Sufian Suhaimi Babak Helikopter Tiada Kaitan Dengan Sesiapa






Penyanyi Sufian Suhaimi menjelaskan babak menaiki helikopter dalam klip video lagu terbaharunya berjudul Mencuba tiada kaitan dengan kenangan yang pernah dilalui bersama bekas tunangnya Elfira Loy seperti didakwa netizen.

Jelas Sufian, 27, penggunaan helikopter dibuat pada saat akhir ekoran mendapat tajaan daripada sebuah syarikat pengendali penerbangan persendirian kepadanya.

Dalam klip video yang dilancarkan pada 3 April tersebut, terdapat beberapa babak melibatkan Sufian bersama seorang wanita menaiki helikopter sehingga mengundang andaian peminat bahawa babak tersebut ada kaitan dengan kisah cinta tidak kesampaiannya.

“Penceritaan dalam lagu itu bersifat umum, cuma ada satu sahaja babak melibatkan helikopter sehingga membuatkan orang mempertikaikan saya belum melupakan kisah lama.

“Walhal ia bukan dalam perancangan awal kami. Jika tiada babak helikopter itu, jalan cerita dalam klip video Mencuba hanya berkisar tentang perkara-perkara yang biasa dilakukan oleh pasangan kekasih.

“Masing-masing ada persepsi berbeza untuk ditafsirkan. Cuma bagi saya, ia tidak bermaksud saya masih dibayangi kisah lampau. Saya anggap babak itu sebagai nilai tambah dan perkara menarik untuk ditonton,” ujarnya ketika ditemui pada majlis sidang akhbar Trio Concert Tour 2019.

Konsert itu menampilkan Sufian akan bergabung dengan Wany Hasrita dan Khai Bahar dalam satu konsert sama di empat lokasi berbeza iaitu Johor Bahru, Johor (13 Julai), Kuantan, Pahang (17 Ogos), Alor Setar, Kedah (5 Oktober) dab Shah Alam, Selangor (2 November).

Sementara itu, tambah pelantun lagi Di Matamu itu lagi, dia mengakui berasa bimbang dengan babak tersebut kerana risau ia akan menimbulkan kontroversi atau menyinggung perasaan mana-mana pihak.

“Sejujurnya saya akui risau tetapi saya dan produksi perhalusi jalan cerita. Hasilnya tiada perkara yang negatif pun dalam klip video itu. Pengakhiran jalan cerita juga bahagia.

“Cuma bagi saya babak helikopter itu adalah elemen perbezaan yang cuba diketengahkan kerana ia bukan dapat dilihat setiap hari,” katanya.

Lagu yang merupakan ciptaan sepenuhnya daripada Sufian dan Zynakal itu setakat ini telah mencatat lebih 1.2 juta tontonan di YouTube.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://artismeletop.blogspot.com/2019/04/sufian-suhaimi-babak-helikopter-tiada.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Muzik Video Baru Ada Babak Helikopter Netizen Meluat Sufian Suhaimi Belum Move On

Hiburan Muzik Video Baru Ada Babak Helikopter Netizen Meluat Sufian Suhaimi Belum Move On

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 304 hits
Selepas setahun tidak berkarya akhirnya penyanyi Sufian Suhaimi melancarkan single terbarunya bertajuk Mencuba dan turut memuat naik muzik video lagu tersebut di YouTube Bagaimanapun muzik video lagunya itu dikatakan sedikit sebanyak mengim...
Babak Naik Helikopter Ditambah Pada Saat Akhir

Babak Naik Helikopter Ditambah Pada Saat Akhir

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 160 hits
Baru saja melancarkan single terbaru berjudul Mencuba penyanyi Sufian Suhaimi sekali lagi dikatakan mengundang kontroversi apabila memaparkan babak menaiki helikopter dalam muzik The post appeared first on
Hiburan Sufian Suhaimi Bakal Terbit Buku Kisah Cinta Dan Keluarga

Hiburan Sufian Suhaimi Bakal Terbit Buku Kisah Cinta Dan Keluarga

papar berkaitan - pada 15/4/2019 - jumlah : 372 hits
Sejak memenangi Persembahan Terbaik menerusi lagu Di Matamau di AJL33 populariti Sufian Suhaimi semakin meningkat naik Malah ia membuatkan beliau semangat untuk menghasilkan karya baharu Kali ini Sufian bakal mengeluarkan buku puisi tulisan...
Hanya Kerana Challenge Telefon Ex Untuk Cakap Sorry Sufian Suhaimi Dikecam Mainkan Hati Wanita

Hanya Kerana Challenge Telefon Ex Untuk Cakap Sorry Sufian Suhaimi Dikecam Mainkan Hati Wanita

papar berkaitan - pada 4/4/2019 - jumlah : 300 hits
Siapa sangka penyanyi Sufian Suhaimi sanggup menyahut cabaran diberikan oleh stesen radio Era FM dimana beliau perlu menghubungi bekas kekasihnya hanya untuk mengucapkan perkataan sorry Agak menggelabah pada mulanya Sufian akhirnya berjaya ...
Sufian Suhaimi Mencuba Chord

Sufian Suhaimi Mencuba Chord

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 410 hits
C C Fm Cbercinta mengapa setiap Gpercubaan tiadaFseperti peluang pertama Cpada mulanya bahagiaCbahagia semua yang kurasa Gtak pernah sempurnaFmungkin masih belum masanya Ctetap ingin mencubaCmencuba hampir mati Emaku mencubaFjadi yang kau p...
Wanita Ini Dakwa Kehilangan Acap Sebenarnya Tiada Kaitan Dengan Makhluk Halus Tetapi

Wanita Ini Dakwa Kehilangan Acap Sebenarnya Tiada Kaitan Dengan Makhluk Halus Tetapi

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 1350 hits
Ada yang percaya Acap telah disembunyikan oleh makhluk halus tidak kurang juga yang menawarkan bantuan dari jauh untuk mengesan kedudukan Acap Perkara itu turut mendapat perhatian dari seorang wanita yang berpandangan bahawa kehilangan Acap...
Bomba Bau Busuk Tidak Ada Kaitan Dengan Kehilangan Acap

Bomba Bau Busuk Tidak Ada Kaitan Dengan Kehilangan Acap

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 267 hits
IPOH Bau busuk yang dikesan di kawasan Hutan Simpan Bukit Kinta dekat Gopeng hujung minggu lepas bukan milik manusia Penolong Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia negeri Perak Mohamad Yunus Abu berkata maklumat me...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun