu Meningkat Tahun Ini

Jumlah Jemaah Haji Terengganu Meningkat Tahun Ini

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 288 hits
KUALA NERUS Jumlah jemaah haji dari Terengganu meningkat kepada 2 739 orang tahun ini berbanding 2 500 orang tahun lepas kata Menteri Besar Dr Ahmad Samsuri Mokhtar Beliau berkata daripada jumlah itu seramai 101 orang jemaah adalah dari kal...
Kekangan Kempen Beri Ruang Berceramah Di Stesen Tv Radio Kerajaan Ph

Kekangan Kempen Beri Ruang Berceramah Di Stesen Tv Radio Kerajaan Ph

papar berkaitan - pada 9/11/2021 - jumlah : 248 hits
Gambar hiasan AYER KEROH Pakatan Harapan menuntut agar Kementerian Komunikasi dan Multimedia memberi ruang sekurang kurangnya 30 minit untuk berceramah di stesen televisyen milik kerajaan seperti TV1 TV2 dan Bernama TV pada setiap malam Jaw...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Saraswathy Lodges Report Against Satees Portal For Alleged Defamation

Netizens Inciting Hatred Against Footballers Being Tracked Down

Two Malaysians Injured In Narathiwat Blast Discharged From Hospital

Faisal Halim Kini Di Icu Tangan Kiri Tiada Tindak Balas

Pusing Bandar

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia