Spaconcept Kongsi Rahsia Spa Bali Dengan Siri Penjagaan Wajah Badan Dan Wangian Rumah


SPACONCEPT KONGSI RAHSIA SPA BALI DENGAN SIRI PENJAGAAN WAJAH, BADAN DAN WANGIAN RUMAH | Assalammualaikum semua! Umum mengetahui kalau ingin menikmati pengalaman spa yang terbaik adalah dengan melancong ke negara memiliki an enjoy spa adalah dengan bercuti ke Bali, Indonesia. Di sini dikategorikan sebagai World The Best Spa untuk urutan Balinese dan Javanese. 


Suasana di Spa di Bali paling digemari pengunjung. Mereka akan relax enjoy setiap langkah penjagaan diri. 2 jam seakan tidak mencukupi. Tahu-tahu sudah selesai urutan tradisional satu badan dengan minyak pati natural, scrub seluruh badan, mandi bunga dan asas rawatan wajah. Sangat tenang kan? Serius Ruby rindu Bali! Tapi jangan bimbang, kita dah ada SpaConcept yang sememangnya di bawa khas dari Bali untuk kesejahteraan rakyat Malaysia. 


SPACONCEPT KONGSI RAHSIA SPA BALI DENGAN SIRI PENJAGAAN WAJAH, BADAN DAN WANGIAN RUMAH




Mentakrifkan semula kecantikan, SpaConcept rasmi dilancarkan pada 9 September 2023 setelah beroperasi sejak 2019. Pandemik COVID-19 tidak mematahkan semangat usahawan kecantikan dan kesejahteraan iaitu Encik Kenny Lai, Pengasas SpaConcept. Matlamat utama beliau adalah ingin berkongsi bahan-bahan terbaik dan natural kepada pengguna. Produk keluaran SpaConcept mampu memberi sinar baharu kepada kulit pengguna dengan rahsia Spa Bali.


Rahsia tidak dapat disembunyikan. SpaConcept, terkenal dengan inspirasi Bali yang unik dan penggunaan bahan bahan natural, adalah jenama yang berasal dari Malaysia. Jenama ini menggunakan gabungan resipi tradisional Bali dengan teknologi sains terkini untuk memberikan penjagaan dan perlindungan yang terbaik kepada kulit kita. 


Dengan formula unggul ini, ia mentakrifkan semula makna kecantikan, memberi inspirasi kepada wanita, menggalakkan wanita memahami makna kecantikan yang datang dari dalam dan dalam masa yang sama mendidik individu mempelajari penjagaan kecantikan secara holistik.


Produk SpaConcept terbahagi kepada 3 segmen utama iaitu Siri SpaConcept Skincare, Siri SpaConcept Body Care, dan Siri SpaConcept Home. Sasaran pelanggan utama merangkumi wanita dari lingkungan usia 25 hingga 45 tahun. SpaConcept hanya menggunakan bahan-bahan semula jadi agar ia mencapai penjagaan kecantikan yang diinginkan dalam masa yang sama para wanita dapat menikmati terapi spa.


Antara produk SpaConcept yang terlaris adalah Siri Lilylight. Siri ini diilhamkan daripada bunga teratai dan pati betik terkenal di Bali, dan dihasilkan menggunakan gabungan pati daripada bunga semula jadi yang bermanfaat, memberikan kesan melembapkan dan mencerahkan pada kulit.


Tidak kira sama ada kulit anda memerlukan pelembap, keserian atau anti-penuaan, siri SpaConcept mampu memenuhi semua keperluan seseorang, seolah-olah seseorang individu sedang mengalami perjalanan rawatan kecantikan spa yang sebenar di Bali.



Selain daripada siri tersebut , siri-siri lain yang ditawarkan oleh SpaConcept masing-masing mempunyai ramuan dan fungsi tersendiri, membantu kulit kita mendapatkan semula keseimbangan, kecergasan dan keremajaan. 


HYDRATING MIST PRODUK TERBAIK SPACONCEPT




Sama ada jenis kulit seseorang itu kering, sensitif atau mudah berjerawat, SpaConcept mampu memberikan penyelesaian penjagaan kulit yang diperibadikan kepada pengguna, terutamanya dengan penggunaan Hydrating Mist dan Brightening Serum yang menggunakan ekstrak tumbuhan semulajadi natural, membolehkan seseorang mengalami sensasi keremajaan kulit yang baik. 



Sama ada pada permulaan hari yang baru, atau pada penghujung hari, kulit kita masih menikmati kelembapan yang mencukupi sepanjang hari. Hydrating Mist ini bukan sahaja memberikan penghidratan yang mendalam, tetapi juga boleh digunakan untuk meremajakan kulit, menjadikan kulit kita berseri.


Selain itu, ia juga sangat sesuai digunakan selepas pemakaian solekan kerana ia dapat membantu menetapkan solekan dan menjadikan solekan tahan lebih lama. Lebih penting, semburan ini tidak mengandungi alkohol. Oleh itu, ia amat lembut dan sesuai untuk kulit.



SIRI SPACONCEPT SKINCARE - HOLISTIC WELLNESS FROM ANCIENT BALI 



Gentel Clensing Gel with FrangipaniHydrating Mist with Frangipani (Toner) - 12 jam hidration. Hydrating Moisturizer 1 with Frangipani (dry and combination skin)Hydrating Moisturizer 2 with Jasmine Ylang Ylang (dry and dull skin)Lilylight Sunscreen SPF30 with WaterlilyLumicious Facial Oil with Jasmin Ylang Ylang (dry skin and dull skin)Lilylight Radiance Plus Serum with Water LilyLilylight Brightening Scrub with Waterlily (deep cleansing and exfollation)Orchida Advance Firming Serum with Orchid (serum for face contour and youthful skin).Orchida Advance Firming Eye Gel with Orchid (eye contour and fading fine line and wrinkle around eye area)





SIRI SPACONCEPT BODY CARE



Lilylight Brightening Shower GelLilylight Brightening MaskLilylight Brightening Body ScrubLilylight Brightening Body & Hand Lotion

SIRI SPACONCEPT HOME
Aromatic Diffuser ElegantAromatic Diffuser SereneAromatic Diffuser Calming




BERPENGALAMAN LEBIH 20 TAHUN DALAM INDUSTRI KECANTIKAN

Dengan lebih daripada 20 tahun pengalaman, SpaConcept sudah pasti antara pakar terkemuka dalam industri kecantikan. Identiti jenama ini boleh ditonjolkan melalui penekanan unsur ketulenan dan semula jadi dalam bahan-bahan yang digunakan, dan tegasan mereka bahawa semua produk perlu dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan kerana mereka percaya bahawa bahan-bahan botani adalah elemen asas yang paling penting untuk kulit yang sihat.





Encik Kenny Lai, Pengasas SpaConcept, percaya bahawa kecantikan sebenar boleh membawa pengaruh positif kepada minda, emosi dan jiwa. Ia bukan hanya tertaluk kepada keindahan luaran, tetapi kecantikan asli berasal dari dalam, dan hasrat beliau untuk berkongsi mesej ini kepada semua wanita adalah misi SpaConcept yang termulia.


Menurut Encik Kenny Lai, 45 tahun, "Kami membuat produk kami dengan integriti, semua produk SpaConcept menjanjikan anda tanpa sebarang bahan yang berbahaya kepada kulit seperti SLS (Sodium Laureth Sulphate), Paraben atau Silicon. Untuk memastikan produk kami adalah selamat, mesra alam dan 100% semula jadi tanpa ujian terhadap haiwan. Nama SpaConcept diinspirasikan dari konsep spa. Kenapa Bali? Ia lokasi World The Best Spa. Pastinya saya ingin beri yang terbaik untuk para pengguna." jelasnya.


Percutian beliau di Bali pada tahun 2017 memberi inspirasi untuk membawa bahan-bahan asli dari Bali agar keberkesanan produk terjamin. 2019 memulakan perniagaan, namun pandemik melanda dunia. Perniagaan tetap diteruskan dengan jualan kepada kenalan rapat dan saudara mara. 


9 September 2023, rasmi SpaConcept dirasmikan dengan rangkaian 17 produk telah terhasil. Pelan masa hadapan SpaConcept adalah pembukan Spa fizikal di Penang dan Sabah. Dijangka ia akan mula beroperasi pada 2024. 


SpaConcept juga membuka peluang untuk kerjasama dengan mana-mana pihak yang ingin berkolabrasi. Selain itu, SpaConcept juga akan menghasilkan makanan tambahan untuk kecantikan dan kesejahteraan dalaman. 


Siri lengkap untuk produk penjagaan wajah untuk masalah Acne dan Anti Aging juga akan dilengkapkan. Sekarang ada dua produk Anti Aging iaitu serum dan krim mata, pada masa akan datang akan ada pencuci wajah, toner dan lain-lain. 


Permintaan pengguna setia memberi harapan untuk SpaConcept terus meneroka peluang. Dijangka pada tahun 2025, SpaConcept akan mula mengeluarkan Mens Series untuk para lelaki yang ingin menjaga penampilan diri. Masih ramai lelaki perlu pendidikan penjagaan wajah optimum. 






Setiap produk SpaConcept boleh mula dipakai seawal usia 25 tahun. Menggunakan formula lembut pada kulit, ia sesuai untuk semua jenis kulit. Memandangkan ia tiada bahan pengawet. Jangka hayat produk SpaConcept adalah selama satu tahun. Apabila ia telah di buka, ia boleh tahan sehingga 6 bulan. 


Research and Development (R&D) untuk satu produk mengambil masa enam bulan. Jika tiada pengalaman, mungkin satu tahun hingga dua tahun baru selesai. Pengalaman Encik Kenny Lai selama 20 tahun berkhidmat dalam bidang kecantikan dan kesejahteraan amat membantu dalam semua penghasilan rangkaian produk SpaConcept.


Encik Kenny Lai merupakan Product Consultation di syarikat kecantikan terkemuka antarabangsa dan mula mengambil langkah drastik untuk memulakan perniagaan sendiri selepas pengalaman spa yang menakjubkan di Bali, Indonesia. Di Bali, semua bahan spa adalah dari bahan segar secara langsung. Buah betik diramas, kopi scrub di kisar. Wajah cerah berseri dengan hanya sekali rawatan spa. 


Untuk mendapatkan produk SpaConcept, kunjungi laman e-dagang rasmi atau kedai dalam talian seperti berikut.


SPACONCEPT OFFICIAL | SHOPEE 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2023/09/spaconcept-kongsi-rahsia-spa-bali.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Didakwa Sekadar Wayang Nak Tutup Masalah Rumah Tangga Ahmad Dhani Kongsi Foto Cumbu Isteri Di Instagram

Hiburan Didakwa Sekadar Wayang Nak Tutup Masalah Rumah Tangga Ahmad Dhani Kongsi Foto Cumbu Isteri Di Instagram

papar berkaitan - pada 6/9/2023 - jumlah : 207 hits
Baru baru ini penyanyi dan komposer terkenal Indonesia iaitu Ahmad Dhani ada berkongsi foto aksi mesra bercumbu bersama isteri iaitu Mulan Jamela di Instagram Dalam hantaran tersebut Ahmad Dhani juga ada menulis kata kata romantis buat iste...
Sangat Aktif Dan Suka Ketawa Cukup Umur Tiga Bulan Madammu Kongsi Wajah Baby Kayden

Sangat Aktif Dan Suka Ketawa Cukup Umur Tiga Bulan Madammu Kongsi Wajah Baby Kayden

papar berkaitan - pada 8/9/2023 - jumlah : 252 hits
Selepas selamat melahirkan anak pertamanya menerusi kaedah In Vitro Fertilisation pada 7 Jun yang lalu kini selepas usia tiga bulan Madammu tampil berkongsi wajah putera kesayangannya kepada semua Menerusi Instagramnya usahawan cantik jelit...
Dr Malar Kongsi Cara Mudah Turunkan Suhu Badan Tinggi Anak Rupanya Ini Mak Ayah Perlu Buat

Dr Malar Kongsi Cara Mudah Turunkan Suhu Badan Tinggi Anak Rupanya Ini Mak Ayah Perlu Buat

papar berkaitan - pada 13/9/2023 - jumlah : 132 hits
Setiap kali anak demam mak ayah mulalah gelabah dan tak tahu apa nak buat Memantau anak semasa demam itu perlu tapi jangan berlebih lebih Demam sebenarnya membolehkan badan anak kecil kita bertindak balas untuk membina antibodi tubuh badann...
Kuasa Allah Rumah 100 Peratus Dijilat Api Al Quran Ditemui Dalam Keadaan Sempurna

Kuasa Allah Rumah 100 Peratus Dijilat Api Al Quran Ditemui Dalam Keadaan Sempurna

papar berkaitan - pada 13/9/2023 - jumlah : 120 hits
Senaskah al Quran dan tasbih ditemui terselamat dalam kejadian kebakaran membabitkan sebuah rumah Di khabarkan yang hangus sepenuhnya di Kampung Batu Satu Batu Gajah Perak pada malam Ahad Dalam kejadian kira kira 10 50 malam itu kesemua tig...
Didera Sejak Mac Kanak Kanak Lari Rumah Selamatkan Diri

Didera Sejak Mac Kanak Kanak Lari Rumah Selamatkan Diri

papar berkaitan - pada 14/9/2023 - jumlah : 98 hits
BernamaSEREMBAN Polis menahan pekerja kilang dan isterinya di Bahau dekat sini semalam kerana disyaki mendera anak lelakinya berusia enam tahun sejak Mac lepas Ketua Polis Jempol Hoo Chang Hook berkata lelaki terbabit yang juga bapa kandung...
Heboh Lulusan Sma Jadi Dokter Gadungan Rumah Sakit Di Surabaya Ini Penjelasan Kemenkes

Heboh Lulusan Sma Jadi Dokter Gadungan Rumah Sakit Di Surabaya Ini Penjelasan Kemenkes

papar berkaitan - pada 13/9/2023 - jumlah : 188 hits
Heboh pria lulusan SMA menjadi dokter gadungan selama dua tahun di rumah sakit Surabaya
4 Pedoman Merawat Pasien Dbd Di Rumah Tanpa Opname Harus Intensif

4 Pedoman Merawat Pasien Dbd Di Rumah Tanpa Opname Harus Intensif

papar berkaitan - pada 14/9/2023 - jumlah : 132 hits
Pedoman ini hanya berlaku kalau dokter mengizinkan untuk rawat jalan di rumah ya
Pamer Rumah Rp1 Miliar Pria Ini Cari Jodoh Gadis Atau Janda Langsung Diajak Nikah

Pamer Rumah Rp1 Miliar Pria Ini Cari Jodoh Gadis Atau Janda Langsung Diajak Nikah

papar berkaitan - pada 14/9/2023 - jumlah : 90 hits
Pengenalan dua bulan langsung nikah Nah kali aja ada yang bersedia nikah dengan saya kata pria dalam rekaman tersebut
T17j14 Teh Tarik Session Dan Rumah Desa Mentari Mula Disewakan

T17j14 Teh Tarik Session Dan Rumah Desa Mentari Mula Disewakan

papar berkaitan - pada 16/9/2023 - jumlah : 142 hits
Tedi baru terjaga dari lena setelah semalam terlelap awal kerana rasa mengantuk yang amat Pagi ni terjaga dengan niat nak belajar pasal DOJO Toolkit sikit Tetapi memandangkan interpretZZ ni sudah lama tidak dikemaskini Tedi terpanggil untuk...
13 Ditahan Serang Restoran Kfc

Jatronics Not A Semiconductor Manufacturer In Malaysia Miti Says

Eryna Tomyam

Myjpj Renew Lesen Memandu Motor Online

Program Bantuan Budi Madani Penyasaran Subsidi Bahan Api Yang Lebih Telus

Pyan Habib Dan Yang Pertama

Petronas Still Most Valuable Malaysian Brand Maybank Slips In Brand Finance Rankings

Sports Enthusiasts Hideaway By Klopf Architecture In Los Gatos California



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kiblat Ke Syurga Astro Ria

Siapa Teme Abdullah Ini Biodata Penulis Buku Yang Sering Mengaburkan Mukanya Ini

Biodata Sofea Shra Personaliti TikTok Terkenal

10 Fakta Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah 2024 Yang Ramai Tak Tahu Gandingan Pelakon Erysha Emyra MK K Clique Siaran TV3 Malaysia Tonton

5 Tanggapan Buruk Tentang Penjawat Awam Yang Susah Nak Dilupakan


Strong Minimalist Brand Identity

Syarikat P Hailing Perlu Pastikan Prosedur Penghantaran Makanan Halal Ditambah Baik Harian Metro 05 06 2024

Tarikh Akhir Potong Kuku Rambut Bagi Korban 2024

Kata Kerja Maksud Jenis Jenis Fungsi Contoh Penggunaan

Hayati Makna Surah Al Fatihah Di Dalam Solat Serta 7 Kelebihannya

Serahkan Semua Kepada Allah S W T