Song Kang Han Sohee Bongkar Kisah Cinta Complicated Di Sebalik Siri Netflix Nevertheless


Popular dalam kalangan penonton antarabangsa, “Nevertheless” terus duduk selesa dalam ranking program TV popular di Netflix beberapa negara seperti Malaysia.
Bagi menaikkan lagi keterujaan penonton dengan perkembangan plot drama ini, KimchiDaily berpeluang menjalankan temubual eksklusif bersama Song Kang dan Han So-hee.
Daripada apa yang didedahkan oleh mereka, pastinya anda akan tak senang duduk menantikan pengakhiran hubungan Yoo Na-bi dan Park Jae-eon.
Penonton geleng kepala dek ‘ketelusan’ Park Jae-eon Apabila ditanya mengenai respon penonton yang paling meninggalkan kesan setakat ini, Song Kang memilih tebakan mereka mengenai perasaan sebenar Park Jae-eon terhadap Yoo Na-bi.
Saya ada terbaca komen mengenai Park Jae-eon yang sepertinya mula menghargai Yoo Na-bi, ‘Park Jae-eon seorang sahaja yang belum menyedari bahawa ini ialah cinta sejati!’. Saya tergelak apabila membacanya kerana memang betul pun. Hanya Park Jae-eon tidak menyedari perasaan sebenarnya walhal yang lain mengetahuinya.
Ikhsan dari Netflix Pelbagai cerita sampingan Siapa yang menonton “Nevertheless” pastinya turut ‘tenggelam’ dengan perhubungan rakan-rakan di sekeliling Park Jae-eon dan Yoo Na-bi kerana mereka juga menampilkan masalah pelajar yang realistik dan boleh difahami oleh orang ramai.
Bagi Song Kang, dia ingin mengetahui apakah kesudahan watak Bit-na nanti memandangkan gadis itu mempunyai personaliti yang sama dengan Park Jae-eon.
Disebabkan penonton bergurau dan memanggil Bit-na sebagai ‘Park Jae-eon versi wanita’, saya mula menyokongnya tanpa sedar. Seperti pertemuan Park Jae-eon dan Yoo Na-bi yang membuatkan dia mula bermuhasabah diri dan menyedari apa yang dimahukannya, saya berharap agar Bit-na akan mengalami saat kesedaran itu juga.
Ikhsan dari Netflix Buat Han So-hee, setiap perkembangan watak mempunyai cerita yang tersendiri. Jadi, dia tidak sabar untuk menantikan apakah kesudahan setiap daripada mereka.
Suasana kampus menyenangkan Memaparkan situasi universiti yang realistik, kebanyakan penonton nyata terbuai dengan suasana itu sekaligus membuatkan mereka terasa seperti pelajar juga.
Han So-hee juga nampaknya bersetuju dengan sentimen itu dan mendedahkan bahawa bilik kuliah yang disediakan ternyata sama dengan program ukiran di universiti dalam dunia nyata. Bahkan drama ini juga berjaya menonjolkan keseronokan dan tenaga pelajar univerisiti dengan baik buat tontonan umum.
Tapi lokasi yang paling diingati pelakon wanita ini ialah pub di mana Yoo Na-bi bertemu dengan Park Jae-eon.
Saya sukakan tekanan dan kejanggalan di antara kedua watak itu yang mengenali satu sama lain pada masa lalu tetapi berlakon seperti orang asing dan memilih untuk merahsiakannya.
Keserasian jadi perhatian Tidak dinafikan bahawa keserasian di antara Song Kang dan Han So-hee memainkan peranan yang besar sehingga “Nevertheless” popular sebegini. Jelas lelaki itu, umur yang sebaya banyak membantu mereka untuk selesa bekerja bersama.
Saya sememangnya seorang yang suka bergurau dan dia sangat pandai bermain bersama, sebab itu kami dapat berkawan dengan cepat.
Ikhsan dari Netflix Song Kang juga tidak menolak peluang untuk bergandingan bersama Han So-hee di dalam naskhah bergenre lain nanti di mana mereka boleh menonjolkan sisi berbeza selain bergembira di hadapan kamera lagi.
Tambah lelaki ini lagi, suasana penggambaran “Nevertheless” sentiasa menyeronokkan. Jadinya mereka semua sentiasa dapat menjiwai watak dengan baik, tanpa sebarang masalah.
Apa itu cinta? ‘Cinta’ sememangnya ramuan utama yang menyapa penonton pada saban episod. Malah Han So-hee memilih dialog berkaitan tema itu sebagai sesuatu yang difahaminya.
Persoalan ‘Apa itu cinta?’ yang membuka episod pertama. Saya rasakan ia sampai ke hati mengenai inti pati drama itu.
Ikhsan dari Netflix Pesanan buat pencinta Siapa yang merupakan peminat setia “Nevertheless” semestinya menantikan setiap episod drama ini kerana ingin melihat kepelbagaian isu hubungan di dalamnya. Mungkin juga ada antara penonton yang dapat meletakkan diri mereka pada tempat watak berkenaan kerana pernah melalui pengalaman yang sama?
Walaupun Yoo Na-bi sering membuat keputusan yang salah di dalam “Nevertheless”, Han So-hee mempunyai pesanan buat anda yang mungkin melalui masalah yang sama,
Ia mungkin susah kadang-kadang, dan mungkin akan ada pergaduhan tapi ingatlah mengenai pertemuan pertama anda dan hargai satu sama lain.
Ikhsan dari Netflix Popular di Malaysia Menonjolkan suasana universiti yang mungkin berbeza dengan keadaan di luar negara, Song Kang nyata terkejut dengan perhatian yang diberikan oleh penonton antarabangsa.
Sangat mengagumkan apabila penonton di luar sana dapat memahami dan teruja menonton elemen yang asing ini. Saya berasa bersemangat dengan komen yang ditulis oleh penonton antarabangsa menerusi laman media sosial. Sokongan anda banyak memberikan tenaga buat saya. Saya berasa sangat bersyukur dan saya sangat berharap agar mempunyai peluang untuk berjumpa sendiri dan mengucapkan terima kasih kepada anda pada suatu hari nanti.
Walaupun siri pendek, namun “Nevertheless” sangat bermakna buat Han So-hee dan Song Kang. Jadi, jangan lupa tonton sehingga ke akhirnya di Netflix okay?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/song-kang-han-sohee-bongkar-kisah-cinta-complicated-di-sebalik-siri-netflix-nevertheless/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lepas Peluang Berlakon Gentleman Dengan Joo Jihoon Han Sohee Mahu Rehat Dek Kepenatan

Lepas Peluang Berlakon Gentleman Dengan Joo Jihoon Han Sohee Mahu Rehat Dek Kepenatan

papar berkaitan - pada 4/8/2021 - jumlah : 248 hits
Sejak semakin popular nampaknya Han So hee kurang memberikan perhatian kepada kesihatan dirinya sendiri Disebabkan oleh itu pelakon berusia 27 tahun itu disahkan bakal mengundurkan diri daripada filem Gentleman bagi berehat buat sementara w...
Macam Mana Awak Mengorat Sarah Dulu Ib Remy Ishak Imbau Kisah Cinta Shuib Dan Siti Sarah

Macam Mana Awak Mengorat Sarah Dulu Ib Remy Ishak Imbau Kisah Cinta Shuib Dan Siti Sarah

papar berkaitan - pada 12/8/2021 - jumlah : 279 hits
Masih terasa kehilangan Allahyarham Siti Sarah pemergian srikandi Covid 19 ini akan diingati sampai bila bila apatah lagi bertarung nyawa melahirkan anak bongsunya bersama Shuib
Esom Dilamar Berlakon Bersama Kim Woobin Dalam Siri Netflix Delivery Knight

Esom Dilamar Berlakon Bersama Kim Woobin Dalam Siri Netflix Delivery Knight

papar berkaitan - pada 6/8/2021 - jumlah : 347 hits
Nampaknya Esom dan Kim Woo bin mungkin akan kembali bekerjasama selepas 10 tahun menerusi drama baru Menurut sumber industri kedua mereka dilaporkan bakal bergandingan dalam siri Netflix Delivery Knight Berdasarkan webtoon dengan nama yang ...
Kisah Sebalik Kes Tembak Anggota Tudm

Kisah Sebalik Kes Tembak Anggota Tudm

papar berkaitan - pada 13/8/2021 - jumlah : 474 hits
Kisah Sebalik Kes Tembak Anggota TUDM Negara kita dikejutkan oleh satu berita kes tembak anggota TUDM yang menyebabkan 4 orang maut dalam kejadian ini Kisah Sebalik Kes Tembak Anggota TUDM Jangan lupa sembahyang ingat Allah setiap masa kera...
Kisah Di Sebalik Jubah Siti Sarah

Kisah Di Sebalik Jubah Siti Sarah

papar berkaitan - pada 14/8/2021 - jumlah : 1185 hits
Kisah Di Sebalik Jubah Siti SarahAl fatihah buat Allahyarham Siti SarahBerkongsi momen menyentap jiwa Siti Fatimah atau lebih mesra dengan panggilan Makde berkata arwah memberitahunya mahu berehat pada Ogos
Siri Hbo Max Original Peacemaker Akan Bongkar Asal Usul Watak Lakonan John Cena

Siri Hbo Max Original Peacemaker Akan Bongkar Asal Usul Watak Lakonan John Cena

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 277 hits
Pengarah dan juga penulis lakonlayar untuk filem The Suicide Squad mendedahkan yang siri spin off Peacemaker akan berkisar sebelum filem The Suicide Squad dan juga selepas filem tersebut Filem The Suicide Squad yang kini ditayangkan di HBO ...
Jatuh Cinta Tulisan Tok Guru

Jatuh Cinta Tulisan Tok Guru

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 177 hits
Siti Fatimah Nasiram hmetro com myMohd Zulfikri menghasilkan seni khat Islam di Kompleks Balai Seni Antarabangsa Selangor Shah Alam Berpengalaman lebih 23 tahun dalam bidang seni kaligrafi khat serta penyalinan ayat al Quran menjadikan pens...
Gerhana Ska Cinta Temanku Chord

Gerhana Ska Cinta Temanku Chord

papar berkaitan - pada 1/8/2021 - jumlah : 230 hits
G G G D Em DEngkau Berlari C G Am DMengejar Pelangi G D Em Bersama Bayang Bayang DSendiri C G Am DMasih Engkau Tercari GMenanti DG D Em DEngkau Tangisi C G Am DKesali Yang Terjadi G D Bagai Layang Layang Em DTak Bertali C G Am Dterbang ke l...
Vaksin Pertama Perdu Cinta Bagaimana Rasanya Ya

Vaksin Pertama Perdu Cinta Bagaimana Rasanya Ya

papar berkaitan - pada 29/7/2021 - jumlah : 250 hits
VAKSIN PERTAMA PERDU CINTA BAGAIMANA RASANYA YA Assalammualaikum wbt Syukur alhamdulillah Apa yang ditunggu hari ini suntikan pertama vaksin Covid19 telah selamat PC terima dan laksanakan Dos pertama selamat masuk ke dalam tubuh PC In sya A...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Menjadi Kesalahan Dan Teladan Buruk Jika Kerajaan Tidak Akur Dekree Ydpa

Bicara Profesional Pengarah Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengetua Sekolah Negeri Johor 2024

Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ

Wanita Cedera Diragut Ketika Menunggang Motosikal

Kes Lelaki Israel 10 Ditahan Semula Bawah Sosma

Pelbagai Cara Memakai Samping