Snow Crystal By Elldora Kulit Makin Sihat Dan Lebih Bermaya


Tidak kira lelaki atau pun perempuan pasti impikan kulit yang sihat, bebas jerawat dan tona kulit yang sekata. Tipulah kata tak suka akan kecantikkan kan? Terutama kita sebagai seorang Perempuan pasti idamkan kulit ala ala cinderella, snow white dan sebagainya. Tak jadi kulit macam dorang pun, mesti terlintas asalkan kulit sihat.
Sakit dan seksanya bila berjerawat. Malu dengan parut sana sini. Kulit muka kusam bila tanya umur, muka lebih tua dari umur. Nak cantik sanggup dengan cara yang salah. Enjit sana cucuk sini. Jahit sana, bedah sini. Seksa badan dan muka kita tu awak. Apa kata Alja share dengan korang satu produk kecantikkan yang 100% Bahan semula jad iaitu keluaran ELLDORA iaitu SNOW CRYSTAL.
Kenapa Alja syorkan korang Snow Crystal ni? Sebab Snow Crystal ni mempunyai 22 bahan aktif yang tersangat terbaik dan the best. Malah korang boleh dapatkan result seawal 2 minggu selepas consume Snow Crystal ni.
22 bahan aktif yang Alja katakan tadi tu termasuklah Vitamin C, Sakura, Bird Nest, Lychee, Papaya, Tomato, Strawberry, dan beberapa bahan lagi yang terkandung di dalam Snow Crystal by ELLDORA. Bagi Alja, Snow Crystal ni merupakan tablet yang sangat serba serbi lengkap untuk kecantikkan.
Review Alja kali ni untuk snow crystal memang superbbb excited. Teruja sangat sebab memang nampak hasil. So keterujaan Alja kalini nak share dengan korang apa yang Alja alami selepas consume Snow Crystal lebih kurang 3 minggu secara tak konsistan dan on off.
PARUT DAH MAKIN PUDAR
Seriously parut Alja memang susah hilang. Tacap lah guna foundation tebal mana memang still akan nampak. lagipun Alja tak suka mekap tebal, terasa muka akan jadi berat. So redha je lah dengan parut yang hitam legam tu. tapi selepas consume Snow Crystal ni, dalam masa seminggu lebih parut tu eh eh makin pudar. Letak foundation nipis nipis pun dah tak nampak. Suka sangat lah. Sebab Alja punya parut ni nak hilang makan masa 2-3 bulannn. Sedih betul parut je kan tapi lama bebeno nak hilang. Tak Percaya? tengok gambar sebelum dan selepas consume Elldora Snow Crystal ni. PARUT? eiuwww. hahaha

JERAWAT CEPAT KECUT DAN TAKUT NAK MUNCUL
Yes, jerawat besar besar tu mesti akan cepat kecut. Naik jerawat je terus ngap Snow crystal, tengok esok jerawat tu kecut. Nak naik jerawat besar besar tu dah jarang dah. ada pun 1-2 ketul je itupun time bulan mengambang. Biasalah bulan mengambang, hormon tak stabil ni memang akan keluar. Sekarang tinggal jerawat halus je. Nak konsistan lebih dengan Snow Crystal, nak kulit yang lebih sihat.
WAJAH LEBIH LEMBAP, BERMAYA DAN TONA SEKATA
Muka sekarang pun lembap je, bukan berminyak tau tapi lembap. Rasa fresh, tona kukit pun sekata takde berbelang kesan pakai tudung sebab berjemur. Eh suka betul lah dengan kulit sekarang. Asyik dok pegang pegang je. Tangan gatal. Teruja sebab bila kulit dah makin bermaya ni. Kalau tak, lesuu je, kita sendiri pandang pun tak hingin apatah lagi kalau orang lain pandang.
Mesti tertanya kan macam mana bentuk Snow Crystal ni? Refer gambar atas. 1 botol Snow Crystal ni ada 60 biji dan tablet ni ada dua warna, Pink dan putih. Sesuai lah dengan rasa dia iaitu rasa berry berry strawberry dan Laici. Sedapp macam gula gula sampai anak buah pun nak sebab dia ingat gula-gula. Sampai menangis lah dia sebab Alja tak kasi,
TIPS MAKAN SNOW CRYSTAL [Nak kesan lebih cepat ]
Banyak minum air masakJangan atau kurangkan minuman berkafein atau berkarbonetJaga PemakananKonsistan Makan Snow CrystalSehari ambik 2-3 tablet (2 tablet pagi, 1 malam ATAU 1 malam, 1 pagi)Ok sekarang dah boleh jd Snow White hehe Nak tahu tak? Snow Crystal keluaran Elldora ni merupakan satu-satunya produk tablet yang mempunyai 22 bahan hebat dan semulajadi. Menakjubkan kan? Ia juga Selamat digunakan kerana menggunakan 100% bahan semulajadi tanpa bahan terlarang dan berbahaya. Ia juga merupakan Tablet yang boleh dikunyah, so takpayah takut nak telan ubat lelagi yang takut dengan ubat tu. Ni Supplement tambahan tau bukan ubat. So rasa sangat sedap.
APA ITU SNOW CRYSTAL?
Snow Crystal mempunyai 22 bahan yang hebat dan semulajadiMempunyai sistem pencerahan 2 kali ganda hebatEsktrak bahan premium seperti L-Cysteine, Vitamin C, Collagen, Astaxanthin dan Mangosteen100% bahan semulajadi So sangatlah best Snow Crystal ni dan terdapat beberapa feedback yang baik untuk Alja share dengan korang semua..
 Ok, Alja dah share review dari Alja sendiri sebab Alja dah makan. Feedback baik dari orang lain pun Alja ada share. Korang taknak try ke? Kesan seawal 2 minggu tau. Ada masa lagi ni nak gojes time raya. nak keluar pun tak ambik masa lama untuk mekap sebab kulit dan berseri dan sihat.
Ha, Selain Snow crystal, Elldora juga tidak lama lagi akan muncul produk baru di pasaran keluaran Elldora iaitu Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare . Dengan bantuan Doktor perubatan dan chemist, maka terhasillah produk elldora yang diformulasi khas untuk mereka yg inginkan produk selamat & natural yang mampu merawat, memutih, meremajakan dan mencantikkan kulit anda. Best kan? Sebab ianya bukan produk timbang kilo tapi produk yang dibantu oleh Doktor perubatan dan chemist.
 Ha macam best je kan produk baru keluaran Elldora ni? Tak sabar nak tunggu keluaran baru ni. Lagi lagi foundation. Sebab Alja minat mekap, foundation memang tersangat penting kerana foundation merupakan benda asas untuk mekap.
Ok, untuk snow crystal. Alja confirm korang dah jatuh hati kan? Sebab Alja makan 3 minggu tak konsisten sebab lupa pun dah nampak kesan. Apatah lagi kalau korang try Snow Crystal ni secara konistan. Mesti lagi gebu gebas. Dibawah ni Alja Share details Snow Crystal untuk korang contact ok?
WEBSITE         : http://elldora.blogspot.my/
FACEBOOK     : elldorabeautyandhealth
INSTAGRAM   : @elldora_beauty_hq
CARELINE       : 60192020911
The post Snow Crystal by Elldora | Kulit makin sihat dan lebih bermaya first appeared on CAHAYA PERMATA.
The post Snow Crystal by Elldora | Kulit makin sihat dan lebih bermaya appeared first on CAHAYA PERMATA.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://cahayapermata.my/snow-crystal-by-elldora-kulit-makin-sihat-dan-lebih-bermaya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Comfort Zone Face Ampoules Untuk Kulit Lebih Sihat Dan Muda

Comfort Zone Face Ampoules Untuk Kulit Lebih Sihat Dan Muda

papar berkaitan - pada 16/7/2021 - jumlah : 263 hits
Assalamualaikum hai semua Kali nie Kak Sue nak kongsi produk kecantikan Comfort Zone Face Ampoules Untuk Kulit Lebih Sihat dan Muda nie pula dengan korang Biasa lah kan kita orang perempuan nie mesti nak cantik cantik kan walau duduk kat ru...
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

papar berkaitan - pada 17/7/2021 - jumlah : 342 hits
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree Oil Walaupun hanya duduk di rumah kulit muka pun kena jaga juga Siapa kata duduk rumah tak perlu pakai skincare Adakah bila kita duduk di dalam rumah kulit tidak te...
Comfort Zone Hydramemory Hydra Glow Ampoule Spa Wajah Di Rumah Bantu Kulit Jadi Lebih Gebu Lebih Halus Dan Berseri

Comfort Zone Hydramemory Hydra Glow Ampoule Spa Wajah Di Rumah Bantu Kulit Jadi Lebih Gebu Lebih Halus Dan Berseri

papar berkaitan - pada 14/7/2021 - jumlah : 292 hits
Assalamualaikum Lockdown PKP duduk rumah sememangnya buat kita terkurung dan segala aktiviti memang terhad dalam rumah Tapi bila duduk dalam rumah pun bukan kita hanya duduk saja Pelbagai aktiviti boleh kita lakukan Kalau sebelum ini ada ya...
Hiburan Idam Kulit Sihat 8 Produk Padat Superfood Berkhasiat Ini Patut Jadi Bff Anda

Hiburan Idam Kulit Sihat 8 Produk Padat Superfood Berkhasiat Ini Patut Jadi Bff Anda

papar berkaitan - pada 9/7/2021 - jumlah : 213 hits
Zaman sekarang ini ramai yang pentingkan makanan sihat sebagai ramuan dalam diet mereka Bukan apa sekadar untuk menjaga tubuh badan dan juga kesihatan minda sebenarnya untuk jangka masa yang lama Apabila terdengar makanan vegan ataupun supe...
Sustained Release Vita C Plus Mengatasi Radikal Bebas Untuk Kulit Yang Sihat

Sustained Release Vita C Plus Mengatasi Radikal Bebas Untuk Kulit Yang Sihat

papar berkaitan - pada 24/7/2021 - jumlah : 208 hits
Alami semula nikmat kesihatan dengan mengambil nutrien yang tepat Vitamin C adalah vitamin larut air yang mempunyai pelbagai fungsi terhadap badan dan fungsi utamanya adalah sebagai antioksida Ia juga memainkan peranan penting untuk menggal...
7 Makanan Untuk Otak Kanak Kanak Lebih Sihat Vitaminwawa

7 Makanan Untuk Otak Kanak Kanak Lebih Sihat Vitaminwawa

papar berkaitan - pada 23/7/2021 - jumlah : 422 hits
Assalamualaikum wbt Pertumbuhan kanak kanak membesar dengan sangat cepat begitu juga perkembangan otak mereka Setiap hari otak kanak kanak berkembang dengan pesat dan berubah dengan begitu pantas Namun sebagai ibu bapa kita perlu memberikan...
Tak Usah Dioles Ke Wajah 6 Makanan Ini Lebih Sehatkan Kulit Jika Dikonsumsi Langsung

Tak Usah Dioles Ke Wajah 6 Makanan Ini Lebih Sehatkan Kulit Jika Dikonsumsi Langsung

papar berkaitan - pada 13/7/2021 - jumlah : 234 hits
Teh hijau tomat dan minyak zaitun bakal lebih bermanfaat buat kulit jika dikonsumsi secara langsung
Esp Minum Untuk Kulit Yang Sihat

Esp Minum Untuk Kulit Yang Sihat

papar berkaitan - pada 24/7/2021 - jumlah : 300 hits
ESP MIXED SOY PROTEIN ISOLATE POWDER Minum Untuk Kulit Yang SihatProtein membina tubuh anda seperti batu bata yang membina rumah anda Ia adalah penting untuk pertumbuhan penyelenggaraan dan pembaikan tisu dalam badan anda termasuk kulit and...
Bernilai Lebih Rm36 Juta Kediaman Song Joongki Tersenarai Dalam Rumah 1 Top Di Korea

Bernilai Lebih Rm36 Juta Kediaman Song Joongki Tersenarai Dalam Rumah 1 Top Di Korea

papar berkaitan - pada 15/7/2021 - jumlah : 366 hits
Rumah selebriti Korea memang menjadi perhatian ramai memandangkan harganya yang kadang kadang tak masuk akal Terbaru Song Joong ki disenaraikan sebagai antara selebriti yang tinggal dalam rumah 1 top di Korea Selatan Berharga 10 billion won...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe