Suami Isteri Mahu Pergi Bercuti Tiba Tiba Piiot Ini Umum Berita Mengejutkan Semua Penumpang Mnangis


Kita semua sedia maklum tugas seseorang yang bergelar juruterbang. Mereka kebiasaannya hanya didengar sahaja dan jarang dilihat, terutamanya pada pesawat komersil.
Namun kisah ini mungkin yang pertama kali kita dengar apabila seorang juruterbang telah melangkah keluar ke kabin untuk membuat pengumuman yang mengejutkan ramai.
Juruterbang Joey WooIIings sedang dalam tugasan penerbangan Thomas Cook menuju ke Tenerife, tiba-tiba melangkah keluar ke kabin dan membuat pengumuman di hadapan 200 penumpang. Mereka semua terkejut kerana diberitahu juruterbang sendiri akan membuat pengumuman.
Kebiasaannya penumpang pesawat hanya dapat mendengar suara pilot dari interkom, tapi kali ini Joey telah tampil di hadapan penumpang pesawat tersebut.
Melalui interphone, dia muncul ke kabin dan menyampaikan sesuatu yang mengejutkan semua termasuk sesetengah krew penerbangan sendiri. Disangkaka ada kejadian tidak diingini yang terjadi, namun air muka penumpang mulai berubah sebaik Joey membuat pengumuman itu.
” Alasan kenapa saya berbicara di sini adalah kerana ingin memberitahu kepada anda semua bahawa hari ini yang sangat istimewa bagi saya. Untuk pengetahuan anda semua, hari ini adalah hari pertama saya sebagai juruterbang penerbangan pesawat komersial. Saya bergurau sahaja!
Seakan tidak mahu membuat penumpang tertanya-tanya, Joey kemudian meneruskan kata-katanya.
” Sebenarnya adalah, tepat pada tarikh hari ini tahun ketiga saya memiliki lesen juruterbang. Tetapi baru hari ini saya berpeluang menerbangkan kedua ibu bapa saya dan mengajak mereka bercuti.
” Mereka duduk di baris kerusi 17 dan seperti yang anda semua boleh melihat raut wajah ibu saya yang lucu itu, dia memang tidak tahu saya yang akan menerbangkan pesawat ini.
” Jadi tidak ada cara yang lebih baik selain dari mengucapkan jutaan terima kasih kepada ibu bapa saya.  Saya tidak mahu memalukan mereka didepan 200 orang ini (sambil ketawa).
” Saya ingin anda berikan tepukan kepada mereka. Kerana jika mereka berdua tidak bertemu, saya tidak akan ada di sini,” ujar Joey lagi dengan nada sedikit sebak.

Joey dilihat begitu beremosi ketika menyebut nama kedua ibu bapanya dan memberitahu bagaimana ini akan menjadi pengalaman pertama dia menerbangkan ibu bapanya itu.
Setelah mengakhiri ucapannya, juruterbang muda itu kemudian terus berjalan meluru kearah kedua orang tuanya dan memeluk mereka dengan rasa bangga.
Dalam masa yang sama secara tiba-tiba mendapat sambutan dari penumpang lain yang tersenyum. Sejumlah penumpang juga telah merakam kejadian mengharukan itu dan berkongsi video tersebut ke Twitter.
Ayuh kita berazam sempena tahun baru, kita lakukan sesuatu perkara yang mampu membuat ibu bapa menangis kerana bangga!

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.
Sumber : kitaviral
The post Suami Isteri Mahu Pergi Bercuti. Tiba Tiba PiIot Ini Umum Berita Mengejutkan, Semua Penumpang Mnangis appeared first on Suara Viral Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://suaraviral.org/suami-isteri-mahu-pergi-bercuti-tiba-tiba-piiot-ini-umum-berita-mengejutkan-semua-penumpang-mnangis/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Isteri Rela Pergi Ketika Bersalin Kecewa Suami Abai Tanggungjawab

Isteri Rela Pergi Ketika Bersalin Kecewa Suami Abai Tanggungjawab

papar berkaitan - pada 22/12/2019 - jumlah : 497 hits
Bagi wanita yang mengandung perhatian daripada suami merupakan sesuatu yang paling dimahukan Apa tidaknya pelbagai aktiviti dan kerja harian yang tidak dapat dilakukan ekoran keterbatasan pergerakan Pun begitu ada juga segelintir suami yang...
Jangan Biar Isteri Uruskan Semua Hal Suami Pun Kena Take Part

Jangan Biar Isteri Uruskan Semua Hal Suami Pun Kena Take Part

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 527 hits
Suami isteri ditakdirkan untuk menjadi pelengkap antara satu sama lain Sesuatu hubungan yang bahagia tidak perlu dinilai dengan kemewahan material semata mata tetapi jumlah perhatian yang diberikan kepada pasangan kita Sebagai suami contohn...
Seorang Isteri Akan Kekal Cantik Bila Suami Mencintai Semua Kekurangannya

Seorang Isteri Akan Kekal Cantik Bila Suami Mencintai Semua Kekurangannya

papar berkaitan - pada 29/12/2019 - jumlah : 633 hits
Gambar HiasanAda orang mengatakan tidak kira berapa lama sudah berkahwin isteri akan tetap cantik dan menawan di mata suaminya apabila suaminya tidak lupa memberi wang pada isterinya isteri menjaga kecantikan bila suami memberikan dana yang...
Suami Oku Didakwa Dipaksa Mengemis Isteri Marah Pukul Sebab Tak Bawa Balik Duit

Suami Oku Didakwa Dipaksa Mengemis Isteri Marah Pukul Sebab Tak Bawa Balik Duit

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 490 hits
Sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi hubungan antara suami dan isteri Sikap hormat menghormati penting antara suami isteri bagi mengekalkan keharmonian dalam hubungan Namun bila hilang rasa hormat seorang isteri terhadap suami kelakuan...
Bayi Dalam Perut Isteri Ghaib Selepas Suami Terlanggar Musang

Bayi Dalam Perut Isteri Ghaib Selepas Suami Terlanggar Musang

papar berkaitan - pada 22/12/2019 - jumlah : 539 hits
Antara saat yang paling menggembirakan bagi pasangan suami isteri ialah apabila mengetahui mereka bakal menimang cahaya mata Ini kerana kehadiran anak kecil bakal melengkapkan kehidupan sebagai sebuah keluarga Loading Sebagai bakal ibu bapa...
Kentut Depan Isteri Suami Macam Ni Cukup Sayangkan Keluarganya

Kentut Depan Isteri Suami Macam Ni Cukup Sayangkan Keluarganya

papar berkaitan - pada 25/12/2019 - jumlah : 292 hits
Sebelum berkahwin mungkin cara bergurau tidak sama dengan selepas mendirikan rumah tangga Apabila berkahwin kita akan lebih mengenali pasangan kita dan mula tahu tabiat tabiat pelik yang suka dibuatnya Mula mula mungkin akan berasa jengkel ...
Suami Rider Grabfood Maut Ketika Cari Rezeki Nak Sara Isteri Sakit Dan Keluarga

Suami Rider Grabfood Maut Ketika Cari Rezeki Nak Sara Isteri Sakit Dan Keluarga

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 389 hits
Seorang penghantar makanan Grabfood yang berusia 42 tahun meninggal dunia dalam satu kemalangan yang melibatkan sebuah lori pada Jumaat lalu Menurut petikan berita Singapura lebih menyedihkan apabila mangsa yang melakukan dua pekerjaan itu ...
Inilah Balasan Suami Curang Terhadap Isteri

Inilah Balasan Suami Curang Terhadap Isteri

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 314 hits
Inilah Balasan Suami Curang Terhadap IsteriSeorang lelaki di China telah melakukan sesuatu yang diluar jangkaan oleh kerana rasa bersalah setelah berlaku curang kepada isterinya Lelaki ini telah beristeri namun berlaku curang dengan mempuny...
Tiada Kepentingan Untuk Memfitnah Isteri Da I Hijrah Nafi Sengaja Dedah Kes Video Panas Suami

Tiada Kepentingan Untuk Memfitnah Isteri Da I Hijrah Nafi Sengaja Dedah Kes Video Panas Suami

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 449 hits
Minggu lalu hangat lagi dengan kontroversi seorang pendakwah bebas dimana isterinya telah tampil membuat pendedahan mengejutkan tentang sikap suaminya yang kerap menghantar mesej tidak senonoh dan juga video mengghairahkan kepada wanita lai...
Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

There Is An Awakening

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

App Inarah

Netizen Mohon Maaf Asyik Mengutuk Ruhainies Beri Respon Saya Dah Tak Fikir Sekarang Nak Fokus On Being Happy



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Hadits Arbain Nawawi 2 Islam Iman Ihsan

Yerba Mate Teh Hijau Banyak Manfaat

Beringatlah Semua

From Mr Olayemi Michael Cardoso

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Berhari Raya Lagi Rumah Saudara Sepupu