Super Shocking Sale Pg Mall Benar Benar Mengejutkan


Super Shocking Sale PG Mall Benar-Benar Mengejutkan! | PG Mall, namanya semakin hari semakin menjadi sebutan. Bagi yang belum kenal PG Mall, kalian sangat rugi kerana PG Mall ini benar-benar boleh memberi pelbagai manfaat. 

Sebelum saya huraikan dengan lebih lanjut mengapa perlu berbelanja di PG Mall, di sini saya akan kongsikan dulu serba sedikit pengenalan mengenai PG Mall ini. 

Apa Itu PG Mall? 

Platform PG Mall merupakan sebuah platform E-commerce. Ianya juga merupakan platform E-commerce No.1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017 yang lalu. PG Mall juga merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia yang disenaraikan sebagai sebuah laman web e-dagang dengan kedudukan 3 teratas melalui IPrice insight report. 



Di PG Mall ini, hampir semua barang keperluan ada di sana. Kalian senaraikan saja mahu beli apa. Dari pakaian, produk kesihatan, produk kecantikan, barangan peralatan dapur, perlatan bersukan, bahkan makanan dan bahan masakan juga ada. 

Melalui PG Mall ini juga, kalian bukan saja dapat membeli belah dengan senang di dalam sebuah website, bahkan kalian juga berpeluang untuk miliki ‘store online’ di dalam PG Mall seandainya kalian ini ada barangan untuk diniagakan. Apa yang lebih menguntungkan, bakal peniaga boleh menjual di platform PG Mall tanpa perlu mengeluarkan sebarang modal. 

Pembeli Boleh Berseronok Dengan Super Shocking Sales Yang Benar-Benar Mengejutkan!

Sebagai sebuah platform tempat membeli-belah yang sangat istimewa, PG Mall sentiasa ingin memberi layanan yang paling terbaik untuk para pelanggan. Sebagai bukti, saat ini team PG Mall sedang hangat membuat promosi super shocking sales dengan potongan harga yang sangat mengejutkan!

Bagi pendapat saya sendiri, harga yang ditawarkan oleh PG Mall saat ini benar-benar drastik dan boombastik. 



- Harga Tawaran Bermula Dari RM1
Wow! Ini betul-betul menjimatkan ni. RM1 tu betul-betul murah tau. Lepas ni nak cepat-cepat ke platform PG Mall untuk merebut peluang membeli belah dengan harga harga tawaran terlajak murah yang bermula dari RM1 ini. 

- Tawaran Baru Muncul Setiap Hari 
Sudahlah murah, tawaran baru juga muncul setiap hari. Ini bermakna setiap hari ada saja barangan baru yang berlainan ditawarkan dengan harga tawaran yang sangat rendah! Tak bosan kalau begini.  

Dan harga pembelian dengan tawaran super shocking sales ini adalah sangat-sangat terhad, jadi kena cepat-cepat rebut peluang sementara masa masih ada. Nak lihat produk apa yang sedang dijual dengan harga tidak masuk akal saat ini, boleh terus pergi ke ‘super shocking deal’ pada platform PG Mall.  

Promosi Berterusan Yang Lain Juga Ada

Selain dari promosi super shocking deal yang terhad itu tadi, PG Mall turut menawarkan harga penjimatan yang berterusan dengan promosi yang berbeza. 

a) Hot Day Sales 



Untuk promosi hot day sales ini, pihak PG Mall membuka 3 slot setiap hari untuk memberi penjimatan dengan potongan diskaun yang sangat berbaloi. 3 slot ini diadakan setiap hari pada jam 10:00 pagi, 16:00 (4 petang) dan juga 21:00 (9 malam). 

Promosi ini benar-benar boleh dianggap sebagai tawaran harga jaminan terendah dengan potongan diskaun 80% setiap hari. 

b) Loveyou 3000 



Untuk promosi dengan nama Loveyou 3000 ini, para pelanggan yang telah membuat pembelian sebanyak RM30 ke atas akan dilangsungkan untuk menyertai kempen Love You 3,000.

Dengan penyertaan ini, para pelanggan ini dapat merebut peluang untuk memenangi pelbagai menarik yang bernilai RM3,000 secara keseluruhannya. Pengumuman senarai pemenang akan dihebohkan pada 15 dan 30 setiap bulan. Ini bermakna semakin banyak yang anda belanjakan, semakin tinggi peluang anda untuk menang pelbagai hadiah menarik tersebut. 

PG Mall Turut Menawarkan Konsep ConsuMerchant

Apa itu ConsuMerchant? ConsuMerchant ini merupakan sebuah perkataan hibrid yang berasal dari perkataan, "Consumer" dan juga "Merchant".  Konsep ConsuMerchant ini adalah model perniagaan yang boleh membantu para pengguna / pembeli tak kira tua mahupun muda untuk menjadi menjadi usahawan yang boleh membina empayar perniagaan tetap bersama-sama dengan PG Mall. 

Dengan cara ini, kalian boleh dianggap sebagai rakan niaga untuk jangka panjang dan sebagai balasan PG Mall menawarkan ganjaran tunai berterusan sebagai atas pembelian yang dilakukan melalui program "Forever Cash Back". Pulangan tunai selamanya ini boleh mencecah sehingga 3.5%. 



Ini bermakna kalian cuma perlu Shop, Share dan Earn untuk sebuah nilai pulangan yang sangat besar. Bagus kan konsep ConsuMerchant ni. 

Shop Now! Jangan Tunggu Lama-Lama Nanti Terlepas Peluang 

Saat ni, terasa macam nak beli semua benda yang ada di PG Mall. Tak sabar nak rebut pelbagai jenis tawaran diskaun yang ada di platform PG Mall. Lagipun tak terasa rugi kerana semakin banyak membeli maka semakin banyak pulangan balik yang boleh diperolehi. 

Bagi kaki-kaki shopping online, jom cuba luangkan sedikit masa untuk singgah ke 
PG Mall. Lihat dan bandingkan sendiri semua tawaran yang telah pihak PG Mall sediakan. Macam-macam faedah ada di sini jadi apa salahnya untuk sama-sama merebut peluang yang sudahpun terbuka luas. 

Bagi mendapatkan info yang lebih jelas mengenai PG Mall, kalian boleh layari link di bawah ini : 
Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Supershockingsale #Hotdaysale #Loveyou3k






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.abangrock.com/2020/07/super-shocking-sale-pg-mall-benar-benar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pg Mall Ada Deals Best Dan Harga Murah The Super Shocking Sale

Pg Mall Ada Deals Best Dan Harga Murah The Super Shocking Sale

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 367 hits
Hi korang Assalammualaikum Wah masa PKP dan Cuti Bersalin haritu rajinnya update blog tapi ni dah sebulan lebih tak update I have so manythings to tell tapi semuanya hanya tinggal draf InsyAllah nanti kita story lain kat next post ya Okay k...
Pg Mall Super Shocking Sale

Pg Mall Super Shocking Sale

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 233 hits
Hello guys it seems that many missed my post and updates I miss writing and sharing things with you guys too The recent pandemic left me in deep thoughts about how fragile we can be even without touching each other pat yourself for being ve...
Tak Tahu Ada Super Shocking Sale Pgmall Ruginya

Tak Tahu Ada Super Shocking Sale Pgmall Ruginya

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 192 hits
Tak tahu ada SUPER SHOCKING SALE PGMALL Ruginya Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Okay jujur ya jujur Siapa yang pernah dengar pasal PG Mall angkat tangan Nampak macam 50 50 tu haha Sejujurnya dari pihak saya pula pernah je dengar...
Qoo10 Qoo10 7 7 Super Sale

Qoo10 Qoo10 7 7 Super Sale

papar berkaitan - pada 6/7/2020 - jumlah : 213 hits
Qoo10 Qoo10 7 7 Super SalePG Mall PGMALL THANK YOU SALECoupon Code BTYS15JD Sports Adidas 3 Stripes Day CampaignDomino s Pizza 2 Cheesy Pizza 90KCoupon Code DOM77Berrybenka Spring Into Summer 15 off min 350kCoupon Code 15SUMMERBBHijabenka S...
Perlis Benar Jemaah Bawah 18 Tahun Di Masjid

Perlis Benar Jemaah Bawah 18 Tahun Di Masjid

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 353 hits
Kebenaran dapat perkenan Raja Perlis berkuat kuasa serta merta ARAU Perlis membenarkan individu berumur 18 tahun ke bawah menyertai solat berjemaah di semua masjid di negeri itu berkuat kuasa serta merta Raja Muda Perlis Tuanku Syed Faizudd...
Saya Suka Dengan Kaum Sejenis Itu Adalah Tidak Benar Sama Sekali Bekas Suami Lufya

Saya Suka Dengan Kaum Sejenis Itu Adalah Tidak Benar Sama Sekali Bekas Suami Lufya

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 552 hits
Sepertimana yang kita tahu rumah tangga diantara penyanyi Lufya Omar dan bekas suaminya Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum sudahpun berakhir selepas bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling Shah Alam pada 17 Jun lalu Na...
Video Mati Itu Benar Syurga Neraka Itu Benar Baca Talkin Kp Johor Ingatkan Anggotanya Jangan Ambil Rasuah

Video Mati Itu Benar Syurga Neraka Itu Benar Baca Talkin Kp Johor Ingatkan Anggotanya Jangan Ambil Rasuah

papar berkaitan - pada 15/7/2020 - jumlah : 392 hits
Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay yang terkenal dengan ketegasan dan kelantangan beliau menentang pembelot dan penjenayah sekali lagi menjadi perhatian rakyat Malaysia melalui bacaan talkin beliau baru baru ini Menrusi satu Pe...
Cek Fakta Tidak Benar Foto Lautan Manusia Di Gedung Dpr Dan Monas

Cek Fakta Tidak Benar Foto Lautan Manusia Di Gedung Dpr Dan Monas

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 165 hits
Foto yang diunggah disebut sebut diambil saat aksi demo pada 16 Juli 2020 Foto tersebut memperlihatkan lautan manusia dengan pakaian serba putih yang memenuhi jalan
Cek Fakta Tidak Benar Helikopter Buang Jenazah Covid 19 Ke Laut

Cek Fakta Tidak Benar Helikopter Buang Jenazah Covid 19 Ke Laut

papar berkaitan - pada 14/7/2020 - jumlah : 222 hits
Video helikopter yang diklaim membuang jenazah positif Covid 19 ke laut Meksiko adalah keliru Faktanya video itu merupakan video kegiatan terjun payung oleh sekolah penerbangan DZ Kolomna Aerograd di Moskow Rusia
Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku

Perlis Tak Ada Airport Tapi Ada Flight

Selamat Hari Raya Aidilfitri Kepada Sahabat Ksdd Yang Tercinta